Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lip 2018, o 10:04
Re: Faktura
Nie wiem czy to ten numer, ale innego nie znalazłem, był w temacie e-maila [#164890]
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
brodatyh,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zawyżona faktura
Po powrocie z zagranicy dostałem zawyżoną fakturę na 220 zł. Po tym jak dostałem bilingi okazało się że dzwoniła do mnie poczta głosowa, dodatkowo za każdym razem żeby podbić rachunek dostawałem sms z poczty głosowej. Pocztę głosową miałem cały czas wyłączoną, dopiero jakiś czas temu sama się włączyła, przed wyjazdem na urlop próbowałem kodów na wyłączenie poczty głosowej ze strony Plusa, oczywiście żaden z podanych nie działał, a żeby się dodzwonić do konsultanta graniczyło z cudem po kilku próbach po 20 minut czekania odpuściłem bo zabrakło mi na to czasu. Złożyłem reklamację i znając życie Plus i tak to oleje jak zawsze więc jedynie zostaje innych przestrzec przed takimi pułapkami.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2018, o 10:40 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
damptak,
jeśli posiadasz numer reklamacji podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.damptak pisze:Złożyłem reklamację
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zawyżony abonament
Witam. Posiadam abonament w wysokości 59,99zl. Dziś jednak otrzymalam SMS-a, że do zapłaty mam ponad 200 zł, gdzie każda faktura była placona regularnie!! Poniżej podaje załącznik. Proszę o wyjaśnienie!
Ostatnio zmieniony 8 sie 2018, o 16:18 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Marta2105,
na fakturze VAT powinna być informacja za jakie usługi naliczona została wspomniana kwota.
Czy nie korzystałaś z usług dodatkowo płatnych np. SMS-y Premium?
na fakturze VAT powinna być informacja za jakie usługi naliczona została wspomniana kwota.
Czy nie korzystałaś z usług dodatkowo płatnych np. SMS-y Premium?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 wrz 2014, o 09:51
Re: Faktura
Dzień dobry,
proszę, jeśli to możliwe, o przyspieszenie rozpatrzenia sprawy #202050
dziękuję, pozdrawiam
proszę, jeśli to możliwe, o przyspieszenie rozpatrzenia sprawy #202050
dziękuję, pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj cocodrillo1,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.cocodrillo1 pisze:proszę, jeśli to możliwe, o przyspieszenie rozpatrzenia sprawy #202050
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Podwyższona faktura za abonament
Witam
Dzisiaj dostałem SMS z fakturą, która zawiera wyższą cenę za usługi niż płaciłem dotychczas. Nie wiem co się stało. Byłem za granicą ale z internetu nie korzystałem. Po powrocie do kraju normalnie korzystałem z internetu. Nie dostałem SMS o prawdopodobnym wykorzystaniu pakietu internetu więc wykluczam tą opcję.
Może to pomyłka? Prosze o pomoc
Dzisiaj dostałem SMS z fakturą, która zawiera wyższą cenę za usługi niż płaciłem dotychczas. Nie wiem co się stało. Byłem za granicą ale z internetu nie korzystałem. Po powrocie do kraju normalnie korzystałem z internetu. Nie dostałem SMS o prawdopodobnym wykorzystaniu pakietu internetu więc wykluczam tą opcję.
Może to pomyłka? Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 17 sie 2018, o 07:12 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Kiedrzyk,
na fakturze VAT powinna być informacja, za jakie usługi naliczona została wyższa kwota.
Czy masz dostęp do faktury w Plus online: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginError.action.
na fakturze VAT powinna być informacja, za jakie usługi naliczona została wyższa kwota.
Czy masz dostęp do faktury w Plus online: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginError.action.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Faktura za usługi
Witam,
Po rozmowie z pracownikiem w punkcie Plus-a 20 sierpnia 2018r zawarłem umowę (na moją firmę) na okres 24miesięcy.
Tego dnia przeniosłem z innych sieci dwa numery na kartę należące do mnie .
Prosiłem o najtańszą możliwą ofertę bez aparatów w abonamencie z darmowymi rozmowami , SMS , MMS i pakietem internetowym 14 GB na dwa numery - otrzymałem odpowiedź 45 zł netto .
Po tygodniu ( 27/08/2018 ) otrzymałem e-fakturę za okres od 25.07.2018 do 24.08.2018 - jeszcze raz zaznaczam umowę podpisałem 20.08.2018 r.
Czy to jest u Państwa normalna praktyka , że po tygodniu użytkowania wystawiacie Państwo fakturę na cały miesiąc ?
Czy to jest normalne , że do kwoty 45 zł netto doliczacie Państwo 4,35 zł netto za kolejny numer ?
Czy taką kwotę będę płacił do końca umowy 49,35 zł netto , czy jeszcze może mnie spotkać jakaś inna niespodzianka ?
Zostały jeszcze doliczone jakieś kwoty za rozmowy i SMS-y.
Dodam jeszcze , że łączna kwota na fakturze , to 96,37 zł brutto
Po rozmowie z pracownikiem w punkcie Plus-a 20 sierpnia 2018r zawarłem umowę (na moją firmę) na okres 24miesięcy.
Tego dnia przeniosłem z innych sieci dwa numery na kartę należące do mnie .
Prosiłem o najtańszą możliwą ofertę bez aparatów w abonamencie z darmowymi rozmowami , SMS , MMS i pakietem internetowym 14 GB na dwa numery - otrzymałem odpowiedź 45 zł netto .
Po tygodniu ( 27/08/2018 ) otrzymałem e-fakturę za okres od 25.07.2018 do 24.08.2018 - jeszcze raz zaznaczam umowę podpisałem 20.08.2018 r.
Czy to jest u Państwa normalna praktyka , że po tygodniu użytkowania wystawiacie Państwo fakturę na cały miesiąc ?
Czy to jest normalne , że do kwoty 45 zł netto doliczacie Państwo 4,35 zł netto za kolejny numer ?
Czy taką kwotę będę płacił do końca umowy 49,35 zł netto , czy jeszcze może mnie spotkać jakaś inna niespodzianka ?
Zostały jeszcze doliczone jakieś kwoty za rozmowy i SMS-y.
Dodam jeszcze , że łączna kwota na fakturze , to 96,37 zł brutto
Ostatnio zmieniony 28 sie 2018, o 10:02 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Rys25,
Podaj nam nazwę promocji z jakiej skorzystałeś - jej nazwa lub kod promocji znajdują się na umowie.
faktura została wystawiona za okres rozliczeniowy, w którym nastąpiła aktywacja karty SIM, natomiast abonament został policzony proporcjonalnie od dnia aktywacji karty SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.Rys25 pisze:Po tygodniu ( 27/08/2018 ) otrzymałem e-fakturę za okres od 25.07.2018 do 24.08.2018 - jeszcze raz zaznaczam umowę podpisałem 20.08.2018 r.
W jakiej pozycji na fakturze znajduje się podana przez Ciebie kwota?Rys25 pisze:doliczacie Państwo 4,35 zł netto za kolejny numer ?
Podaj nam nazwę promocji z jakiej skorzystałeś - jej nazwa lub kod promocji znajdują się na umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rachunek - wykaz szczegółowy połączeń.
Zauważyłem to już dawno ale w końcu postanowiłem zapytać... Jak to możliwe że co miesiąc w każdym rachunku szczegółowym w SMSach pojawiają się wysłane wiadomości w ilości po kilka w jednej sekundzie bądź w odstępie dwóch, trzech sekund? Domyślam się że może być to spowodowane tym, że z racji używania polskich znaków dość długa wiadomość SMS dzielona jest na powiedzmy 2/3 czy 4 pojedyncze wiadomości SMS podobnie jak to było kiedyś w starych telefonach gdzie polskie znaki "zabierały" szybko 160 znaków w pojedynczej wiadomości. Tak to wygląda?
- Załączniki
-
- plus sms.png (9.67 KiB) Przejrzano 1614 razy
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, o 12:08 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Rachunek - wykaz szczegółowy połączeń.
Tak, to skutek długich SMS-ow, mających polskie znaki. W dobie nielimitowanych połączeń głosowych i nieograniczonej ilości SMS-ow nikt chyba na to nie zwraca uwagi.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
emarti,
zgodnie z tym co napisała PWojciechowska.
zgodnie z tym co napisała PWojciechowska.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ