Strona 18 z 30
Re: Dokupienie kolejnej oferty
: 11 kwie 2017, o 11:47
autor: BlackRainbow
Tylko nie rozumiem dlaczego tydzień temu zrealizowano moje zamówienie na abonament za 79,99 + telefon na raty. Nie wpłacałam żadnej kaucji.
Myślałam; że w Plus jest podobnie jak w Play. Jeśli kupiono lub dokupiono ofertę to kolejną można zrealizować dopiero za jakiś czas...
Re: Dokupienie kolejnej oferty
: 11 kwie 2017, o 11:57
autor: Basia_Plus
BlackRainbow,
decyzję o możliwości zawarcia nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji. Nie ma określonego czasu, po którym możesz zawrzeć kolejną umowę.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
: 20 kwie 2017, o 11:15
autor: AsDur
Witam, czy w tym abonamencie (ja+rodzina) gdzie wspoldzielimy 20GB internetu, moge zarządzać w jakikolwiek sposób wspólnym pakietem internetowym? Np: a) dzielic GB pomiedzy numerami, b) wylaczyc mozliwość korzystania z pakietu na którymś z numerów, c) w ostatecznosci wyłączyć pakiet internetowy wszystkim numerom?
Bede wdzieczny za podpowiedz. Pozdrawiam.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
: 20 kwie 2017, o 12:11
autor: Basia_Plus
Witaj
AsDur,
AsDur pisze: czy w tym abonamencie (ja+rodzina) gdzie wspoldzielimy 20GB internetu, moge zarządzać w jakikolwiek sposób wspólnym pakietem internetowym? Np: a) dzielic GB pomiedzy numerami,
pakiet jest automatycznie dzielony pomiędzy numerem głównym a numerami dodatkowymi, które są objęte tą promocją i znajdują się na wspólnym koncie.
AsDur pisze: b) wylaczyc mozliwość korzystania z pakietu na którymś z numerów,
Możesz tylko na danym numerze wyłączyć usługę transmisji danych, co spowoduje zablokowanie dostępu do internetu.
AsDur pisze: c) w ostatecznosci wyłączyć pakiet internetowy wszystkim numerom?
Pakiet internetowy jest zaszyty w taryfie i nie ma możliwości rezygnacji z pakietu.
Druga aktywacja, odmowa z powodu zaległości?
: 25 kwie 2017, o 15:46
autor: PiotrZaw
Cześć. Próbowałem zakupić aktywację (drugą), ale mam odmowę. Czy mam jakieś zaległości o których nie wiem? Możecie to sprawdzić?
I czy Plus jest obecny na Snapchacie?
Pozdrawiam.
Re: Dokupienie kolejnej oferty
: 25 kwie 2017, o 16:26
autor: Basia_Plus
Witaj
PiotrZaw,
przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Więcej informacji znajdziesz tutaj
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
PiotrZaw pisze:I czy Plus jest obecny na Snapchacie?
Nie.
Re: Dokupienie kolejnej oferty
: 26 kwie 2017, o 11:34
autor: PiotrZaw
Basia_Plus, dziękuję za odpowiedź. Czy byłabyś tak uprzejma i sprawdziła czy mam zaległość? Mogę podać numer.
Re: Dokupienie kolejnej oferty
: 26 kwie 2017, o 12:24
autor: Basia_Plus
PiotrZaw,
z poziomu forum nie mamy dostępu do takich danych. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z
Działem Obsługi Klienta.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
: 28 gru 2017, o 16:53
autor: Djmuza89
Witam mam taka sytuacje podpisałem w pazdzierniku umowe ja+rodzina w ktorej mialem miec 3 numery za 99zl ale co sie okazało w grudniu dostaje fakture a naniej za te dwa numer jest naliczony abonament 20zl...wiec jak to jest w koncu??
na glowny numer przedluzalem umowe i przeszlem do ja+rodzina i do tego abonamentu dobralem dwa numery ktore byly na karte i mowiono mi ze bede placil za nie 99zl a tu masz w listopadzie bylo 0zl a teraz naliczyli
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
: 28 gru 2017, o 17:22
autor: Basia_Plus
Witaj
Djmuza89,
opisz proszę sytuację i wraz z numerami telefonów oraz danymi prześlij przez ten formularz:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... BfcGFnZT0x. Następnie podaj numer zagadnienia postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
: 29 gru 2017, o 12:07
autor: Bart2002
Witam
Aktualnie mam taryfę Ja+Rodzina 99,99 zł. Do 4.12.2017 miałem taryfę Ja+Rodzina 129,99 zł (umowa podpisana w listopadzie 2015) i miałem tam pakiet 360 minut wymiennych m.in. na połączenia międzynarodowe z Polski i w ramach roamingu. Czy ten pakiet jest nadal dostępny w mojej taryfie lub taryfie o wyższej opłacie abonamentowej? Bo nie mogę tego odnaleźć, a zależy mi najbardziej na tanich połączeniach z Polski do Niemiec i czy taki pakiet można ewentualnie domówić do tej taryfy? Chciałem o to zapytać gdyż prawdopodobnie przedłużając umowę wyraziłem nieświadomie, być może z powodu mojej niewiedzy, zgodę na gorsze (niestety) warunki niż poprzednio...
Pozdrawiam
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
: 29 gru 2017, o 14:34
autor: Basia_Plus
Witaj
Bart2002,
Bart2002 pisze:Czy ten pakiet jest nadal dostępny w mojej taryfie lub taryfie o wyższej opłacie abonamentowej?
nowe regulaminy promocji od 1.08.2017 r nie uwzględniają już pakietów w UE, np. „Pakietu wymiennego UE”.
Bart2002 pisze:czy taki pakiet można ewentualnie domówić do tej taryfy?
Niestety nie ma takiej możliwości.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
: 5 sty 2018, o 18:29
autor: bienias2345
Witam,
W czerwcu 2016 podpisałem umowę JA + Rodzina 139,99 aktywowałem w tej usłudze dwa numery. Zostało mi miejsce na jeden numer, w grudniu przejąłem numer (cesja) i chciałem go włączyć do mojej taryfy. W salonie gdzie podpsiana była cesja, a także podczas rozmowy w czasie której zlecałem to włączenie zapewniano mnie, że ten numer będzie miał takie same warunki jak dwa pozostałe. Jednak po włączeniu okazało się,że na trzecim numerze nie ma włączonych opcji: 360 minut międzynarodowych i 500 MB internetu w roamingu. Próbowałem to wyjaśnić w salonie jednak dostałem informacje, żę po czerwcu nie ma tych opcji w ofercie. Rozumiem, że nowe umowy tego nie mają ale ja dołączam numer do istniejącej już umowy, w której jest zapewnione że numer główny i numery dodatkowe mają te opcje. Jeżeli teraz nie ma takiej możliwości to czemu płacę za coś z czego nie mogę skorzystać. Z jednej stony nie mogę mieć tych opcji ( rozmowy międzynarodowe i internet roamingowy)co nie przeszkadza żeby pakiet wspólny był 30GB czyli jak w starych opcjach, anie 40 jak w nowej ofercie. Czegoś tu nie rozumiem. Prosze o wyjaśnienie.
Pozdrawiam
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
: 5 sty 2018, o 18:57
autor: Marta_Plus
Witaj
bienias2345,
prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten
formularz. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Pozdrawiam.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
: 8 sty 2018, o 16:25
autor: bienias2345
Numer referencyjny pytania: 180108-001459.