Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Faktura

Post autor: amaryl556 »

Wiem co to jest umowa terminowa. Nie mam wątpliwości do samej umowy. Zastanawia mnie tylko po co dodatki z których zaraz na początku umowy zrezygnuję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

amaryl556,
amaryl556 pisze:Nie mam wątpliwości do samej umowy. Zastanawia mnie tylko po co dodatki z których zaraz na początku umowy zrezygnuję.
Promocje są włączane wraz z nowym aneksem. Decyzja o rezygnacji z usług dodatkowych należy do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TomaszRyt
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 maja 2020, o 09:58

Re: Faktura

Post autor: TomaszRyt »

Aby zrezygnować z serwisu ZAPLIUM wyślij SMS o treści STOP ZAPLIUM na numer 80615 lub skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem email: pl@pomocdcb.com"target="_blank w celu uzyskania szczegółów i zgłoszenia reklamacji.
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Niesłuszne naliczenie opłat

Post autor: Rasht »

Witam!
W dniu 21.05.2020r. moja żona podpisała umowę z Plusem na abonament dla dwojga a dokładniej przeszliśmy z Mixa. Numer, z którego ja korzystam jest numerem dodatkowym. Do dnia 26.05 wszystko było w porządku jednak od wczoraj tj. 27.05 zaczęło mi naliczać opłaty za połączenia i smsy do innych sieci. Dlaczego, skoro powinienem mieć wszystko za darmo zgodnie z zapisem w umowie?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2020, o 09:47 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Rasht,
Rasht pisze:Do dnia 26.05 wszystko było w porządku jednak od wczoraj tj. 27.05 zaczęło mi naliczać opłaty za połączenia i smsy do innych sieci. Dlaczego, skoro powinienem mieć wszystko za darmo zgodnie z zapisem w umowie?
W jaki sposób to weryfikujesz? Nie wykonywałeś połączeń/SMS-ów na numery międzynarodowe/Premium?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Faktura

Post autor: Rasht »

Marta_Plus pisze:Witaj Rasht,
Rasht pisze:Do dnia 26.05 wszystko było w porządku jednak od wczoraj tj. 27.05 zaczęło mi naliczać opłaty za połączenia i smsy do innych sieci. Dlaczego, skoro powinienem mieć wszystko za darmo zgodnie z zapisem w umowie?
W jaki sposób to weryfikujesz? Nie wykonywałeś połączeń/SMS-ów na numery międzynarodowe/Premium?
Sprawdzam na bieżąco poprzez aplikacje Plus Online. Nie dzwonię na numery międzynarodowe/premium. Wystarczy, że napiszę smsa lub zadzwonię poza sieć Plus, i w aplikacji zwiększa się kwota "przekroczono".
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Rasht,
Rasht pisze:Sprawdzam na bieżąco poprzez aplikacje Plus Online. Nie dzwonię na numery międzynarodowe/premium. Wystarczy, że napiszę smsa lub zadzwonię poza sieć Plus, i w aplikacji zwiększa się kwota "przekroczono".
Możliwe, że usługa współdzielenia nie włączyła się prawidłowo. Z pozycji forum nie mam jednak możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Opisz proszę sprawę i wraz z numerem telefonu prześlij przez ten formularz. Jeśli podasz mi numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Faktura

Post autor: Rasht »

Wysłałem, opisałem sprawę tak jak tutaj oraz dołączyłem screen z aplikacji Plus online gdzie dokładnie widać naliczanie dodatkowych opłat. Numer zgłoszenia to: #1525721
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Rasht,
Rasht pisze:Numer zgłoszenia to: #1525721
Dziękuję za numer, poprosiłam o przyspieszenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
korniszon
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 29 sie 2019, o 14:33

Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: korniszon »

Świeży temat, dzisiaj przyszła pierwsza faktura.

Jest sytuacja przejścia z karty w Plusie na abonament.
Jest zakup przez Internet i zielona e-faktura.

Ten PIERWSZY papier jaki przyszedł kurierem ("Umowa o świadczenie usług...") ma datę 24.05.
Ale wymiana SMS-ów z potwierdzaniem "TAK" i potwierdzenie aktywacji "e-faktury" jest z 28.05.

Nie było żadnego komunikatu typu "Tak, dokładnie od teraz, wszelkie rozmowy, które wykonujesz są już naliczane na konto nowej umowy, którą zawarłeś". NIE BYŁO, żadnego takiego komunikatu. Po prostu 'na małpę' były prowadzone testowe połączenia, żeby zobaczyć czy będzie wyskakiwał komunikat mówiący o stanie konta "na karcie".

To chciałem zapytać NA KTÓRĄ DATĘ JEST OFICJALNIE ZAWARTA UMOWA?

A drugie, bardziej niepokojące zagadnienie.
Nawet jeśli założymy, że to data z tej pierwszej, papierowej umowy jaka przyszła (24.05), to skąd na pierwszej fakturze, pojawia się, tak zupełnie od czapy okres rozliczeniowy... od 5.05 - 4.06 ?
Ostatnio zmieniony 12 cze 2020, o 12:51 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: Ron »

Umowa jest podpisana 24.05. Okres rozliczeniowy od 5 dnia miesiąca, czyli 5.05 - 4.06, to okres (przedział czasowy) ustalony przez operatora za który będą naliczane opłaty abonamentowe.
Pierwszy rachunek obejmuje czas od momentu aktywacji w abonamencie, do końca pierwszego okresu rozliczeniowego oraz cały następny okres rozliczeniowy.

Informacje - Jak czytać rachunek za telefon?
Informacje - Jakie są okresy rozliczeniowe w sieci Plus?
korniszon
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 29 sie 2019, o 14:33

Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: korniszon »

Ja... czytałem te stwierdzenia/cytaty.

Chodzi o to, że jakoś one... dla mnie... nic nie znaczą :) Jakieś takie "masło-maślane". I nie odpowiada na pytania "dlaczego?"

1. Jeśli umowa jest od 24.05, to dlaczego wybrali okres od 05.05 (wstecz i to jeszcze TAK ODLEGLE WSTECZ), skoro w tych swoich okresach mają np. okres od 25 (który jest bliżej 24.04)?

2. Bo to zdanie "Pierwszy rachunek obejmuje czas od momentu aktywacji w abonamencie, do końca pierwszego okresu rozliczeniowego oraz cały następny okres rozliczeniowy." to już dla mnie jest totalnie o niczym :D
To jaki był mój czas aktywacji? Który to moment?
Z tego zdania wynika, że na rachunku będą - dwa okresy?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: Ron »

Ustalony okres rozliczeniowy od 5 do 4 dnia każdego miesiąca :-)
I Faktura:
Od 5.05 do 4.06 abonament jest naliczony proporcjonalnie od dnia aktywacji w abonamencie + abonament z góry za kolejny pełny okres rozliczeniowy od 5.06 do 4.07.
Najczęściej aktywacja abonamentu, następuje po zwrocie podpisanej umowy. Powinien być SMS z informacją.
korniszon
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 29 sie 2019, o 14:33

Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: korniszon »

Dobra, może przejdę do puenty :)

Jeśli jest oferta, która mówi, że pierwsze 3 miesiące są za darmo (każdy normalnie po 30 zł).

To czy oni ten skrawek, te kilka dni, traktują i zaliczają jako PIERWSZY MIESIĄC darmowy?

Czyli potem faktycznie darmowe mam tylko 2 pełne miesiące?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: Ron »

Rabat jest na 3 pierwsze pełne okresy rozliczeniowe (3 miesiące) ;-) Ten niepełny okres rozliczeniowy też jest darmowy.
ODPOWIEDZ