JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

maczala1,
maczala1 pisze:2 listopada złożyłem reklamację
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczala1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2017, o 13:49

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: maczala1 »

Wygląda na to, że Basia szybko załatwiła sprawę :-D
Dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

maczala1,

cieszę się, że mogłam pomóc. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sea87
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2018, o 22:08

Brak współdzielonego internetu

Post autor: Sea87 »

Witam. Zmieniłem taryfę przez telefon z konsultantem na wielosim. Internet miał być podzielony na 3 numery ale niestety 2 numery nie mają internetu. Dostały smsa Zlecenie wylaczenia uslugi biorcy limitu przyjeto do realizacji. Plus. Ja natomiast mam smsa zlecenie zostało biorcy limitu włączone . Nie bardzo rozumiem o co chodzi. Pisałem na reklamację ale narazie odezwu brak. Na wątkach forum szukałem i nic nie znalazłem. Internet na 100 % nie jest wykorzystany bo sprawdzałem. Co w związku z tym mam zrobić ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Sea87,
Sea87 pisze: Pisałem na reklamację ale narazie odezwu brak.
Dysponujesz może numerem zagadnienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sea87
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2018, o 22:08

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Sea87 »

Chodzi o numer reklamacji ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

Sea87,

tak, ewentualnie numer zagadnienia, który może otrzymałeś w odpowiedzi zwrotnej (w formacie #123456).

Jeśli reklamacja była składana przez Plus online i nie posiadasz tych danych, prześlij mi numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaramy się przyśpieszyć wyjaśnienie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sea87
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2018, o 22:08

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Sea87 »

[#349736] oraz [#351956] taryfa wielosim
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Sea87,
Sea87 pisze:[#349736] oraz [#351956]
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matkro_92
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 lis 2018, o 16:02

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: matkro_92 »

Witam.
Jestem Stałym klientem Plusa od ponad 10 lat.
Aktualnie posiadam taryfe : Plus rodzina 110
W ostatnich 6miesiącach robiłem dwie reklamacje i będę robił 3 reklamacje(powoli brakuje sił).
Mianowicie przez Biuro Obsługi ciężko coś załatwić.
Może będziecie tutaj w stanie mi pomóc/ doradzić co robić dalej.
1. Problem z Plus Online. (aplikacja i strona główna na www)
w umowie pisze ze mam wspólny pakiet 36 gb na dwóch numerach a pisze co innego (48gb) z czego
na drugim numerze pisze tylko 2 gb.

2.Problem dotyczy doliczania na drugim numerze pieniędzy za rozmowy i sms-y.
zawsze po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego z drugiego numeru doliczane są do rachunku pieniądze. Na fakturze też widnieją roszczególnione te pieniądze za razmowy i sms.
Powinny być za darmo wedle umowy

3.Problem w fakturach korygujących. Aktualnie posiadam dwie (bedzie trzecia)
rozumie zwroty abonamentu ale nie rozumie dlaczego co miesiac mam to samo
Płacić za coś co jest w umowie napisane za darmo (rozmowy /sms-y na drugim numerze sa ciagle doliczane ).



Ewentualna opcje jaką aktualnie rozważam to rozwiązanie umowy. Już niemam zamiaru płacić co miesiąc za coś co jest w umowie wypisane za darmo.... Pieniądze drogą nie chodzą :oops:
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Witaj matkro_92,
matkro_92 pisze:w umowie pisze ze mam wspólny pakiet 36 gb na dwóch numerach a pisze co innego (48gb)
jeśli umowa została zawarta w taryfie Plus. Rodzina 110 to w ramach abonamentu jest 36 GB miesięcznie do wykorzystania przez obydwa numery. Dodatkowo otrzymałeś jednorazowy pakiet 12 GB do wykorzystania przez cały kontrakt. Pakiet ten jest wykorzystywany w danym okresie rozliczeniowym po przekroczeniu podstawowego pakietu internetowego.
matkro_92 pisze: będę robił 3 reklamacje
Podaj nam póżniej numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
matkro_92 pisze:2.Problem dotyczy doliczania na drugim numerze pieniędzy za rozmowy i sms-y.
Czy nie korzystałaś z usług dodatkowo płatnych np. SMS-y Premium?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matkro_92
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 lis 2018, o 16:02

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: matkro_92 »

Witam.
1. Problem tkwi w tym że nigdzie nie pisze mi ile mam w danym momencie Internetu.
Jedynie chyba pozostaje sprawdzić sms-ym (na numer 2580)
2. Z numeru głównego raz skorzystałem na 2miesiace w ipli ligi mistrzów. Pobierane są opłaty z drugiego numeru (dużo rozmawia czasem sms-y i Internet.)
czubak_p
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 lis 2018, o 10:52

taryfa PLUS.DODATKOWA 30

Post autor: czubak_p »

Witam
Miesiąc temu podpisałem umowę na 5 numerów w promocji "DUET, RODZINA, RODZINA+ (6MIES)"
w tej promocji można maks 3 dodatkowe karty, więc 5 numer czyli 4 dodatkowa karta nie dzieli zasobów,
ok, o tym zostałem poinformowany,
ale dlaczego naliczane są opłaty za rozmowy i smsy dla tej dodatkowej 4 karty, skoro wszystkie 4 mają identyczną taryfę?
złożyłem reklamację na te opłaty, niestety odmowa, bo podobno widziałem co podpisuję.

Pani konsultant w salonie nie przekazała mi żadnych regulaminów ani cennika do umowy dodatkowej, dostałem jedynie regulamin do umowy głównej , w której jest napisane "Nielimitowane Minuty do krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, SMSy i MMSy do krajowych sieci komórkowych", i tłumaczyła, że wszystkie numery będą miały darmowe połączenia,

Proszę o udostępnienie regulaminu i cennika dla umowy dodatkowej w tej promocji (na stronie internetowej jest tylko nowa wersja oznaczona jako II)
moja taryfa "PLUS.DODATKOWA 30" a nazwa promocji "MNP DODATKOWA SIM SL 6FL102FB01"

Proszę tez o potwierdzenie czy dla dodatkowej karty poza maksymalną dozwoloną liczbą, dla, której abonament jest 20zł z efakturą, rzeczywiście wszystkie rozmowy i smsy są dodatkowo płatne?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2018, o 11:57 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

Witaj matkro_92,
matkro_92 pisze:nigdzie nie pisze mi ile mam w danym momencie Internetu.
liczbę jednostek/pakietów sprawdzisz poprzez aplikację Plus online w zakładce Pakiety. Przy każdym aktywnym pakiecie powinna być informacja o jego wykorzystaniu.
matkro_92 pisze:Pobierane są opłaty z drugiego numeru (dużo rozmawia czasem sms-y i Internet.)
Po zakończeniu okresu rozliczeniowego proszę o złożenie w tej sprawie reklamacji. Podaj nam pózniej numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Witaj czubak_p,

jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć jego rozpatrzenie.
czubak_p pisze:Proszę o udostępnienie regulaminu i cennika dla umowy dodatkowej w tej promocji
Wyślij proszę zgłoszenie w tej sprawie poprzez https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us wraz z numerem telefonu i danymi ((imię i nazwisko oraz numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dawidchudzik
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 12 lut 2014, o 16:18

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: dawidchudzik »

Witam. Niedawno podpisałem umowę na pakiet rodzina 85 i mam ten sam problem z Internetem że nr główny ma 24 gb A drugi tylko 1 który został już wykorzystany A miało być to 24 na dwie karty. Co teraz mam zrobic
ODPOWIEDZ