Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 sie 2019, o 14:33
Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?
A znajdę konkretnie potwierdzenie tej informacji w tych regulaminach/papierach, które dostałem kurierem z umową?
Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?
Regulamin Promocji §2 pkt 4. Powinien być dołączony do umowy.
Tak poza tym jeśli nie jesteś pewny, to potrzebna jest weryfikacja konta przez Obsługę Klienta.
Tak poza tym jeśli nie jesteś pewny, to potrzebna jest weryfikacja konta przez Obsługę Klienta.
Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?
Dziękuję.
Rzeczywiście jest! cyt. "[..]W ramach promocji [..] otrzyma opust 100% na abonament przez 3 pierwsze pełne Okresy rozliczeniowe[..]"
Rzeczywiście jest! cyt. "[..]W ramach promocji [..] otrzyma opust 100% na abonament przez 3 pierwsze pełne Okresy rozliczeniowe[..]"
Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?
Tylko jest adnotacja, staż w sieci (w ofercie na kartę) powyżej 90 dni.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
korniszon,
zgodnie z tym, co napisał Ron. Na pierwsze fakturze abonament jest liczony od dnia aktywacji karty SIM do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za miesiąc z góry.
zgodnie z tym, co napisał Ron. Na pierwsze fakturze abonament jest liczony od dnia aktywacji karty SIM do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za miesiąc z góry.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Faktura
Jakim cudem otrzymałam fakturę papierową jeżeli w umowie mam jasno i wyraźnie zapisane, że ma być wysłana efaktura?
PS. To jest pierwsza faktura obejmująca tylko i wyłącznie opłatę aktywacyjną.
PS. To jest pierwsza faktura obejmująca tylko i wyłącznie opłatę aktywacyjną.
Ostatnio zmieniony 9 lip 2020, o 16:44 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Linka96,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Blokada połączeń wychodzących
Po ilu dniach od terminu płatności blokowane są połączenia wychodzące?
Ostatnio zmieniony 31 sie 2020, o 12:53 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
emarti,
blokada połączeń wychodzących może nastąpić po upływie terminu płatności, wcześniej zostanie wysłana wiadomość SMS przypominająca o upłynięciu terminu zapłaty.
blokada połączeń wychodzących może nastąpić po upływie terminu płatności, wcześniej zostanie wysłana wiadomość SMS przypominająca o upłynięciu terminu zapłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 lis 2020, o 14:17
Płatności
Witam.We wrześniu zmarł mój mąż,więc numery telefonów przepisałam na siebie.Od tej pory cały czas płatności są nie jasne.Otrzymałam e_fakturę na kwotę 122,31 płatne do 07.12.2020 ,a dziś fakturę papierową z kwotą 0,00 do zapłaty w tym samym terminie.Do tego dostłam e_mail że mąż miał nadpłatę w wysokości 52,70 zł. Co z tą nadpłatą ?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2020, o 14:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Dorota 100,
Informacje na temat zwrotu nadpłaty w przypadku zgonu abonenta znajdziesz tutaj.Dorota 100 pisze:Do tego dostłam e_mail że mąż miał nadpłatę w wysokości 52,70 zł. Co z tą nadpłatą ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
iPlus, problem z pakietami Rodzina+ 135
Witam,
piszę w sprawie przedłużenia umowy w Plusie. Posiadam ofertę Rodzina + 135 z e-fakturą. Umowy została podpisana w punkcie sprzedaży Plusa. Od momentu wejścia umowy w życie, występują problemy. Nr konta klienta to 164XXXXX.
1. Według umowy posiadam 96GB internetu współdzielonego na 4 numery. Niestety tak naprawdę nie wiem ile internetu posiadam. W iPlus wszystkie pakiety wyświetlają się w sposób nieprawidłowy. Przy numerze głównym nie wyświetla się nawet pakiet podstawowy. Przy innych numerach wyświetla się pakiet podstawowy w wysokości 1GB. Pomimo licznych zgłoszeń do działu technicznego i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nic się w tej sprawie zmienia od miesiąca.
2. Nieprawidłowo wystawiona faktura. Po wejściu nowej umowy w życie (21.08), na dwóch numerach były naliczane dodatkowe opłaty za rozmowy, SMS i MMS w kraju. Sprawa została zgłoszona w BOK, Pani konsultant na infolinii zapewniała że faktura za okres (21.08 - 20.09) zostanie wystawiona poprawnie (czyli na kwotę 125zł).
Niestety tak się nie stało. Faktura jest dzisiaj wystawiona nieprawidłowo na kwotę 140,29 PLN.
Na fakturze widnieją dziwne pozycje takie jak SS_SHARING, RSS_SHARING, Czasoumilacz Try and Buy.
Proszę o odpowiedź, czym są owe usługi? Zgłosiłem już tą sprawę na infolinii, pan upewnił mnie że zostanie wystawiona korekta, lecz niestety mam teraz obawy, patrząc na to co się dzieje, czy korekta faktury będzie prawidłowa i czy w ogóle nastąpi?
Bardzo proszę o odpowiedź i ewentualną pomoc w tej sprawie .
Wszystkie te niedogodności zostały oczywiście przeze mnie zgłoszone a reklamacja została rozpatrzona pozytywnie lecz od kolejnego okresu rozliczeniowego nic się zmieniło, wciąż jest nieprawidłowo a ja nie wiem za co tak naprawdę płacę.
Nie wiem ile tak naprawdę mam internetu.
Odpowiedź od Plusa otrzymałem listownie z dnia (25.08.21r), że reklamacja została uznana i zostały dokonane wszelkie zmiany mające na celu zapewnienie prawidłowego działania usług, lecz pomimo tego problem wciąż występuje.
Czy możliwe jest rozwiązanie tego problemu technicznego w Plusie, czy pozostaje rozwiązanie umowy (np. za porozumieniem stron)?
Nie mogłem znaleźć podobnego tematu więc zakładam nowy wątek.
Z góry dziękuje za odpowiedź.
piszę w sprawie przedłużenia umowy w Plusie. Posiadam ofertę Rodzina + 135 z e-fakturą. Umowy została podpisana w punkcie sprzedaży Plusa. Od momentu wejścia umowy w życie, występują problemy. Nr konta klienta to 164XXXXX.
1. Według umowy posiadam 96GB internetu współdzielonego na 4 numery. Niestety tak naprawdę nie wiem ile internetu posiadam. W iPlus wszystkie pakiety wyświetlają się w sposób nieprawidłowy. Przy numerze głównym nie wyświetla się nawet pakiet podstawowy. Przy innych numerach wyświetla się pakiet podstawowy w wysokości 1GB. Pomimo licznych zgłoszeń do działu technicznego i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nic się w tej sprawie zmienia od miesiąca.
2. Nieprawidłowo wystawiona faktura. Po wejściu nowej umowy w życie (21.08), na dwóch numerach były naliczane dodatkowe opłaty za rozmowy, SMS i MMS w kraju. Sprawa została zgłoszona w BOK, Pani konsultant na infolinii zapewniała że faktura za okres (21.08 - 20.09) zostanie wystawiona poprawnie (czyli na kwotę 125zł).
Niestety tak się nie stało. Faktura jest dzisiaj wystawiona nieprawidłowo na kwotę 140,29 PLN.
Na fakturze widnieją dziwne pozycje takie jak SS_SHARING, RSS_SHARING, Czasoumilacz Try and Buy.
Proszę o odpowiedź, czym są owe usługi? Zgłosiłem już tą sprawę na infolinii, pan upewnił mnie że zostanie wystawiona korekta, lecz niestety mam teraz obawy, patrząc na to co się dzieje, czy korekta faktury będzie prawidłowa i czy w ogóle nastąpi?
Bardzo proszę o odpowiedź i ewentualną pomoc w tej sprawie .
Wszystkie te niedogodności zostały oczywiście przeze mnie zgłoszone a reklamacja została rozpatrzona pozytywnie lecz od kolejnego okresu rozliczeniowego nic się zmieniło, wciąż jest nieprawidłowo a ja nie wiem za co tak naprawdę płacę.
Nie wiem ile tak naprawdę mam internetu.
Odpowiedź od Plusa otrzymałem listownie z dnia (25.08.21r), że reklamacja została uznana i zostały dokonane wszelkie zmiany mające na celu zapewnienie prawidłowego działania usług, lecz pomimo tego problem wciąż występuje.
Czy możliwe jest rozwiązanie tego problemu technicznego w Plusie, czy pozostaje rozwiązanie umowy (np. za porozumieniem stron)?
Nie mogłem znaleźć podobnego tematu więc zakładam nowy wątek.
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2021, o 16:18 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono wątki - podobny temat. Ukrycie numeru konta.
Powód: połączono wątki - podobny temat. Ukrycie numeru konta.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Witaj makeus13,
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Prześlij proszę dalszy opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz mi później numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Z pozycji forum nie mamy wglądu w konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Prześlij proszę dalszy opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz mi później numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Pierwsze dwie pozycje to usługi współdzielenia. Czasoumilacz (przez okres promocyjny dostępna bezpłatnie, a w przypadku braku dyspozycji wyłączenia usługi, naliczana jest opłata zgodnie z regulaminem promocji) natomiast pozwala na odtwarzanie dowolnego dźwięku osobom dzwoniącym na Twój numer telefonu w sieci Plus.makeus13 pisze:Na fakturze widnieją dziwne pozycje takie jak SS_SHARING, RSS_SHARING, Czasoumilacz Try and Buy.
Proszę o odpowiedź, czym są owe usługi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Dziękuje Marta_Plus za odpowiedź.
Wysłałem dane jak i opis sprawy na podany formularz.
Numer zgłoszenia #2446633. Był w temacie wiadomości, która przyszła po złożeniu formularza.
Wysłałem dane jak i opis sprawy na podany formularz.
Numer zgłoszenia #2446633. Był w temacie wiadomości, która przyszła po złożeniu formularza.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
makeus13,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji sprawy i udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.makeus13 pisze:Wysłałem dane jak i opis sprawy na podany formularz.
Numer zgłoszenia #2446633. Był w temacie wiadomości, która przyszła po złożeniu formularza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ