Wygląda na to, że trafiłeś do okresu rozliczeniowego od 9 dnia miesiąca do 8 dnia kolejnego miesiąca. Zatem w tej chwili wystawiana jest dla Ciebie pierwsza faktura.adamos34 pisze:A infolinia codziennie opowiada mi , że : tak ma być, wszystko minie po 9 dniu miesiąca, że to nowa taryfa i nikt ie wie czemu tak jest.... i za każdym razem inny powód podaje.
adamos34 pisze:karty dodatkowe maja zupełnie inne taryfę i inne pakiety , których nie zamawiałem.
Dwie kolejne umowy zgodnie z zapisem punktu 1 § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE Regulaminu promocji obowiązującej dla karty głównej cyt:" (ii) zawrą z Polkomtel na piśmie co najmniej jedną dodatkową umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub aneks do takiej umowy albo dokonają zmiany warunków umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych za pomocą środków porozumiewania się na odległość (podczas rozmowy telefonicznej albo za pomocą wiadomości SMS) dla numeru wskazanego w Potwierdzeniu Zmiany Warunków Umowy („PZWU”), w promocyjnym planie cenowym „JA+ Rodzina 35” na warunkach określonych w Regulaminie Promocji Umowy Dodatkowej w ofercie „JA+ Rodzina (dodatkowa) – Tylko SIM””). lub „JA+ Rodzina (dodatkowa) – Smartfon Raty” z abonamentem w wysokości 35 zł, stając się Abonentem8 („umowa dodatkowa)". Stąd inne abonamenty (Ja+ Rodzina 35), dla których zgodnie z punktem 6a § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE cyt.:"W ramach Promocji: dla pierwszych dwóch umów dodatkowych Abonent otrzyma rabat na abonament w wysokości 25 zł („Rabat”)." Jeśli dla Twojego konta jest włączona opcję e-faktury dodatkowo dostaniesz rabat 10 zł dla każdego numeru, co oznacza, że abonamenty dla dwóch umów dodatkowych będą wynosiły 0 zł (po odliczeniu wszystkich rabatów).
Możesz podać numer reklamacji?adamos34 pisze:Reklamacje były zglaszane zarówno telefonicznie jak mailowo.