Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
klientka23
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 paź 2021, o 20:50

Re: Faktura

Post autor: klientka23 »

Witam. Mam taki problem. Przeniosłam dwa numery do sieci plus na abonament, przeniesienie nastąpiło 2 dni temu , już jestem w sieci plus. Natomiast z całym przeniesieniem mam mnóstwo problemów w żadnej sieci nie miałam tyle problemów co tu. Na początek dostałam 2 numery tymczasowe które miały być darmowe do czasu przeniesienia moich numerów. Schody zaczęły sie gdy dostałam numer tymczasowy który należał do używanych, Miałam codziennie mnóstwo telefonów i smsów na ten numer tymczasowy o jakieś dziwne zadłuzenia , bardzo nieprzyjemna sytuacja - nigdy sie z tym nie spotkałam i nikomu czegos takiego nie życzę. bardzo mi sie to nie podobało wiec po reklamacji sieć plusa zamieniła mi numer tymczasowy na inny (super - plus dla nich ) ale problem pojawił sie bo dostałam odrazu abonament to zapłaty na ten numer. i wystawili mi fakturę. Przypomnę numery przeniosłam w ofercie 40 zł za 2 numery a fakture dostałam już na 33 zł bo policzyli mi abonament na ten numer co w ramach reklamacji mi zamienili. Po kilku moich kolejnych reklamacjach i interwencjach mam już korektę faktury (super) wystawioną pare dni temu ale na moim koncie abonenckim cały czas widnieje należność do zapłaty. Dlaczego ??
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Witaj klientka23,
klientka23 pisze:Po kilku moich kolejnych reklamacjach i interwencjach mam już korektę faktury (super) wystawioną pare dni temu ale na moim koncie abonenckim cały czas widnieje należność do zapłaty. Dlaczego ??
Z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru, aby zweryfikować sprawę. Prośba zatem o kontynuowanie korespondencji mailowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ashes
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 11 wrz 2021, o 22:34

Podwójna cena po przeniesieniu 2 numerów na 1 fakture

Post autor: Ashes »

Dobry wieczór
Przeniosłem 3 numery do Plusa, już od samego początku, pojawiały się dziwne kwoty do zapłaty, po wszelkich reklamacjach, wszystko się unormowało, obecnie wszystkie 3 numery podciągnąłem pod jedna wspólną fakturę i ku mojemu zaskoczeniu znowu rachunek jest wiekszy. Normalnie place za 3 numer 115zl w tym miesiącu po przeniesieniu wszystkich nr na jedną fakturę dostałem rachunek 210zl. Tu wklejam fragment mojej reklamacji, może ktoś mi wytłumaczy czemu mam znów zapłacić jakby do przodu?

Potwierdzam, że 13.11.2021 r. zgodnie z Pana dyspozycją numery 633 i 666 zostały przeniesione z kont abonenckich 2XXXXXXX i 2XXXXXXX na wspólne konto 2XXXXXXX.

Dla Pana konta abonenckiego został przydzielony cykl rozliczeniowy od 9 dnia danego miesiąca do 8 dnia miesiąca następnego.

Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem, świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel dla Abonentów, opłata stała jest pobierana za okres rozliczeniowy z góry, z wyjątkiem pierwszego rachunku telefonicznego wystawionego po zawarciu umowy. Abonenci w pierwszym otrzymanym rachunku telefonicznym obciążeni zostaną opłatą stałą za pierwszy okres rozliczeniowy, proporcjonalnie do czasu korzystania z usług POLKOMTEL w tym okresie, tj. od dnia rozpoczęcia świadczenia usług do ostatniego dnia okresu rozliczeniowego oraz za następny okres rozliczeniowy. Wszystkie następne rachunki telefoniczne zawierać będą opłatę stałą płatną z góry.

Analiza faktury za wskazany okres 9.11.2021 – 8.12.2021 r. potwierdza prawidłowość naliczonych opłat abonamentowych. Wyjaśniam, że w powyższej fakturze opłaty abonamentowe dla numerów 633i 666 zostały naliczone zgodnie z ww. Regulaminem. Jednocześnie potwierdzam, że w fakturach za okres rozliczeniowy 9.11.2021 – 8.12.2021 r. na kontach 23XXXXXX i 2XXXXXXX nastąpił systemowy zwrot opłat abonamentowych naliczonych z góry za okres 9.11.2021 – 8.12.2021 r. oraz ponowne naliczenie w wysokości proporcjonalnej do czasu przeniesienia ww. numerów.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2021, o 18:06 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie wątków - podobny temat. Ukrycie numerów kont Klienta.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Podwójna cena po przeniesieniu 2 numerów na 1 fakture

Post autor: Ron »

Tak jest w każdej sieci, jeśli chodzi o pierwszą Fakturę
W pierwszym rachunku po podpisaniu umowy, abonament lub pakiet kwotowy obejmuje czas od momentu aktywacji karty SIM do końca pierwszego okresu rozliczeniowego oraz cały następny miesięczny okres rozliczeniowy.
Informacje dodatkowe
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Ashes,
Ashes pisze:Tu wklejam fragment mojej reklamacji, może ktoś mi wytłumaczy czemu mam znów zapłacić jakby do przodu?
Zgodnie z tym, co pisze Ron.
Niemniej, jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi jakaś kwestia budzi jeszcze Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ashes
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 11 wrz 2021, o 22:34

Re: Faktura

Post autor: Ashes »

Ale to nie jest moja pierwsza faktura, jestem już od kilku miesięcy w Plusie, wcześniej wszystkie 3 numery które są na mnie miały osobna fakturę I konta, przeniosłem na jedną i znowu mam fakturę do zapłaty z wyprzedzeniem. Po co mam znowu placic do przodu skoro nie jestem nowym użytkownikiem.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Faktura

Post autor: wlo »

Bo zmieniły się okresy rozliczeniowe na przynajmniej dwóch numerach?
Ashes
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 11 wrz 2021, o 22:34

Re: Faktura

Post autor: Ashes »

Jak się zmieniły, skoro wszystkie 3 były rozliczane w tym samym czasie?
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Faktura

Post autor: wlo »

Nie ma to znaczenia. Po zamknięciu konta dwóch numerów - rozumiem przenoszonych na konto trzeciego - są one rozliczane na dzień zamknięcia konta. Każdy z nich dostanie zwrot części abonamentu zapłaconego z góry, za okres od zamknięcia konta do końca okresu rozliczeniowego. Ta kwota została uwzględniona na fakturze konta, na który one zostały przeniesione. STANDARDOWE postępowanie.

To była cesja, czy numery należą do jednego abonenta? Bo jeśli cesja, i stan po okresie kontraktowym, sytuacja jest jeszcze inna, bo najpewniej zmieniły się taryfy na tych numerach ;-)
Ashes
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 11 wrz 2021, o 22:34

Re: Faktura

Post autor: Ashes »

Wszystkie 3 numery są na mnie, tylko przechodząc do Plusa każdy numer miał osobny rachunek, chciałem aby wszystkie 3 numery były na jednym rachunku, cena wiec się nie zmieniła, ani właściciel, więc nie wiem czemu tak zostało to zaksięgowane? Z fakturami non stop były jakieś problemy, najpierw dziwne naliczenia a później non stop faktury korygujące, masakra.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Faktura

Post autor: wlo »

Nie wiem, bo nie widzę papierów...
Ja niejednokrotnie realizowałem "scalenia" kont, także poprzez cesje... Pierwsza faktura - wiadomo - regulowała zmiany, potem bez problemów wszystko się odbywało.
Ostatnio siostra i szwagier porządkowali swoje sprawy. Pomagałem im - a w zasadzie za nich to robiłem ;-)
Doprosić się nie mogłem szwagra tylko czy dostał zwrot nadpłaty jaka powstała po cesji na jego koncie. Siostra zapłaciła jeden abonament więcej (no - prawie jeden), ale wytłumaczyłem jej, ze od męża może dochodzić rekompensaty, bo on dostał(dostanie) zwrot ;-) Pół roku mija i najmniejszych problemów nie ma na fakturze.
ElaDent
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2021, o 14:51

Saldo a kwota z faktury

Post autor: ElaDent »

Dobry wieczór,

Polkomtel sp. z o.o. podczas wystawiania ostatniej faktury nie omieszkał wpisać czcionką pogrubioną o "saldzie konta po wystawieniu bieżącego rachunku"... z którego treści wynika zobowiązanie na dzień zgodny z datą wystawienia faktury...

otóż faktura stosowna została opłacona, a saldo, które pozostało NIE ... bo na jakiej podstawie?!

-napisałam do BOK i do działu windykacji opisując sytuację, twierdząc jednocześnie że nie zgadzam się z "jakimś" wpisem, który "powstał z popiołów", to Państwo z Polkomtela przysyłają sms i maile o konieczności zapłaty tego salda, albowiem spowoduje to powstanie zaległości i oczywiście naliczenie odsetek...

czy Ktoś z Szanownych Forumowiczów patrz. Ekspertów mógłby wyjaśnić, dlaczego Ktoś z BOK-u pisze o saldzie... a nie o kwotach znajdujacych swoje odzwierciedlenie w wysokosci faktur

... ba jeśli nie zgadzam się z argumentacją Polkomtela, to Nikt z tych Państwa nie potrafi wyjaśnić, dlaczego tak jest i skąd to zadłużenie (faktury płacone są na bieżąco, bez zwłoki),

Kto może mi pomóc rozwikłać bądź co bądź "nie komfortową" sytuację - strasząc mnie chociażby odsetkami lub w ewentualnym razie brakiem np. Internetu...

i drugie pytanie: czy zmiana regulaminu z dniem 13 stycznia 2022r. spowoduje, lub mogłaby spowodować np. możność lub sposobność opuszczenia Polkomtelu i znalezienia inego dostawcy usług teleinformatycznych z uwagi na podobne kłopoty w przyszłości... np. naliczanie sald...?

problemy z Polkomtelem rozpoczęły się od pół roku, tj. od przejścia od innego operatora, problemy w postaci braku Internetu, zwielokrotnienia kont, itp.

proszę o pomoc - E. Wojciechowska
Ashes
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 11 wrz 2021, o 22:34

Re: Faktura

Post autor: Ashes »

U mnie nie było szwagra, tescia itd. Przechodząc do Plusa 3 numery były na mnie i tyle. Przechodząc na 1 wspólną fakturę, dalej powinienem zapłacić za dany miesiąc, nic siennie zmieniło jeśli chodzi o użytkowanie 3 numerów, więc po co te roszady i mieszanie, sam sobie nie zwrócę żadnych pieniędzy, powinna być wystawiona faktura na 115zl i tyle beż żadnych " dziwnych" zwrotów, czy dodatkowych opłat. Jedynie co się zmieniło to jeden wspolny rachunek, gdzie wcześniej były 3 różne opłacane i tak w jednym terminie. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Faktura

Post autor: wlo »

Może to wydawać się proste dla przeciętnego klienta, ale dla usługodawcy proste jest, kiedy ma - mimo, że to ta sama osoba - abonenta związanego z określonym kontem abonenta. Dwa konta likwidujesz? Likwidujesz. Są rozliczne osobno? Są. Więc i osobno - po zakończeniu ich funkcjonowania - będą rozliczone.
Operator widzi abonenta - w pierwszym rzędzie. Że abonent ma kilka kont? Nie ma to znaczenia - jednym abonentem jest, kiedy ma jedno konto! Nie szukaj dziury w całym. Nie ma jej tam! ;-)
bartek1985
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 8 lip 2016, o 18:36

sms z faktuą

Post autor: bartek1985 »

witam od jakiegoś czasu nie przychodzi mi sms z wystawiona fakturą jak to przywrócić
ODPOWIEDZ