JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mila459,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
mila459 pisze:Jeszcze dodam że w aplikacji Plusa oraz na stronie internetowej widzę tylko dwa numery (ten z 30gb oraz ten z 3g), a tego trzeciego nie.
Numer może być na oddzielnym koncie abonenckim, ale istnieje możliwość konsolidacji kont.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
autolux007
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38

BRAK OPCJI WSPÓŁDZIELENIA INTERNETU

Post autor: autolux007 »

Witam,
13.07.22 przeniosłem po wielu latach przygody z Orange pięć swoich numerów do sieci PLUS.Zaproponowano mi pakiet wielosim(być może coś "przekręciłem") oraz wspólny pakiet internetu 150GB na pięć numerów.Dnia 16.07 o godzinie 8-00 zgłosiłem problem z internetem(wyczerpały sie podstawowe pakiety internetu 2/3GB).Do dnia dzisiejszego ''usterka'' nie została naprawiona.Jest to bardzo duży problem ponieważ telefony służą do pracy i internet w przypadku mojej działalności do podstawa.Na tą chwilę nie mam internetu.Dział techniczny nie jest w stanie powiedzieć ile to będzie jeszcze trwało.O ile w przypadku reklamacji termin na odpowiedź to 30dni tak tutaj nie ma terminu.Na moje pytanie kiedy w przybliżeniu może to zostać naprawione, otrzymałem informację że jak się z tym technicy uporają to dostane smsa.Może za tydzień, miesiąc a może za rok.Mało profesjonalne podejście.Kolejny problem jaki zgłosiłem ze względu na bardzo dużą ilość prowadzonych rozmów w ciągu dnia to fakt ze na dwóch numerach z pięciu nie ma sygnału zajętości połączenia.Klient próboje się do mnie dodzwonić podczas gdy ja już prowadzę rozmowę(linia jest zajęta) i jest głuchy dźwięk i automatycznie zrzuca połączenie.Dzieje się to tylko na dwóch numerach, na pozostałych trzech jest normalny sygnał dźwiękowy zajętej lini+komunikat na telefonie.Na żadnym z numerów nie mam ustawionego połączenia oczekującego,każdy tel jest ustawiony tak samo(zamieniałem karty sim itd,ciągle ta sama sytuacja).Osoby które proboją sie ze mną skontaktować są zdezorientowane,nie wiedzą czy linia jest zajęta, czy jestem poza zasięgem, czy też jest to błąd siedzi.Będe bardzo wdzięczny za pomoc:)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: BRAK OPCJI WSPÓŁDZIELENIA INTERNETU

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj autolux007,
autolux007 pisze: 20 lip 2022, o 17:25 zgłosiłem problem z internetem
W jaki sposób dokonałeś tego zgłoszenia?
autolux007 pisze: 20 lip 2022, o 17:25 nie ma sygnału zajętości
Czy na tych numerach jest może aktywna poczta głosowa i/lub Notka SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
autolux007
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38

Re: BRAK OPCJI WSPÓŁDZIELENIA INTERNETU

Post autor: autolux007 »

W jaki sposób dokonałeś tego zgłoszenia?
Telefonicznie,posiadam numer zgłoszenia C0000001840243(drugiego numeru nie mam zapisanego ale jest w systemie)
Internet dalej nie działa.

Czy na tych numerach jest może aktywna poczta głosowa i/lub Notka SMS?
Na wszystkich numerach jest wyłączona poczta głosowa/ notka SMS jest ustawiona na wszystkich numerach(generalnie ustawienia są te same).
Ostatnio zmieniony 21 lip 2022, o 14:16 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

autolux007,
autolux007 pisze: 21 lip 2022, o 10:26 Telefonicznie,posiadam numer zgłoszenia C0000001840243
Dziękuję za numer zgłoszenia.
autolux007 pisze: 21 lip 2022, o 10:26 (drugiego numeru nie mam zapisanego ale jest w systemie)
Internet dalej nie działa.
Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Za niedogodności przepraszam.
autolux007 pisze: 21 lip 2022, o 10:26 notka SMS jest ustawiona na wszystkich numerach(generalnie ustawienia są te same).
Dezaktywuj tę usługę bezpłatnym SMS-em: DEAKT PS pod numer 2601. Następnie wyłącz, włącz telefon. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, prześlij przykłady połączeń: numer dzwoniący/na który dzwoniono oraz data/godzina połączenia pod adres: specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
autolux007
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: autolux007 »

Niestety nie pomogło, wysłałem wiadomość na podany adres email.Jak usterka zostanie usunięta, napisze o tym.Pozdrawiam i dziękuję
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

autolux007,
autolux007 pisze: 21 lip 2022, o 15:23 wysłałem wiadomość na podany adres email.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawa przekazana do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
autolux007
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: autolux007 »

Internet już działa. Jeszcze problem zajętości numeru😉Dziękuję za szybką pomoc 👍
seaner
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lip 2022, o 11:19

Re: Umowa abonament .

Post autor: seaner »

KNC pisze: 2 lut 2022, o 16:51 Witam , pisze z pewnym zapytaniem.
Od niedawna jestem w abonamencie i mam dwa numery na siebie. Dodam że abonament to plus duet 75 pro z promocją duet rodzina , rabatem plus 6,2. Mam dwie umowy jedną to wychodzi 74,98 zł a z promocją niby mam płacić ok 65zl. Ale podczas przeglądania umów mam jeszcze jedna jakąś za 30 zł i nazywa się plus dodatkowe 30pro o co tu chodzi ?
Miałam płacić 65 zł plus 37 zł bo brałam telefon na raty.
Teraz tego nie rozumiem
Proszę o wyjaśnienie
Pozdrawiam
Witam, mam dokładnie taka sytuację teraz. Konsultant zaproponował mi przedłużenie umowy, gdzie łącznie mam płacić 55zł z e-faktura oraz dodatkowym rabatem 10zł za SMARTdom. Jednocześnie dostałem do podpisania dwie umowy - jedna PLUS.UDET 75PRO na 75 zł (65zł z rabatem e fakt) oraz drugą PLUS.DODATKOWA 30 PRO za 30zł (20zł z rabatem e fakt). Trochę niepokoi mnie to że umowy są dwie a nigdzie nie jest napisane że ta druga umowa będzie rabatowana do 0 zł przez cały okres umowy (oraz po zakończeniu umowy)...

EDIT:
Ok znalazłem jest w umowie zapis o rabacie 20zł na każdą umowę dodatkową.
autolux007
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38

Re: BRAK OPCJI WSPÓŁDZIELENIA INTERNETU

Post autor: autolux007 »

Joanna_Plus pisze: 20 lip 2022, o 17:53 Witaj autolux007,
autolux007 pisze: 20 lip 2022, o 17:25 zgłosiłem problem z internetem
W jaki sposób dokonałeś tego zgłoszenia?
autolux007 pisze: 20 lip 2022, o 17:25 nie ma sygnału zajętości
Czy na tych numerach jest może aktywna poczta głosowa i/lub Notka SMS?
Witam, ponownie.Niestety ale w dalszym ciągu sprawa internetu oraz sygnału zajętości jest nierozwiązana.Jest problem z współdzieleniem interenetu na jednym z numerów zaczynającym się na 790......Jestem równo od dwóch tygodni w sieci plus, przeniosłem 5 numerów i przez te dwa tygodnie spędziłem na infolini technicznej spokojnie ok 5h.Rozumiem że są tematy którą mogą wymagać czasu ale są to wydaję mi się raczej proste rzeczy do "wyprostowania".Wysyłam pracownika w trasę a jemu skończył się internet w telefonie i musi pytać ludzi o drogę bo nie wie jak ma jechać.Czuł się jak w latach 90-tych.Oczywiście w dniu wczorajszym zgłosiłem ten fakt na infolinii ale dalej nie mam internetu na telefonie.
Co do drugiej sprawy(braku sygnału zajętości), dzwonił w dniu wczorajszym technik, twierdzi że cyt"już chyba wie w czym problem" ale patrząc na to jak są rozwiazywane inne "problemy" mam wątpilowści czy zaraz nie otrzymam odpowiedzi że wszystko jest ok(a nie jest).
Po 20 latach przeszedłem z orange do sieci Plus ze względu na lepszy zasięg w firmie ale nie spodziewałem się przy przenoszeniu 5 numerów może być tyle komplikacji.Jest to mało poważne z Państwa strony.Rozumiem że problemy z naprawą/usunięciem usterki mogą się pojawić gdy np.piorun uderzy w maszt ale nie przy takich prostych zgłoszeniach.Uprzejmie proszę o interwencję w tej sprawie.Dziękuję
autolux007
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: autolux007 »

Dzień dobry. Czy ktoś jest w stanie pomóc w mojej sprawie? W dalszym ciągu nic nie zostało naprawione...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

Witaj autolux007,
autolux007 pisze: 27 lip 2022, o 19:44 Oczywiście w dniu wczorajszym zgłosiłem ten fakt na infolinii ale dalej nie mam internetu na telefonie.
Poprosiliśmy już o przyśpieszenie sprawy.
autolux007 pisze: 27 lip 2022, o 19:44 Co do drugiej sprawy(braku sygnału zajętości), dzwonił w dniu wczorajszym technik, twierdzi że cyt"już chyba wie w czym problem" ale patrząc na to jak są rozwiazywane inne "problemy" mam wątpilowści czy zaraz nie otrzymam odpowiedzi że wszystko jest ok(a nie jest).
Z informacji od naszego technika wynika, że testowaliście wspólnie zajętość połączeń i aktualnie opisana sytuacja nie powinna już występować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
autolux007
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: autolux007 »

Tak testowaliśmy wspólnie zajętość połączeń i opisałem dokładnie sytuację technikowi.Na tą chwilę nic się nie zmieniło, dalej jest to samo,dwa trzy numery działają poprawnie, dzwoniąc na pozostałe dwa nie ma żadnego dźwięku, od razu zrzuca połączenie.Odnoszę wrażenie że technik nie do końca chyba wiedział o co mi chodzi.Chętnie wyślę film wraz z dźwiękiem który pokaże o co dokładnie mi chodzi tak żeby możliwie najdokładniej przedstawić problem.Proszę o informację gdzie mogę przesłać taki film oraz jaką maksymalnie wielkość może mieć?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

autolux007,
autolux007 pisze: 28 lip 2022, o 18:18 Proszę o informację gdzie mogę przesłać taki film
prześlij proszę poprzez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
autolux007 pisze: 28 lip 2022, o 18:18 oraz jaką maksymalnie wielkość może mieć?
Maksymalny dopuszczalny rozmiar załącznika to 5 MB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel_n
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 17 paź 2017, o 15:49

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: pawel_n »

Jaki jest limit kart w ofercie rodzina? Co jest najlepsze dla rodziny 2+3? Szukam dobrej oferty na przedłużenie umowy dla 5 kart sim głosowych + Internet na dom (maks. ile można) + ewentualnie dodatkowa karta do centrali alarmowej.
ODPOWIEDZ