Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Faktura
Marat,
- sprawdź skrzynkę, powinieneś już mieć odpowiedź
- sprawdź skrzynkę, powinieneś już mieć odpowiedź
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Promocja 50% na każdy kolejny numer
Witam.
Mam jeden numer w Plus. Jest to mix elastyczny 50/150
Pani w salonie zaproponowała mi kolejny numer za kwote 25 zł...
Abonament 60 zł ( rabat 10 zl za e- fakturę, a potem obniżenie kwoty o 50%)
Oczywiście takie rabaty nie zostały naliczone. Kwota abonamentu to 40 zł a miało byc 25 zl. Reklamacja została złożona.. odpowiedź ma do mnie przyjść w najbliższych dniach bo dostałem taka informacje ze reklamacja została rozpatrzona. A otrzymałem kolejną fakturę do zapłaty na kwote 40 zł. Proszę o pomoc co w takiej sytuacji. Czy po prostu zostałem oszukany i nagniety przez Panie w salonie Plusa??
Mam jeden numer w Plus. Jest to mix elastyczny 50/150
Pani w salonie zaproponowała mi kolejny numer za kwote 25 zł...
Abonament 60 zł ( rabat 10 zl za e- fakturę, a potem obniżenie kwoty o 50%)
Oczywiście takie rabaty nie zostały naliczone. Kwota abonamentu to 40 zł a miało byc 25 zl. Reklamacja została złożona.. odpowiedź ma do mnie przyjść w najbliższych dniach bo dostałem taka informacje ze reklamacja została rozpatrzona. A otrzymałem kolejną fakturę do zapłaty na kwote 40 zł. Proszę o pomoc co w takiej sytuacji. Czy po prostu zostałem oszukany i nagniety przez Panie w salonie Plusa??
Ostatnio zmieniony 13 lis 2018, o 10:27 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszaną tematyką.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszaną tematyką.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Witaj Sysia102,
skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do Twojego konta, zweryfikuje sytuację. Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do Twojego konta, zweryfikuje sytuację. Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Moja reklamacja zostala rozpatrzona negatywnie.. to sprzedawca popełnił błąd , myślę ze z góry wiedział ze taka promocja nie zostanie wlaczona. Co w takiej sytuacji?
Poniżej odpowiedź z działu reklamacji
Poniżej odpowiedź z działu reklamacji
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Sysia102,
prośba o edycję załącznika i ukrycie numerów telefonów.
Jeśli w odpowiedzi, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji coś budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prośba o edycję załącznika i ukrycie numerów telefonów.
Jeśli w odpowiedzi, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji coś budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Dział reklamacji twierdzi ze zakończył już moja sprawę... uważam ze zostałem oszukany i naciagniety przez sprzedawcę...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Sysia102,
Basia_Plus pisze:Jeśli w odpowiedzi, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji coś budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Numer zgłoszenia [#361439]
Re: Faktura
Sysia102,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam już interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak wpłaty
Witam. Wczoraj zrobiłam przelew z konta bankowego za fakturę. Dzisiaj wchodzę w plus on-line i jeszcze nie jest dokonana płatność. Sprawdzałam na koncie i wszystkie dane są poprawnie wpisane i przelew zrealizowany z konta bankowego. Nie rozumiem dlaczego tak .
Ostatnio zmieniony 20 lis 2018, o 13:00 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Sea87,
płatność powinna być zaksięgowane na Twoim koncie w ciągu 2 dni roboczych.Sea87 pisze:Wczoraj zrobiłam przelew z konta bankowego za fakturę. Dzisiaj wchodzę w plus on-line i jeszcze nie jest dokonana płatność.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Blokada polaczen wychodzacych po zaplaceniu faktury
Wczoraj uregulowalem naleznosc z tytulu faktury za abonament, placilem przez eplatnosci po zalogowaniu na konto klienta, zawsze mialem w kilka minut odblokowane polaczenia, tym razem postanowili mnie chyba uczynic wyjatkowym i czekam juz ponad dobe... Bezczelnie jeszcze rano dostalem smsa z automatu ze dziekuja za platnosc, przekladalem karte w inne telefony, jak mi zalecono po napisaniu emaila do BOK, ale to tez guzik dalo, co ja mam zrobic? Istne jaja...
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, o 14:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
DamianXIX,
skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Windykacji Należności: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... mQuery=dwn.
skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Windykacji Należności: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... mQuery=dwn.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Witam,
Prośba o informacje z czego wynika naliczana wyższa kwota abonamentowa (na chwile obecna jest to juz 50 zł) ? Od momentu podpisania aneksu do umowy moje miesięczne zobowiązanie było podzielone na 2 części - Faktura 34,77 zł + Rata 37,46 zł.
Przy kolejnych płatnościach dla kolejnych miesięcy kwota faktur jest stpniowo powiększana i tak w chwili obecnej wynosi juz 50 zł, proszę o informacje czy w grę chodzi złożenie reklamacji poprzez ebok.plus czy ktoś może się ze mna skontaktowac aby wyjaśnic sprawe?
Mój numer klienta: 20215624
Prośba o informacje z czego wynika naliczana wyższa kwota abonamentowa (na chwile obecna jest to juz 50 zł) ? Od momentu podpisania aneksu do umowy moje miesięczne zobowiązanie było podzielone na 2 części - Faktura 34,77 zł + Rata 37,46 zł.
Przy kolejnych płatnościach dla kolejnych miesięcy kwota faktur jest stpniowo powiększana i tak w chwili obecnej wynosi juz 50 zł, proszę o informacje czy w grę chodzi złożenie reklamacji poprzez ebok.plus czy ktoś może się ze mna skontaktowac aby wyjaśnic sprawe?
Mój numer klienta: 20215624