Teraz jest 24 wrz 2018, o 14:55

Zostaw Kontakt





Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

gldfish

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 kwi 2018, o 10:45
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69,99
  • Model telefonu: Galaxy J5

Re: Faktura

Post11 kwi 2018, o 15:16

Basia_Plus napisał(a):gldfish,

podeślij proszę numer telefonu poprzez ten formularz.


Posłane. Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Faktura

Post11 kwi 2018, o 15:45

gldfish,

gldfish napisał(a):Posłane.

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam już o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
gldfish(13 kwi 2018, o 10:54)
Offline
Avatar użytkownika

gldfish

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 kwi 2018, o 10:45
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69,99
  • Model telefonu: Galaxy J5

Re: Faktura

Post12 kwi 2018, o 08:28

Basia_Plus napisał(a):gldfish,

gldfish napisał(a):Posłane.

wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam już o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.


Dziękuję. A czy tego typu reklamacje rozpatrywane są pozytywnie przez operatora? Bo tego dotyczy głównie moja wątpliwość. Jeśli operator się od tego odetnie to nie ma właściwie żadnej możliwości anulowania tej opłaty. Jednocześnie to operator wystawia fakturę. Wątpliwość wynika z podobnych, opisanych na innych forach sytuacji...
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Faktura

Post12 kwi 2018, o 09:52

gldfish,

rozumiem Twoje wątpliwości, ale poczekaj proszę na decyzję Departamentu Reklamacji, który już zajmuje stanowisko w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
gldfish(13 kwi 2018, o 10:54)
Offline
Avatar użytkownika

bogd777

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 15:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

płatna usługa "ZAPLIUM'" na fakturze Plusa

Post12 kwi 2018, o 11:46

Witam, czy ktoś z forum miał styczność bądź wie coś o ”ZAPLIUM”?
W ostatniej fakturze pojawiała mi się taka usługa za 36,90.Numer używa syn – twierdzi ze nic nie aktywował-dostał po prostu informacje smsem: „Witaj w Zaplium! Otrzymujesz jednorazowy dostep na 2 tygodnie za 36,90 zl z vat.Reg..: goo.gl goo.gl/z49UZH więcej info pod 222639347”.

Z kolei Plus twierdzi ze aktywował i reklamacji mi oczywiście nie uwzględnili:
:… Przeprowadzona analiza wykazała, że w fakturze za okres od. do w pozycji „Inne usługi” uwzględniona została opłata za usługę "Zaplium" dla nr …. Opłata za powyższą usługę została naliczone prawidłowo.
Wyjaśniam, że kwestionowana opłata została poprawnie uwzględniona i doliczona zgodnie z Regulaminem świadczenia Usługi dostępowej. Ww. usługa polega na dostarczaniu Użytkownikowi dostęp do streamingu filmów.
Potwierdzenie zamówienia Usługi Partnera następuje poprzez wprowadzenie lub potwierdzenie Kodu otrzymanego zwrotnie na numer MSiSDN Użytkownika oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub podobnego). Wykorzystanie Kodu oznacza automatyczne aktywowanie Usług Partnera bez konieczności ponoszenia przez Użytkownika dodatkowych opłat z tytułu Usług Partnera. Korzystanie z Usług Partnera odbywa się na zasadach określonych w odpowiednim regulaminie świadczenia Usług Partnera. Przed rozpoczęciem korzystania z Usługi Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się i zaakceptować regulamin. Rozpoczęcie korzystania z Usługi oznacza akceptację Regulaminu. Opłata należna z tytułu świadczenia Usługi przez Polkomtel jest wskazana na stronie internetowej Partnera lub w aplikacji Partnera.
Pełny Regulamin świadczenia Usługi dostępowej dostępny na stronie internetowej: http://www.plus.pl/ .
Dodam, że zgodnie otrzymanym zgłoszenie założyłam blokadę do Usługi dostępowej.
Tym samym potwierdzam poprawność naliczonych opłat w reklamowanej fakturze za okres rozliczeniowy i nie ma podstaw do ich anulowania.
Biorąc pod uwagę przedstawione uzasadnienie, brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie. …”


Chciałbym wiedzieć kto ma racje i jak się to Zaplium włącza? Najlepsze jest to ze numer mam założone wszelkie blokady na ruch premium a pomimo to i tak włączana jest jakoś niechciana usługa. Może kto inny miał taka przygodę?
Dziękuje za odp.
Ostatnio edytowano 12 kwi 2018, o 12:10 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków - przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Faktura

Post12 kwi 2018, o 12:39

Witaj bogd777,
bogd777 napisał(a):Najlepsze jest to ze numer mam założone wszelkie blokady na ruch premium a pomimo to i tak włączana jest jakoś niechciana usługa.
Być może syn, nieświadomy kosztów za korzystanie z danego serwisu, aktywował usługę. Z tego co piszesz, blokada na usługi Premium została nałożona przez pracownika rozpatrującego reklamację. Tym samym, aby wyjaśnić opisaną sytuację, skontaktuj się proszę z naszym konsultantem posiadającym wgląd na konto numeru poprzez ten formularz. Podaj mi potem numer referencyjny zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gldfish

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 kwi 2018, o 10:45
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 69,99
  • Model telefonu: Galaxy J5

Re: płatna usługa "ZAPLIUM'" na fakturze Plusa

Post13 kwi 2018, o 10:35

bogd777 napisał(a):Witam, czy ktoś z forum miał styczność bądź wie coś o ”ZAPLIUM”?
W ostatniej fakturze pojawiała mi się taka usługa za 36,90.Numer używa syn – twierdzi ze nic nie aktywował-dostał po prostu informacje smsem: „Witaj w Zaplium! Otrzymujesz jednorazowy dostep na 2 tygodnie za 36,90 zl z vat.Reg..: goo.gl goo.gl/z49UZH więcej info pod 222639347”.

Z kolei Plus twierdzi ze aktywował i reklamacji mi oczywiście nie uwzględnili...


No i właśnie tego się obawiam w swoim przypadku. U mnie na 100% nie było fizycznej możliwości, aby ktoś to aktywował. Nawet nieświadomie z mojego nr telefonu. A jednak usługa została doliczona. Czekam na rozpatrzenie reklamacji, ale myślę, że właśnie zobaczyłem co mnie czeka. To oszustwo czystej postaci. Plus powinien pokazać jakiś dowód aktywacji tej usługi skoro dolicza ją do faktury. W jaki sposób została ona włączona i kiedy użytkownik dokładnie ją zakupił.

DOPISANE:
Zwracam honor Plusowi za podejście indywidualne, bo własnie dotarła do mnie odpowiedź na reklamację. Jej treść poniżej. Tak czy inaczej cała sprawa jest bardzo niepokojąca. Tzn że takie rzeczy mimowolnie mogą się wydarzyć. Dziękuję @Basia_Plus za przyspieszenie procesu.

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 11.4.2018 r. informuję, że zapoznałam się z przekazaną sprawą.

Mając na uwadze indywidualne podejście do Pani sprawy postanowiłam anulować opłatę za kwestionowaną usługę. Tym samym do faktury za okres 5.3.2018 - 4.4.2018 zostanie wystawiona faktura korygująca uwzględniająca zwrot ww. opłaty. Stosowną korektę otrzyma Pani w możliwie najkrótszym terminie, a kwota z niej wynikająca zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności.

Przeprowadzona analiza dotycząca opłaty za serwis Zaplium dla numeru ... uwzględnionej w fakturze nr ... nie wykazała nieprawidłowości. Opłata za aktywowaną usługę została naliczona prawidłowo.

Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usługi dostępowej w celu skorzystania z Usługi Użytkownik na stronie Partnera lub za pomocą aplikacji Partnera podaje swój numer telefonu, potwierdzenie zamówienia Usługi Partnera następuje poprzez wprowadzenie Kodu otrzymanego zwrotnie na podany numer telefonu oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub podobnego). Korzystanie z Usług Partnera odbywa się na zasadach określonych w odpowiednim regulaminie świadczenia Usług Partnera.

Aktywacja reklamowanej usługi dla Pani numeru nastąpiła 12.3.2018 r. o godzinie 10:12.

Wszelkie reklamacje dotyczące Usług Partnera powinny być kierowane do Partnera, czyli w tym wypadku do Centrum Technologii Mobilnych Mobiltek S.A. zarejestrowanej przy ul. ul. Józefińska 2, 30-529 Kraków tel.: 48 (12) 44 66 901, fax.: 48 (012) 432 69 00, email: reklamacje@mobiltek.pl.

Wyjaśniam, zgodnie z ww. Regulaminem Użytkownik może zablokować możliwość korzystania z Usługi wysyłając bezpłatny SMS o treści NIE lub ZABLOKUJ na numer 8055.

Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia reklamacja powinna być rozpatrzona negatywnie, jednakże postanowiłam anulować reklamowane opłaty. Mam nadzieję, że decyzja okaże się satysfakcjonująca.
Offline
Avatar użytkownika

bogd777

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 15:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: płatna usługa "ZAPLIUM'" na fakturze Plusa

Post13 kwi 2018, o 12:27

Stało się- Plus nie uwzględnił mojego odwołania :
„Szanowny Panie,
dziękuję za wiadomość.
Wyjaśniam, że stanowisko Plusa zostało już przedstawione, w związku z czym informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego.
Zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego, istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, przysługuje również możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 roku (Dz.U.2016.1823 ) lub także stałych polubownych sądów konsumenckich przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej [na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284) w związku z art. 107 ust. 1, art. 109 i art. 110 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. 2016 poz. 1489 ze zm.)].
W przypadku innych pytań, zapraszam do kontaktu.”

Co za przykra sprawa. Boli podwójnie bo pracuje sprzedając usługi Plusa. Miałem dziesiątki czy nawet już setki przypadków gdy przychodzili klienci twierdząc ze nic nie uruchamiali, a teraz taka sytuacja spotkała i mnie. I To przy założonych blokadach!!!!. Szok.
Offline
Avatar użytkownika

BOHDAN

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 19 kwi 2018, o 15:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+rodzina
  • Model telefonu: samsung a3

naliczanie opłat za połaczenia i sms na nowej umowie Ja +

Post19 kwi 2018, o 16:43

Witam niedawno podpisałem nowa umowę która łączy dwa moje telefony na kwotę
75 z e fakturą Zalogowałem się na swój bok i okazało się że na mój drugi
telefon są naliczane opłaty za sms 16 gr i każdą rozmowę Nie tak chyba
powinno by Proszę o interwencje Złożyłem reklamacje numer 25467 Jak do tej
pory nic a rachunek rośnie Moja pierwsza faktura jest wyższa o prawie 8 zl
bo na 82,25 Już teraz jest naliczone dodatkowo 15,44 Z jakiej racji mam to
płacic skoro w umowie mam zagwarantowane sms i rozmowy w cenie abonamentu.
Proszę o szybką odpowiedz.
Ostatnio edytowano 19 kwi 2018, o 17:06 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4856
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: Faktura

Post19 kwi 2018, o 17:08

Witaj BOHDAN,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Ja nie mam wglądu na konto, żeby sprawdzić co tam się zadziało, nie mniej jednak poprosiłam już o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Koteria

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 20 kwi 2018, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Huawey Mate 10 Pro

e-faktura

Post20 kwi 2018, o 17:44

Witam, skusiłam się 10 kwietnia na abonament z telefonem huawei mate 10pro, już dziś dostałam wiadomość, że muszę zapłacic za telefon 2.05.2018r... według obliczeń to są 22 dni a nie 31 a telefon jest na 36 miesięcy, to jest normalne, że płaci się wcześniej niż miesiąc, teraz będę płaciła dwa razy w miesiącu? bo jeśli zapłacę 2 maja i licząc 22 dni to kolejną ratę będę musiała płacić 24 maja? W mixie takich problemów nie miałam.
Ostatnio edytowano 23 kwi 2018, o 08:50 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: e-faktura

Post20 kwi 2018, o 18:50

Jesteś zaskoczona, ale wszystko zależy od okresu rozliczeniowego. Sprawdź jaki został przydzielony okres rozliczeniowy. Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

Płatności:
Kwota pierwszej faktury może być wyższa, ponieważ zawiera:

abonament naliczony od dnia aktywacji do zakończenia okresu rozliczeniowego,
abonament w pełnej kwocie, naliczony z góry za następny miesiąc, w którym dopiero skorzystasz z usług,
Offline
Avatar użytkownika

Koteria

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 20 kwi 2018, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Huawey Mate 10 Pro

Re: e-faktura

Post20 kwi 2018, o 21:39

Mam rozumieć jeśli ten okres rozliczeniowy jest 18.04.2018r. Jeśli mam telefon od 10kwietnia. Wystawili mi fakture za te 8dni za telefon? który mam zapłacić do 2maja, bo tu chodzi o raty telefonu. Bo na abonament jeszcze nie dostałam rachunku z tego co widzę. Kompletnie bez sensu, wszystko brane jednego konkretnego dnia a płatności w innych dniach. I to jeszcze nie po miesiącu. Mam nadzieje, ze to jedno razowa akcja, bo inaczej będę musiała zrezygnować z takiego czegoś bo nikt chyba dwa razy w miesiącu nie chce płacić za to samo.. Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: e-faktura

Post21 kwi 2018, o 17:29

Terminy płatności każdej Raty Miesięcznej oraz jej wysokość podana jest w Harmonogramie, który Abonent otrzymuje przy zawarciu Umowy.

W czasie oznaczonym Umowy datą płatności Raty Miesięcznej jest termin zapłaty za Usługi wskazany na Rachunku telefonicznym.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Faktura

Post23 kwi 2018, o 09:05

Koteria,

zgodnie z tym, co napisał Ron abonament został policzony proporcjonalnie za okres od dnia aktywacji karty SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości