JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

adamos34 pisze:A infolinia codziennie opowiada mi , że : tak ma być, wszystko minie po 9 dniu miesiąca, że to nowa taryfa i nikt ie wie czemu tak jest.... i za każdym razem inny powód podaje.
Wygląda na to, że trafiłeś do okresu rozliczeniowego od 9 dnia miesiąca do 8 dnia kolejnego miesiąca. Zatem w tej chwili wystawiana jest dla Ciebie pierwsza faktura.
adamos34 pisze:karty dodatkowe maja zupełnie inne taryfę i inne pakiety , których nie zamawiałem.


Dwie kolejne umowy zgodnie z zapisem punktu 1 § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE Regulaminu promocji obowiązującej dla karty głównej cyt:" (ii) zawrą z Polkomtel na piśmie co najmniej jedną dodatkową umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub aneks do takiej umowy albo dokonają zmiany warunków umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych za pomocą środków porozumiewania się na odległość (podczas rozmowy telefonicznej albo za pomocą wiadomości SMS) dla numeru wskazanego w Potwierdzeniu Zmiany Warunków Umowy („PZWU”), w promocyjnym planie cenowym „JA+ Rodzina 35” na warunkach określonych w Regulaminie Promocji Umowy Dodatkowej w ofercie „JA+ Rodzina (dodatkowa) – Tylko SIM””). lub „JA+ Rodzina (dodatkowa) – Smartfon Raty” z abonamentem w wysokości 35 zł, stając się Abonentem8 („umowa dodatkowa)". Stąd inne abonamenty (Ja+ Rodzina 35), dla których zgodnie z punktem 6a § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE cyt.:"W ramach Promocji: dla pierwszych dwóch umów dodatkowych Abonent otrzyma rabat na abonament w wysokości 25 zł („Rabat”)." Jeśli dla Twojego konta jest włączona opcję e-faktury dodatkowo dostaniesz rabat 10 zł dla każdego numeru, co oznacza, że abonamenty dla dwóch umów dodatkowych będą wynosiły 0 zł (po odliczeniu wszystkich rabatów).
adamos34 pisze:Reklamacje były zglaszane zarówno telefonicznie jak mailowo.
Możesz podać numer reklamacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamos34

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: adamos34 »

N zgloszenia reklamacji podalem we wcześniejszym poście.
Data okresu rozliczeniowego nie zmienia faktu , że internet powinien być wspoldzielony pomiedzy 3 karty , a tak nie jest. Poza tym po 9 listopada nic sie nie zmienilo .Każda karta " żyje " swoim wlasnym życiem.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

adamos34 pisze:N zgloszenia reklamacji podalem we wcześniejszym poście.
To nie jest numer zgłoszenia reklamacji a informacji odnośnie problemów technicznych.
Zatem podaj mi przez ten formularz numer telefonu lub numer konta klienta, dla którego została wysłana reklamacja.
adamos34 pisze:Data okresu rozliczeniowego nie zmienia faktu , że internet powinien być wspoldzielony pomiedzy 3 karty , a tak nie jest. Poza tym po 9 listopada nic sie nie zmienilo .Każda karta " żyje " swoim wlasnym życiem.
Rozumiem Twoją sytuację. Zgodnie z tym co napisałam, wysłałam prośbę o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamos34

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: adamos34 »

A może jest tak, że skoro to nowa oferta, to nikt z kupujących do tej pory tego nie sprawdził i wszyscy nowy użytkownicy tego pakietu jak ja, maja ten sam problem z rozliczaniem pakietu internetowego. Co jeszcze dziwne, skoro okres rozliczeniowy mam do 9 każdego miesiąca, a karty aktywowane zostały 2 listopada ( i pomimo tego,że miałem dostawać wszystkie informacje na maila, nie zostałem o tym poinformowany), to powinienem mieć na koncie ok 4,5 GB a nie pełny pakiet 20 GB. Z infolinii otrzymuję tylko informacje:
"..przesłane zgłoszenie jest w trakcie analizy przez nasz dział techniczny. Niestety nie jestem w stanie precyzyjnie określić daty rozwiązania problemu."
"Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie."
"Dział techniczny postara się o rozwiązanie problemu w możliwie najkrótszym terminie."

Z tych zapewnień nic do tej pory nie wynika.
Czy to jest tzw ."awaria systemy" czy tez "niedostosowanie systemu" do potrzeb wynikających z oferty?

Skoro odpisujecie, że jest problem jest w trakcie analizy, to znaczy , że jeszcze nie było takiego zgłoszenia?
Jeśli z "waszym systemem" jest wszystko OK, to wystarczy wycofać z systemu 2 błędne karty i wprowadzić do systemu 2 nowe karty i mi je wysłać , i sprawę można by załatwić w zasadzie od ręki.
Proszę o odpowiedź, czy innym użytkownikom działa poprawnie naliczanie internetu w tym abonamencie.
Na moich dodatkowych 2 kartach są dodatkowo pakiety z abonamentu wyższego, są na nich pakiety do UE.

Czy to jest taki problem, że przez ponad tydzień Dział Techniczny nie jest w stanie tego ogarnąć, print screeny z uwagami przesłałem na infolinie, to czego technicy jeszcze potrzebują?

To że jest z tym abonament jeszcze coś nie tak świadczy, że na głównej karcie , na zakładce pakiety, pakiet internetu nie ma określonego okresu. Poza tym powinien już chyba otrzymać fakturę, a jej nie mam. I nie myślę , że jest wstrzymana z powodu braku świadczenia usług, bo to robi automat.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

adamos34 pisze:Co jeszcze dziwne, skoro okres rozliczeniowy mam do 9 każdego miesiąca, a karty aktywowane zostały 2 listopada ( i pomimo tego,że miałem dostawać wszystkie informacje na maila, nie zostałem o tym poinformowany), to powinienem mieć na koncie ok 4,5 GB a nie pełny pakiet 20 GB.

W tej chwili masz nowy okres rozliczeniowy (od 9 listopada do 8 grudnia), zatem dla konta jest dostępny pełny pakiet.
adamos34 pisze:Proszę o odpowiedź, czy innym użytkownikom działa poprawnie naliczanie internetu w tym abonamencie.
Nie posiadamy takowych zgłoszeń.
adamos34 pisze:Na moich dodatkowych 2 kartach są dodatkowo pakiety z abonamentu wyższego, są na nich pakiety do UE.
Pakiety o jakich piszesz mogły zostać aktywowane w wyniku błędu. W takich wypadkach z końcem okresu rozliczeniowego, jest wprowadzona korekta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamos34

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: adamos34 »

>>Pakiety o jakich piszesz mogły zostać aktywowane w wyniku błędu. W takich wypadkach z końcem okresu rozliczeniowego, jest wprowadzona korekta<<
Już był zakończony okres rozliczeniowy, i przed tym okresem były zgłoszenie i nic sie nie zmieniło wraz z końcem okresu rozliczeniowego.

>>W tej chwili masz nowy okres rozliczeniowy (od 9 listopada do 8 grudnia), zatem dla konta jest dostępny pełny pakiet. <<
Na pozostałych pakietach jest podany okres rozliczeniowy nie ma go tylko przy pakiecie internetu, ale być może tak ma być, nie wiem jak jest u innych klientów.

>>Nie posiadamy takowych zgłoszeń<<

Czy istniej możliwość sprawdzenia innego konta z takim samym abonamentem, czy tam są rozliczane pakiety poprawnie?
Jeśli tak jest, to proszę moje wszystkie simy "wycofać" z systemu i przysłać mi nowe.
Chyba że ja zablokuje simy jako skradzione, i przyślecie mi nowe z poprawną konfiguracją.

Aż się boje , co będzie po 1 stycznia, kiedy będę miał mieć przeniesione 2 numery, ciekawe , czyje numery otrzymam?
tytan15
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 14:41

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: tytan15 »

Witam.
Jestem abonentem plusa od dłuższego czasu, a obecna umowa przeszła na czas nieokreślony w sierpniu tego roku. Gdy byłem kilka dni temu w salonie Plus-a zapytałem o ofertę Ja+Rodzina (mój abonament + dwa numery simplus). Zaproponowany został mi abonament w wysokości 79.99 zł. Po powrocie do domu spojrzałem jeszcze na stronę internetową i widzę że w ofercie jest abonament w wysokości 69.99zł. Czy oferta którą dostałem w salonie to jakaś specjalna promocja, pomyłka konsultanta czy też normalna oferta dla aktualnych abonentów plusa?
Dodatkowo chciałem dowiedzieć się czy Dział Utrzymania Klienta proponując ofertę dostosowuje ją do realnych potrzeb klienta, czy standardowo proponuje to co jest w ofercie dla każdego?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

adamos34 pisze:Już był zakończony okres rozliczeniowy, i przed tym okresem były zgłoszenie i nic sie nie zmieniło wraz z końcem okresu rozliczeniowego.

Sprawy związane ze zmianami na kontach są realizowane w kolejności ich zgłoszenia. Rozpatrzenie Twojego wniosku mogło nastąpić po rozpoczęciu się nowego okresu rozliczeniowego, stąd widoczność danych pakietów.
adamos34 pisze:Czy istniej możliwość sprawdzenia innego konta z takim samym abonamentem, czy tam są rozliczane pakiety poprawnie?
Jeśli tak jest, to proszę moje wszystkie simy "wycofać" z systemu i przysłać mi nowe.
Chyba że ja zablokuje simy jako skradzione, i przyślecie mi nowe z poprawną konfiguracją.
Rozwiązanie jakie chcesz zastosować jest niepotrzebne i narazi Cię na dodatkowe koszty związane z wyminą kart SIM. Usługi są dopisane do Twoich numerów. Prawidłowość ich działania można sprawdzić i ewentualnie korygować na bieżąco poprzez zgłoszenia problemów do Działu Obsługi Klienta.

tytan15
tytan15 pisze:Zaproponowany został mi abonament w wysokości 79.99 zł. Po powrocie do domu spojrzałem jeszcze na stronę internetową i widzę że w ofercie jest abonament w wysokości 69.99zł. Czy oferta którą dostałem w salonie to jakaś specjalna promocja, pomyłka konsultanta czy też normalna oferta dla aktualnych abonentów plusa?
Kwota 79,99 zł to abonament bez zniżki za usługę e-faktury. Jeśli włączysz otrzymywanie faktury w formie elektronicznej wówczas Twój abonament zostanie obniżony o 10 zł czyli do kwoty 69,99 zł.
tytan15 pisze:Dodatkowo chciałem dowiedzieć się czy Dział Utrzymania Klienta proponując ofertę dostosowuje ją do realnych potrzeb klienta, czy standardowo proponuje to co jest w ofercie dla każdego?
Na stronie http://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe po zalogowaniu się możesz sprawdzić ofertę dedykowaną Twojemu numerowi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamos34

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: adamos34 »

Witam
Wszystko już działa poprawnie.
Dziękuję za pomoc.

poz
a.k.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

adamos34 cieszę się bardzo. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tytan15
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 14:41

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: tytan15 »

Dziękuję za przesłane odpowiedzi, ale proszę o jeszcze ;-)
Magda_Plus pisze:
tytan15 pisze:Zaproponowany został mi abonament w wysokości 79.99 zł.... to jakaś specjalna promocja, pomyłka konsultanta czy też normalna oferta dla aktualnych abonentów plusa?
Kwota 79,99 zł to abonament bez zniżki za usługę e-faktury. Jeśli włączysz otrzymywanie faktury w formie elektronicznej wówczas Twój abonament zostanie obniżony o 10 zł czyli do kwoty 69,99 zł.
Czyli domyślam się, że był to błąd konsultanta, gdyż pytał mnie czy korzystam z e-faktury.
Magda_Plus pisze: Na stronie http://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe po zalogowaniu się możesz sprawdzić ofertę dedykowaną Twojemu numerowi.
Ta oferta jest już wersją ostateczną?

Jaki jest aktualnie koszt minuty połączenia na numery stacjonarne w abonamencie bez limitu (bez pakietu za 10 zł)?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

tytan15 pisze: Czyli domyślam się, że był to błąd konsultanta, gdyż pytał mnie czy korzystam z e-faktury.
Na to wygląda.
tytan15 pisze:Ta oferta jest już wersją ostateczną?


W innych kanałach sprzedaży (infolinia, punkty sprzedaży Plusa) możesz otrzymać inną ofertę.
tytan15 pisze:Jaki jest aktualnie koszt minuty połączenia na numery stacjonarne w abonamencie bez limitu (bez pakietu za 10 zł)?
Koszt minuty połączenia na numery stacjonarne to 0,29 zł z VAT.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
macanari
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2015, o 09:56

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: macanari »

Witam,

Przeniosłem umowę z orange do Państwa powinienem dostać 6 miesięcy abonamentu za darmo, a po otwarciu dzisiejszego rachunku tak się nie stało... zamiast tylko opłaty aktywacyjnej oraz za karte sim dostałem do zapłacenia 109.99... ?
Może mi ktoś z Patwa wytłumaczyć dlaczego tak się stało, że nie dostałem rabatu ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

macanari,
- czy przenoszony numer miał u poprzedniego operatora umowę na abonament lub mix?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
macanari
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2015, o 09:56

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: macanari »

na kartę
ODPOWIEDZ