Gwarancja telefonu

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Krzysiek_Plus pisze:Mave Soushin, z informacji jakie uzyskaliśmy od pracowników punkt wynika, że przesyłka zaginęła w sortowni DHL. Pracownicy już zgłosili odpowiednią reklamacje w tej sprawie do firmy kurierskiej i oczekują na odpowiedź.
Z tego co mi wiadomo, w poniedziałek minął ostatni dzień rozpatrywania tej sprawy przez DHL. Nie rozumiem zaś dlaczego ja mam cierpieć z tego powodu. To nie ja zawierałem jakąkolwiek umowę z DHL'em i dlaczego mam teraz oczekiwać aż oni rozpatrzą kolejną już reklamację? Jestem klientem Plusa a nie DHL'u, więc sprawa powinna być rozpatrywana na tej płaszczyźnie. Zaś umowa między Plusem a DHL'em powinna być traktowana jako osobna materia.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Mave Soushin,

bardzo mi przykrop z powodu zaistniałej sytuacji. Pozostajemy w kontakcie z punktem. Jeżeli pojawia się tylko nowe informacje - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Mamy 26.02, i jak? Wiadomo coś?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Magda_Plus »

Mave Soushin bardzo Cię przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź, niemniej w dalszym ciągu w tej sprawie interweniujemy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Świetnie. 5 marca, dalej nic. Rozumiem, że dopóki nie wkroczymy na drogę sądową, to ta sprawa będzie się ciągnęła w nieskończoność.
Krzysiek_Plus pisze:
Mave Soushin pisze:Odnośnie abonamentu rozumiem, że nie oczekujecie Państwo ode mnie zapłaty do momentu aż otrzymam telefon, prawda?
Przekazanie telefonu do serwisu nie wstrzymuje naliczenia abonamentu za świadczenie usług.

A zgubienie go przez Plusa już chyba tak, prawda? 2 miesiąc bez telefonu a rachunki lecą ;)
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Magda_Plus »

Mave Soushin sprawa jest w dalszym ciągu wyjaśniana. Niestety, na razie nie dysponuję żadnymi nowym informacjami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Ale jakie informacje? Albo telefon jest albo go nie ma. Albo Plus poczuwa się do odpowiedzialności za niego albo nie. Nie wierzę, że przez praktycznie już 2 miesiące nie można podjąć decyzji w sprawie jednego telefonu. Nie wiem czy Państwo myślą, że ja może znudzę się i zapomnę o telefonie czy co?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Magda_Plus »

Mave Soushin proszę sprawdź swoją pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ollalaola
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 17 mar 2016, o 16:34

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: ollalaola »

No to nieoczekiwanie, calkiem z zaskoczenia zrobil sie problem z telefonem. Po prostu samoistnie , bez dzialania jakiegokolwiek pekł wyswietlacz. Aparat Sony M5 uzytkowany od 2 miesiecy, Kuiony w ramach PWA2000.
Co w takim wypadku?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Magda_Plus »

ollalaola oddajesz telefon do serwisu w najbliższym punkcie sprzedaży Plusa. Do karty gwarancyjnej i telefonu dołącz potwierdzenie zakupu sprzętu w postaci paragonu lub faktury.

A masz może aktywną opcję Serwis Wyświetlacza?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ollalaola
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 17 mar 2016, o 16:34

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: ollalaola »

Jakos nie kojarze takiej uslugi, umowe przedłuzalam w kwietniu tego roku przez sklep internetowy. Jezeli to byla usluga"z automatu" to powinna byc,ale nie wiem gdzie to sprawdzic

EDIT:
Na pewno do salonu,a nie do serwisu Sony?
Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, o 09:32 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Basia_Plus »

ollalaola,
ollalaola pisze:ale nie wiem gdzie to sprawdzic
jeżeli usługa Serwis Wyświetlacza jest aktywna to będziesz miała naliczoną opłatę na fakturze 4,99 zł. Można w tej sprawie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 601102601.
ollalaola pisze:Na pewno do salonu,a nie do serwisu Sony?
Możesz udać się do dowolnego punktu sprzedaży lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ksienciuniu
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 lip 2016, o 13:27

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Ksienciuniu »

Witam 09.07.2016r. oddałem swój telefon na gwarancje, mineło już 14 dni roboczych a ja nie mam żadnych informacji gdzie jest mój telefon.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Magda_Plus »

Ksienciuniu w tej kwestii proszę Cię o kontakt z punktem Plusa, w którym oddałeś telefon do naprawy. Do czasu realizacji naprawy przez serwis, należy doliczyć czas potrzebny na przekazanie sprzętu z punktu do serwisu i z serwisu do punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
w1nko
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 2 lut 2015, o 14:18

Wymiana telefonu na nowy. Ekspertyza serwisu

Post autor: w1nko »

Witam,
jakiś miesiąc temu oddałem telefon Sony M4 Aqua do naprawy gwarancyjnej powód: nie ładował.
Serwis naprawy nie wykonał, ale wydał ekspertyzę o wymianę na nowy gdyż usterka nie była spowodowana z mojej winy. Udałem się do salonu i tam usłyszałem, że telefon będzie wymieniony na taki sam lub M5, ale musi zostać wydana zgoda? na taką wymianę. I tutaj moje pytanie jak długo mam czekać na wydanie tej zgody?. Pani w salonie powiedziała, że odezwie się w ciągu kilku dni, minął tydzień i cisza.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2016, o 13:26 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połaczenie wątków
ODPOWIEDZ