Gwarancja telefonu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Gwarancja telefonu
andrejj,
- w celu zareklamowania towaru możesz udać się do:
> dowolnego punktu sprzedaży
lub
> autoryzowanego serwisu producenta.
Gwarancja realizowana jest na podstawie dowodu zakupu (faktura) i poprzez złożenie oświadczenia gwarancyjnego zawierające takie dane jak: IMEI aparatu, datę sprzedaży, pieczątkę punktu sprzedaży i podpis sprzedawcy.
- w celu zareklamowania towaru możesz udać się do:
> dowolnego punktu sprzedaży
lub
> autoryzowanego serwisu producenta.
Gwarancja realizowana jest na podstawie dowodu zakupu (faktura) i poprzez złożenie oświadczenia gwarancyjnego zawierające takie dane jak: IMEI aparatu, datę sprzedaży, pieczątkę punktu sprzedaży i podpis sprzedawcy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Kolejne pytanie odnośnie reklamacji .. jak już Pani mnie poinformowała potrzebna jest FV zakupu .. I teraz pytanie .. z FV jest problem ( nie będę tu opisywał sytuacji ) Czy jest jakaś możliwość wystawienia duplikatu FV zakupu telefonu ??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
andrejj,
w jakim kanale sprzedaży umowa była zawierana?
w jakim kanale sprzedaży umowa była zawierana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Witam ponownie .. borykam się z pewnym problemem.. Zleciłem plusowi duplikat FV .. ten nie dotarł ( prawdopodobnie zaginął gdzieś na poczcie) w związku z powyższym wnioskowałem o ponowny duplikat.. jak i o przedłużenie gwarancji .. ponieważ fv nie miałem nie mogłem oddać telefony na reklamację. W zasadzie mam dwa pytania .. jakie są szanse ze taka gwarancja zostanie przedłużona .. i co w przypadku gdy ponownie FV nie przyjdzie .. czy jest jakaś inna droga na dostarczenie jej duplikatu . Umowa zakupu była zawierana telefonicznie.
i jak mam rozumieć zdanie " .. niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej reklamacji.." ??
Czy taką reklamacje właściciel musi potwierdzić ??
i jak mam rozumieć zdanie " .. niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej reklamacji.." ??
Czy taką reklamacje właściciel musi potwierdzić ??
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Gwarancja telefonu
Witaj andrejj,
Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Rozumiem, że dziś zlecałeś kolejną prośbę o przesłanie duplikatu faktury? Jeśli wysyłałeś e-maila w tej sprawie, podaj mi numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Wszelkie pytania związane z gwarancją należy kierować bezpośrednio do producenta telefonu.
andrejj pisze:Zleciłem plusowi duplikat FV .. ten nie dotarł ( prawdopodobnie zaginął gdzieś na poczcie) w związku z powyższym wnioskowałem o ponowny duplikat..
andrejj pisze:W zasadzie mam dwa pytania .. jakie są szanse ze taka gwarancja zostanie przedłużona .. i co w przypadku gdy ponownie FV nie przyjdzie .. czy jest jakaś inna droga na dostarczenie jej duplikatu .
Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Rozumiem, że dziś zlecałeś kolejną prośbę o przesłanie duplikatu faktury? Jeśli wysyłałeś e-maila w tej sprawie, podaj mi numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć odpowiedź. Wszelkie pytania związane z gwarancją należy kierować bezpośrednio do producenta telefonu.
Nie. Powyższe oznacza potwierdzenie wpłynięcia reklamacji. W przypadku reklamacji zgłoszonych w formie elektronicznej (na adres: bok@plus.pl), Klienci otrzymają takie potwierdzenie od razu po przyjęciu e-maila.andrejj pisze:Umowa zakupu była zawierana telefonicznie.
i jak mam rozumieć zdanie " .. niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej reklamacji.." ??
Czy taką reklamacje właściciel musi potwierdzić ??
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Było zgłoszone ponownie telefonicznie w zeszlym tygodniu natomiast prośba o przedłużenie gwarancji w też około 2/tyg temu. Czyli z tematem gwarancji kontrakt z producentem? Czy oficjalnym serwisem ? No ale jeśli u was mi gwarancja minęła to u nich nic nie załatwię. W BOK mi powiedzieli że to z plusa winy nie mogłem oddać telefonu bo nie dostarczyli fv na czas. Zgłoszenie było pod numerem Re: Przedłużenie gwarancji. [#1049415]
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Gwarancja telefonu
andrejj,
Tak.andrejj pisze:Czyli z tematem gwarancji kontrakt z producentem?
Z uzyskanych informacji wynika, że odpowiedź na podany numer zgłoszenia została już do Ciebie wysłana.andrejj pisze:Zgłoszenie było pod numerem Re: Przedłużenie gwarancji. [#1049415]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Ostatni mail w tej sprawie to Dziękuję za uzupełnienie danych.
Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 11.10.2019 r. przekazałam do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
I w takim razie mogę prosic o kontakt do działu reklamacji samsunga z ktorym wspilpracujecie... Chociaż uważam że skoro BOK poinformowal mnie ze to plus przedłuży mi gwarancję dlaczego mam pisac do Samsunga...
Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 11.10.2019 r. przekazałam do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
I w takim razie mogę prosic o kontakt do działu reklamacji samsunga z ktorym wspilpracujecie... Chociaż uważam że skoro BOK poinformowal mnie ze to plus przedłuży mi gwarancję dlaczego mam pisac do Samsunga...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
andrejj,
informacje na temat złożonej reklamacji uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub poprzez kanał autoryzowany z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant po weryfikacji konta będzie mógł udzielić Ci odpowiedzi.
informacje na temat złożonej reklamacji uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub poprzez kanał autoryzowany z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant po weryfikacji konta będzie mógł udzielić Ci odpowiedzi.
Posiadamy tylko numer kontaktowy do serwisu Samsunga: 801-672-678 lub +48 (22) 607-93-33. Koszt połączenia zgodny z taryfą.andrejj pisze: I w takim razie mogę prosic o kontakt do działu reklamacji samsunga z ktorym wspilpracujecie...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Dziękuję za odpowiedź, niż wszystko wiem..że gwarancja nie zostanie przedłużona... Wyszło jak Plus traktuje wieloletnich klientów.. Bo gdyby Plus cyfrowo mógł wyslac duplikaty fv czy też kazdy punkt sprzedaży mógł takie coś wydać to by było fajnie.. Niestety klientom trzeba życie utrudniać. .... Ostatnia deska ratunku to ochrona wyświetlacza.. Czy można prosic o podlinkowanie warunków tej że usługi dodatkowej
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Gwarancja telefonu
andrejj,
przykro mi z powodu decyzji Departamentu Reklamacji.
przykro mi z powodu decyzji Departamentu Reklamacji.
Informacje o usłudze Serwis wyświetlacza znajdziesz pod linkiem: https://www.plus.pl/uslugi/serwis-wyswietlacza.andrejj pisze:Czy można prosic o podlinkowanie warunków tej że usługi dodatkowej
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Czy w przypadku skorzystania z usługi ochrona wyświetlacza potrzebna jest fv na telefon którym jest objęta ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Gwarancja telefonu
Pani mi podlinkowala serwis urządzenia, ja mowie o usłudze serwis wyświetlacza ;) to chyba dwie oddzielne usługi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Gwarancja telefonu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ