w pozycji saldo konta widnieje zawsze kwota, jaka nie została jeszcze opłacona. Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Zatem w przypadku dalszych wątpliwości, prośba o przesłanie raz jeszcze zapytania wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz mi numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
ElaDent pisze:i drugie pytanie: czy zmiana regulaminu z dniem 13 stycznia 2022r. spowoduje, lub mogłaby spowodować np. możność lub sposobność opuszczenia Polkomtelu i znalezienia inego dostawcy usług teleinformatycznych z uwagi na podobne kłopoty w przyszłości... np. naliczanie sald...?
Decyzje o rozwiązaniu umowy bez naliczenia kary umownej (jeśli numer znajduje się w okresie karencji) może podjąć tylko Departament Reklamacji.
bartek1985,
jeśli były to powiadomienia wysyłane z numeru 3300 - Infopakiety, sprawdź proszę, czy masz opcję ich włączenia w aplikacji Iplus.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2021, o 11:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:przeniesienie wątku utowrzonego przez bartek1985 do odpowieniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego po zgłoszeniu zgonu klienta sieci przychodzi do zapłaty ponad 2000 do zapłaty jeśli rachunki były płacone w terminie a do wypowiedzenia umowy został dołączony akt zgonu?
Ostatnio zmieniony 28 sty 2022, o 18:39 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączono wątki.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Proszę o złożenie reklamacji. Dołącz proszę akt zgonu. Jeżeli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
max51 pisze:Witam. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego po zgłoszeniu zgonu klienta sieci przychodzi do zapłaty ponad 2000 do zapłaty jeśli rachunki były płacone w terminie a do wypowiedzenia umowy został dołączony akt zgonu?
Śmierć abonenta z zasady powoduje rozwiązanie umowy. Nie trzeba jej wypowiadać. Wystarczyło przedłożyć informację o śmierci abonenta z dokumentem potwierdzającym ten przykry fakt - i tyle.
Ktoś u operatora nie wykazał się i potraktował to jako wypowiedzenie - może z niewiedzy, może z nadgorliwości, może z powodu premiowania tego typu rzeczy... Nie wiem
Chcialbym prosic o sprawdzenie naliczonych oplat.
Zauwazylem ze zwiekszyl sie abonament bez zadnej przyczyny.
Prosze o informacje jak moge zlozyc ta prosbe.
Ostatnio zmieniony 2 maja 2022, o 11:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączono wątki - podobny temat.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dzień dobry, jakiś czas temu podpisałem umowę (przejście z mixa na abonament) miałem na koncie ok 200 zł. Miało być zaliczone to na poczet abonamentu ( dostałem meila po zgłoszeniu reklamacji w którym tak było napisane) po darmowych 3 miesiącach dostałem fakturę na 7 zł płatną do jutra. 25 czerwca ponownie złożyłem reklamację by wyjaśniono to i skorygowano tą fakturę na 0 zł tak jak było wcześniej ustalone. Do dzisiaj zero odpowiedzi każą czekać bo na odpisanie macie 30 dni rozumiem tylko nikt nie chce mi dać gwarancji że w czwartek nie zostanie zablokowane mi konto ani też że nie będzie odsetek... Czy ktoś wreszcie może mi pomóc i ruszyć tą sprawę ? Infolinia, Live chat wszyscy umywają ręce szczerze żałuję podpisania tej umowy i jak tak ma to wyglądać to będzie to moja ostatnia umowa w tej sieci.
jacek376 pisze:Do dzisiaj zero odpowiedzi każą czekać bo na odpisanie macie 30 dni rozumiem tylko nikt nie chce mi dać gwarancji że w czwartek nie zostanie zablokowane mi konto ani też że nie będzie odsetek... Czy ktoś wreszcie może mi pomóc i ruszyć tą sprawę ? Infolinia, Live chat wszyscy umywają ręce szczerze żałuję podpisania tej umowy i jak tak ma to wyglądać to będzie to moja ostatnia umowa w tej sieci.
Numer sprawy :CASE/220705/394 CASE/220625/138
Poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji Twojej sprawy.
Ostatnio zmieniony 5 lip 2022, o 17:13 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry,
Posiadam numer w sieci Plush na abonament i chcę przenieść numer stacjonarny do Plusa. Czy jest taka możliwość, żeby płacić za obie usługi razem, na jednej fakturze? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2023, o 09:41 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - podobny temat.
Prosiłbym o przyspieszenie rozwiązania sprawy nr CASE/230817/732 dotyczącej korekty faktury na kwotę 24,99zł której do tej pory nie ma wystawionej gdzie została ona uznana w rozwiązane już wcześniej reklamacji.