JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
matkro_92
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 lis 2018, o 16:02

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: matkro_92 »

Witam. Mam problem z drugim numerem w plus abonamencie rodzinnym. Dzieje się to notorycznie.
Problem zawsze zgłaszanych na infolinii i ciągle to samo.
Chodzi o to że po nocach mi przychodzą smsy o WYLACZENIE DAWCY LIMITU INTERNETU.
Złożona druga reklamacja i znów trzeba.czekac 30 dni ba reklamację.
Można z tym coś zrobić?
Naprawdę już cierpliwość na wyczerpaniu jest moja i myślę niestety o rozwiązaniu umowy...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

Witaj matkro_92,

przepraszam za napotkane niedogodności.
matkro_92 pisze:Złożona druga reklamacja i znów trzeba.czekac 30 dni ba reklamację.
Można z tym coś zrobić?
Dysponujesz może numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matkro_92
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 lis 2018, o 16:02

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: matkro_92 »

Wie Pani że z tego wszystkiego sobie go nie zapisalem. Rozmawiałem z konsultantem
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

matkro_92,

podeślij mi zatem numer telefonu, którego dotyczy opisywana sytuacja pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
matkro_92
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 lis 2018, o 16:02

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: matkro_92 »

Wiadomość została wysłana na podany e-mail.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Marta_Plus »

matkro_92,

bardzo dziękuję - wiadomość dotarła, sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: xut2zs »

Witam czy jest możliwość zmiany numeru głównego w tej taryfie ? I czy każdy numer ma niezależną umowę bo dostawałem nie dawno telefony o przedłużenie umowy na poszczególne numery, a ja myślałem że skoro mam jeden rachunek i to jedna umowa.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ron »

xut2zs pisze:Witam czy jest możliwość zmiany numeru głównego w tej taryfie ? I czy każdy numer ma niezależną umowę bo dostawałem nie dawno telefony o przedłużenie umowy na poszczególne numery, a ja myślałem że skoro mam jeden rachunek i to jedna umowa.
Umowy podpisane są na każdy numer. Umowa główna + umowy dodatkowe. :-> Zmiana numeru jest możliwa, ale płatna zgodnie z Cennikiem.
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: xut2zs »

Ron pisze:
xut2zs pisze:Witam czy jest możliwość zmiany numeru głównego w tej taryfie ? I czy każdy numer ma niezależną umowę bo dostawałem nie dawno telefony o przedłużenie umowy na poszczególne numery, a ja myślałem że skoro mam jeden rachunek i to jedna umowa.
Umowy podpisane są na każdy numer. Umowa główna + umowy dodatkowe. :-> Zmiana numeru jest możliwa, ale płatna zgodnie z Cennikiem.
W salonie mi powiedzieli że numeru głównego nie można zmienić, a kiedy mogę wydzielić numer z tego pakietu by dokonać na nim cesji na inną osobę ? Do końca umowy mam 12 m-cy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

xut2zs,
xut2zs pisze:W salonie mi powiedzieli że numeru głównego nie można zmienić,
zgodnie z tym, co napisał Ron.
Ron pisze:Zmiana numeru jest możliwa, ale płatna zgodnie z Cennikiem.
xut2zs pisze:a kiedy mogę wydzielić numer z tego pakietu by dokonać na nim cesji na inną osobę ?
Chcesz dokonać cesji na inną osobę numeru głównego czy umowy dodatkowej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: xut2zs »

Basia_Plus pisze:xut2zs,
xut2zs pisze:W salonie mi powiedzieli że numeru głównego nie można zmienić,
zgodnie z tym, co napisał Ron.
Ron pisze:Zmiana numeru jest możliwa, ale płatna zgodnie z Cennikiem.
xut2zs pisze:a kiedy mogę wydzielić numer z tego pakietu by dokonać na nim cesji na inną osobę ?
Chcesz dokonać cesji na inna osobę numeru głównego czy umowy dodatkowej?
Cesja umowy dodatkowej problem w tym że do końca umowy 12 m=cy , a ile kosztuje zmiana numeru głównego ?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Ron »

@xut2zs, "zmiana numeru" to jednorazowy koszt 61,50 zł.

Cesja jednego z numerów w trakcie promocji, może spowodować naliczanie opłat zgodnie z Cennikiem i dezaktywować pakiety. Wszystkie umowy zawarte w ramach Promocji muszą być przypisane do jednego Konta Abonenta. Takie zapisy widnieją w Regulaminach Promocji.
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: xut2zs »

Nie chodzi mi zmianę numeru tylko zamianę, źle się wyraziłem. Mój numer jest dodatkowym w umowie a chę by był głównym a ten główny zrobić dodatkowym. Chodzi mi o zamianę miejscami.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: Basia_Plus »

xut2zs,
xut2zs pisze:Nie chodzi mi zmianę numeru tylko zamianę, źle się wyraziłem. Mój numer jest dodatkowym w umowie a chę by był głównym a ten główny zrobić dodatkowym.
na tę chwilę możesz zmienić tylko numer telefonu, natomiast w trakcie okresu promocyjnego, nie ma możliwości zamiany umowy głównej na dodatkową i odwrotnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post autor: xut2zs »

A jak jest z limitem danych ? Jeśli wykorzystam cały limit to potem płace za transfer ?
ODPOWIEDZ