Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
korniszon
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 sie 2019, o 14:33

Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: korniszon »

A znajdę konkretnie potwierdzenie tej informacji w tych regulaminach/papierach, które dostałem kurierem z umową?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: Ron »

Regulamin Promocji §2 pkt 4. Powinien być dołączony do umowy.
Tak poza tym jeśli nie jesteś pewny, to potrzebna jest weryfikacja konta przez Obsługę Klienta.
korniszon
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 29 sie 2019, o 14:33

Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: korniszon »

Dziękuję.

Rzeczywiście jest! cyt. "[..]W ramach promocji [..] otrzyma opust 100% na abonament przez 3 pierwsze pełne Okresy rozliczeniowe[..]"
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Jakie są "daty" okresu abonamentu?

Post autor: Ron »

Tylko jest adnotacja, staż w sieci (w ofercie na kartę) powyżej 90 dni.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

korniszon,
zgodnie z tym, co napisał Ron. Na pierwsze fakturze abonament jest liczony od dnia aktywacji karty SIM do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za miesiąc z góry.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Linka96
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 lip 2020, o 22:59

Faktura

Post autor: Linka96 »

Jakim cudem otrzymałam fakturę papierową jeżeli w umowie mam jasno i wyraźnie zapisane, że ma być wysłana efaktura?

PS. To jest pierwsza faktura obejmująca tylko i wyłącznie opłatę aktywacyjną.
Ostatnio zmieniony 9 lip 2020, o 16:44 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Linka96,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Blokada połączeń wychodzących

Post autor: emarti »

Po ilu dniach od terminu płatności blokowane są połączenia wychodzące?
Ostatnio zmieniony 31 sie 2020, o 12:53 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

emarti,

blokada połączeń wychodzących może nastąpić po upływie terminu płatności, wcześniej zostanie wysłana wiadomość SMS przypominająca o upłynięciu terminu zapłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dorota 100
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 lis 2020, o 14:17

Płatności

Post autor: Dorota 100 »

Witam.We wrześniu zmarł mój mąż,więc numery telefonów przepisałam na siebie.Od tej pory cały czas płatności są nie jasne.Otrzymałam e_fakturę na kwotę 122,31 płatne do 07.12.2020 ,a dziś fakturę papierową z kwotą 0,00 do zapłaty w tym samym terminie.Do tego dostłam e_mail że mąż miał nadpłatę w wysokości 52,70 zł. Co z tą nadpłatą ?
Ostatnio zmieniony 27 lis 2020, o 14:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Dorota 100,
Dorota 100 pisze:Do tego dostłam e_mail że mąż miał nadpłatę w wysokości 52,70 zł. Co z tą nadpłatą ?
Informacje na temat zwrotu nadpłaty w przypadku zgonu abonenta znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
makeus13
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 wrz 2021, o 14:31

iPlus, problem z pakietami Rodzina+ 135

Post autor: makeus13 »

Witam,
piszę w sprawie przedłużenia umowy w Plusie. Posiadam ofertę Rodzina + 135 z e-fakturą. Umowy została podpisana w punkcie sprzedaży Plusa. Od momentu wejścia umowy w życie, występują problemy. Nr konta klienta to 164XXXXX.

1. Według umowy posiadam 96GB internetu współdzielonego na 4 numery. Niestety tak naprawdę nie wiem ile internetu posiadam. W iPlus wszystkie pakiety wyświetlają się w sposób nieprawidłowy. Przy numerze głównym nie wyświetla się nawet pakiet podstawowy. Przy innych numerach wyświetla się pakiet podstawowy w wysokości 1GB. Pomimo licznych zgłoszeń do działu technicznego i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nic się w tej sprawie zmienia od miesiąca.

2. Nieprawidłowo wystawiona faktura. Po wejściu nowej umowy w życie (21.08), na dwóch numerach były naliczane dodatkowe opłaty za rozmowy, SMS i MMS w kraju. Sprawa została zgłoszona w BOK, Pani konsultant na infolinii zapewniała że faktura za okres (21.08 - 20.09) zostanie wystawiona poprawnie (czyli na kwotę 125zł).
Niestety tak się nie stało. Faktura jest dzisiaj wystawiona nieprawidłowo na kwotę 140,29 PLN.
Na fakturze widnieją dziwne pozycje takie jak SS_SHARING, RSS_SHARING, Czasoumilacz Try and Buy.
Proszę o odpowiedź, czym są owe usługi? Zgłosiłem już tą sprawę na infolinii, pan upewnił mnie że zostanie wystawiona korekta, lecz niestety mam teraz obawy, patrząc na to co się dzieje, czy korekta faktury będzie prawidłowa i czy w ogóle nastąpi?

Bardzo proszę o odpowiedź i ewentualną pomoc w tej sprawie :-) .

Wszystkie te niedogodności zostały oczywiście przeze mnie zgłoszone a reklamacja została rozpatrzona pozytywnie lecz od kolejnego okresu rozliczeniowego nic się zmieniło, wciąż jest nieprawidłowo a ja nie wiem za co tak naprawdę płacę.
Nie wiem ile tak naprawdę mam internetu.
Odpowiedź od Plusa otrzymałem listownie z dnia (25.08.21r), że reklamacja została uznana i zostały dokonane wszelkie zmiany mające na celu zapewnienie prawidłowego działania usług, lecz pomimo tego problem wciąż występuje.

Czy możliwe jest rozwiązanie tego problemu technicznego w Plusie, czy pozostaje rozwiązanie umowy (np. za porozumieniem stron)?

Nie mogłem znaleźć podobnego tematu więc zakładam nowy wątek.

Z góry dziękuje za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2021, o 16:18 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono wątki - podobny temat. Ukrycie numeru konta.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Witaj makeus13,

Z pozycji forum nie mamy wglądu w konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Prześlij proszę dalszy opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz mi później numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

makeus13 pisze:Na fakturze widnieją dziwne pozycje takie jak SS_SHARING, RSS_SHARING, Czasoumilacz Try and Buy.
Proszę o odpowiedź, czym są owe usługi?
Pierwsze dwie pozycje to usługi współdzielenia. Czasoumilacz (przez okres promocyjny dostępna bezpłatnie, a w przypadku braku dyspozycji wyłączenia usługi, naliczana jest opłata zgodnie z regulaminem promocji) natomiast pozwala na odtwarzanie dowolnego dźwięku osobom dzwoniącym na Twój numer telefonu w sieci Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
makeus13
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 wrz 2021, o 14:31

Re: Faktura

Post autor: makeus13 »

Dziękuje Marta_Plus za odpowiedź.

Wysłałem dane jak i opis sprawy na podany formularz.

Numer zgłoszenia #2446633. Był w temacie wiadomości, która przyszła po złożeniu formularza.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

makeus13,
makeus13 pisze:Wysłałem dane jak i opis sprawy na podany formularz.

Numer zgłoszenia #2446633. Był w temacie wiadomości, która przyszła po złożeniu formularza.
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji sprawy i udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ