JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 kwie 2017, o 20:23
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Tylko nie rozumiem dlaczego tydzień temu zrealizowano moje zamówienie na abonament za 79,99 + telefon na raty. Nie wpłacałam żadnej kaucji.
Myślałam; że w Plus jest podobnie jak w Play. Jeśli kupiono lub dokupiono ofertę to kolejną można zrealizować dopiero za jakiś czas...
Myślałam; że w Plus jest podobnie jak w Play. Jeśli kupiono lub dokupiono ofertę to kolejną można zrealizować dopiero za jakiś czas...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dokupienie kolejnej oferty
BlackRainbow,
decyzję o możliwości zawarcia nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji. Nie ma określonego czasu, po którym możesz zawrzeć kolejną umowę.
decyzję o możliwości zawarcia nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji. Nie ma określonego czasu, po którym możesz zawrzeć kolejną umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam, czy w tym abonamencie (ja+rodzina) gdzie wspoldzielimy 20GB internetu, moge zarządzać w jakikolwiek sposób wspólnym pakietem internetowym? Np: a) dzielic GB pomiedzy numerami, b) wylaczyc mozliwość korzystania z pakietu na którymś z numerów, c) w ostatecznosci wyłączyć pakiet internetowy wszystkim numerom?
Bede wdzieczny za podpowiedz. Pozdrawiam.
Bede wdzieczny za podpowiedz. Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj AsDur,
pakiet jest automatycznie dzielony pomiędzy numerem głównym a numerami dodatkowymi, które są objęte tą promocją i znajdują się na wspólnym koncie.AsDur pisze: czy w tym abonamencie (ja+rodzina) gdzie wspoldzielimy 20GB internetu, moge zarządzać w jakikolwiek sposób wspólnym pakietem internetowym? Np: a) dzielic GB pomiedzy numerami,
Możesz tylko na danym numerze wyłączyć usługę transmisji danych, co spowoduje zablokowanie dostępu do internetu.AsDur pisze: b) wylaczyc mozliwość korzystania z pakietu na którymś z numerów,
Pakiet internetowy jest zaszyty w taryfie i nie ma możliwości rezygnacji z pakietu.AsDur pisze: c) w ostatecznosci wyłączyć pakiet internetowy wszystkim numerom?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Druga aktywacja, odmowa z powodu zaległości?
Cześć. Próbowałem zakupić aktywację (drugą), ale mam odmowę. Czy mam jakieś zaległości o których nie wiem? Możecie to sprawdzić?
I czy Plus jest obecny na Snapchacie?
Pozdrawiam.
I czy Plus jest obecny na Snapchacie?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2017, o 16:00 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Witaj PiotrZaw,
przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Nie.PiotrZaw pisze:I czy Plus jest obecny na Snapchacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dokupienie kolejnej oferty
Basia_Plus, dziękuję za odpowiedź. Czy byłabyś tak uprzejma i sprawdziła czy mam zaległość? Mogę podać numer.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Dokupienie kolejnej oferty
PiotrZaw,
z poziomu forum nie mamy dostępu do takich danych. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
z poziomu forum nie mamy dostępu do takich danych. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam mam taka sytuacje podpisałem w pazdzierniku umowe ja+rodzina w ktorej mialem miec 3 numery za 99zl ale co sie okazało w grudniu dostaje fakture a naniej za te dwa numer jest naliczony abonament 20zl...wiec jak to jest w koncu??
na glowny numer przedluzalem umowe i przeszlem do ja+rodzina i do tego abonamentu dobralem dwa numery ktore byly na karte i mowiono mi ze bede placil za nie 99zl a tu masz w listopadzie bylo 0zl a teraz naliczyli
na glowny numer przedluzalem umowe i przeszlem do ja+rodzina i do tego abonamentu dobralem dwa numery ktore byly na karte i mowiono mi ze bede placil za nie 99zl a tu masz w listopadzie bylo 0zl a teraz naliczyli
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj Djmuza89,
opisz proszę sytuację i wraz z numerami telefonów oraz danymi prześlij przez ten formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... BfcGFnZT0x. Następnie podaj numer zagadnienia postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
opisz proszę sytuację i wraz z numerami telefonów oraz danymi prześlij przez ten formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... BfcGFnZT0x. Następnie podaj numer zagadnienia postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam
Aktualnie mam taryfę Ja+Rodzina 99,99 zł. Do 4.12.2017 miałem taryfę Ja+Rodzina 129,99 zł (umowa podpisana w listopadzie 2015) i miałem tam pakiet 360 minut wymiennych m.in. na połączenia międzynarodowe z Polski i w ramach roamingu. Czy ten pakiet jest nadal dostępny w mojej taryfie lub taryfie o wyższej opłacie abonamentowej? Bo nie mogę tego odnaleźć, a zależy mi najbardziej na tanich połączeniach z Polski do Niemiec i czy taki pakiet można ewentualnie domówić do tej taryfy? Chciałem o to zapytać gdyż prawdopodobnie przedłużając umowę wyraziłem nieświadomie, być może z powodu mojej niewiedzy, zgodę na gorsze (niestety) warunki niż poprzednio...
Pozdrawiam
Aktualnie mam taryfę Ja+Rodzina 99,99 zł. Do 4.12.2017 miałem taryfę Ja+Rodzina 129,99 zł (umowa podpisana w listopadzie 2015) i miałem tam pakiet 360 minut wymiennych m.in. na połączenia międzynarodowe z Polski i w ramach roamingu. Czy ten pakiet jest nadal dostępny w mojej taryfie lub taryfie o wyższej opłacie abonamentowej? Bo nie mogę tego odnaleźć, a zależy mi najbardziej na tanich połączeniach z Polski do Niemiec i czy taki pakiet można ewentualnie domówić do tej taryfy? Chciałem o to zapytać gdyż prawdopodobnie przedłużając umowę wyraziłem nieświadomie, być może z powodu mojej niewiedzy, zgodę na gorsze (niestety) warunki niż poprzednio...
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj Bart2002,
nowe regulaminy promocji od 1.08.2017 r nie uwzględniają już pakietów w UE, np. „Pakietu wymiennego UE”.Bart2002 pisze:Czy ten pakiet jest nadal dostępny w mojej taryfie lub taryfie o wyższej opłacie abonamentowej?
Niestety nie ma takiej możliwości.Bart2002 pisze:czy taki pakiet można ewentualnie domówić do tej taryfy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 3 gru 2015, o 13:48
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam,
W czerwcu 2016 podpisałem umowę JA + Rodzina 139,99 aktywowałem w tej usłudze dwa numery. Zostało mi miejsce na jeden numer, w grudniu przejąłem numer (cesja) i chciałem go włączyć do mojej taryfy. W salonie gdzie podpsiana była cesja, a także podczas rozmowy w czasie której zlecałem to włączenie zapewniano mnie, że ten numer będzie miał takie same warunki jak dwa pozostałe. Jednak po włączeniu okazało się,że na trzecim numerze nie ma włączonych opcji: 360 minut międzynarodowych i 500 MB internetu w roamingu. Próbowałem to wyjaśnić w salonie jednak dostałem informacje, żę po czerwcu nie ma tych opcji w ofercie. Rozumiem, że nowe umowy tego nie mają ale ja dołączam numer do istniejącej już umowy, w której jest zapewnione że numer główny i numery dodatkowe mają te opcje. Jeżeli teraz nie ma takiej możliwości to czemu płacę za coś z czego nie mogę skorzystać. Z jednej stony nie mogę mieć tych opcji ( rozmowy międzynarodowe i internet roamingowy)co nie przeszkadza żeby pakiet wspólny był 30GB czyli jak w starych opcjach, anie 40 jak w nowej ofercie. Czegoś tu nie rozumiem. Prosze o wyjaśnienie.
Pozdrawiam
W czerwcu 2016 podpisałem umowę JA + Rodzina 139,99 aktywowałem w tej usłudze dwa numery. Zostało mi miejsce na jeden numer, w grudniu przejąłem numer (cesja) i chciałem go włączyć do mojej taryfy. W salonie gdzie podpsiana była cesja, a także podczas rozmowy w czasie której zlecałem to włączenie zapewniano mnie, że ten numer będzie miał takie same warunki jak dwa pozostałe. Jednak po włączeniu okazało się,że na trzecim numerze nie ma włączonych opcji: 360 minut międzynarodowych i 500 MB internetu w roamingu. Próbowałem to wyjaśnić w salonie jednak dostałem informacje, żę po czerwcu nie ma tych opcji w ofercie. Rozumiem, że nowe umowy tego nie mają ale ja dołączam numer do istniejącej już umowy, w której jest zapewnione że numer główny i numery dodatkowe mają te opcje. Jeżeli teraz nie ma takiej możliwości to czemu płacę za coś z czego nie mogę skorzystać. Z jednej stony nie mogę mieć tych opcji ( rozmowy międzynarodowe i internet roamingowy)co nie przeszkadza żeby pakiet wspólny był 30GB czyli jak w starych opcjach, anie 40 jak w nowej ofercie. Czegoś tu nie rozumiem. Prosze o wyjaśnienie.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj bienias2345,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Pozdrawiam.
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 3 gru 2015, o 13:48
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Numer referencyjny pytania: 180108-001459.