smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego biznesu!

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
radek.k
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 mar 2018, o 16:43

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: radek.k »

W lutym dzwonił do mnie konsultant z Plusa ponieważ w ciągu najbliższego miesiąca kończyła mi się umowa na Internet mobilny w Plusie.

Pan zaproponował mi przedłużenie umowy za 50% ceny na kolejne 2 lata ponieważ w sieci plus mam również telefon na abonament. Zgodziłem się, przysłano mi aneks do umowy itd.

Rabat 50% był naliczony w pierwszym okresie rozliczeniowym, natomiast w kolejnym otrzymałem fakturę za Internet na 100% ceny.

Napisałem maila reklamacyjnego z prośbą o wyjaśnienie. Dostałem odpowiedź, że nie spełniam warunków promocji, o których mowa żeby dostać rabat 50% na Internet.

W momencie zawierania umowy przez telefon nie było mowy o spełnianiu jakichkolwiek warunków promocyjnych, przynajmniej nie zostałem o tym poinformowany. Przez ostatnie 2 lata płaciłem 50% ceny za Internet i byłem przekonany, że tak będzie nadal.

Co w takiej sytuacji mam zrobić? Czuję się oszukany! Czy mogę zerwać umowę na Internet? Jakie grożą mi konsekwencje z tytułu zerwania umowy na Internet?

Z góry dziękuję za odpowiedź, również Pani specjalistce z Plusa
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: Ewa_Plus »

radek.k,
- napisz proszę, jakiej wysokości abonament miałeś przed przedłużeniem umowy, a jaki po. Podaj też nazwę promocji, w której podpisana została umowa i kiedy to miało miejsce.

Czy umowa na abonent telefoniczny jest Twoją umową uprawniającą? Czy ona też była ostatnio zmieniana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ra345
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 4 cze 2017, o 15:24

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: ra345 »

informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie - z wyrównaniem, brawo Plus, brawo Ja :-) .
Pozdrawiam
radek.k
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 mar 2018, o 16:43

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: radek.k »

Przed przedłużeniem umowy płaciłem dokładnie 30,14 zł brutto. Po przedłużeniu umowy pierwszą fakturę przysłano mi na kwotę 29,99 zł brutto (50% standardowej ceny z cennika), a kolejna przyszła na kwotę 59,99 zł brutto, w mailu dostałem informację, że mój rabat został dezaktywowany...

Umowa na telefon była przedłużana rok temu i nie jest to umowa jak Państwo to nazywacie "uprawniająca". W ogóle o niczym takim konsultant podczas rozmowy nie wspomniał... Nie wspominał o tym, że muszę spełnić jakiekolwiek warunki aby dostać 50% rabatu. Chciałem zrezygnować z usługi Internetu ponieważ wieczorami z powodu przeciążenia sieci działa bardzo słabo. Ale w zamian za 50% ceny zgodziłem się na przedłużenie umowy.

Czy mam możliwość odsłuchu rozmowy telefonicznej z konsultantem? W aneksie pisze wyraźnie, że umowa została zawarta na odległość telefonicznie.

Zawarta przeze nie umowa przez telefon dnia 08.02.2018 nie zgadza się z tym co otrzymałem...

Jeśli chodzi o nazwę promocji to w aneksie pisze dokładnie "Ja + Internet LTE 90GB z abonamentem w wysokości 69,99 zł (z VAT), określony regulaminem promocji "Ja + Internet LTE - tylko SIM - 30% taniej dla Stałych Klientów"
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: Basia_Plus »

radek.k,

aby zweryfikować te informacje konieczny będzie dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie na adres bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radek.k
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 mar 2018, o 16:43

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: radek.k »

Maila reklamacyjnego już pisałem, ale odrzucono moją reklamację, numer zgłoszenia to [Zagadnienie: 180327-001422]

W odpowiedzi jest też numer: Znak: OKR/AgaW/5029393/28.03.18

Wysłałem zgłoszenie ponownie: [Zagadnienie: 180329-000561]

Chciałbym odsłuchać rozmowę telefoniczną z przedstawicielem Plusa. W jaki sposób się to odbywa?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: Basia_Plus »

radek.k,
radek.k pisze:[Zagadnienie: 180329-000561]
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radek.k
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 mar 2018, o 16:43

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: radek.k »

Dziękuję,
Proszę jeszcze o informacje czy jest możliwość przejścia na niższy plan taryfowy? Chodzi mi o bardziej polubowne załatwienie tej sprawy. Widzę, że w niższym planie taryfowym Internet LTE jest również bez limitu. Ja jestem w zasięgu LTE więc nie muszę mieć jakiegoś dużego pakietu na Internet bo i tak prawie cały czas korzystam z LTE.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: Basia_Plus »

radek.k,
radek.k pisze:czy jest możliwość przejścia na niższy plan taryfowy?
w trakcie kontraktu nie ma możliwości zmiany taryfy na niższą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radek.k
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 mar 2018, o 16:43

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: radek.k »

Bardzo dziękuję Pani Basi z Plusa za pomoc, moja rozmowa z konsultantem została odsłuchana i rabat 50% został przywrócony :)

Życzę Wesołych Świąt i polecam wszystkim Plusa gdyż mimo pewnych nieporozumień wszystko udaje się ostatecznie wyjaśnić na korzyść klienta :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: Ewa_Plus »

radek.k,
- to świetna wiadomość. Cieszymy się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.

Wzajemnie życzymy Radosnych Świąt :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
RGG
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 8 lip 2014, o 13:09

SmartFirma : zmiany na koncie klienta, zmiana rodzaju usług

Post autor: RGG »

Dzień dobry

Korzystaliśmy z usług sieci Plus, z systemem rabatowym SmartFIRMA, obejmującym n/w. usługi:
- abo tel. 39 zł netto
- abo tel, 19 zł netto
- abo LTE 19,50 zł netto

oraz dwa nr tel prepaid

do powyższych usług zostały niedawno dodane:
- abo nr stacjonarny 5 zł netto z SF
- abo światłowód internet (95 zł brutto - 20 zł za eFV i SF)

Z racji podłączenia światłowodu, wypowiedziana została umowa abo LTE 19,50 zł netto

W niedługim czasie planujemy rezygnację z abo tel. 39 zł netto (najdłużej użytkowana usługa)

Proszę o informację czy utrzymana zostanie SmartFirma?
Jeśli tak, to która z usług będzie bazową dla SF?

Mając docelowo (po planowanych zmianach usług):
- abo tel, (wcześniejszy abonament z rabatem 19 zł netto)
- abo nr stacjonarny
- abo światłowód internet

będziemy chcieli przenieść nr tel prepaid do abo, jaki będzie uwzględniony rabat na owe numery? czy -25 zł netto / numer?

Temat nieco skomplikowany, ale ani 'salon' ani 'infolinia' nie były w stanie pomóc.

Z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony 20 paź 2021, o 09:44 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: SmartFirma : zmiany na koncie klienta, zmiana rodzaju us

Post autor: wlo »

Szybka odpowiedź... ;-)
Ja osobiście nie lubię programów łączących wiele umów, blokujących możliwość zmiany na poszczególnych usługach. W przypadku Plusa, niestety(!!), nikt nie mówi która usługa jest podstawową uprawniającą do zniżek na pozostałych. Nikt nie doradza, nie informuje... Jeśli to są tylko telefony - na jednej fakturze - można dojść do tego analizując regulamin i najdroższą taryfę ;-) Tak - u Ciebie jest to najpewniej ten telefon z abonamentem 39 zł netto. Rezygnacja z niego spowoduje najpewniej cofnięcie rabatów ;-)
W przypadku mojej siostry np. w maju zmienialiśmy taryfy, zrobiliśmy cesję numeru jej męża na jej konto... Żeby korzystniej wychodziło. Byliśmy pewni, że na jeden z numerów będzie umowa główna - wskazany, który nie będzie w bliższej ani dalszej perspektywie likwidowany czy przenoszony. Co się okazało? Że nie telefoniczne umowy a umowa na TV satelitarną stała się umową główną!! Na pytanie - dlaczego nie wskazany numer telefonu? Bo tak wskazał system i pani konsultantka nic do powiedzenia nie ma!! Dobrze, że pytałem przed podpisaniem umowy. Dobrze, że umowa na TV raptem miesiąc czy dwa wcześniej była zmieniana i na podobny okres jest zawarta...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post autor: Basia_Plus »

Witaj RGG,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, nazwa firmy oraz NIP?) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ