Teraz jest 20 wrz 2018, o 02:18

Zostaw Kontakt





Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

nfs141

PlusManiak

  • Posty: 142
  • Dołączył(a): 4 sie 2013, o 14:20
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: mix plus
  • Model telefonu: Sony Xperia Z3 dual

Faktura

Post26 sty 2016, o 04:56

Witam mam tablet z internetem na umowę u was czekam na kolejną fakturę która zawsze była dostarczana w dniach 23-25 każdego miesiąca lecz w tym miesiącu coś się spóźnia. Czy to jest czymś spowodowane? W zeszłym miesiącu dokonałem zapłaty przez użycie karty w internecie na waszej stronie. Proszę o pomoc bo troszkę się martwię że będę miał jakieś problemy. Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5394
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 361 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Faktura

Post26 sty 2016, o 04:59

Rozumiem że chodzi o fakturę papierową?
Offline
Avatar użytkownika

nfs141

PlusManiak

  • Posty: 142
  • Dołączył(a): 4 sie 2013, o 14:20
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: mix plus
  • Model telefonu: Sony Xperia Z3 dual

Re: Faktura

Post26 sty 2016, o 05:18

Nie chodzi o zieloną fakturę która dostarczana była na pocztę elektroniczną
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3312
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Faktura

Post26 sty 2016, o 10:14

Witaj nfs141 ,

nfs141 napisał(a):Nie chodzi o zieloną fakturę która dostarczana była na pocztę elektroniczną

jeżeli wiadomości nie ma w skrzynce odbiorczej sprawdź też inne foldery tj. SPAM, KOSZ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

paula_koba

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 mar 2016, o 14:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S 5

Faktura

Post9 mar 2016, o 14:33

Witam dziś dostałam fakturę. Nie bardzo rozumiem co oznacza zwrot abonamentu i dlaczego mam za to płacić po raz kolejny. Proszę o odpowiedź
Załączniki
Screenshot_2016-03-09-14-34-19-1.png
Screenshot_2016-03-09-14-37-54-1.png
Ostatnio edytowano 9 mar 2016, o 14:37 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3312
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Faktura

Post9 mar 2016, o 14:53

Witaj paula_koba,
paula_koba napisał(a):dziś dostałam fakturę na której napisane jest zwrot abonamentu -

czy możesz doprecyzować, jakie masz pytanie w kwestii zwrotu abonamentu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

paula_koba

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 mar 2016, o 14:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S 5

Re: Faktura

Post9 mar 2016, o 16:42

Chodzi o to że nie rozumiem co to oznacza i dlaczego mam dopłacić prawie 80 zł
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4846
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 537 razy

Re: Faktura

Post9 mar 2016, o 17:37

paula_koba,
- moim zdaniem nic tu nie dopłacasz.
W tym szczegółowym screen'nie widać, że zwrot (69,10 zł) równa się naliczeniu (50,04 + 19,06 = 69,10 zł). Inaczej mówiąc bilans wychodzi na zero. Tak samo jest rozliczona Muzodajnia. Rozbicie to wynikło najprawdopodobniej w wyniku jakiegoś działania na numerze w dniu 13.02.2016 jak np. wymiana karty, czy czasowe zawieszenie.
Nie widzę tutaj, żadnego dodatkowego naliczania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

paula_koba

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 9 mar 2016, o 14:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S 5

Re: Faktura

Post10 mar 2016, o 10:18

Dziękuję za odpowiedź
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Faktura

Post10 mar 2016, o 10:29

paula_koba cieszymy się, że wszystko jest już jasne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pawel_exe

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 27 gru 2015, o 21:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 89
  • Model telefonu: Sony Xperia T3

Re: Faktura

Post14 mar 2016, o 13:56

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego po przedłużeniu umowy straciłem rabat 10 zł na pierwszą usługę w programie smart dom? Proszę o PILNY kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Faktura

Post14 mar 2016, o 14:22

pawel_exe proszę Cię o przesłanie w tej sprawie zapytania poprzez kanał autoryzowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pawel_exe

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 27 gru 2015, o 21:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 89
  • Model telefonu: Sony Xperia T3

Re: Faktura

Post15 mar 2016, o 11:14

Ponawiam prośbę o PILNY kontakt w celu wyjaśnienia faktury.
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Faktura

Post15 mar 2016, o 11:31

Magda_Plus napisał(a):pawel_exe proszę Cię o przesłanie w tej sprawie zapytania poprzez kanał autoryzowany.


Jeśli będziesz dysponował już numerem zgłoszenia, wówczas podaj go nam tutaj. Postaramy się przyspieszyć udzielenie Ci odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wafel135

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 23 kwi 2012, o 19:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bis 59,99
  • Model telefonu: Se Xperia Neo V

Wypowiedzenie umowy a rachunek

Post29 mar 2016, o 21:53

Witam.
Jakos w lutym wypowiedzialem umowe poniewaz mialem abonament do 22 marca. Wszystko przebieglo okej teraz mam simplusa. Jednak chcialem wejsc na plus online i nie moge sie zalogowac. rachunek za abonament nie przyszedl akonczy sie miesiac. Jak mam zaplacic za ostatni miesiac nie maja rachunku? Myslalem ze na plus online sie zaloguje a nie dzialaja tamte pasy... A to dziwne bo wszystko dzialalo do momentu az mi nie przelaczyli na karte.Czekac dalej? Zeby mi jakies kary na koniec nie dowalili...
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości


cron