Z tego co mi wiadomo, w poniedziałek minął ostatni dzień rozpatrywania tej sprawy przez DHL. Nie rozumiem zaś dlaczego ja mam cierpieć z tego powodu. To nie ja zawierałem jakąkolwiek umowę z DHL'em i dlaczego mam teraz oczekiwać aż oni rozpatrzą kolejną już reklamację? Jestem klientem Plusa a nie DHL'u, więc sprawa powinna być rozpatrywana na tej płaszczyźnie. Zaś umowa między Plusem a DHL'em powinna być traktowana jako osobna materia.Krzysiek_Plus pisze:Mave Soushin, z informacji jakie uzyskaliśmy od pracowników punkt wynika, że przesyłka zaginęła w sortowni DHL. Pracownicy już zgłosili odpowiednią reklamacje w tej sprawie do firmy kurierskiej i oczekują na odpowiedź.
Gwarancja telefonu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51
Re: Gwarancja telefonu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Gwarancja telefonu
Mave Soushin,
bardzo mi przykrop z powodu zaistniałej sytuacji. Pozostajemy w kontakcie z punktem. Jeżeli pojawia się tylko nowe informacje - damy znać.
bardzo mi przykrop z powodu zaistniałej sytuacji. Pozostajemy w kontakcie z punktem. Jeżeli pojawia się tylko nowe informacje - damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51
Re: Gwarancja telefonu
Mamy 26.02, i jak? Wiadomo coś?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Gwarancja telefonu
Mave Soushin bardzo Cię przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź, niemniej w dalszym ciągu w tej sprawie interweniujemy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51
Re: Gwarancja telefonu
Świetnie. 5 marca, dalej nic. Rozumiem, że dopóki nie wkroczymy na drogę sądową, to ta sprawa będzie się ciągnęła w nieskończoność.
A zgubienie go przez Plusa już chyba tak, prawda? 2 miesiąc bez telefonu a rachunki lecą ;)
Przekazanie telefonu do serwisu nie wstrzymuje naliczenia abonamentu za świadczenie usług.Krzysiek_Plus pisze:Mave Soushin pisze:Odnośnie abonamentu rozumiem, że nie oczekujecie Państwo ode mnie zapłaty do momentu aż otrzymam telefon, prawda?
A zgubienie go przez Plusa już chyba tak, prawda? 2 miesiąc bez telefonu a rachunki lecą ;)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Gwarancja telefonu
Mave Soushin sprawa jest w dalszym ciągu wyjaśniana. Niestety, na razie nie dysponuję żadnymi nowym informacjami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51
Re: Gwarancja telefonu
Ale jakie informacje? Albo telefon jest albo go nie ma. Albo Plus poczuwa się do odpowiedzialności za niego albo nie. Nie wierzę, że przez praktycznie już 2 miesiące nie można podjąć decyzji w sprawie jednego telefonu. Nie wiem czy Państwo myślą, że ja może znudzę się i zapomnę o telefonie czy co?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Gwarancja telefonu
Mave Soushin proszę sprawdź swoją pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
No to nieoczekiwanie, calkiem z zaskoczenia zrobil sie problem z telefonem. Po prostu samoistnie , bez dzialania jakiegokolwiek pekł wyswietlacz. Aparat Sony M5 uzytkowany od 2 miesiecy, Kuiony w ramach PWA2000.
Co w takim wypadku?
Co w takim wypadku?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Gwarancja telefonu
ollalaola oddajesz telefon do serwisu w najbliższym punkcie sprzedaży Plusa. Do karty gwarancyjnej i telefonu dołącz potwierdzenie zakupu sprzętu w postaci paragonu lub faktury.
A masz może aktywną opcję Serwis Wyświetlacza?
A masz może aktywną opcję Serwis Wyświetlacza?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Jakos nie kojarze takiej uslugi, umowe przedłuzalam w kwietniu tego roku przez sklep internetowy. Jezeli to byla usluga"z automatu" to powinna byc,ale nie wiem gdzie to sprawdzic
EDIT:
Na pewno do salonu,a nie do serwisu Sony?
EDIT:
Na pewno do salonu,a nie do serwisu Sony?
Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, o 09:32 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty.
Powód: połączono posty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
ollalaola,
jeżeli usługa Serwis Wyświetlacza jest aktywna to będziesz miała naliczoną opłatę na fakturze 4,99 zł. Można w tej sprawie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 601102601.ollalaola pisze:ale nie wiem gdzie to sprawdzic
Możesz udać się do dowolnego punktu sprzedaży lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta.ollalaola pisze:Na pewno do salonu,a nie do serwisu Sony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 lip 2016, o 13:27
Re: Gwarancja telefonu
Witam 09.07.2016r. oddałem swój telefon na gwarancje, mineło już 14 dni roboczych a ja nie mam żadnych informacji gdzie jest mój telefon.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Gwarancja telefonu
Ksienciuniu w tej kwestii proszę Cię o kontakt z punktem Plusa, w którym oddałeś telefon do naprawy. Do czasu realizacji naprawy przez serwis, należy doliczyć czas potrzebny na przekazanie sprzętu z punktu do serwisu i z serwisu do punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wymiana telefonu na nowy. Ekspertyza serwisu
Witam,
jakiś miesiąc temu oddałem telefon Sony M4 Aqua do naprawy gwarancyjnej powód: nie ładował.
Serwis naprawy nie wykonał, ale wydał ekspertyzę o wymianę na nowy gdyż usterka nie była spowodowana z mojej winy. Udałem się do salonu i tam usłyszałem, że telefon będzie wymieniony na taki sam lub M5, ale musi zostać wydana zgoda? na taką wymianę. I tutaj moje pytanie jak długo mam czekać na wydanie tej zgody?. Pani w salonie powiedziała, że odezwie się w ciągu kilku dni, minął tydzień i cisza.
jakiś miesiąc temu oddałem telefon Sony M4 Aqua do naprawy gwarancyjnej powód: nie ładował.
Serwis naprawy nie wykonał, ale wydał ekspertyzę o wymianę na nowy gdyż usterka nie była spowodowana z mojej winy. Udałem się do salonu i tam usłyszałem, że telefon będzie wymieniony na taki sam lub M5, ale musi zostać wydana zgoda? na taką wymianę. I tutaj moje pytanie jak długo mam czekać na wydanie tej zgody?. Pani w salonie powiedziała, że odezwie się w ciągu kilku dni, minął tydzień i cisza.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2016, o 13:26 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połaczenie wątków
Powód: połaczenie wątków