JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

Witaj szyzag123,
szyzag123 pisze:czy drugi abonament na numer za pół ceny musi być dobrany od razu przy zawieraniu umowy na pierwszy czy jest jakiś okres po wzięciu abonamentu na pierwszy numer uprawniający do tego rabatu?
Po zwarciu umowy na pierwszy abonament, kolejne możesz podpisać w dowolnym momencie. Zachęcam do pozostawienia do siebie danych przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przekaże Ci szczegóły aktualnej oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szulca
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 3 paź 2018, o 10:58

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: szulca »

Witam. Posiadam pakiet uslug w Smart Dom: abonament komorkowy, internet i TV. Zona ma abonament w Plusie a syn telefon na karte w Plusie.
Czy jest mozliwosc skorzystania z oferty rodzinnej. Chcialbym zachowac obecne numery telefonow.
Jakie bylyby mozliwosci konfiguracji jesli chodzi o pakiet internetowy (czy kazdy ma swoj pakiet czy jeden wspoldzielony).
Jaki bylby koszt miesieczny przy zachowaniu wszystkich w/w uslug z 3 kartami sim w ofercie rodzinnej?
Adam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Witaj szulca,
szulca pisze:Posiadam pakiet uslug w Smart Dom: abonament komorkowy, internet i TV.
umowa na telefon jest umową uprawniającą w Programie smartDOM?
szulca pisze:Zona ma abonament w Plusie a syn telefon na karte w Plusie.
Czy te numery są zarejestrowane na Twoją żonę i syna czy na Ciebie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szulca
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 3 paź 2018, o 10:58

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: szulca »

Basia_Plus pisze:Witaj szulca,
szulca pisze:Posiadam pakiet uslug w Smart Dom: abonament komorkowy, internet i TV.
umowa na telefon jest umową uprawniającą w Programie smartDOM?
szulca pisze:Zona ma abonament w Plusie a syn telefon na karte w Plusie.
Czy te numery są zarejestrowane na Twoją żonę i syna czy na Ciebie?
Umowa na telefon jest u mnie umowa glowna. Znizka 50% jest na internet a TV jest trzecia usluga.
Moj numer jest zarejestrowany na mnie i numer syna rowniez na mnie. Komorka zony jest na nia.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

szulca,
szulca pisze:Jakie bylyby mozliwosci konfiguracji jesli chodzi o pakiet internetowy (czy kazdy ma swoj pakiet czy jeden wspoldzielony).
Pakiet internetowy byłby współdzielony.
szulca pisze:Moj numer jest zarejestrowany na mnie i numer syna rowniez na mnie. Komorka zony jest na nia.
W tej sytuacji można dokonać cesji. Po realizacji zmiany, zachęcam do pozostawienia do siebie danych, klikając na baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik, który przekaże Ci szczegóły aktualnej oferty i pomoże wybrać najlepszy wariant promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szulca
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 3 paź 2018, o 10:58

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: szulca »

Marta_Plus pisze:szulca,
szulca pisze:Jakie bylyby mozliwosci konfiguracji jesli chodzi o pakiet internetowy (czy kazdy ma swoj pakiet czy jeden wspoldzielony).
Pakiet internetowy byłby współdzielony.
szulca pisze:Moj numer jest zarejestrowany na mnie i numer syna rowniez na mnie. Komorka zony jest na nia.
W tej sytuacji można dokonać cesji. Po realizacji zmiany, zachęcam do pozostawienia do siebie danych, klikając na baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik, który przekaże Ci szczegóły aktualnej oferty i pomoże wybrać najlepszy wariant promocji.
Rozumiem ze cesji powinna dokonac zona zeby wszystkie numery byly na moim koncie. Jaki jest czas realizacji cesji?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ewa_Plus »

szulca,
- tak, najlepiej będzie jeśli dokonacie cesji z Twojej małżonki na Ciebie.
Cesja zostanie przeprowadzona w ciągu 7 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szulca
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 3 paź 2018, o 10:58

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: szulca »

Ewa_Plus pisze:szulca,
- tak, najlepiej będzie jeśli dokonacie cesji z Twojej małżonki na Ciebie.
Cesja zostanie przeprowadzona w ciągu 7 dni.
Dzieki. Jeszcze jedno pytanie. Moja umowa konczy sie za 2 miesiace, zony dopiero za rok. Czy zeby polaczyc abonamenty w jeden rodzinny musze czekac do konca umowy zony? To jest dosc istotne bo jesli musze czekac to sam zostane przez rok ze stara umowa (nie moge podpisac nowej bo bedzie znowu na 2 lata).
szyzag123
PlusManiak
Posty: 140
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 20:22

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: szyzag123 »

Witam :)

2 tygodnie temu wziąłem nowy numer w ramach promocji Gra Liga (1 rok za 0zł). Wziąłem ofertę z abonamentem 50zł. Jednocześnie posiadam inny numer na siebie w MIX, gdzie pozostało 10 doładowań.

Pytanie brzmi : czy numer wzięty w ramach akcji Gra Liga jest numerem, który uprawnia do wzięcia kolejnych numerów za 50% ceny w ramach SMARTdom i czy po wykonaniu 3 doładowań (w przypadku numeru w MIX) mogę go przenieść do abonamentu za 50% ceny (czyli 25zł, przy wyborze abonamentu za 50zł)?

Pytam, ponieważ w 2 różnych salonach oraz konsultant dają różne odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

szulca,

umowę na numer główny możesz podpisać już niedługo, a w dowolnym momencie można dokupić karty dodatkowe do nabytej wcześniej karty głównej.

Witaj szyzag123,

wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Pracownik posiadający wgląd do konta, zweryfikuje dostępność usług na koncie i odpowie na Twoje pytanie. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szyzag123
PlusManiak
Posty: 140
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 20:22

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: szyzag123 »

Nr zgłoszenia : #334678

Co prawda nie zawarłem ani imienia, ani nazwiska. Ale jest podany nr telefonu, który właśnie był wzięty w GraLiga. Prosiłbym o odpowiedź mailową.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

szyzag123,
szyzag123 pisze:Prosiłbym o odpowiedź mailową.
Ok. Dziękuję za numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szulca
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 3 paź 2018, o 10:58

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: szulca »

Marta_Plus pisze:szulca,

umowę na numer główny możesz podpisać już niedługo, a w dowolnym momencie można dokupić karty dodatkowe do nabytej wcześniej karty głównej.
Tak jak pisalem wczesniej, chcialbym zrobic cesje, zeby dwa numery byly na mnie i dopiero wtedy oba numery dolaczyc do oferty rodzinnej. Chcialbym zatrzymac oba numery a nie kupowac nowa karte. Czy zeby polaczyc oba numery ktorych bede wlascicielem w umowe rodzinna musze czekac az na obu numerach skoncza sie obowiazujace umowy?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

szulca,
szulca pisze:Czy zeby polaczyc oba numery ktorych bede wlascicielem w umowe rodzinna musze czekac az na obu numerach skoncza sie obowiazujace umowy?
Numer syna i swój już teraz możesz połączyć (oczywiście jak już będą te same dane). Jak żonie skończy się umowa, wtedy będzie można i jej numer dołączyć do oferty rodzinnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczala1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2017, o 13:49

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: maczala1 »

Uległem namowie handlowca i przedłużyłem umowę na 3 numery w pakiecie rodzinnym - PLUS.RODZINA 110 i jak to zwykle bywa w PLUS od razu zaczęły się problemy. Nowe taryfy włączone zostały 1 listopada. W plusonline zobaczyłem, że dla jednego numeru dodatkowego naliczane są opłaty za zwykłe połączenia krajowe komórkowe, które powinny być nielimitowane. Telefon na infolinię nic nie dał. Otrzymałem informacje, że muszę czekać aż otrzymam fakturę i dopiero potem złożyć reklamację :shock: Mimmo tego 2 listopada złożyłem reklamację w plusonline ale oczywiście nikt się tym nie zajął i do chwili obecnej opłaty za nowe połączenia są cały czas naliczane. Czy naprawdę muszę czekać cały miesiąc aż nazbiera się większa kwota i dopiero potem PLUS zmieni ustawienia w swoim systemie tak żeby było poprawnie ? Przecież wtedy zanim zareagują to już będą naliczane koszty na nowy miesiąc i znowu wszystko się przedłuży. Czy naprawdę nie ma sposobu żeby ktoś od razu tym się zajął i zmienił ustawienia na poprawne. Przecież to jest oczywisty błąd operatora a ja mam z tego powodu tracić nerwy.
Proszę o pomoc kompetentną osobę.
ODPOWIEDZ