JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 lis 2018, o 16:02
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam. Mam problem z drugim numerem w plus abonamencie rodzinnym. Dzieje się to notorycznie.
Problem zawsze zgłaszanych na infolinii i ciągle to samo.
Chodzi o to że po nocach mi przychodzą smsy o WYLACZENIE DAWCY LIMITU INTERNETU.
Złożona druga reklamacja i znów trzeba.czekac 30 dni ba reklamację.
Można z tym coś zrobić?
Naprawdę już cierpliwość na wyczerpaniu jest moja i myślę niestety o rozwiązaniu umowy...
Problem zawsze zgłaszanych na infolinii i ciągle to samo.
Chodzi o to że po nocach mi przychodzą smsy o WYLACZENIE DAWCY LIMITU INTERNETU.
Złożona druga reklamacja i znów trzeba.czekac 30 dni ba reklamację.
Można z tym coś zrobić?
Naprawdę już cierpliwość na wyczerpaniu jest moja i myślę niestety o rozwiązaniu umowy...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj matkro_92,
przepraszam za napotkane niedogodności.
przepraszam za napotkane niedogodności.
Dysponujesz może numerem tego zgłoszenia?matkro_92 pisze:Złożona druga reklamacja i znów trzeba.czekac 30 dni ba reklamację.
Można z tym coś zrobić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Wie Pani że z tego wszystkiego sobie go nie zapisalem. Rozmawiałem z konsultantem
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
matkro_92,
podeślij mi zatem numer telefonu, którego dotyczy opisywana sytuacja pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.
podeślij mi zatem numer telefonu, którego dotyczy opisywana sytuacja pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Wiadomość została wysłana na podany e-mail.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
matkro_92,
bardzo dziękuję - wiadomość dotarła, sprawdź proszę pocztę.
bardzo dziękuję - wiadomość dotarła, sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam czy jest możliwość zmiany numeru głównego w tej taryfie ? I czy każdy numer ma niezależną umowę bo dostawałem nie dawno telefony o przedłużenie umowy na poszczególne numery, a ja myślałem że skoro mam jeden rachunek i to jedna umowa.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Umowy podpisane są na każdy numer. Umowa główna + umowy dodatkowe. Zmiana numeru jest możliwa, ale płatna zgodnie z Cennikiem.xut2zs pisze:Witam czy jest możliwość zmiany numeru głównego w tej taryfie ? I czy każdy numer ma niezależną umowę bo dostawałem nie dawno telefony o przedłużenie umowy na poszczególne numery, a ja myślałem że skoro mam jeden rachunek i to jedna umowa.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
W salonie mi powiedzieli że numeru głównego nie można zmienić, a kiedy mogę wydzielić numer z tego pakietu by dokonać na nim cesji na inną osobę ? Do końca umowy mam 12 m-cy.Ron pisze:Umowy podpisane są na każdy numer. Umowa główna + umowy dodatkowe. Zmiana numeru jest możliwa, ale płatna zgodnie z Cennikiem.xut2zs pisze:Witam czy jest możliwość zmiany numeru głównego w tej taryfie ? I czy każdy numer ma niezależną umowę bo dostawałem nie dawno telefony o przedłużenie umowy na poszczególne numery, a ja myślałem że skoro mam jeden rachunek i to jedna umowa.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
xut2zs,
zgodnie z tym, co napisał Ron.xut2zs pisze:W salonie mi powiedzieli że numeru głównego nie można zmienić,
Ron pisze:Zmiana numeru jest możliwa, ale płatna zgodnie z Cennikiem.
Chcesz dokonać cesji na inną osobę numeru głównego czy umowy dodatkowej?xut2zs pisze:a kiedy mogę wydzielić numer z tego pakietu by dokonać na nim cesji na inną osobę ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Cesja umowy dodatkowej problem w tym że do końca umowy 12 m=cy , a ile kosztuje zmiana numeru głównego ?Basia_Plus pisze:xut2zs,
zgodnie z tym, co napisał Ron.xut2zs pisze:W salonie mi powiedzieli że numeru głównego nie można zmienić,Ron pisze:Zmiana numeru jest możliwa, ale płatna zgodnie z Cennikiem.Chcesz dokonać cesji na inna osobę numeru głównego czy umowy dodatkowej?xut2zs pisze:a kiedy mogę wydzielić numer z tego pakietu by dokonać na nim cesji na inną osobę ?
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
@xut2zs, "zmiana numeru" to jednorazowy koszt 61,50 zł.
Cesja jednego z numerów w trakcie promocji, może spowodować naliczanie opłat zgodnie z Cennikiem i dezaktywować pakiety. Wszystkie umowy zawarte w ramach Promocji muszą być przypisane do jednego Konta Abonenta. Takie zapisy widnieją w Regulaminach Promocji.
Cesja jednego z numerów w trakcie promocji, może spowodować naliczanie opłat zgodnie z Cennikiem i dezaktywować pakiety. Wszystkie umowy zawarte w ramach Promocji muszą być przypisane do jednego Konta Abonenta. Takie zapisy widnieją w Regulaminach Promocji.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Nie chodzi mi zmianę numeru tylko zamianę, źle się wyraziłem. Mój numer jest dodatkowym w umowie a chę by był głównym a ten główny zrobić dodatkowym. Chodzi mi o zamianę miejscami.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
xut2zs,
na tę chwilę możesz zmienić tylko numer telefonu, natomiast w trakcie okresu promocyjnego, nie ma możliwości zamiany umowy głównej na dodatkową i odwrotnie.xut2zs pisze:Nie chodzi mi zmianę numeru tylko zamianę, źle się wyraziłem. Mój numer jest dodatkowym w umowie a chę by był głównym a ten główny zrobić dodatkowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
A jak jest z limitem danych ? Jeśli wykorzystam cały limit to potem płace za transfer ?