JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 56
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2019, o 18:14
Plus- aneks i absurd
Witajcie,
Moja zona w listopadzie przedluzala umowe na nr dodatkowy w taryfie rodzinnej. W owym aneksie zawarta byla informacja o pakiecie 12gb internetu jednorazowo na caly okres umowy dla tego numeru. Umowa weszła w życie i co sie okazało?
1. te 12 GB jest owszem ale na nr głównym
2. aby te 12gb sie na nim pojawiło musi byc przedluzona umowa numeru głownego (absurd!)
3. jesli nie bedzie przedluzenia to te 12gb idzie w nicosc.
4. Do tej pory dzialal pakiet EXTRA 500mb i nastepne- po aneksie juz nie dziala. Powod? Zmiana regulaminu usługi (o ktorej nie musi Plus informowac bo po co).
Oczywiscie w systemie jest stosowne upowaznienie do dyskusji z Plusem ws zmian na koncie itd:)
Drodzy specjalisci Plusa- wg Was takie zalatwienie sprawy jest ok? Efekt narazie jest taki ze 2 numery maja juz wypowiedziana umowe. Średnia rachunkow ponad 800zl/mc i takie niefajne traktowanie stalego klienta:(
Moja zona w listopadzie przedluzala umowe na nr dodatkowy w taryfie rodzinnej. W owym aneksie zawarta byla informacja o pakiecie 12gb internetu jednorazowo na caly okres umowy dla tego numeru. Umowa weszła w życie i co sie okazało?
1. te 12 GB jest owszem ale na nr głównym
2. aby te 12gb sie na nim pojawiło musi byc przedluzona umowa numeru głownego (absurd!)
3. jesli nie bedzie przedluzenia to te 12gb idzie w nicosc.
4. Do tej pory dzialal pakiet EXTRA 500mb i nastepne- po aneksie juz nie dziala. Powod? Zmiana regulaminu usługi (o ktorej nie musi Plus informowac bo po co).
Oczywiscie w systemie jest stosowne upowaznienie do dyskusji z Plusem ws zmian na koncie itd:)
Drodzy specjalisci Plusa- wg Was takie zalatwienie sprawy jest ok? Efekt narazie jest taki ze 2 numery maja juz wypowiedziana umowe. Średnia rachunkow ponad 800zl/mc i takie niefajne traktowanie stalego klienta:(
Ostatnio zmieniony 7 sty 2019, o 18:40 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj koliber2,
- jeśli chodzi o ten pakiet 12 GB, to najlepiej będzie złożyć reklamację. Departament Reklamacji odsłucha tę rozmowę i sprawdzi jakie propozycje padły. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać mailem na adres bok@plus.pl (pamiętaj żeby podać w nim dane do identyfikacji). Jeśli podesłałabyś nam tutaj potem nr referencyjny (będzie w formacie #12345) to przyśpieszymy weryfikację.
Opis pakietów extra znajdziesz na tej stronie.
- jeśli chodzi o ten pakiet 12 GB, to najlepiej będzie złożyć reklamację. Departament Reklamacji odsłucha tę rozmowę i sprawdzi jakie propozycje padły. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać mailem na adres bok@plus.pl (pamiętaj żeby podać w nim dane do identyfikacji). Jeśli podesłałabyś nam tutaj potem nr referencyjny (będzie w formacie #12345) to przyśpieszymy weryfikację.
Opis pakietów extra znajdziesz na tej stronie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
@Ewa_Plus jest jeden problem. Na aneksie jest ta informacja że należy się 12gb. Co do rozmowy z konsultantem - miała ona miejsce 2 stycznia o 19:41. Faktem jest jednak niezaprzeczalnym to iż 12gb na numerze aneksowanym nie ma.
Co do pakietów extra - nie jest to logiczne że pakiet extra internetu w taryfie działał i było ok a teraz nie bo plus zmienił sobie regulamin.
Co do pakietów extra - nie jest to logiczne że pakiet extra internetu w taryfie działał i było ok a teraz nie bo plus zmienił sobie regulamin.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
koliber2,
w celu wyjaśnienia opisanej sytuacji, zgodnie z sugestią Ewy_Plus prośba o złożenie reklamacji.
w celu wyjaśnienia opisanej sytuacji, zgodnie z sugestią Ewy_Plus prośba o złożenie reklamacji.
Ewa_Plus pisze:Departament Reklamacji odsłucha tę rozmowę i sprawdzi jakie propozycje padły. Zgłoszenie reklamacyjne możesz wysłać mailem na adres bok@plus.pl (pamiętaj żeby podać w nim dane do identyfikacji). Jeśli podesłałabyś nam tutaj potem nr referencyjny (będzie w formacie #12345) to przyśpieszymy weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
były składane. Numery: 452780 i 452628. Była też prośba o kontakt DUK w zwiazku z wypowiedzeniem 2 umow i tez cisza.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
koliber2,
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Ewa_Plus dziękuję. Może też i DUK się odezwie.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
@Basia_Plus czy mozna poprosic o monitoring zgloszenia 645135. Ja wiem ze to nowe ale sama Pani widzi ze ilosc zgloszen jest za duza.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
koliber2,
poprosiłam już o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.koliber2 pisze:czy mozna poprosic o monitoring zgloszenia 645135.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
@Basia_Plus dziekuje. Chciaz szczerze to wolelibysmy nie pisac miesiac w miesiac reklamacji. To troche niepowazne i de facto powoduje iz zona zaczyna sie powaznie zastanawiac czy nie przeniesc po okresie trwania umow uslug do innego operatora. Obecnie nie ma miesiaca bez reklamacji (a to bledne naliczenia/a to doliczanie czegos a to blednie uzyskana odpoiwiedź).
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
koliber2,
przepraszam za napotkane niedogodności. Mam nadzieję, że opisana przez Ciebie sytuacja więcej nie będzie mieć miejsca.
przepraszam za napotkane niedogodności. Mam nadzieję, że opisana przez Ciebie sytuacja więcej nie będzie mieć miejsca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
@Basia_Plus a ma Pani moze wglad w system i konto klienta? Ewentualnie w reklamacje? Bo te problemy sa notorycznie powtarzalne od jakiegos czasu. I to nie Pani powinna przepraszac bo nie jest Pani temu winna jak rowniez nie mam do Pani czy innego specjalisty tutaj dzialajacemu pretensji. Pretensje mamy wyłączenie do tego że przy rachunkach >800zl/mc musimy notorycznie pisać reklamacje i sprawdzać bardzo dokładnie naliczenia na fakturach bo co rusz sie cos nie zgadza.
Prosty przyklad:
- reklmacja zlozona wczoraj- o brak rabatu 10 zl na smartom i naliczenia na obecnej fakturze ktora jest platna do 8.03
- reklamacja zlozona 2 dni temu - o naliczenia na karcie dodatkowej bedacej w taryfie rodzinnej
miesiac styczen:
- blednie naliczona opłata za nr dodatkowy w taryfie rodzinnej
i tak dalej i tak dalej...
Prosty przyklad:
- reklmacja zlozona wczoraj- o brak rabatu 10 zl na smartom i naliczenia na obecnej fakturze ktora jest platna do 8.03
- reklamacja zlozona 2 dni temu - o naliczenia na karcie dodatkowej bedacej w taryfie rodzinnej
miesiac styczen:
- blednie naliczona opłata za nr dodatkowy w taryfie rodzinnej
i tak dalej i tak dalej...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
koliber2,
z pozycji forum nie mam niestety wglądu na konto numeru i możliwości wyjaśnienia sprawy.koliber2 pisze: a ma Pani moze wglad w system i konto klienta? Ewentualnie w reklamacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wielosim - czy idzie przydzielić limity na internet?
Witam.
Z dużą niechęcią ale podpisałem umowę z Wami, na szczęście tylko na trzy nr.
Prosiłem o kontakt w sprawie umowy tu na forum od listopada trzy razy!!!!
Zero efektu!! Żenada. Na szczęście udało mi się w firmie gdzie zarządzamy zmienić operatora i straciliście abonament na 54 numery!!
Ale do rzeczy. Mam w wielosim pule internetu do wykorzystania. Czy można przydzielić limity dla poszczególnych osób ?
Nagle po kilku dniach od podpisania umowy dostałem sms-a "Zlecenie włączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji. Plus" - o co to chodzi?
Z dużą niechęcią ale podpisałem umowę z Wami, na szczęście tylko na trzy nr.
Prosiłem o kontakt w sprawie umowy tu na forum od listopada trzy razy!!!!
Zero efektu!! Żenada. Na szczęście udało mi się w firmie gdzie zarządzamy zmienić operatora i straciliście abonament na 54 numery!!
Ale do rzeczy. Mam w wielosim pule internetu do wykorzystania. Czy można przydzielić limity dla poszczególnych osób ?
Nagle po kilku dniach od podpisania umowy dostałem sms-a "Zlecenie włączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji. Plus" - o co to chodzi?
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2019, o 12:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witaj Smrek,
pakiet Internetu przypisany do numeru głównego jest współdzielony przez pozostałe numery na koncie, które korzystają z niego w zależności od tego, w jakim stopniu używają one internetu.Smrek pisze:Czy można przydzielić limity dla poszczególnych osób ?
Dany komunikat informuje o uruchomieniu współdzielenia zasobów, które jest włączane w ciągu 3 dni od wejścia w życie warunków oferty na umowie głównej.Smrek pisze:Nagle po kilku dniach od podpisania umowy dostałem sms-a "Zlecenie włączenia usługi dawcy limitu przyjęto do realizacji. Plus" - o co to chodzi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ