Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Lolzor
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 wrz 2019, o 02:52

Abonament - aneks do umowy.

Post autor: Lolzor »

Dzień dobry,

jestem posiadaczem abonamentu. Na początku września skontaktował się ze mną pracownik BOK i zaproponował aneks do umowy (przekształcenie umowy). Skorzystałem z oferty i zaakceptowałem aneks w dniu 7.09.2019. W dniu 12.09.2019 (data wystawienia 10.09.2019) otrzymałem e-fakturę z opłatą abonamentową za okres 9.08.2019 - 8.09.2019 w wysokości wynikającej z zaakceptowanego aneksu. Czy nie powinienem za ten okres otrzymać rachunku w wysokości sprzed przekształcenia umowy? W załączeniu stosowne zapisy aneksu do umowy.
Załączniki
aneks1.jpg
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2019, o 12:13 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Abonament - aneks do umowy.

Post autor: zif »

Wszystko OK. Zaakceptowałeś 7 września, więc aneks obowiązuje od 9 września. Na fakturze wystawionej 10 września - sprawdź - jest ujęty okres rozliczeniowy od 9 września do 8 października, a więc już w nowej wysokości.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Abonament - aneks do umowy.

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Lolzor,

zgodnie z tym, co napisał zif, opłaty abonamentowe naliczane są za miesiąc z góry. Taką informację masz również na fakturze VAT.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dariakarolewska
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 lis 2019, o 11:16

Faktura za telefon po zakończeniu umowy

Post autor: dariakarolewska »

Dzień dobry. Z dniem 17.10.19 zakończyła się moja umowa na abonament w Plusie, od tego czasu mój numer jest przeniesiony do innej sieci. Jednakże obowiązuje mnie jeszcze spłata telefonu, który wówczas w tym abonamencie wzięłam. Teraz pytanie - czy dostanę smsa jaką płatność mam uiścić i na jakie konto, tak jak to było za czasów obowiązywania umowy? Dokupiłam jeszcze pakiet w okresie umowy i kompletnie nie wiem, ile mam zapłacić :) Nie mam tez możliwości przejścia się do salonu stacjonarnego. Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę dowiedzieć się, ile w końcu muszę zapłacić. Dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 8 lis 2019, o 11:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Witaj dariakarolewska,
dariakarolewska pisze:Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę dowiedzieć się, ile w końcu muszę zapłacić.
Ostatnia faktura przesłana będzie w formie papierowej. Jeśli chcesz poznać aktualną kwotę należności, skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zamanosuke
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 16 sie 2018, o 18:43

Wypowiedzenie umowy

Post autor: Zamanosuke »

Witam

Nie opłaciłem dwóch rachunków za abonament i mam 30.12 wyznaczony termin wypowiedzenia umowy.
Nie jestem w stanie zapłacić tych rachunków wcześniej jak 10 stycznia.

Czy jestem w stanie coś zrobić w tej kwestii czy przyjąć na klatę moje niedbalstwo i przygotować się na wypowiedzenie??
Ostatnio zmieniony 30 gru 2019, o 11:33 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Faktura

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Zamanosuke,

skontaktuj się w tej sprawie z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kogus78
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 wrz 2017, o 20:30

Reklamacja faktury

Post autor: kogus78 »

Witam,
proszę o pomoc, bo nie mam już siły. We wrześniu 2019 przedłużyłem umowę z Plusem (abo 4 numery + internet). Od tego momentu nie dostałem od Plusa, ani jednej poprawnie wystawionej faktury. Co miesiąc składam reklamację!!! Wszystkie reklamacje zostały uznane i co z tego ? Kolejny miesiąc i kolejna źle wyliczona faktura. Pisanie reklamacji i oczekiwanie na odpowiedź to mój czas !!! Czy tam pracują tacy dyletanci że nie potrafią poprawnie naliczyć faktury ??

Czy na podstawie powyższego można bez konsekwencji zerwać umowę ? Jest to rażące niedbalstwo i ignorancja ze strony Plusa. Czy takie coś można zgłosić do UOKiK ?? Za mój czas i nerwy należy się jakaś rekompensata.

P.S. Około 4 razy rozmawiałem na ten temat z konsultantami Plusa i za każdym razem słyszałem odpowiedź że już będzie ok , bo jakieś pakiety się nie włączyły i żebym reklamował fakturę jak przyjdzie. Reklamowanie faktur to nie jest moje hobby !!!!
Ostatnio zmieniony 13 sty 2020, o 15:45 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Faktura

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj kogus78,
- czego konkretnie dotyczyły te reklamacje?
Za każdym razem ten sam błąd jest?

Co do rozwiązania umowy bez konsekwencji, to nie jestem niestety osobą decyzyjną. Zgłoszenie w tej sprawie należałoby ponownie skierować do Departamentu Reklamacji. Jeśli wysłałbyś to drogą miałową (na adres bok@plus.pl"target="_blank), to mogłabym przyśpieszyć weryfikację, po podaniu mi tutaj nr referencyjnego (będzie w formacie #12345).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Arnikaa
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 mar 2020, o 20:25

Naliczenia za połączenia krajowe

Post autor: Arnikaa »

Według danych dostępnych na koncie Plus Online do mojego konta zostały doliczone opłaty (w aplikacji widnieje inna kwota) za połączenia krajowe, co widoczne jest w zakładce Wykaz bieżącego użycia w Plus Abonament.

W abonamencie połączenia na numery komórkowe oraz stacjonarne są nielimitowane. Połączeń na numery zagranicznych sieci komórkowych czy stacjonarnych, za które Plus może naliczyć opłaty NIE WYKONYWAŁAM. Dlaczego zatem została naliczona wspomniana opłata?

EDIT:
W tym czasie wykonałam jedno połączenie wideo przez aplikacje Messenger na telefonie Samsung.
Ostatnio zmieniony 30 mar 2020, o 12:23 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Arnikaa,

nie mamy wglądu do bieżącego użycia w trakcie okresu rozliczeniowego.
Arnikaa pisze:W abonamencie połączenia na numery komórkowe oraz stacjonarne są nielimitowane. Połączeń na numery zagranicznych sieci komórkowych czy stacjonarnych, za które Plus może naliczyć opłaty NIE WYKONYWAŁAM
Jeśli na fakturze pojawią się opłaty za usługi, które powinny być darmowe, to wtedy należy złożyć reklamację https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr83
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 maja 2020, o 20:09

Zaplium

Post autor: Piotr83 »

Dzień dobry.Od dłuższego czasu borykam się z dopłatami do abonamentu z jakiejś dziwnej aktywacji zaplium,każde jednorazowe doliczenie to prawie 40 złotych.Samoistnie zostaje przedłużona aktywacja tej niby aplikacji.nr sprawy 000030575526070001
Ostatnio zmieniony 8 maja 2020, o 11:04 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zaplium

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Piotr83,

czy wysyłałeś SMS-a w celu wyłączenia tego serwisu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Zaplium

Post autor: amaryl556 »

Basia_Plus pisze:Witaj Piotr83,

czy wysyłałeś SMS-a w celu wyłączenia tego serwisu?
Zastanawia mnie jedno: skoro na koncie mam powyłączane dodatkowe usługi * czasoumilacz, ochrona telefonu itp.) to po co dodawane są one ponownie do przedłużonej umowy? Przedłużałem umowę bez telefonu a dodano mi usługi jak bym kupował telefon.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,
amaryl556 pisze:Zastanawia mnie jedno: skoro na koncie mam powyłączane dodatkowe usługi * czasoumilacz, ochrona telefonu itp.) to po co dodawane są one ponownie do przedłużonej umowy? Przedłużałem umowę bez telefonu a dodano mi usługi jak bym kupował telefon.
Dodatkowe usługi aktywowane są przy zawieraniu umowy na okres promocyjny. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji, w której była podpisywana umowa. W przypadku wątpliwości, możesz przesłać swoje zapytanie wraz z danymi (nr telefonu, imię, nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ