Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Faktura

Post autor: amaryl556 »

Napiszę z innej beczki. Na pocztę e-mail otrzymałem informację o wystawieniu zielonej faktury a jeden z numerów. Po zalogowaniu się na webowy ebok faktury brak. Z innego numeru jest i opłaciłem. Ciekawostką jest to, że klikając w wiadomości na zakładkę zapłać teraz ta faktura jest. Nie podejrzewam hakera i podszywania się pod Plusa.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Faktura

Post autor: Joanna_Plus »

amaryl556,

z jakiego adresu dotarł ten e-mail?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Faktura

Post autor: amaryl556 »

Joanna_Plus pisze:amaryl556,

z jakiego adresu dotarł ten e-mail?
e@fakturaplus.pl z 26 lutego 21.30
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,
amaryl556 pisze:e@fakturaplus.pl z 26 lutego 21.30
Podany adres jest prawidłowy. Brak podglądu do bieżącej e-faktury w Plus online, może wynikać z faktu, że system nie załączył jeszcze dokumentu do aplikacji. Obecnie trwa wysyłka faktur dla kont o cyklu rozliczeniowym od 25 dnia miesiąca.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Faktura

Post autor: amaryl556 »

Dziękuję. Tak jak pisałem dwa numery rozliczają się w tym samym okresie. Na dwa numery przyszło info o wystawieniu zielonych faktur. W ebok jeden opłacono, bo była tam podana wartość. Druga faktura wskazuje w ebok 0,00 zł. Poczekam na uzupełnienie jej.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,
amaryl556 pisze:Druga faktura wskazuje w ebok 0,00 zł. Poczekam na uzupełnienie jej.
Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Mam nadzieję, że wkrótce będziesz mieć również podgląd i do tej faktury.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex0987
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:44

Rozłożenie faktury na raty

Post autor: Alex0987 »

Witam, czy istnieje możliwość rozłożenia faktury na raty?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2019, o 17:54 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Alex0987,

w tej sprawie skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... i-Nalenoci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Witaj grandslide,

opłata za raty, jak i usługi telekomunikacyjne następuje na to samo konto bankowe. Datą płatności jest termin zapłaty wskazany na fakturze.

Numer konta bankowego do wpłat znajdziesz miedzy innymi po zalogowaniu się do aplikacji Plus online w zakładce Płatności.
grandslide pisze:Jaki jest orientacyjny czas wysłania faktury?
Faktura wysyłana jest do Ciebie około 4 dni po jej wystawieniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grandslide
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2018, o 18:08

Re: Faktura

Post autor: grandslide »

Marta_Plus pisze:Witaj grandslide,

opłata za raty, jak i usługi telekomunikacyjne następuje na to samo konto bankowe. Datą płatności jest termin zapłaty wskazany na fakturze.

Numer konta bankowego do wpłat znajdziesz miedzy innymi po zalogowaniu się do aplikacji Plus online w zakładce Płatności.
grandslide pisze:Jaki jest orientacyjny czas wysłania faktury?
Faktura wysyłana jest do Ciebie około 4 dni po jej wystawieniu.
Problem w tym, że to urządzenie nie było dokupowane do istniejącej już umowy, tylko jako osobna umowa Raty 0%. Mam w Plusie dwie umowy (dwa abonamenty) i każda faktura przychodzi ze znacznym wyprzedzeniem. Raty 0% doszły jako kolejna umowa ale faktury nie mam nadal, a zostały 4 dni to zapłaty. W Plus Online w dwóch moich poprzednich umowach nie pokazuje iż jest do opłacenia jakaś rata. Dlatego pytam czy można jakoś uzyskać dane do przelewu czy najlepiej zadzwonić po Plus Kod i założyć specjalne do tego konto Plus Online?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

grandslide,
- szybciej będzie, jeśli wyślesz maila na adres bok@plus.pl z prośbą o wygenerowanie e-hasła.
Zostanie Ci ono wysłane SMS-em.
Pamiętaj, aby w mailu, poza nr telefonu, podać dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, PESEL).

Jeśli chciałbyś otrzymywać wspólną fakturę dla obu numerów, możesz skonsolidować konta. Więcej info na ten temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukasbiggie
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57

Kopia faktury (przedłuzenie przez telefon)

Post autor: lukasbiggie »

Skąd wziąć kopię faktury oryginał zaginął... Przedłużenie było przez telefon
Ostatnio zmieniony 22 maja 2019, o 12:03 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj lukasbiggie,
- prośbę o wystawienie duplikatu faktury za zakupione urządzenie możnesz zlecić:
• w Dziale Obsługi Klienta
• listownie na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Logistyka
ul. Konstruktorska 4,
02-673 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wisnia403
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 maja 2016, o 21:55

Przeniesienie numeru - dodatkowa faktura

Post autor: wisnia403 »

Dzień dobry,

przeniosłem numer z Plus do Nju. Przeniesienie nastąpiło z 17.05 na 18.05 (około 00:20).

Otrzymałem fakturę za okres rozliczeniowy od 17.04 do 16.05. Coś mnie podkusiło i napisałem do IBOK, czy jest to ostatnia faktura, czy coś jeszcze będę musiał zapłacić. Jakie było moje zdziwienie, jak konsultant oznajmił mi iż będę musiał zapłacić za cały okres rozliczeniowy w którym przeniesiono numer tj. od 17.05 do 16.06. Dlaczego zatem mam płacić za 30 dni, skoro numer został przeniesiony 18 maja, czyli de facto świadczyliście Państwo usługi tylko przez jeden dzień tego cyklu?

Proszę o wyjaśnienie, ponieważ konsultant z IBOK nie potrafi niczego wyjaśnić tylko przesyła suche formułki.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2019, o 10:13 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj wisnia403,
- w kolejnej fakturze, system automatycznie skoryguje opłatę abonamentową, która teraz została naliczona z góry za cały cykl. Rozliczenie będzie proporcjonalne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ