Plus Forum • Zobacz wątek - Faktura

Teraz jest 21 sie 2018, o 07:20

Zostaw Kontakt





Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Kamx

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 30 maja 2017, o 20:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: na kartę

Re: Faktura

Post12 cze 2018, o 22:18

Podepnę się pod temat.

Mam taki problem z moją fakturą, zwykle dostawałem rozliczenie od 09.05-08.06 taki przykład na kwotę 49,98 na co składało się
abonament 19,99zł
rata za telefon 25zł
ochrona wyświetlacza 4,99

Teraz dostałem fakturę na 55,32zł na co składa się
abonament za okres 09.06-30.06 na kwotę 29,32zł i za okres 01.07-08.07 na kwotę 21,33zł! minus rabat (abonament DwuPak) 25,32zł łącznie abonament 25,33zł
rata za telefon 25zł
i ochrona wyświetlacza 4,99

razem do zapłaty 55,32zł

Całkowicie tego nie rozumiem dlaczego abonament został tak podzielony i jest liczony po 80zł za okres 01.07-08.07 jak do tej pory płaciłem 20zł?
Umowę na telefon podpisałem 1 lipca 2017r, miałem mieć cały czas abonament 20zł na 36 miesięcy tak mnie zapewniał pan w punkcie plusa, nawet wypisał mi mazakiem co kiedy i gdzie wysłać żeby przedłużyć umowę i pozostać przy 20zł na 3 lata. Chociaż nie dostałem od Plusa smsa z informacją o tym żeby wysłać sms UMOWA36 na 2601 pkt. 8 załączonej umowy, to wysłałem go teraz 11 czerwca i od razu dostałem odpowiedź że zmiana warunków umowy została przyjęta do realizacji, ale liczyłem że dostanę powiadomienie to jedno, a drugie umowa przez cały czas była rozliczana od 09 danego miesiąca do 08 miesiąca następnego a tu taka zmiana warunków bez żadnej informacji. Jak też co wynikałoby z faktury w odniesieniu do umowy 12 okres rozliczeniowy liczony jest do 30.06 bo liczony jest po starej cenie, więc tak rozumiem że miałem jeszcze czas do końca czerwca na podjęcie decyzji o zmianie warunków umowy. O co w tym chodzi proszę mi wyjaśnić? Ile teraz będę płacił od kolejnego okresu rozliczeniowego?
Załączniki
Umowa1.jpg
Offline
Avatar użytkownika

michal84

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 7 cze 2018, o 22:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Hyuawei MATE 10 LITE

Re: Faktura

Post13 cze 2018, o 06:19

Tak zgadza się, umowa została zawarta w placówce, a nie przez internet.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3227
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Faktura

Post13 cze 2018, o 09:10

Kamx,

aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

michal84,

michal84 napisał(a):Tak zgadza się, umowa została zawarta w placówce, a nie przez internet.

skontaktuj się proszę z punktem, w którym sprzęt został zakupiony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamx

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 30 maja 2017, o 20:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: na kartę

Re: Faktura

Post13 cze 2018, o 12:37

[quote="Basia_Plus"]Kamx,

aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.


Ogarnąłem temat tych faktur 30 czerwca mija 12 okres rozliczeniowy i od 01.07 do 08.07 jest liczone po wyższej stawce bo smsa UMOWA36 wysłałem po tym jak faktura była wystawiona. Mam tylko takie pytanie czy ta faktura zostanie jakoś skorygowana? I jak będą liczone kolejne faktury od 09 lipca?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3227
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Faktura

Post13 cze 2018, o 13:08

Kamx,

Kamx napisał(a):Mam tylko takie pytanie czy ta faktura zostanie jakoś skorygowana?

decyzję w kwestii korekty abonamentu na wystawionej fakturze może podjąć tylko Departament Reklamacji. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... reklamacja.
Kamx napisał(a): I jak będą liczone kolejne faktury od 09 lipca?

Abonament powinien być naliczany zgodnie z Twoim zleceniem zgłoszonym przez SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

KamilSz

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 22 maja 2018, o 14:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Huawei Mate 10 lite

Abonament-termin zapłat

Post17 cze 2018, o 22:15

Witam mam pytanie odnośnie abonamentu przez 6 mies mam abonament darmowy i płacę tylko ratę za telefon, i mam pytanie czy za sms premium jeśli teraz wyśle zapłacę po 6 mies juz z abonamentem czy doliczą mi już do raty sprzętu na najbliższy miesiąc ?
Ostatnio edytowano 18 cze 2018, o 09:41 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Abonament-termin zapłat

Post18 cze 2018, o 07:03

KamilSz napisał(a):...czy za sms premium jeśli teraz wyśle zapłacę po 6 mies juz z abonamentem czy doliczą mi już do raty sprzętu na najbliższy miesiąc ?


Kwota zostanie doliczona w najbliższym rachunku za usługi. ;-) Wszystkie aktywności niewliczone w abonament będą doliczane na najbliższej fakturze. ;-)

Za ten post autor Ron otrzymał podziękowanie od
Ewa_Plus(18 cze 2018, o 09:42)
Offline
Avatar użytkownika

Rafal1231

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 28 cze 2018, o 18:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Faktura

Post28 cze 2018, o 18:06

Czy plus blokuje telefon po 8 dniach spóźnienia z zaplaceniem faktury?
Ostatnio edytowano 29 cze 2018, o 09:47 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3618
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 274 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Faktura

Post28 cze 2018, o 20:05

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – Abonament
§ 10 Płatności

1. Abonent zobowiązany jest do zapłaty należności w terminie do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny. (...)

3. W przypadku bezskutecznego upływu terminu zapłaty przez Abonenta należności wobec POLKOMTEL wynikających z Rachunku telefonicznego wystawionego w ramach jednego Konta Abonenta, POLKOMTEL ma prawo do: zablokowania możliwości korzystania z Usług przez Abonenta lub zaprzestania świadczenia wszelkich Usług świadczonych na podstawie Umów, dla których prowadzone jest jedno Konto Abonenta.

P.S.
Ta 16-to dniowa zwłoka po zakończeniu okresu rozliczeniowego to nic innego jak termin płatności podany na fakturze: "Należność płatna do xx.xx.xxxx".
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3227
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Faktura

Post29 cze 2018, o 10:11

Rafal1231,

zgodnie z tym co napisał sl@w_es.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

brodatyh

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 lip 2018, o 09:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Nienależna faktura

Post12 lip 2018, o 09:57

Witam
Mam taki problem. Zdecydowałem się przenieść numer do PLUS-a, wg zapewnień na stronie internetowej, z informacji otrzymanych od konsultanta na chat-ie, do momentu przeniesienia numeru otrzymuję tymczasowy numer, za który nie płacę abonamentu. Obecna umowa kończy się z dniem 31.08.2018.
Cytat z rozmowy:
"Umowa z Plusem zaczyna się na numerze tymczasowym. Numer tymczasowy działa na tzw. taryfie tymczasowej, po zakończeniu umowy u obecnego operatora numer tymczasowy automatycznie zmienia się w obecny. Do tego czasu oba numery (tymczasowy oraz właściwy) są aktywne.

Do czasu przeniesienia numeru nie uiszcza się opłat abonamentowych w Plus."

No i tu zaczynają się problemy.
Już kilka dni później otrzymałem fakturę do zapłaty.
To w końcu jak to jest? Płaci się, czy się nie płaci?
Do tego dochodzi następny problem. Brak możliwości kontaktu z osobą która mogłaby wyjaśnić całą sprawę.
Konsultant na chat-ie nie ma możliwości sprawdzenia tego, dzwoniąc na infolinię nie ma możliwości kontaktu z konsultantem, pozostaje tylko zostawić numer kontaktowy na który i tak nikt nie oddzwania.
Ostatnio edytowano 12 lip 2018, o 11:43 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3227
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Faktura

Post12 lip 2018, o 11:49

Witaj brodatyh,

aby wyjaśnić opisaną przez Ciebie sytuację konieczny będzie wgląd do konta. Wyślij proszę numer telefonu wraz z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

brodatyh

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 12 lip 2018, o 09:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Faktura

Post12 lip 2018, o 12:35

Nie wiem czy to ten numer, ale innego nie znalazłem, był w temacie e-maila [#164890]
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3227
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Faktura

Post12 lip 2018, o 13:13

brodatyh,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

damptak

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 27 lip 2018, o 13:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zawyżona faktura

Post30 lip 2018, o 09:22

Po powrocie z zagranicy dostałem zawyżoną fakturę na 220 zł. Po tym jak dostałem bilingi okazało się że dzwoniła do mnie poczta głosowa, dodatkowo za każdym razem żeby podbić rachunek dostawałem sms z poczty głosowej. Pocztę głosową miałem cały czas wyłączoną, dopiero jakiś czas temu sama się włączyła, przed wyjazdem na urlop próbowałem kodów na wyłączenie poczty głosowej ze strony Plusa, oczywiście żaden z podanych nie działał, a żeby się dodzwonić do konsultanta graniczyło z cudem po kilku próbach po 20 minut czekania odpuściłem bo zabrakło mi na to czasu. Złożyłem reklamację i znając życie Plus i tak to oleje jak zawsze więc jedynie zostaje innych przestrzec przed takimi pułapkami.
Ostatnio edytowano 30 lip 2018, o 09:40 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 23 gości