Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 wrz 2019, o 02:52
Abonament - aneks do umowy.
Dzień dobry,
jestem posiadaczem abonamentu. Na początku września skontaktował się ze mną pracownik BOK i zaproponował aneks do umowy (przekształcenie umowy). Skorzystałem z oferty i zaakceptowałem aneks w dniu 7.09.2019. W dniu 12.09.2019 (data wystawienia 10.09.2019) otrzymałem e-fakturę z opłatą abonamentową za okres 9.08.2019 - 8.09.2019 w wysokości wynikającej z zaakceptowanego aneksu. Czy nie powinienem za ten okres otrzymać rachunku w wysokości sprzed przekształcenia umowy? W załączeniu stosowne zapisy aneksu do umowy.
jestem posiadaczem abonamentu. Na początku września skontaktował się ze mną pracownik BOK i zaproponował aneks do umowy (przekształcenie umowy). Skorzystałem z oferty i zaakceptowałem aneks w dniu 7.09.2019. W dniu 12.09.2019 (data wystawienia 10.09.2019) otrzymałem e-fakturę z opłatą abonamentową za okres 9.08.2019 - 8.09.2019 w wysokości wynikającej z zaakceptowanego aneksu. Czy nie powinienem za ten okres otrzymać rachunku w wysokości sprzed przekształcenia umowy? W załączeniu stosowne zapisy aneksu do umowy.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2019, o 12:13 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Re: Abonament - aneks do umowy.
Wszystko OK. Zaakceptowałeś 7 września, więc aneks obowiązuje od 9 września. Na fakturze wystawionej 10 września - sprawdź - jest ujęty okres rozliczeniowy od 9 września do 8 października, a więc już w nowej wysokości.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Abonament - aneks do umowy.
Witaj Lolzor,
zgodnie z tym, co napisał zif, opłaty abonamentowe naliczane są za miesiąc z góry. Taką informację masz również na fakturze VAT.
zgodnie z tym, co napisał zif, opłaty abonamentowe naliczane są za miesiąc z góry. Taką informację masz również na fakturze VAT.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 lis 2019, o 11:16
Faktura za telefon po zakończeniu umowy
Dzień dobry. Z dniem 17.10.19 zakończyła się moja umowa na abonament w Plusie, od tego czasu mój numer jest przeniesiony do innej sieci. Jednakże obowiązuje mnie jeszcze spłata telefonu, który wówczas w tym abonamencie wzięłam. Teraz pytanie - czy dostanę smsa jaką płatność mam uiścić i na jakie konto, tak jak to było za czasów obowiązywania umowy? Dokupiłam jeszcze pakiet w okresie umowy i kompletnie nie wiem, ile mam zapłacić :) Nie mam tez możliwości przejścia się do salonu stacjonarnego. Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę dowiedzieć się, ile w końcu muszę zapłacić. Dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 8 lis 2019, o 11:57 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3138
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
Witaj dariakarolewska,
Ostatnia faktura przesłana będzie w formie papierowej. Jeśli chcesz poznać aktualną kwotę należności, skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.dariakarolewska pisze:Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę dowiedzieć się, ile w końcu muszę zapłacić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Rejestracja: 16 sie 2018, o 18:43
Wypowiedzenie umowy
Witam
Nie opłaciłem dwóch rachunków za abonament i mam 30.12 wyznaczony termin wypowiedzenia umowy.
Nie jestem w stanie zapłacić tych rachunków wcześniej jak 10 stycznia.
Czy jestem w stanie coś zrobić w tej kwestii czy przyjąć na klatę moje niedbalstwo i przygotować się na wypowiedzenie??
Nie opłaciłem dwóch rachunków za abonament i mam 30.12 wyznaczony termin wypowiedzenia umowy.
Nie jestem w stanie zapłacić tych rachunków wcześniej jak 10 stycznia.
Czy jestem w stanie coś zrobić w tej kwestii czy przyjąć na klatę moje niedbalstwo i przygotować się na wypowiedzenie??
Ostatnio zmieniony 30 gru 2019, o 11:33 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Faktura
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reklamacja faktury
Witam,
proszę o pomoc, bo nie mam już siły. We wrześniu 2019 przedłużyłem umowę z Plusem (abo 4 numery + internet). Od tego momentu nie dostałem od Plusa, ani jednej poprawnie wystawionej faktury. Co miesiąc składam reklamację!!! Wszystkie reklamacje zostały uznane i co z tego ? Kolejny miesiąc i kolejna źle wyliczona faktura. Pisanie reklamacji i oczekiwanie na odpowiedź to mój czas !!! Czy tam pracują tacy dyletanci że nie potrafią poprawnie naliczyć faktury ??
Czy na podstawie powyższego można bez konsekwencji zerwać umowę ? Jest to rażące niedbalstwo i ignorancja ze strony Plusa. Czy takie coś można zgłosić do UOKiK ?? Za mój czas i nerwy należy się jakaś rekompensata.
P.S. Około 4 razy rozmawiałem na ten temat z konsultantami Plusa i za każdym razem słyszałem odpowiedź że już będzie ok , bo jakieś pakiety się nie włączyły i żebym reklamował fakturę jak przyjdzie. Reklamowanie faktur to nie jest moje hobby !!!!
proszę o pomoc, bo nie mam już siły. We wrześniu 2019 przedłużyłem umowę z Plusem (abo 4 numery + internet). Od tego momentu nie dostałem od Plusa, ani jednej poprawnie wystawionej faktury. Co miesiąc składam reklamację!!! Wszystkie reklamacje zostały uznane i co z tego ? Kolejny miesiąc i kolejna źle wyliczona faktura. Pisanie reklamacji i oczekiwanie na odpowiedź to mój czas !!! Czy tam pracują tacy dyletanci że nie potrafią poprawnie naliczyć faktury ??
Czy na podstawie powyższego można bez konsekwencji zerwać umowę ? Jest to rażące niedbalstwo i ignorancja ze strony Plusa. Czy takie coś można zgłosić do UOKiK ?? Za mój czas i nerwy należy się jakaś rekompensata.
P.S. Około 4 razy rozmawiałem na ten temat z konsultantami Plusa i za każdym razem słyszałem odpowiedź że już będzie ok , bo jakieś pakiety się nie włączyły i żebym reklamował fakturę jak przyjdzie. Reklamowanie faktur to nie jest moje hobby !!!!
Ostatnio zmieniony 13 sty 2020, o 15:45 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Faktura
Witaj kogus78,
- czego konkretnie dotyczyły te reklamacje?
Za każdym razem ten sam błąd jest?
Co do rozwiązania umowy bez konsekwencji, to nie jestem niestety osobą decyzyjną. Zgłoszenie w tej sprawie należałoby ponownie skierować do Departamentu Reklamacji. Jeśli wysłałbyś to drogą miałową (na adres bok@plus.pl"target="_blank), to mogłabym przyśpieszyć weryfikację, po podaniu mi tutaj nr referencyjnego (będzie w formacie #12345).
- czego konkretnie dotyczyły te reklamacje?
Za każdym razem ten sam błąd jest?
Co do rozwiązania umowy bez konsekwencji, to nie jestem niestety osobą decyzyjną. Zgłoszenie w tej sprawie należałoby ponownie skierować do Departamentu Reklamacji. Jeśli wysłałbyś to drogą miałową (na adres bok@plus.pl"target="_blank), to mogłabym przyśpieszyć weryfikację, po podaniu mi tutaj nr referencyjnego (będzie w formacie #12345).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Naliczenia za połączenia krajowe
Według danych dostępnych na koncie Plus Online do mojego konta zostały doliczone opłaty (w aplikacji widnieje inna kwota) za połączenia krajowe, co widoczne jest w zakładce Wykaz bieżącego użycia w Plus Abonament.
W abonamencie połączenia na numery komórkowe oraz stacjonarne są nielimitowane. Połączeń na numery zagranicznych sieci komórkowych czy stacjonarnych, za które Plus może naliczyć opłaty NIE WYKONYWAŁAM. Dlaczego zatem została naliczona wspomniana opłata?
EDIT:
W tym czasie wykonałam jedno połączenie wideo przez aplikacje Messenger na telefonie Samsung.
W abonamencie połączenia na numery komórkowe oraz stacjonarne są nielimitowane. Połączeń na numery zagranicznych sieci komórkowych czy stacjonarnych, za które Plus może naliczyć opłaty NIE WYKONYWAŁAM. Dlaczego zatem została naliczona wspomniana opłata?
EDIT:
W tym czasie wykonałam jedno połączenie wideo przez aplikacje Messenger na telefonie Samsung.
Ostatnio zmieniony 30 mar 2020, o 12:23 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Arnikaa,
nie mamy wglądu do bieżącego użycia w trakcie okresu rozliczeniowego.
nie mamy wglądu do bieżącego użycia w trakcie okresu rozliczeniowego.
Jeśli na fakturze pojawią się opłaty za usługi, które powinny być darmowe, to wtedy należy złożyć reklamację https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank.Arnikaa pisze:W abonamencie połączenia na numery komórkowe oraz stacjonarne są nielimitowane. Połączeń na numery zagranicznych sieci komórkowych czy stacjonarnych, za które Plus może naliczyć opłaty NIE WYKONYWAŁAM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zaplium
Dzień dobry.Od dłuższego czasu borykam się z dopłatami do abonamentu z jakiejś dziwnej aktywacji zaplium,każde jednorazowe doliczenie to prawie 40 złotych.Samoistnie zostaje przedłużona aktywacja tej niby aplikacji.nr sprawy 000030575526070001
Ostatnio zmieniony 8 maja 2020, o 11:04 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zaplium
Witaj Piotr83,
czy wysyłałeś SMS-a w celu wyłączenia tego serwisu?
czy wysyłałeś SMS-a w celu wyłączenia tego serwisu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zaplium
Zastanawia mnie jedno: skoro na koncie mam powyłączane dodatkowe usługi * czasoumilacz, ochrona telefonu itp.) to po co dodawane są one ponownie do przedłużonej umowy? Przedłużałem umowę bez telefonu a dodano mi usługi jak bym kupował telefon.Basia_Plus pisze:Witaj Piotr83,
czy wysyłałeś SMS-a w celu wyłączenia tego serwisu?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3138
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
amaryl556,
Dodatkowe usługi aktywowane są przy zawieraniu umowy na okres promocyjny. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji, w której była podpisywana umowa. W przypadku wątpliwości, możesz przesłać swoje zapytanie wraz z danymi (nr telefonu, imię, nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz.amaryl556 pisze:Zastanawia mnie jedno: skoro na koncie mam powyłączane dodatkowe usługi * czasoumilacz, ochrona telefonu itp.) to po co dodawane są one ponownie do przedłużonej umowy? Przedłużałem umowę bez telefonu a dodano mi usługi jak bym kupował telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ