JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj dawidchudzik,
- jak dzisiaj wygląda sytuacja z pakietem? Jak sprawdzasz w Plus online, to widzisz już ten współdzielony pakiet? Kiedy podpisane były umowy?
- jak dzisiaj wygląda sytuacja z pakietem? Jak sprawdzasz w Plus online, to widzisz już ten współdzielony pakiet? Kiedy podpisane były umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lut 2014, o 16:18
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Nic się nie zmieniło. umowa podpisana była 15 listopada.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
dawidchudzik,
prośba o opisanie sytuacji poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prośba o opisanie sytuacji poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam czy jest możliwość zmienić operatora w trakcie obowiązywania umowy, mając raty za telefon ? Obecnie mam Ja+rodzina 3 numery + czwarty dodatkowy i około 7 rat za telefon.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj xut2zs,
jeżeli numer, który chcesz przenieść do innego operatora jest jeszcze objęty warunkami promocji, to zostanie Ci naliczona kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji.xut2zs pisze:czy jest możliwość zmienić operatora w trakcie obowiązywania umowy,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
A jak z ratami za telefon ? Czy karty sim też będę musiał wymienić ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
xut2zs,
EDYCJA:
wracam z odpowiedzią, raty spłacasz zgodnie z otrzymanym harmonogramem.
zweryfikuję i wrócę z odpowiedzią.xut2zs pisze:A jak z ratami za telefon ?
EDYCJA:
wracam z odpowiedzią, raty spłacasz zgodnie z otrzymanym harmonogramem.
Tak, jeśli zdecydujesz się na przeniesienie numerów do innego operatora.xut2zs pisze:Czy karty sim też będę musiał wymienić ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Czyli jeśli zmienię operatora w takcie spłacania rat to będą mi przychodzić rachunki tylko za raty ?Basia_Plus pisze:xut2zs,
zweryfikuję i wrócę z odpowiedzią.xut2zs pisze:A jak z ratami za telefon ?
EDYCJA:
wracam z odpowiedzią, raty spłacasz zgodnie z otrzymanym harmonogramem.Tak, jeśli zdecydujesz się na przeniesienie numerów do innego operatora.xut2zs pisze:Czy karty sim też będę musiał wymienić ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
xut2zs,
tak, raty spłacasz zgodnie z harmonogramem.xut2zs pisze:Czyli jeśli zmienię operatora w takcie spłacania rat to będą mi przychodzić rachunki tylko za raty ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem
Mam trzy telefony w abonamencie rodzina 110 jeden główny i dwa dodatkowe i wszystkie mają nielimitowane rozmowy i SMS a w jednym numerze na plus online nalicza za połoczenia i SMS. Dzwoniłem parę dni temu na infolinię i powiedzieli że to błąd i się tym nie przejmować i że zgłosi dalej. Jednak minęło już kilka dni dalej mi nalicza.
Ostatnio zmieniony 24 gru 2018, o 10:40 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Tomeksuch,
jak aktualnie wygląda sytuacja?
jak aktualnie wygląda sytuacja?
Kiedy ta umowa została podpisana?Tomeksuch pisze:a w jednym numerze na plus online nalicza za połoczenia i SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Umowa została podpisana w listopadzie. Dalej nic, teraz zaczoł się nowy okres rozliczeniowy ale plus online widzę że naliczyli mi za te rozmowy. Czekam jeszcze na fakturę.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Tomeksuch,
jeżeli na fakturze również będą takie rozliczenia, to za pośrednictwem tego formularza zgłoś proszę reklamację. Pamiętaj o podaniu numeru telefonu i danych (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie napisz nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Spróbujemy wówczas przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.
jeżeli na fakturze również będą takie rozliczenia, to za pośrednictwem tego formularza zgłoś proszę reklamację. Pamiętaj o podaniu numeru telefonu i danych (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie napisz nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Spróbujemy wówczas przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Czy jest możliwość przesłania kopii umowy na adres email? Zawierałem ją ok.rok temu przez telefon i musiałem niechcący usunąć maila z załącznikiem. Muszę iść do APS, czu mogę to telefonicznie załatwić?
Edit:
A i jeszcze jedno mam 4 numery w pakiecie Ja + rodzina 99zł., umowa prawdopodobnie jeszcze obowiązuje i czy jest możliwość wydzielić jeden numer na osobny rachunek. Siostra ma w moim pakiecie numer a chciała by sobie go wydzielić dla siebie.
Edit:
A i jeszcze jedno mam 4 numery w pakiecie Ja + rodzina 99zł., umowa prawdopodobnie jeszcze obowiązuje i czy jest możliwość wydzielić jeden numer na osobny rachunek. Siostra ma w moim pakiecie numer a chciała by sobie go wydzielić dla siebie.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2018, o 18:58 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj xut2zs,
- duplikat umowy można uzyskać:
• telefonicznie w Dziale Obsługi Klienta
• mailem na adres bok@plus.pl w formie skanu wniosku lub maila zautoryzowanego
• listownie na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
z dopiskiem: ZOZnK - Udostępnianie dokumentów
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
• w punkcie Plusa
- duplikat umowy można uzyskać:
• telefonicznie w Dziale Obsługi Klienta
• mailem na adres bok@plus.pl w formie skanu wniosku lub maila zautoryzowanego
• listownie na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
z dopiskiem: ZOZnK - Udostępnianie dokumentów
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
• w punkcie Plusa
Można jeden z numerów przenieść na oddzielne konto abonenckie. Dokładniej jest to opisane tutaj.czy jest możliwość wydzielić jeden numer na osobny rachunek.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ