Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Rossetia
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 sie 2019, o 05:54

Re: Faktura

Post autor: Rossetia »

Nie miałam żadnej wiadomości o zmianie numeru konta bankowego, dziś dostałam e-fakturę z zupełnie innym numerem konta bankowego, wiem że cyfrowy polsat wysyłał wiadomości do klientów o takiej zmianie, ale plus takowej wiadomości nie wysłał, czy faktycznie była jakaś zmiana?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Rossetia,
- tak, była taka zmiana. Informacja była wysyłana SMS-em. Dodatkowo numer konta do wpłat możesz zweryfikować logując się do Plus online: www.online.plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Faktura

Post autor: largo »

A co to za ruch PLUSa ze zmiany bankow z Plus Banku na Santandera jakieś połączenie sie szykuje lub zmiany?
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Faktura

Post autor: zif »

Biorąc pod uwagę obecne "kłopoty" Plus Banku i zakończenie programu bonusowego - źle to wygląda.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Faktura

Post autor: largo »

zif pisze:Biorąc pod uwagę obecne "kłopoty" Plus Banku i zakończenie programu bonusowego - źle to wygląda.
A co bank upada bo nie jestem w temacie i nie orietuje sie co jest
Minnie
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 sie 2019, o 08:55

Re: Faktura

Post autor: Minnie »

Dzień dobry.
Mam taką sprawę do wyjaśnienia. Dzisiaj zadzwonił do mnie pan, który przedstawił się jako Polkomtel, Damian jakiś tam. Zaczął mnie informować, że nastąpiła zmiana numeru konta do płatności, ale ja nie dałam mu dokończyć (spieszyłam się, ale teraz żałuję, że nie dosłuchałam do końca) i weszłam mu w słowo, że dziękuję, bo wiem o zmianie. Pan podziękował i się pożegnał.
Dopiero po zakończeniu rozmowy tknęło mnie, że coś się nie zgadza - numer tego pana wygląda na Orange'owy: 517 248 263, a do tego przecież Plus rozsyłał SMsy o zmianie konta (oraz nadrukowana informacja na nowej fakturze). Czy to rzeczywiście mógł być człowiek z Plusa, czy jakaś podejrzana kombinacja? No i tutaj żałuję, że nie wiem, co by powiedział dalej, bo jeśli Plus NIE DZWONI do nikogo z informacją o zmianie numeru konta, to może warto ostrzec innych przed takimi dziwnymi telefonami.
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Faktura

Post autor: largo »

Minnie pisze:Dzień dobry.
Mam taką sprawę do wyjaśnienia. Dzisiaj zadzwonił do mnie pan, który przedstawił się jako Polkomtel, Damian jakiś tam. Zaczął mnie informować, że nastąpiła zmiana numeru konta do płatności, ale ja nie dałam mu dokończyć (spieszyłam się, ale teraz żałuję, że nie dosłuchałam do końca) i weszłam mu w słowo, że dziękuję, bo wiem o zmianie. Pan podziękował i się pożegnał.
Dopiero po zakończeniu rozmowy tknęło mnie, że coś się nie zgadza - numer tego pana wygląda na Orange'owy: 517 248 263, a do tego przecież Plus rozsyłał SMsy o zmianie konta (oraz nadrukowana informacja na nowej fakturze). Czy to rzeczywiście mógł być człowiek z Plusa, czy jakaś podejrzana kombinacja? No i tutaj żałuję, że nie wiem, co by powiedział dalej, bo jeśli Plus NIE DZWONI do nikogo z informacją o zmianie numeru konta, to może warto ostrzec innych przed takimi dziwnymi telefonami.
Pozdrawiam :)
Plac na numer z faktury i weryfikuj go z plus online moze oszusty wycaiły okazje.
Minnie
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 sie 2019, o 08:55

Re: Faktura

Post autor: Minnie »

largo pisze: Plac na numer z faktury i weryfikuj go z plus online moze oszusty wycaiły okazje.
Nie o to mi chodziło - już dawno mam zapłacone na nowy nr konta (zawsze płacę na nr z e-faktury). Mnie w ogóle ciężko na cokolwiek namówić, dopóki sama czegoś nie sprawdzę. Tylko irytują mnie takie telefony - dlatego napisałam na końcu, że może trzeba ostrzec INNYCH, jeśli ktoś z Plusa może potwierdzić, że to naciągacze.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

Minnie,
- wszystko wskazuje na to, że był to pracownik Plusa. Połączenia realizowane były z numerów tel. rozpoczynających się od:
508 ……………,
515 ……………,
517 ……………,
797 …………….
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Minnie
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 sie 2019, o 08:55

Re: Faktura

Post autor: Minnie »

Ewa_Plus pisze:Minnie,
- wszystko wskazuje na to, że był to pracownik Plusa. Połączenia realizowane były z numerów tel. rozpoczynających się od:
508 ……………,
515 ……………,
517 ……………,
797 …………….
OK, dziękuję za info. Widocznie numer jednak tylko "wyglądał" jak Orange'owy.
Chociaż jak go sprawdzałam na stronach typu co to może być za numer (tzn. czy odebrać albo kto to), to sugerowano właśnie, że to naciągacze z Orange albo oferta biznesowa albo nachalne oferty itp. A ja już mam dosyć dzwoniących z super hiper ofertami. ;-)
AndrzejiHania
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28

Re: Faktura

Post autor: AndrzejiHania »

A jednak to mógł być naciągacz: https://www.odebractelefon.pl/numer-telefonu/517248263
Jak nie telemarketing, to głuchy telefon.
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Faktura

Post autor: kaska251 »

Witam.czy można przyspieszyc rozpatrzenie reklamacji za złą kwote wystawioną na fakturze czy obowiązuje 30dni czekania?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kaska251,
kaska251 pisze:czy można przyspieszyc rozpatrzenie reklamacji
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaska251
Starszy Plusmaniak
Posty: 185
Rejestracja: 3 lut 2014, o 09:58

Re: Faktura

Post autor: kaska251 »

Basia_Plus pisze:Witaj kaska251,
kaska251 pisze:czy można przyspieszyc rozpatrzenie reklamacji
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Reklamacja byla zglaszana w salonie Plusa
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

kaska251,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ