JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

eee987bb,
- link który podałeś, dotyczy regulaminu umowy na numer główny.
Pozostałe dwie umowy na numery dodatkowe objęte są innym regulaminem: http://www.plus.pl/documents/16/5662551 ... _12_01.pdf

Numery dodatkowe nie skasują rabatu z umowy głównej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BENO99
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 15 lip 2014, o 20:36

Naliczenia kuriozum ??

Post autor: BENO99 »

Witam.
Od 1.12 mam taryfę Ja i rodzina NIELIMITOWANE POŁACZENIA SMS I MMS .
Jak zauważyłem pierwszego dnia w plus onilne system i tak nalicza opłaty na dodatkowych kartach .
Poinformowałem BOK o tym fakcie odpowiedz ze reklamacja może potrwać do 30 dni
Konsultantka na infolinii poinformowała mnie ze mam taka taryfę jak wspominałem czyli wszytko nielimitowane na moim nr i na dwóch dodatkowych kartach .
Dziś mija 4 dzien po informowaniu BOK i itp i nic się nie zmieniło

1--Mam proste pytanie czy Wy nie panujecie nad swoimi systemami one rozumie żyją swoim życiem i nikt na nie nie ma wpływu ?????
Bo jak widzę nic nie jesteście w stanie zmienić abonament sobie system sobie itp to po co w ogóle jest ten plus online po co te bieżące połączenia i koszty skoro to wszystko i tak o kant d.. potłuc

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

BENO99 pisze:Poinformowałem BOK o tym fakcie odpowiedz ze reklamacja może potrwać do 30 dni
Przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
Czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podawałeś? Jeśli tak to proszę Cię o przesłanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi na podniesione przez Ciebie kwestie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BENO99
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 15 lip 2014, o 20:36

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: BENO99 »

Magda_Plus pisze:
BENO99 pisze:Poinformowałem BOK o tym fakcie odpowiedz ze reklamacja może potrwać do 30 dni
Przepraszam Cię za zaistniałą sytuację.
Czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podawałeś? Jeśli tak to proszę Cię o przesłanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi na podniesione przez Ciebie kwestie.
Witam.
Ale tak jak zwykle będzie to pewnie odpowiedz ze 30 dni reklamacja
Ja zadałem trochę inne pytanie
1--Mam proste pytanie czy Wy nie panujecie nad swoimi systemami one rozumie żyją swoim życiem i nikt na nie nie ma wpływu ?????
Bo jak widzę nic nie jesteście w stanie zmienić abonament sobie system sobie itp to po co w ogóle jest ten plus online po co te bieżące połączenia i koszty skoro to wszystko i tak o kant d.. potłuc
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Magda_Plus »

BENO99 pisze:Ale tak jak zwykle będzie to pewnie odpowiedz ze 30 dni reklamacja
Magda_Plus pisze: Jeśli tak to proszę Cię o przesłanie numeru zgłoszenia reklamacyjnego poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi na podniesione przez Ciebie kwestie.
Zgodnie z moją propozycją przesłałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. :->
BENO99 pisze:--Mam proste pytanie czy Wy nie panujecie nad swoimi systemami one rozumie żyją swoim życiem i nikt na nie nie ma wpływu ?????
Bo jak widzę nic nie jesteście w stanie zmienić abonament sobie system sobie itp to po co w ogóle jest ten plus online po co te bieżące połączenia i koszty skoro to wszystko i tak o kant d.. potłuc


Niestety z poziomu Forum nie mam możliwości ustosunkowania się do kwestii zmian wprowadzanych na koncie Twoich numerów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
macanari
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2015, o 09:56

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: macanari »

Państwo chyba nie panujecie nad swoim systemem... Dziś otwieram maila z e-fakturą, a tam rachunek za sms'y łącznie 70 zł, a według regulaminu miały być bez limitu... Już nie wspomnę, że ponownie został naliczony abonament, a miał być przez okres 6 miesięcy gratis. Pierwszą fakturę też błędną qwystawiliście - reklamacja telefoniczna i po dwóch tygodniach pismo, że reklamacja uwzględniona.

Dziś znów złożyłem reklamacje... Za miesiąc też będzie konieczna?

Jedno pytanie mam jeszcze internet odnawia się co miesiąc w przypadku taryfy "ja + rodzina 109.99" ?

Z góry dziękuję za odpowiedź...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

macanari,
macanari pisze:Dziś znów złożyłem reklamacje...
w jaki sposób reklamacja została złożona, czy posiadasz numer zgłoszenia?
macanari pisze:Jedno pytanie mam jeszcze internet odnawia się co miesiąc w przypadku taryfy "ja + rodzina 109.99" ?
Tak, pakiet odnawia się w pierwszym dniu nowego okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
macanari
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 lis 2015, o 09:56

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: macanari »

Reklamacja została złożona telefonicznie... wroce z pracy to podam nr zgloszenia
adamos34

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: adamos34 »

eee987bb pisze:
rabat jest przyznawany tylko jeśli przenosisz numer z abonamentu lub mixa. Nie ma znaczenia że numery dodatkowe będą przeniesione z oferty pre-paid.
Numer główny - play postpaid
Dwa numery dodatkowe - play prepaid.

To będzie ten rabat czy nie będzie?
Opłata aktywacyjna wynosi 49 PLN.
Numerów dodatkowych też? W salonie zostałem poinformowany główny 49zł, dodatkowe 9zł/sztuka.
Tekst ze strony ww.plus.pl :
"Karta dodatkowa jest to karta SIM, którą dokupujesz po zakupie karty głównej. Do jednej karty głównej możesz dokupić maksymalnie 8 kart dodatkowych, które współdzielą ofertę z karty głównej (np. pakiet internetowy, roaming w telefonie).

Pierwsze dwie dodatkowe karty SIM są za 0 zł/mies
kolejne dodatkowe karty SIM kosztują 25 zł/mies. każda."
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Andrzej62 »

Mój zięć przedłużył umowę w ofercie Ja+ Rodzina z abonamentem 109,99 (z e-fakturą 99,99) wybierając opcję karta główna + dwie karty dodatkowe. Karty dodatkowe to poprzednio numery w Plusie na karte. Początek świadczenia nowej usługi rozpoczął się 09.12 br. Jeżeli inicjowane rozmowy (na kom i stacjonarne) na numerach dodatkowych są faktycznie z 0 złotych to za wysyłane sms naliczana jest opłata 0,16 gr (nawet pomimo tego że są wysyłane do sieci Plus). Skoro oferta (podobno) jest bez limitu, to dlaczego jest pobierana opłata??
Druga sprawa:
Jeżeli jest to (podobno) oferta współdzielona na ilość kart, dlaczego na obie karty (numery) dodatkowe limit internetu wynosi po 1GB??
Można prosić Specjalistów_Plus o wyjaśnienie tej sytuacji.
W razie potrzeby, mogę podać poprzez formularz numery telefonów których dotyczy sprawa łącznie z innymi danymi.

Uzupełnienie
Na Plus online w zakładce "Bieżące koszty bez opłat stałych" wykaz bieżącego użycia dla karty podstawowej wyświetla przy każdym składniku (rozmowy, sms, mms itd.) stan 0 zł. bez względu na ilość wysłanych sms lub mms.
Ale wystarczy włączyć podgląd na których z dwóch numerów dodatkowych i wysłać z nich sms i po chwili już jest wykazywany łącznie z opłatą 0,16 gr.

Proszę o zainteresowanie tematem
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Andrzej62 »

Jeszcze raz proszę o zainteresowanie tematem opisanym wyżej lub wskazówki co z tym fantem począć.

edit. po dwóch godzinach 0 odpowiedzi.
"Brawo_Wy"
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Andrzej62,
Andrzej62 pisze: Jeżeli inicjowane rozmowy (na kom i stacjonarne) na numerach dodatkowych są faktycznie z 0 złotych to za wysyłane sms naliczana jest opłata 0,16 gr (nawet pomimo tego że są wysyłane do sieci Plus). Skoro oferta (podobno) jest bez limitu, to dlaczego jest pobierana opłata??
w ramach podanej taryfy, są dostępne nielimitowane SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych, usługa jest współdzielona.
Andrzej62 pisze:Jeżeli jest to (podobno) oferta współdzielona na ilość kart, dlaczego na obie karty (numery) dodatkowe limit internetu wynosi po 1GB??
Usługi są dopisane do numerów Twojego zięcia. Prawidłowość ich działania można sprawdzić i ewentualnie korygować na bieżąco poprzez zgłoszenia problemów do Działu Obsługi Klienta.
Jeśli w dalszym ciągu będą naliczone opłaty za SMS-y, na numerach dodatkowych to mam prośbę, żeby Twój zięć złożył reklamację. Po fakcie podeślij mi przez ten formularz numer zgłoszenia postaram się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Andrzej62 »

Basia_Plus, zięć kontaktował się z DOK i "wychodzą" niezłe "kwiatki" w związku z umową. Słyszałem tą rozmowę i o mało nie spadłem z krzesła z wrażenia !
Wychodzi na to że UMOWA GŁÓWNA została podpisana na abonament j/w ale po jej wejściu w życie (na karcie głównej) czyli aktywacji, w momencie dopisywania w Autoryzowanym Punkcie Plusa dwóch numerów dodatkowych, pracownik tego punktu mając przed oczami pisemny egzemplarz umowy a także podgląd na ekranie monitora wszelkich zmian wprowadzanych na koncie, przypisuje (??) te numery do oferty w abonamencie za 69,99 w której nie ma sms, mms i połączeń na stacjonarne bez dodatkowych opłat !
Zgodnie z informacją z DOK te numery są w systemie "przypisane" właśnie do tej oferty !

To jakaś paranoja !
Umowa główna zawarta na kwotę abonamentu 109,99=99,99 zł. a integralne części składowe oferty "przypisane" do oferty tańszej??
Jak to w ogóle jest możliwe ?!

Oczywiście reklamacja została złożona i przyjęta. Zięć miał dostać sms lub ktoś miał zadzwonić z DOK i podać nr. zgłoszenia ale niestety w dalszym ciągu cisza. Gdy tylko dostanie taką informacje, prześlę ją przez formularz.

Trochę dziwi mnie to, że żeby naprawić czyjąś niekompetencje, trzeba składać reklamacje. Takie "byki" powinny być korygowane od ręki, a tak naprawdę w ogóle nie powinny mieć miejsca.

cdn.
arek_c
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 23 sty 2013, o 12:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: arek_c »

witam,

posiadam telefon w MIX zostało mi 9 doładowań po 60 zł I drugi (doładowania już wyczerpane)

czy mogę je przenieść do oferty JA+ rodzina? czy muszę wykonać wszystkie doładowania na 1 numerze?
Cropex
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 30 paź 2015, o 17:01

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Cropex »

arek_c pisze:witam,

posiadam telefon w MIX zostało mi 9 doładowań po 60 zł I drugi (doładowania już wyczerpane)

czy mogę je przenieść do oferty JA+ rodzina? czy muszę wykonać wszystkie doładowania na 1 numerze?
Z tego co się dowiadywałem w salonie Plusa, to musisz wykonać wszystkie doładowania.. ale jak jest rzeczywiście to nie wiem.. sam jestem ciekaw :)
ODPOWIEDZ