Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Faktura

Post autor: Daniel_Plus »

stokland, jeśli korzystasz z faktury elektronicznej to możesz ją sprawdzić w Plus online: www.online.plus.pl

Jeśli nie będziesz się zgadzał z którąś pozycją to możesz wtedy złożyć reklamację: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
panek
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:24

Za wysoki rachunek

Post autor: panek »

Witam

Kilka dni temu chciałem opłacić rachunek, jednak kwota była za duża i nie opłaciłem. Wiąże się to z tym, że w październiku wyłączyłem iple a teraz przyszedł mi rachunek + opłata za iplę. Na czacie konsultant sprawdził, że usługa była aktywna. Mimo tego, że ją dezaktywowałem smsem, dostałem też potwierdzenie o wyłączeniu usługi z końcem okresu rozliczeniowego.

Czy muszę teraz opłacić rachunek czy dopiero po rozpatrzeniu reklamacji?
Przy okazji jak wygląda sprawa reklamacji? Mogę podać numer, nie wiem tylko czy na forum czy bezpośrednio do któregoś ze specjalistów?
Ostatnio zmieniony 14 sty 2019, o 12:52 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj panek,
panek pisze:Czy muszę teraz opłacić rachunek czy dopiero po rozpatrzeniu reklamacji?
możesz opłacić tę fakturę pomniejszając ją o kwestionowaną kwotę.
panek pisze:Przy okazji jak wygląda sprawa reklamacji? Mogę podać numer, nie wiem tylko czy na forum czy bezpośrednio do któregoś ze specjalistów?
Podaj nam tutaj numer przesłanej reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
panek
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 22:24

Re: Faktura

Post autor: panek »

Basia_Plus pisze: Podaj nam tutaj numer przesłanej reklamacji.
Zgłoszenie zostało zapisane pod numerem: 17740565
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

panek,
panek pisze:Zgłoszenie zostało zapisane pod numerem: 17740565
uzyskałam informację, iż odpowiedź na Twoje zgłoszenie została już udzielona.
Informacje na temat reklamacji uzyskasz, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub wyślij pytanie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. My na forum nie mamy wglądu na konta Klientów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kunso
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 11 gru 2018, o 21:40

Re: Faktura

Post autor: kunso »

Witam
Można prosić o przyśpieszenie reklamacji o numerze 17762352
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kunso,

z uzyskanych informacji wynika, że zgłoszenie reklamacyjne zostało już rozpatrzone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaja2301
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 sty 2019, o 08:26

Nie opłacona faktura.

Post autor: kaja2301 »

Witam. Chcialabym się dowiedzieć jakie będą konsekwencje jeśli fakture , która ma termin płatności do 1.02. opłace dopiero 5.02? Z góry dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2019, o 11:05 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Nie opłacona faktura.

Post autor: PWojciechowska »

kaja2301 pisze:Witam. Chcialabym się dowiedzieć jakie będą konsekwencje jeśli fakture , która ma termin płatności do 1.02. opłace dopiero 5.02? Z góry dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
Witam. Po trzech dniach wysłany przypomnienie. Dodatkowo będą naliczać odsetki, za fakturę i za ewentualne raty.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kaja2301,
kaja2301 pisze:jakie będą konsekwencje jeśli fakture , która ma termin płatności do 1.02. opłace dopiero 5.02?
w przypadku niedotrzymania terminu płatności podanego na fakturze VAT, od następnego dnia po upływie terminu płatności rachunku naliczone będą odsetki. Więcej info tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -naliczane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Faktura

Post autor: zif »

Kwotę zadłużenia mnożysz przez oprocentowanie, dzielisz przez 365, mnożysz przez liczbę dni opóźnienia.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

kaja2301,
kaja2301 pisze:jaka mniej więcej będzie kwota tych odsetek?
zgodnie z tym co napisał zif. Kwota odsetek naliczana będzie od dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin płatności do dnia zaksięgowania kwoty na koncie bankowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wera86
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 lut 2019, o 11:57

Plush Abo- szczegółowy wykaz połączeń

Post autor: Wera86 »

Mam pytanie w kwestii szczegółowego wykazu połączeń przy Zielonej fakturze w Plush Abo. Co jest widoczne na wykazie? Rozumiem, że na pewno wszystkie połączenia i smsy wychodzące. Czy są tam widoczne również połączenia wychodzące, ale nie zrealizowane w sytuacji, gdy się nie dodzwonimy i nie włączy się poczta głosowa, tzw. sygnały? Czy są widoczne połączenia przychodzące? Jeżeli tak, to co konkretnie- czy jest podany konkretnie numer, który do nas dzwoni? Czy tylko długość i data połączenia?
Ostatnio zmieniony 12 lut 2019, o 13:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Wera86,
Wera86 pisze:Co jest widoczne na wykazie? Rozumiem, że na pewno wszystkie połączenia i smsy wychodzące.
tak.
Wera86 pisze:Czy są tam widoczne również połączenia wychodzące, ale nie zrealizowane w sytuacji, gdy się nie dodzwonimy i nie włączy się poczta głosowa, tzw. sygnały?
Nie.
Wera86 pisze:Czy są widoczne połączenia przychodzące?
Połączenia przychodzące nie będą prezentowane na bilingu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wera86
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 lut 2019, o 11:57

Re: Faktura

Post autor: Wera86 »

Dziękuję. Niestety pracownik infolinii Plusha udzielił mi nieco innych informacji. Jego zdaniem połączenia wychodzące, ale niezrealizowane, tzw. sygnały też miały być uwzględnione w szczegółowym wykazie.
ODPOWIEDZ