Teraz jest 18 paź 2018, o 15:25

Zostaw Kontakt





smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego biznesu!

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

waldiwaldi

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 8 sty 2012, o 14:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ?

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post15 sty 2017, o 14:52

mam tylko abonament na telefon w wymaganej minimalnej kwocie 39. A jakie usługi, to zobaczę. Ale prawdopodobnie telewizja oraz internet.
Chodzi mi tu o aspekt formalny na jaki czas kolejne umowy będę podpisywał, oraz czy zmieni się czasowo moja obecnaumowa.
Online
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post15 sty 2017, o 15:00

Obecna umowa uprawniająca się nie zmieni, ale pamiętaj, że przy jej przedłużeniu będziesz musiał go przedłużyć przynajmniej na tą samą wartość abonamentu.

Dodatkowe umowy możesz podpisać w zależności od promocji, na 12 lub 24 miesiące.

Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/6006668 ... 1_2016.pdf
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3381
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post16 sty 2017, o 10:33

waldiwaldi,

zgodnie z tym, co napisał Patryk7588, warunki umowy uprawniającej nie ulegają zmianie. Przy zawieraniu nowych umów należy wybrać ofertę z Załącznika NR 1 do Regulaminu Programu smartFirma 2 http://www.plus.pl/documents/16/6006668 ... 1_2016.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

waldiwaldi

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 8 sty 2012, o 14:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ?

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post22 sty 2017, o 12:19

Problem w tym, że chyba nikomu z Polsatu Cyfrowego nie zależy na nowych klientach.

Po pierwsze, na stronie Polsatu Cyfrowego znalazełm do pakietów tylko konfigurator dla SmartDom, dla SmartFirma nie ma

Po drugie. Około roku temu pare razy zgłaszałem przez formularz intrnetowy chęć przystąpienia, oczyiwście z informacją że konsultant się ze mną skontaktuje. Taką próbę podjąłem jeszcze dwa razy, ostatnio około 1 miesiąca temu, w grudniu 2016.
NIKT NIGDY DO MNIE NIE ODDZWONIŁ Z JAKĄKOLWIEK PROPOZYCJĄ OFERTY.

Po trzecie, tak jak o smartDom infromacje można znaleźć dosłownie wszędzie i dość obszerne są te informacje. To jeśli chcę znaleźć więcej infromacji o SmartFirma, poza regulaminem i prostym opisem oferty to jets to opisywane w formie dość minimalnej.

Mam wrażenie, że oferta SmartFirma jest zrobiona by była, bez nacisku na zdobycie klientów na tą ofertę.
Taki mój wniosek to raczej jest pozytywny wniosek, bo to może oznaczać że jest to oferta zbyt dobra, albo skierowana do węższego kręgu odbiorców

Interesuje mnie generalnie dodatkowa telewizja.


MAM PYTANIE DODATKOWE.
Jako że SMARTFIRMA 2 weszła w życie dość dawno, to czy nieoficjalnie widać czy słychać coś na choryzoncie o ofercie SMARFIRMA 3 ? :)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3381
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post23 sty 2017, o 10:08

waldiwaldi,

waldiwaldi napisał(a):Interesuje mnie generalnie dodatkowa telewizja.

w sprawie oferty TV w Cyfrowym Polsacie skontaktuj się proszę z infolinią CP http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... kontakt.cp
waldiwaldi napisał(a): to czy nieoficjalnie widać czy słychać coś na choryzoncie o ofercie SMARFIRMA 3 ? :)

Na tę chwilę nie mamy takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

waldiwaldi

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 8 sty 2012, o 14:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ?

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post12 mar 2017, o 22:21

a więc tak
chciałbym drugi numer przenieść z innej sieci do plusa oraz dodatkowo uzyskać telewizję

- ja obecnie mam abonament w plusie na firmę (spełniam minimalne wymagania oferty smartfrirma)
- mojej żonie kończy się abonament w t-mobile na osobę indywidualną,
co uzyskamy jeśli moja żona przeniosłaby się do plusa, dołączyła swój numer do mojej firmy, jako drugi? I czy to jest możliwe i jaki proces trzeba poczynić? Chodzi o ofertę z telefonem. i wszystkim bez limitu. Nigdzie ni ewyczytałem o kwestii przeniesienia numeru indywidualnego do firmowego.
Telefon mojej żony jest obecnie w t-mobile jako klient indywidualny
Jakie warunki uzyskamy, jeśli przenisie żona numer do plusa i to tak by dołączyć go do mojej firmy, a potem wejść w program smartfirma.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3381
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post13 mar 2017, o 10:34

waldiwaldi,

proponuję najpierw u obecnego operatora dokonać cesji numeru z osoby fizycznej (Twojej żony) na działalność gospodarczą, następnie przenieść numer do sieci Plus. Przenosząc numer możesz skorzystać z ofert dostępnych na naszej stronie https://www.plus.pl/dla-firm/abonament/przenies-numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sql

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): 30 mar 2010, o 12:44
  • Lokalizacja: Świętokrzyskie
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Play Firma 25
  • Model telefonu: Samsung I5800

Re: SmartDOM

Post23 cze 2017, o 07:13

Obecnie czekam na kontakt z Plusa w sprawie programu SmartFirma. Może już teraz zapytam gdyż nie widzę szczegółów na stronie
https://www.plus.pl/dla-firm/smartfirma-formularz
Jeśli interesowałyby mnie wyłącznie dwa numery głosowe 58 zł netto to:
-czy warunki promocyjne zostają po 2 latach jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony ?
-w ramach SmartFirmy nie ma konieczności aby dobrać internet mobilny/telefon stacjonarny. W zasadzie jest to tylko opcja dodatkowa ?
-jeśli u obecnego operatora X mam dane firmowe na jednym numerze a u operatora Y mam dane prywatne (na tą samą osobę) to czy przy procesie przeniesienia numeru konieczna jest zmiana danych na firmowe u operatora Y ? Dodam iż oczywiście wpis w CEIDG potwierdza iż firma istnieje.
Ostatnio edytowano 23 cze 2017, o 09:04 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3381
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post23 cze 2017, o 09:33

sql,

sql napisał(a):-czy warunki promocyjne zostają po 2 latach jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony ?

rabat na abonament przyznawany jest na cały okres świadczenia usług. Rozwiązanie umowy, która uprawnia do naliczenia rabatu lub obniżenie abonamentu powoduje jego utratę.
sql napisał(a):-w ramach SmartFirmy nie ma konieczności aby dobrać internet mobilny/telefon stacjonarny. W zasadzie jest to tylko opcja dodatkowa ?

Umowa zawarta na drugą usługę musi być innego rodzaju niż umowa uprawniająca.
sql napisał(a):jeśli u obecnego operatora X mam dane firmowe na jednym numerze a u operatora Y mam dane prywatne (na tą samą osobę) to czy przy procesie przeniesienia numeru konieczna jest zmiana danych na firmowe u operatora Y ?

Należy przepisać numer Y na działalność gospodarczą.
Ostatnio edytowano 26 cze 2017, o 13:04 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawiłam informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sql

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): 30 mar 2010, o 12:44
  • Lokalizacja: Świętokrzyskie
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Play Firma 25
  • Model telefonu: Samsung I5800

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post24 cze 2017, o 18:32

https://www.plus.pl/documents/16/600666 ... 1_2016.pdf

Paragraf pierwszy, podpunkt siódmy kwota netto/brutto się nie zgadza.

INTERNET 40 GB OD 19,50 ZŁ. Powinno być na stronie 50 GB https://www.plus.pl/dla-firm/smartfirma-formularz
gdyż https://www.plus.pl/documents/16/a50995 ... a1de71a5f0

Mam jeszcze pytanie w jaki sposób naliczane są koszty za minutę połączenia międzynarodowego do UE z Polski w pakiecie/po wykorzystaniu pakietu minut międynarodowych ? Czy jest naliczanie sekundowe/co 30 sekund/co minutę ?

Czy Smart Firma zadziała gdy są dwa numery głosowe i właściciel tych numerów chce dwa oddzielne konta abonenckie tzn. fakura numeru 1 przychodzi na adres email "x" a faktura numeru y na adres email "y" w sensie dwie osoby wolą osobną fakturę.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3381
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post26 cze 2017, o 13:11

sql,

przekazałam prośbę o korektę na stronie.
sql napisał(a):w jaki sposób naliczane są koszty za minutę połączenia międzynarodowego do UE z Polski

Połączenia międzynarodowe naliczane są co 30 sekund.
sql napisał(a):Czy Smart Firma zadziała gdy są dwa numery głosowe i właściciel tych numerów chce dwa oddzielne konta abonenckie tzn. fakura numeru 1 przychodzi na adres email "x" a faktura numeru y na adres email "y" w sensie dwie osoby wolą osobną fakturę.

Numery mogą być na oddzielnych kontach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sql

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): 30 mar 2010, o 12:44
  • Lokalizacja: Świętokrzyskie
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Play Firma 25
  • Model telefonu: Samsung I5800

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post20 lip 2017, o 09:10

Chodzi mi o taryfę JA+ Moja Firma 49:
https://www.plus.pl/documents/16/d38409 ... 122e2a8f6a

Czy identyczna oferta jest w sklepie internetowym jak i w salonie Plusa ?
W sklepie internetowym jest 3*0 zł a później 18*39 zł netto a w salonie tak samo czy jednak gorzej ?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 922
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post20 lip 2017, o 13:40

sql ,
oferta może się różnić, ponieważ każdy kanał sprzedaży dysponuje inną. Zazwyczaj to sklep internetowy ma najkorzystniejsze oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ra345

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 4 cze 2017, o 14:24
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: LG K3

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post24 lip 2017, o 22:32

Umowa uprawniająca w smart firmie aneks na internet,
1. czy Nowa umowa z 50% rabatem może być aneksem do umowy na telefon ?
2. czy Nowa umowa z 50% rabatem przy przeniesieniu numeru z innej sieci ma 3 miesiące gratis abonamentu ?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 922
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

Post25 lip 2017, o 13:21

ra345,
ra345 napisał(a):1. czy Nowa umowa z 50% rabatem może być aneksem do umowy na telefon ?

Zgodnie z regulaminem Programu smartFirma 2 https://www.plus.pl/documents/16/706ea4 ... ewizja.pdf pkt 6 d: Nowa Umowa I lub Nowa Umowa II może być aneksem przedłużającym Umowę Plus Abonament, lub Umowę Plus Internet /Umowę Internet CP pod warunkiem, że taka możliwość zostanie zaproponowana Obecnemu Klientowi przez Konsultanta/ Sprzedawcę, a aneks zostanie zawarty w ramach w jednej z promocji uprawniających do skorzystania z Upustu Specjalnego/Upustu Specjalnego I/Upustu Specjalnego II, wymienionych w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
ra345 napisał(a):2. czy Nowa umowa z 50% rabatem przy przeniesieniu numeru z innej sieci ma 3 miesiące gratis abonamentu ?
Tak, jeśli na numerze Klienta jest inny rabat (np. za przeniesienie numeru), rabat w ramach programu smartFIRMA 2 zostanie przyznany po zakończeniu okresu przyznawania pierwszego upustu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości