Gwarancja telefonu

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanaszymko
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 kwie 2021, o 12:53

Reklamacja i brak znajomości prawa plus

Post autor: Joanaszymko »

Witam chciałabym przedstawić swoją opinię na temat reklamacji z tytulu rekojmi. Problem polega na tym że sieć Plus odrzuca reklamację z automatu tłumacząc się brakiem expertyzy z serwisu. Powiem tylko tak że to nie mój problem ze macie tak dużo pracy prawo mówi jasno odpowiedź ma być wyczerpującą opisującą dokładną przyczynę odrzucenia reklamacji. Przy czym opowiedź sprzedawcy dla celów dowodowych powinna być przekazana na piśmie lub z pomocą trwałego nośnika a nie jak w moim przypadku w formie SMS. Poniżej zmaieszczam treść wiadomości

Szanowny Kliencie,
Twoje zgloszenie na Xiaomi Mi 10T PRO 5G DS Auror.Blue, ALSO 867105052549499 z tytulu rekojmi zostalo odrzucone, nasze stanowisko moze ulec zmianie, po otrzymaniu ekspertyzy z autoryzowanego serwisu producenta. Aktualnie oczekujemy na wynik diagnostyki w sprawie przekazanego sprzetu. Jednoczesnie, z przykroscia informujemy, ze z uwagi na zwiekszona liczbe urzadzen w serwisie czas obslugi ulegl wydluzeniu.

Serdecznie przepraszamy i dziekujemy za cierpliwosc.
Pozdrawiamy
PLUS.
I przypominam o art. 556² który jasno określa o jaką formę odpowiedzi chodziło. Przypominam także że nie muszę się pospiywac się plus kodem 5 w email. Mój email jest przypisany do konta abonenta. Zawarłam dane typu pesel i adres zamieszkania. To wystarczające dane. Dodatkowo w załączniku widniało zdjęcie faktury. Moja prośba jest tylko jedna weźcie się za rzetelna pracę i traktujcie klienta tak jak powinien być traktowany. Jeżeli warto poświęcać czas klienta na sprzeczki i spotkania w sądzie to pamiętajcie że moja nieobecność w pracy kosztuje wynajęcie hotelu też dojazd do sądu te koszty prawnicze też i wasza przegrana też. Dziękuję nie pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2021, o 14:07 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków o podobnej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Joanaszymko,

zgodnie z otrzymaną odpowiedzią, prośba zatem o cierpliwość w oczekiwaniu na wynik diagnostyki sprzętu. Przekazałam dalej nadesłane uwagi. Za napotkane niedogodności, najmocniej przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
danielak1989
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 22 lis 2015, o 23:25

Kontakt z działem obsługi posprzedazowej

Post autor: danielak1989 »

Witam.
Dziś kontaktował się że mną numer 601 102 699.
Podał mi adres @ do wysłania zdjęcia dokumentu który dostałem od samsung A po gwarancji zegarka.
Ogólnie zwrot kasy lub wymiany na nowy.

Muszę przesłać na @ dokument. Ale wyskakuje że nie ma takiego @.

Proszę o podanie poprawnego do tego działu.

Zakup przez stronę internetową plusa był.

@ jakiego mi podali to
Obsluga.posprzedazy@plus.pl"target="_blank"target="_blank

Gdy dzwonię na numer z którego do mnie dzwonił bo to automat mówi że konsultant zajęty.

Zresztą może coś źle pisze tego @ dlatego wolał bym się upewnić jak i ma być.
Ostatnio zmieniony 8 gru 2021, o 14:06 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Marta_Plus »

Witaj danielak1989,
danielak1989 pisze:Zakup przez stronę internetową plusa był. @ jakiego mi podali to
Obsluga.posprzedazy@plus.pl"target="_blank
Prawidłowy adres to obsluga.posprzedazna@plus.pl. Spróbuj zatem ponownie przesłać wiadomość pod wskazany adres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ