Teraz jest 18 paź 2018, o 14:40

Zostaw Kontakt





JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

BlackRainbow

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 19:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post11 kwi 2017, o 10:47

Tylko nie rozumiem dlaczego tydzień temu zrealizowano moje zamówienie na abonament za 79,99 + telefon na raty. Nie wpłacałam żadnej kaucji.

Myślałam; że w Plus jest podobnie jak w Play. Jeśli kupiono lub dokupiono ofertę to kolejną można zrealizować dopiero za jakiś czas...
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3380
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post11 kwi 2017, o 10:57

BlackRainbow,

decyzję o możliwości zawarcia nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji. Nie ma określonego czasu, po którym możesz zawrzeć kolejną umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

AsDur

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 10:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post20 kwi 2017, o 10:15

Witam, czy w tym abonamencie (ja+rodzina) gdzie wspoldzielimy 20GB internetu, moge zarządzać w jakikolwiek sposób wspólnym pakietem internetowym? Np: a) dzielic GB pomiedzy numerami, b) wylaczyc mozliwość korzystania z pakietu na którymś z numerów, c) w ostatecznosci wyłączyć pakiet internetowy wszystkim numerom?
Bede wdzieczny za podpowiedz. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3380
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post20 kwi 2017, o 11:11

Witaj AsDur,

AsDur napisał(a): czy w tym abonamencie (ja+rodzina) gdzie wspoldzielimy 20GB internetu, moge zarządzać w jakikolwiek sposób wspólnym pakietem internetowym? Np: a) dzielic GB pomiedzy numerami,

pakiet jest automatycznie dzielony pomiędzy numerem głównym a numerami dodatkowymi, które są objęte tą promocją i znajdują się na wspólnym koncie.
AsDur napisał(a): b) wylaczyc mozliwość korzystania z pakietu na którymś z numerów,

Możesz tylko na danym numerze wyłączyć usługę transmisji danych, co spowoduje zablokowanie dostępu do internetu.
AsDur napisał(a): c) w ostatecznosci wyłączyć pakiet internetowy wszystkim numerom?

Pakiet internetowy jest zaszyty w taryfie i nie ma możliwości rezygnacji z pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

PiotrZaw

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 13 kwi 2017, o 11:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+59,99
  • Model telefonu: Samsung

Druga aktywacja, odmowa z powodu zaległości?

Post25 kwi 2017, o 14:46

Cześć. Próbowałem zakupić aktywację (drugą), ale mam odmowę. Czy mam jakieś zaległości o których nie wiem? Możecie to sprawdzić?
I czy Plus jest obecny na Snapchacie? :roll:

Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 25 kwi 2017, o 15:00 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3380
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post25 kwi 2017, o 15:26

Witaj PiotrZaw,


przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
PiotrZaw napisał(a):I czy Plus jest obecny na Snapchacie? :roll:

Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

PiotrZaw

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 13 kwi 2017, o 11:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+59,99
  • Model telefonu: Samsung

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post26 kwi 2017, o 10:34

Basia_Plus, dziękuję za odpowiedź. Czy byłabyś tak uprzejma i sprawdziła czy mam zaległość? Mogę podać numer.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3380
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Dokupienie kolejnej oferty

Post26 kwi 2017, o 11:24

PiotrZaw,

z poziomu forum nie mamy dostępu do takich danych. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Djmuza89

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 28 gru 2017, o 15:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+rodzina
  • Model telefonu: s8+

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post28 gru 2017, o 15:53

Witam mam taka sytuacje podpisałem w pazdzierniku umowe ja+rodzina w ktorej mialem miec 3 numery za 99zl ale co sie okazało w grudniu dostaje fakture a naniej za te dwa numer jest naliczony abonament 20zl...wiec jak to jest w koncu??
na glowny numer przedluzalem umowe i przeszlem do ja+rodzina i do tego abonamentu dobralem dwa numery ktore byly na karte i mowiono mi ze bede placil za nie 99zl a tu masz w listopadzie bylo 0zl a teraz naliczyli
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3380
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post28 gru 2017, o 16:22

Witaj Djmuza89,

opisz proszę sytuację i wraz z numerami telefonów oraz danymi prześlij przez ten formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... BfcGFnZT0x. Następnie podaj numer zagadnienia postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Bart2002

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 maja 2014, o 12:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post29 gru 2017, o 11:07

Witam
Aktualnie mam taryfę Ja+Rodzina 99,99 zł. Do 4.12.2017 miałem taryfę Ja+Rodzina 129,99 zł (umowa podpisana w listopadzie 2015) i miałem tam pakiet 360 minut wymiennych m.in. na połączenia międzynarodowe z Polski i w ramach roamingu. Czy ten pakiet jest nadal dostępny w mojej taryfie lub taryfie o wyższej opłacie abonamentowej? Bo nie mogę tego odnaleźć, a zależy mi najbardziej na tanich połączeniach z Polski do Niemiec i czy taki pakiet można ewentualnie domówić do tej taryfy? Chciałem o to zapytać gdyż prawdopodobnie przedłużając umowę wyraziłem nieświadomie, być może z powodu mojej niewiedzy, zgodę na gorsze (niestety) warunki niż poprzednio...
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3380
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post29 gru 2017, o 13:34

Witaj Bart2002,

Bart2002 napisał(a):Czy ten pakiet jest nadal dostępny w mojej taryfie lub taryfie o wyższej opłacie abonamentowej?

nowe regulaminy promocji od 1.08.2017 r nie uwzględniają już pakietów w UE, np. „Pakietu wymiennego UE”.
Bart2002 napisał(a):czy taki pakiet można ewentualnie domówić do tej taryfy?

Niestety nie ma takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bienias2345

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 3 gru 2015, o 12:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post5 sty 2018, o 17:29

Witam,
W czerwcu 2016 podpisałem umowę JA + Rodzina 139,99 aktywowałem w tej usłudze dwa numery. Zostało mi miejsce na jeden numer, w grudniu przejąłem numer (cesja) i chciałem go włączyć do mojej taryfy. W salonie gdzie podpsiana była cesja, a także podczas rozmowy w czasie której zlecałem to włączenie zapewniano mnie, że ten numer będzie miał takie same warunki jak dwa pozostałe. Jednak po włączeniu okazało się,że na trzecim numerze nie ma włączonych opcji: 360 minut międzynarodowych i 500 MB internetu w roamingu. Próbowałem to wyjaśnić w salonie jednak dostałem informacje, żę po czerwcu nie ma tych opcji w ofercie. Rozumiem, że nowe umowy tego nie mają ale ja dołączam numer do istniejącej już umowy, w której jest zapewnione że numer główny i numery dodatkowe mają te opcje. Jeżeli teraz nie ma takiej możliwości to czemu płacę za coś z czego nie mogę skorzystać. Z jednej stony nie mogę mieć tych opcji ( rozmowy międzynarodowe i internet roamingowy)co nie przeszkadza żeby pakiet wspólny był 30GB czyli jak w starych opcjach, anie 40 jak w nowej ofercie. Czegoś tu nie rozumiem. Prosze o wyjaśnienie.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 922
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post5 sty 2018, o 17:57

Witaj bienias2345,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bienias2345

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 3 gru 2015, o 12:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek

Post8 sty 2018, o 15:25

Numer referencyjny pytania: 180108-001459.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: calkapokole i 29 gości