Gwarancja telefonu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Gwarancja telefonu
w1nko podaj mi tym formularzem: numer IMEI swojego telefonu, numer telefonu oraz adres punktu w którym telefon został oddany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
przy oddaniu telefonu na gwarancje muszę posiadać fakturę?
Ostatnio zmieniony 2 gru 2016, o 09:10 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
micke8401,
przy oddawaniu aparatu do naprawy należy posiadać przy sobie kartę gwarancyjną i dowód zakupu (np. faktura VAT lub paragon).
przy oddawaniu aparatu do naprawy należy posiadać przy sobie kartę gwarancyjną i dowód zakupu (np. faktura VAT lub paragon).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
tylko że opakowaniu telefonu samsung galaxy j5 2016 nie było karty gwarancyjnej tylko warranty card gdzie sam opis jest nie ma pieczatki a ni nic czy to?
Re: Gwarancja telefonu
Jesli telefon brałeś do umowy to w Plusie mają wszystko co potrzebne.
A przynajmniej ja tak miałem.
Załatwienie sprawy naprawy gwarancyjnej to jedna z tych rzeczy za które mogę pochwalić sieć. Szybko i bezproblemowo dostałem nowy fon.
Można co najwyżej pomarudzić że nie była to nówka tylko z recyklingu.
A przynajmniej ja tak miałem.
Załatwienie sprawy naprawy gwarancyjnej to jedna z tych rzeczy za które mogę pochwalić sieć. Szybko i bezproblemowo dostałem nowy fon.
Można co najwyżej pomarudzić że nie była to nówka tylko z recyklingu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Gwarancja telefonu
micke8401 w jaki sposób nabyłeś swój telefon – w punkcie Plusa, poprzez stronę internetową?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
telefonicznie przez DUK
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
micke8401,
duplikat faktury za urządzenie możesz uzyskać poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta, lub wysyłając pismo na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Logistyka, Ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Naprawa gwarancyjna wykonywana jest w serwisie producenta na podstawie nieostemplowanej karty gwarancyjnej i kopii faktury zakupu, na której widnieje numer IMEI (lub numer seryjny) urządzenia.
duplikat faktury za urządzenie możesz uzyskać poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta, lub wysyłając pismo na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
Logistyka, Ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Naprawa gwarancyjna wykonywana jest w serwisie producenta na podstawie nieostemplowanej karty gwarancyjnej i kopii faktury zakupu, na której widnieje numer IMEI (lub numer seryjny) urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
akurat fakture posiadam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
micke8401,
zatem, proszę o udanie się do dowolnego punktu Plusa http://www.plus.pl/znajdz-salon z fakturą za urządzenie oraz kartę gwarancyjną w celu skorzystania z naprawy gwarancyjnej.
zatem, proszę o udanie się do dowolnego punktu Plusa http://www.plus.pl/znajdz-salon z fakturą za urządzenie oraz kartę gwarancyjną w celu skorzystania z naprawy gwarancyjnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 lip 2016, o 09:00
Re: Gwarancja telefonu
Dzień Dobry ! 9 grudnia oddałem na gwarancję Samsunga Galaxy Note 4 w oddziale Plusa w Puławach.Czekam i czekam... kiedy dostanę informacje na temat mojego telefonu?Wydaje mi się,że ta naprawa już dawno powinna zostać zrealizowana.Pilnie czekam na odpowiedź!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
Witaj maciej0933 ,
w tej kwestii proszę Cię o kontakt z punktem Plusa, w którym oddałeś telefon do naprawy. Do czasu realizacji naprawy przez serwis, należy doliczyć czas potrzebny na przekazanie sprzętu z punktu do serwisu i z serwisu do punktu.
w tej kwestii proszę Cię o kontakt z punktem Plusa, w którym oddałeś telefon do naprawy. Do czasu realizacji naprawy przez serwis, należy doliczyć czas potrzebny na przekazanie sprzętu z punktu do serwisu i z serwisu do punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gwarancja jakie prawa ma osoba która kupiła używany telefon?
Witam,
dwa tygodnie temu oddałem swój smartfon Honor 5X na gwarancję w punkcie Plusa, ponieważ w żaden sposób nie można było naładować baterii. Telefon po dwóch tygodniach został odesłany przez serwis i stwierdzono wadę fabryczną której nie można naprawić i zalecił wymianę telefonu przez punkt sprzedaży na nowy. I tu zaczynają się schody. Dostałem informację, że telefon może odebrać osoba która podpisywała umowę (jest na fakturze), a niestety telefon kupiłem nowy, ale od osoby prywatnej, której nawet nie znam i nie ma fizycznej możliwości, aby ona ten telefon odebrała. Czyli co mimo że mam dowód zakupu, Fakturę Vat i telefon jest na gwarancji i uszkodził się z nie mojej winy, mój operator chce mnie wykiwać i nie zaoferować mi nowego telefonu? Przecież według kodeksu cywilnego, kupując przedmiot na gwarancji przejmujesz wszelkie prawa do gwarancji której gwarantem jest sprzedawca czyli salon Plusa. Proszę pomóżcie jak się bronić przed tym aby nie zostać z niczym.
dwa tygodnie temu oddałem swój smartfon Honor 5X na gwarancję w punkcie Plusa, ponieważ w żaden sposób nie można było naładować baterii. Telefon po dwóch tygodniach został odesłany przez serwis i stwierdzono wadę fabryczną której nie można naprawić i zalecił wymianę telefonu przez punkt sprzedaży na nowy. I tu zaczynają się schody. Dostałem informację, że telefon może odebrać osoba która podpisywała umowę (jest na fakturze), a niestety telefon kupiłem nowy, ale od osoby prywatnej, której nawet nie znam i nie ma fizycznej możliwości, aby ona ten telefon odebrała. Czyli co mimo że mam dowód zakupu, Fakturę Vat i telefon jest na gwarancji i uszkodził się z nie mojej winy, mój operator chce mnie wykiwać i nie zaoferować mi nowego telefonu? Przecież według kodeksu cywilnego, kupując przedmiot na gwarancji przejmujesz wszelkie prawa do gwarancji której gwarantem jest sprzedawca czyli salon Plusa. Proszę pomóżcie jak się bronić przed tym aby nie zostać z niczym.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2016, o 18:30 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu/ połączenie z odpowiednim wątkiem.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu/ połączenie z odpowiednim wątkiem.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Gwarancja telefonu
To nie jest tak, gdyż zgodnie z tym co napisałeś serwis w ramach gwarancji zlecił wymianę telefonu. Gwarancję wydaje producent telefonu.matip50 pisze:wszelkie prawa do gwarancji której gwarantem jest sprzedawca czyli salon Plusa.
Podaj mi przez ten formularz numer telefonu, którego dotyczyła sprawa oraz adres punkt w którym oddałeś go do naprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Wymiana telefonu na nowy po ekspertyzie z serwisu
Witam, salon zagubił ekspertyzę ale ze strony serwisu wiem, że telefon Motorola Moto X Force nie da się naprawić i trzeba ją wymienić na inny telefon.
Problem jednak w tym że telefon był brany przez internet jako przedłużenie umowy. Jak mam wymienić telefon na nowy? Ekspertyzę pewnie mi wreszcie dostarcza pisałem o tym w innym wątku. Ale chciałbym się dowiedzieć jak mam spróbować wymienić telefon na inny.
Pozdrawiam.
Problem jednak w tym że telefon był brany przez internet jako przedłużenie umowy. Jak mam wymienić telefon na nowy? Ekspertyzę pewnie mi wreszcie dostarcza pisałem o tym w innym wątku. Ale chciałbym się dowiedzieć jak mam spróbować wymienić telefon na inny.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2018, o 09:59 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki.
Powód: połączono wątki.