Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
internet12
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 wrz 2018, o 07:59

Re: Faktura

Post autor: internet12 »

Witam nr reklamacji 244521 z dnia 2.9.2018.
Zawyżona faktura o około 300zł.
W skrócie: naliczanie opłat za smsy i mms (przy nielimitowanej usłudze)
Procedura ta trwa nadal.
Zbliża się już prawie 30 dni od chwili złożenia reklamacji.

Jak tak dalej pójdzie to znowu otrzymam podobną kwotę na nowej fakturze.

Internet 36 gb. W aplikacji Plusa na nowy okres rozliczeniowy otrzymałem wartość 16 gb.
Komentarz: strach się bać co będzie dalej.
Prośba o jak najszybsze rozwiązanie problemu.

Pytanie. Czy w przypadku nie otrzymania odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni a co idzie za tym , zmianie warunków umowy ( naliczanie, zaznaczę, niezgodnie z umową opłat za smsy i mms oraz obniżenie pakietu internetowego do 16gb) mogę wystąpić o przedterminowe rozwiązanie umowy z winy operatora bez jakichkolwiek kosztów?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj internet12,
internet12 pisze: nr reklamacji 244521
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
internet12 pisze:Pytanie. Czy w przypadku nie otrzymania odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni a co idzie za tym , zmianie warunków umowy ( naliczanie, zaznaczę, niezgodnie z umową opłat za smsy i mms oraz obniżenie pakietu internetowego do 16gb) mogę wystąpić o przedterminowe rozwiązanie umowy z winy operatora bez jakichkolwiek kosztów?
Zgodnie z RŚUT http://www.plus.pl/documents/16/1324944 ... entowe.pdf paragraf 13, punkt 15:
W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DPPP
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 1 paź 2018, o 07:33

Ogromna faktura po przedłużeniu umowy

Post autor: DPPP »

Witam. Jestem przerażony fakturą, którą dostałem zaraz po przedłużeniu umowy...kwota 1300zł?! Przedłużałem umowe w punkcie i zostałem przekonany, że moje połączenia, smsy, mmsy zostają tak, jak przed przedłużeniem umowy BEZ LIMITU, zresztą w aplikacji Plus Online taka nota jest, tymczasem zostały mi naliczone wszystkie opłaty za wszystkie moje aktywności na czterech telefonach. Czekam na odpowiedź bo jestem załamany i na pewno nie zapłacę takiej faktury. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 paź 2018, o 07:50 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj DPPP,

w jakiej pozycji na fakturze ta kwota została naliczona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DPPP
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 1 paź 2018, o 07:33

Re: Faktura

Post autor: DPPP »

Opłaty zostały naliczone z tytułu wykonywania połączeń i smsów. Jest to sprzeczne po pierwsze z informacją udzieloną podczas przedłużania umowy w punkcie w Oleśnicy w Rynku, a po drugie sprzeczne z informacjami w aplikacji plusa
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

DPPP,

powyższa sytuacja wymaga wglądu do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy, numerem PESEL i numerem telefonu poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinellino
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 paź 2018, o 21:20

Re: Faktura

Post autor: marcinellino »

Witam.
Wraz z żoną mamy abonament na plan taryfowy PLUS.30 z e-fakturą. Od marca przychodziły elektroniczne faktury z kwotą płatności 20,00 zł, natomiast ostatnio otrzymaliśmy e-faktury na kwotę 30,00 zł do zapłaty. Mam pytanie - Czy zmieniła się wysokość opłat bez powiadomienia abonentów?, czy to był jakiś okres promocyjny z taką bonifikatą?, wszak usługa e-faktury (do obniżenia abonamentu o 10 zł) jest nadal aktywna
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj marcinellino,

w jakiej pozycji na fakturze ta kwota została naliczona? Czy nie korzystałeś z usług dodatkowo płatnych np. SMS-y Premium?
marcinellino pisze: Czy zmieniła się wysokość opłat bez powiadomienia abonentów?, czy to był jakiś okres promocyjny z taką bonifikatą?,
Podaj nam nazwę promocji z jakiej skorzystałeś - nazwa lub kod promocji znajdują się na umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinellino
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 paź 2018, o 21:20

Re: Faktura

Post autor: marcinellino »

Nie było usług dodatkowo płatnych.
W marcu przedłużaliśmy umowę korzystając z promocji pakietu PLUS.30 z efakturą, dzięki czemu opłaty dotychczas wynosiły 20 zł, aż do ostatniej faktury.
Załączniki
2.jpg
1.jpg
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

marcinellino,

niższa opłata może wynikać z tego, że przez jakiś okres promocyjny obowiązywał na Twoim numerze rabat na abonament. Konsultant mający wgląd do Twojego konta, mógłby zweryfikować tę kwestię. Skontaktuj się zatem z naszym BOK poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcinellino
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 3 paź 2018, o 21:20

Re: Faktura

Post autor: marcinellino »

Marta_Plus pisze:marcinellino,

niższa opłata może wynikać z tego, że przez jakiś okres promocyjny obowiązywał na Twoim numerze rabat na abonament. Konsultant mający wgląd do Twojego konta, mógłby zweryfikować tę kwestię. Skontaktuj się zatem z naszym BOK poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Numery zgłoszeń to: #293896 (mój) i #293893 (żony)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

marcinellino,
marcinellino pisze: Numery zgłoszeń to: #293896 (mój) i #293893 (żony)
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablo71
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 paź 2018, o 07:36

Płacenie faktur

Post autor: Pablo71 »

Po jakim czasie od terminu płatności plus blokuje nr w przypadku braku płatności
Ostatnio zmieniony 10 paź 2018, o 09:19 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Pablo71,

decyzję w tej sprawie podejmuje Dział Windykacji Należności: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... mQuery=dwn.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Faktura

Post autor: zif »

W Plus Online chyba coś się zepsuło w formularzu zwrotu nadpłaty. Po wypełnieniu formularza pojawia się on ponownie. wyczyszczony, z komunikatem, że został źle wypełniony (na czerwono podświetlone wszystkie pola). Sprawdzane na Operze, Chrome'ie, a nawet na IE, na kontach dwóch różnych osób.
ODPOWIEDZ