Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
nfs141
Starszy Plusmaniak
Posty: 153
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20

Faktura

Post autor: nfs141 »

Witam mam tablet z internetem na umowę u was czekam na kolejną fakturę która zawsze była dostarczana w dniach 23-25 każdego miesiąca lecz w tym miesiącu coś się spóźnia. Czy to jest czymś spowodowane? W zeszłym miesiącu dokonałem zapłaty przez użycie karty w internecie na waszej stronie. Proszę o pomoc bo troszkę się martwię że będę miał jakieś problemy. Pozdrawiam
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Faktura

Post autor: habish »

Rozumiem że chodzi o fakturę papierową?
nfs141
Starszy Plusmaniak
Posty: 153
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20

Re: Faktura

Post autor: nfs141 »

Nie chodzi o zieloną fakturę która dostarczana była na pocztę elektroniczną
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj nfs141 ,
nfs141 pisze:Nie chodzi o zieloną fakturę która dostarczana była na pocztę elektroniczną
jeżeli wiadomości nie ma w skrzynce odbiorczej sprawdź też inne foldery tj. SPAM, KOSZ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paula_koba
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:30

Faktura

Post autor: paula_koba »

Witam dziś dostałam fakturę. Nie bardzo rozumiem co oznacza zwrot abonamentu i dlaczego mam za to płacić po raz kolejny. Proszę o odpowiedź
Załączniki
Screenshot_2016-03-09-14-34-19-1.png
Screenshot_2016-03-09-14-37-54-1.png
Ostatnio zmieniony 9 mar 2016, o 15:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj paula_koba,
paula_koba pisze:dziś dostałam fakturę na której napisane jest zwrot abonamentu -
czy możesz doprecyzować, jakie masz pytanie w kwestii zwrotu abonamentu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paula_koba
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:30

Re: Faktura

Post autor: paula_koba »

Chodzi o to że nie rozumiem co to oznacza i dlaczego mam dopłacić prawie 80 zł
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

paula_koba,
- moim zdaniem nic tu nie dopłacasz.
W tym szczegółowym screen'nie widać, że zwrot (69,10 zł) równa się naliczeniu (50,04 + 19,06 = 69,10 zł). Inaczej mówiąc bilans wychodzi na zero. Tak samo jest rozliczona Muzodajnia. Rozbicie to wynikło najprawdopodobniej w wyniku jakiegoś działania na numerze w dniu 13.02.2016 jak np. wymiana karty, czy czasowe zawieszenie.
Nie widzę tutaj, żadnego dodatkowego naliczania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
paula_koba
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 mar 2016, o 15:30

Re: Faktura

Post autor: paula_koba »

Dziękuję za odpowiedź
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

paula_koba cieszymy się, że wszystko jest już jasne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel_exe
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2015, o 22:40

Re: Faktura

Post autor: pawel_exe »

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego po przedłużeniu umowy straciłem rabat 10 zł na pierwszą usługę w programie smart dom? Proszę o PILNY kontakt w celu wyjaśnienia tej sytuacji.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

pawel_exe proszę Cię o przesłanie w tej sprawie zapytania poprzez kanał autoryzowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel_exe
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 27 gru 2015, o 22:40

Re: Faktura

Post autor: pawel_exe »

Ponawiam prośbę o PILNY kontakt w celu wyjaśnienia faktury.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Faktura

Post autor: Magda_Plus »

Magda_Plus pisze:pawel_exe proszę Cię o przesłanie w tej sprawie zapytania poprzez kanał autoryzowany.
Jeśli będziesz dysponował już numerem zgłoszenia, wówczas podaj go nam tutaj. Postaramy się przyspieszyć udzielenie Ci odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wafel135
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 kwie 2012, o 20:20

Wypowiedzenie umowy a rachunek

Post autor: wafel135 »

Witam.
Jakos w lutym wypowiedzialem umowe poniewaz mialem abonament do 22 marca. Wszystko przebieglo okej teraz mam simplusa. Jednak chcialem wejsc na plus online i nie moge sie zalogowac. rachunek za abonament nie przyszedl akonczy sie miesiac. Jak mam zaplacic za ostatni miesiac nie maja rachunku? Myslalem ze na plus online sie zaloguje a nie dzialaja tamte pasy... A to dziwne bo wszystko dzialalo do momentu az mi nie przelaczyli na karte.Czekac dalej? Zeby mi jakies kary na koniec nie dowalili...
ODPOWIEDZ