skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sklepem internetowym: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nternetowy. Jeśli zdecydujesz się na wysłanie wiadomości e-mail, to podaj proszę numeru zagadnienia. Poproszę o przyśpieszenie jego realizacji.lukasbiggie pisze:telefon był brany przez internet jako przedłużenie umowy.
Gwarancja telefonu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
Witaj lukasbiggie,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Gwarancja telefonu
Witaj :) mam jedynie wpis który znajduje się na stronie serwisu, ponieważ wczoraj kiedy byłem w salonie gdzie odebrano ekspertyzę, okazało się, że im zaginęła. Czy w zwiazku z tym mogę pisać do boku?
Edycja:,
nr: #305239
Edycja:,
nr: #305239
Ostatnio zmieniony 12 paź 2018, o 11:13 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
Witaj lukasbiggie,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.lukasbiggie pisze:nr: #305239
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Gwarancja telefonu
Dzięki, a jak i gdzie mogę złożyć skargę na niekompetentnych pracowników salonu? Gdyby od razu 2.10 poinformowali mnie o tym, że przyszła ekspertyza to pewnie już miałbym nowy telefon u siebie. A tak to nie mam telefonu od 30.08 a nadal płacę za niego raty
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
lukasbiggie,
możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Gwarancja telefonu
nikt mi jeszcze nie odpisał :/
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Gwarancja telefonu
lukasbiggie,
poprosiłam o pilną realizację zgłoszenia.
poprosiłam o pilną realizację zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Gwarancja telefonu
Pan przekazał sprawę do działu Reklamacji :/
nie wiem o co chodzi, przecież ja nie reklamuję ja chcę wymienić telefon mając ekspertyzę. Ile jeszcze mam czekać na decyzję? 14 dni?
Jutro minie 14 dzień od kiedy ekspertyza trafiła do salonu Plusa, gdyby nie moje zainteresowanie pewnie nikt by mnie nawet o tym nie poinformował. Ja wiem, że to nie Pani wina, ale ile jeszcze mam czekać?
nie wiem o co chodzi, przecież ja nie reklamuję ja chcę wymienić telefon mając ekspertyzę. Ile jeszcze mam czekać na decyzję? 14 dni?
Jutro minie 14 dzień od kiedy ekspertyza trafiła do salonu Plusa, gdyby nie moje zainteresowanie pewnie nikt by mnie nawet o tym nie poinformował. Ja wiem, że to nie Pani wina, ale ile jeszcze mam czekać?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Gwarancja telefonu
lukasbiggie,
przepraszam za ten czas oczekiwania. Przekazałam Twoją sprawę dalej i poprosiłam o przyśpieszenie jej rozwiązania.
przepraszam za ten czas oczekiwania. Przekazałam Twoją sprawę dalej i poprosiłam o przyśpieszenie jej rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Gwarancja telefonu
na razie Ci dziękuję :)
Pan wreszcie sie dodzwonił, ale najpierw muszą odnaleźć "zagubiony" telefon.
Brak mi słów. Przecież ja go nie mam. Mogę podesłac nawet papiery ze złożenia telefonu do punkt nie mam podpisu, że go odebrałem.
Telefon wg ekspertyzy jest w autoryzowanym serwisie Lenovo/Motorola. Przeszedł na ich własność po tym jak okazało się, że nie można go naprawić, a wiec ja nie wiem co oni chcą szukać?
Wystarczy zadzwonić do serwisu i spytać.
EDYCJA:
UPOWAŻNIENIE DO WYMIANY SPRZĘTU
Autoryzowany Partner Serwisowy Lenovo (Motorola) potwierdza występowanie usterki oraz brak możliwości jej usunięcia przez naprawę lub wymianę urządzenia w serwisie.
Prosimy o zwrócenie się z niniejszym pismem oraz dowodem zakupu oryginalnej jednostki do Bezpośredniego Dostawcy Sprzętu, w celu otrzymania nowego produktu w oryginalnej konfiguracji. Jeżeli dostarczenie tego samego modelu produktu nie będzie możliwe, Dostawca dobierze jego rynkowy zamiennik o parametrach technicznych nie gorszych od oryginalnych. W przypadku braku możliwości dostarczenia jednostki o zbliżonych parametrach zrealizowane zostanie rozliczenie przez zwrot kosztów zakupu.
Jednocześnie informujemy, że z chwilą wygenerowania tego dokumentu, oryginalna jednostka opisana powyżej, będąca obecnie w posiadaniu Partnera Serwisowego, przeszła na własność producenta Lenovo (Motorola) - zgodnie z warunkami gwarancji.
Do Sprzedawcy:
W celu uzyskania rozliczenia należy zgłosić reklamację do Dystrybutora, powołując się na znajdujący się poniżej Reference number.
Pan wreszcie sie dodzwonił, ale najpierw muszą odnaleźć "zagubiony" telefon.
Brak mi słów. Przecież ja go nie mam. Mogę podesłac nawet papiery ze złożenia telefonu do punkt nie mam podpisu, że go odebrałem.
Telefon wg ekspertyzy jest w autoryzowanym serwisie Lenovo/Motorola. Przeszedł na ich własność po tym jak okazało się, że nie można go naprawić, a wiec ja nie wiem co oni chcą szukać?
Wystarczy zadzwonić do serwisu i spytać.
EDYCJA:
UPOWAŻNIENIE DO WYMIANY SPRZĘTU
Autoryzowany Partner Serwisowy Lenovo (Motorola) potwierdza występowanie usterki oraz brak możliwości jej usunięcia przez naprawę lub wymianę urządzenia w serwisie.
Prosimy o zwrócenie się z niniejszym pismem oraz dowodem zakupu oryginalnej jednostki do Bezpośredniego Dostawcy Sprzętu, w celu otrzymania nowego produktu w oryginalnej konfiguracji. Jeżeli dostarczenie tego samego modelu produktu nie będzie możliwe, Dostawca dobierze jego rynkowy zamiennik o parametrach technicznych nie gorszych od oryginalnych. W przypadku braku możliwości dostarczenia jednostki o zbliżonych parametrach zrealizowane zostanie rozliczenie przez zwrot kosztów zakupu.
Jednocześnie informujemy, że z chwilą wygenerowania tego dokumentu, oryginalna jednostka opisana powyżej, będąca obecnie w posiadaniu Partnera Serwisowego, przeszła na własność producenta Lenovo (Motorola) - zgodnie z warunkami gwarancji.
Do Sprzedawcy:
W celu uzyskania rozliczenia należy zgłosić reklamację do Dystrybutora, powołując się na znajdujący się poniżej Reference number.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2018, o 16:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
lukasbiggie,
proszę o cierpliwość.Przekazałam Twoją sprawę dalej i poprosiłam o przyśpieszenie jej rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Gwarancja telefonu
Do dzisiaj zero kontaktu :/ ile można jeszcze czekać?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Gwarancja telefonu
lukasbiggie,
ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 sty 2015, o 12:57
Re: Gwarancja telefonu
Samsung Galaxy S8 jest już u mnie :) dzięki :) ciekawe czy sie załapię na zwrot 500zł :D
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Gwarancja telefonu
lukasbiggie,
cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła.
Informacje na temat promocji Samsunga znajdziesz tutaj.
cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła.
Informacje na temat promocji Samsunga znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ