Gwarancja telefonu

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Witam.

Dnia 16/01/2016r. oddałem w Państwa salonie na gwarancję telefon Sony Xperia Z3. Wszystko przyjęte, miła pani konsultantka powiedziała, że w przeciągu 2 tygodni będzie odpowiedź. Niestety do tej pory nie dostałem nawet żadnego telefonu na temat naprawy/wymiany. Posiadam formularz naprawy, dowód wydania z numerem zlecenia itp. Czy jest jakaś możliwość dowiedzenia się jak stoi sprawa z telefonem? Obecnie jestem w innym mieście i nie mam jak podjechać do tamtego salonu. Telefon brany był na firmę.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Ewa_Plus »

Mave Soushin ,
- status naprawy można sprawdzić na stronie: https://www.w-support.pl/klienci-indywi ... prawy.html
Można też tam zadzwonić na nr tel. 71 3311870
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Ok. Wyszukiwanie poprzez numer IMEI nic nie dało, gdyż nie znajduje urządzenia o takim numerze.
Po rozmowie telefonicznej z serwisem wychodzi na to, że telefon jeszcze do nich nie dotarł. Telefon był zdany w oddziale Plusa 16.01 a miał być wysłany 18.01 wg. tego co było powiedziane w salonie. Próbowałem dodzwonić się do tego konkretnego oddziału ( Oddział Plus GSM Ostróda, Jana Pawła II 9 Telefon:89 642-23-01 ) jednakże nie ma nawet sygnału i pojawia się komunikat: "Wybrany numer nie jest dostępny.". Leci już 3 tydzień a ja nawet nie wiem co się stało i gdzie się znajduje telefon. Niestety nie mam możliwości stawienia się tam osobiście gdyż obecnie przebywam w innym mieście. Czy mógłbym liczyć na wyjaśnienie sprawy?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Krzysiek_Plus »

Mave Soushin, proszę podaj numer IMEI i numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Podesłane :)
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Mamy 13.02 a ja wciąż nie dostałem od Państwa żadnej odpowiedzi. Ani tu, ani na zgłoszeniu, które wysłane było do @Krzysiek_Plus, w salonie też niczego konkretnego się nie dowiedziałem. W związku z powyższym sprawa będzie kierowana na policję bo to jest jakiś żart to co się u Państwa wyprawia.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Krzysiek_Plus »

Mave Soushin pisze:w salonie też niczego konkretnego się nie dowiedziałem.
To znaczy jaką informacje otrzymałeś od pracowników punktu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Salon odpowiedział, że nie wiedzą gdzie jest telefon. Wysłali DHL'em i tyle. Jednakże gdy pani została poproszona o pokazanie listu przewozowego, nie potrafiła takowego znaleźć. Dopiero po jakimś czasie oddzwoniła z tymże numerem. Rozmowa z DHL'em też nic nie dała ponieważ nie jestem zleceniodawcą i nie mogę dochodzić żadnych informacji.

Nie mówiąc już o tym, że nikomu nie zależy, żeby mnie o czymkolwiek powiadomić. NIKT nie potrafił się skontaktować, czy to z tamtego salonu, czy przez internet. To jest jakieś kuriozum. Dopóki osobiście się człowiek do salonu nie ruszy, to będzie trwał w niewiedzy. Telefon w abonencie na firmę, zaraz przychodzi czas opłaty, a telefonu już od miesiąca brak, nikt nawet nie zaproponował telefonu zastępczego w tej sytuacji. To są jakieś żarty, żeby człowiek musiał kilka razy chodzić, dopytywać się i dalej nic nie wiedzieć. Brak słów.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2016, o 20:13 przez Mave Soushin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Krzysiek_Plus »

Mave Soushin, proszę prześlij numer listu przewozowego na PW.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Dobra. Gdzie mogę zgłosić skargę na pracowników salonu w Ostródzie? 10 dni temu powiedziane było, że dziś, tj. w poniedziałek 15.02 mija ostatni dzień, rozpatrywania sprawy przez DHL. W dniu dzisiejszym salon miał się skontaktować z informacjami. Oczywiście żadnego kontaktu nie było. Po kolejnej już wizycie w tym przybytku, po zapytaniu o brak kontaktu padła odpowiedź: "A co ja będę dzwonić jak nic nie wiem". Następnie zaś w momencie poproszenia o udostępnienie danych padła odpowiedź "Ja nic nie będę podawać, jak chce to ma na formularzu". Czy to normalne postępowanie Państwa pracowników, czy może ja coś przeoczyłem. Bo jeżeli tak ma się traktować klienta, to radzę zmienić branżę. W tym momencie oczekuję konkretów odnośnie telefonu. Jutro mija pełen kalendarzowy miesiąc od zaistnienia sprawy. Jeżeli do końca jutrzejszego dnia nie podacie mi Państwo jakichś konkretów, to wysyłam pozew. Nie chcę bawić się w żadne gierki ani przepychanki słowne. Albo Państwo macie jakieś zasady albo nie. Uważam, że czasu na podjęcie JAKIEJKOLWIEK decyzji też było wystarczająco.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Krzysiek_Plus »

Mave Soushin, sprawę sugeruje zgłosić w formie reklamacji.

Proszę opisz całą sprawę i wyślij wraz z danymi ( imię, nazwisko adres i numer) przez ten formularz.

Postaram się przyspieszyć rozwiązanie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Proszę Pana, ja w tym momencie jestem po rozmowie z rzecznikiem. Właśnie spisuję oświadczenie na temat wydania nowego telefonu przez Plus w ciągu 7 dni roboczych. Sprawa była zgłaszana w salonie, dlaczego więc mam pisać kolejne już zgłoszenie? Tak jak wspomniałem jutro mija kalendarzowy miesiąc od zdania telefonu. Wnioskuję, że reklamacja też pewnie będzie rozpatrywana przez Bóg wie jaki czas. Odnośnie abonamentu rozumiem, że nie oczekujecie Państwo ode mnie zapłaty do momentu aż otrzymam telefon, prawda? Wyrażam nadzieję, że poda mi Pan konkretny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji oraz odpowie na zadane powyżej pytania.
P.S. Powtarzam zapytanie o możliwość zgłoszenia skargi na pracowników salonu.
EDIT:
Mam jeszcze pytanie. Do czego mam się odnieść w reklamacji? Do zagubienia przez Państwa telefonu? I Państwo przez jak mniemam 30 dni będziecie się odnosić do tej sprawy,tak?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Krzysiek_Plus »

Mave Soushin pisze:Odnośnie abonamentu rozumiem, że nie oczekujecie Państwo ode mnie zapłaty do momentu aż otrzymam telefon, prawda?
Przekazanie telefonu do serwisu nie wstrzymuje naliczenia abonamentu za świadczenie usług.
Mave Soushin pisze:Wyrażam nadzieję, że poda mi Pan konkretny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji oraz odpowie na zadane powyżej pytania.
Jak już wspomniałem w poprzednim poście postaram się przyspieszyć rozwiązanie reklamacji.
Mave Soushin pisze:Do czego mam się odnieść w reklamacji?
Reklamacje zasugerowałem jako formę zgłoszenia skargi na pracowników, o która pytałeś w poprzednim poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Krzysiek_Plus pisze:Mave Soushin, sprawę sugeruje zgłosić w formie reklamacji.

Proszę opisz całą sprawę i wyślij wraz z danymi ( imię, nazwisko adres i numer) przez ten formularz.

Postaram się przyspieszyć rozwiązanie sprawy.

Panie Krzysztofie, reklamacja została wysłana zgodnie z Pana instrukcjami. Prosiłbym również aby odniósł się Pan do moich wcześniejszych pytań.

Edit: Widzę, że odpowiedział Pan w momencie pisania tego postu. Dziękuję. Wierzę również, że nie odebrał Pan wcześniejszych postów jako próbę ataku na Pańską osobę. Jestem po prostu wzburzony całą tą sytuacją, w szczególności brakiem informacji oraz brakiem zaangażowania ze strony punktu w Ostródzie.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Krzysiek_Plus »

Mave Soushin, z informacji jakie uzyskaliśmy od pracowników punkt wynika, że przesyłka zaginęła w sortowni DHL. Pracownicy już zgłosili odpowiednią reklamacje w tej sprawie do firmy kurierskiej i oczekują na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ