Teraz jest 24 wrz 2018, o 01:23

Zostaw Kontakt





roaming

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 887
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: roaming

Post12 lip 2018, o 13:48

substytut,
substytut napisał(a):
Czyli dla umowy zawartej przed ta data doplaty nie obowiazuja?

Doprecyzuję - opłaty wynikające z decyzji Prezesa UKE dla umów zawartych przed wspomnianą datą nie obowiązują.
Natomiast w poniższym przypadku:
substytut napisał(a):Nawet jesli przebywa się więcej za granicą niż w kraju? (chcę się upewnić). Dziękuję
Polkomtel stosuje Politykę Uczciwego Korzystania, dlatego też mogą zostać naliczone opłaty z powodu niewłaściwego lub niestandardowego korzystania z Roamingu Regulowanego. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentOplaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 197
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: roaming

Post12 lip 2018, o 16:13

Jestem w tej chwili w Turcji. Karta jak zwykle nie loguje się do żadnej sieci LTE.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: roaming

Post12 lip 2018, o 16:58

torre24,

telefon był wyłączany i włączany? Jeśli masz taką możliwość, proszę o sprawdzenie jak sytuacja wygląda po przełożeniu karty SIM do innego aparatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

oldboy59

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 13 lip 2018, o 20:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Wiko Leny2

Roaming

Post13 lip 2018, o 20:46

Posiadam telefon Wiko Lenny 2 .Wczoraj przyjechałem do Niemiec i niestety mam nieaktywna kartę .Zgłosiłem problem do Plusa odpowiedzieli że ROAMING mam włączony,i nic więcej nie mogą mi pomóc.Może cos w ustawieniach mam porąbane?W Polsce wszystko działalo.Jestem laikiem w tych sprawach :mrgreen:
Ostatnio edytowano 16 lip 2018, o 08:31 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 197
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abonament 25
  • Model telefonu: LG G6

Re: roaming

Post15 lip 2018, o 10:37

Oczywiście, że był wyłączany.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4851
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: roaming

Post16 lip 2018, o 09:19

oldboy59,
- czy masz w naszej sieci numer abonamentowy, czy na kartę?

torre24,

- sprawdzałeś status usługi Roaming i Rozmowy międzynarodowe w Plus online lub mobilnej wersji tej aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bierka88

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 24 wrz 2014, o 10:26
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni

Post19 lip 2018, o 06:25

Witam, nie mogę się połączyć z żadna siecią poza granica Polski. Aktualnie przebywam w Niemczech. Próbowałem łączyć się automatycznie i manualnie. Mam tez wszystkie transfery danych, roaming itp włączone. Problem dotyczy nr 8xx xxx xxx.Jaka może być przyczyna?Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 19 lip 2018, o 08:39 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku. / Ukryłam nr telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4851
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: roaming

Post19 lip 2018, o 09:15

Witaj bierka88,
- wygląda na to, że masz nieaktywne usługi: Roaming i Połączenia Międzynarodowe.
Jeśli znasz swoje e-hasło, to mógłbyś włączyć powyższe usługi samodzielnie. Wystarczy zalogować się (po wi-fi) do mobilnego Plus Online.

Inną opcją jest kontakt z Działem Obsługi Klienta. Możesz to zrobić mailowo, pisząc przez ten formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie. Pamiętaj tylko, żeby w wiadomości podać swój numer telefonu oraz dane umożliwiające weryfikację (imię i nazwisko, nr PESEL). Jeśli podałbyś nam później tutaj nr zgłoszenia (będzie w formacie #1234) to moglibyśmy przyśpieszyć realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

damptak

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 27 lip 2018, o 13:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Naciąganie przy roamingu przez pocztę głosową

Post27 lip 2018, o 13:38

Witam, po powrocie z urlopu z Egiptu otrzymałem fakturę o ponad 150 zł wyższą niż powinna być. Jak dostałem bilingi okazało się że wszystko jest nabite przez pocztę głosową. Gdyby Plus wcześniej w jakikolwiek sposób informował klientów o tym nie miałbym pretensji ale z tego co widzę masa ludzi ma ten sam problem dzięki czemu Plus może wszystkich nabijać w butelkę dzięki swojej poczcie głosowej. Prosił bym o pomoc czy da się z tego jakoś wybrnąć. A na przyszłość trzeba przejść do innej sieci i mieć święty spokój.
Ostatnio edytowano 27 lip 2018, o 14:58 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4851
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 538 razy

Re: roaming

Post27 lip 2018, o 15:01

Witaj damptak,
- informacje o opłatach związanych z Pocztą Głosową zamieszczone są na naszej stronie dot. Roamingu oraz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cedero

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 151
  • Dołączył(a): 21 mar 2013, o 10:35
  • Podziękował : 46 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Model telefonu: Note 4

Re: roaming

Post1 sie 2018, o 22:45

Witam, chciałbym się upewnić czy obecnie Pakiet Atlantycki obejmuje Turcję? Na stronie:
http://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentPromocje Turcja nie jest wymieniona ale np. w regulaminie:
https://www.plus.pl/documents/16/125657 ... ulamin.pdf już tak.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: roaming

Post2 sie 2018, o 09:37

Witaj cedero,

cedero napisał(a): chciałbym się upewnić czy obecnie Pakiet Atlantycki obejmuje Turcję?

tak, zgodnie z regulaminem promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
cedero(2 sie 2018, o 18:15)
Offline
Avatar użytkownika

t3ch

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 12 maja 2018, o 12:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: roaming

Post16 sie 2018, o 18:52

Proszę Państwa pierwszy raz w tym roku od 7 dni jestem na dłużej niż dzień za granicą na terenie Unii Europejskiej. Dziś (16.08.2018) otrzymałem takiego SMSa:

"W ciagu ostatnich 30 dni zaobserwowalismy przewazajace uzycie uslug w Roamingu Regulowanym. W zwiazku z tym od dnia 16.08.2018 bedziemy naliczac dodatkowe oplaty w Roamingu Regulowanym wynikajace z Decyzji Prezesa UKE: polaczenie wykonane 0,07 zl/min, polaczenie odebrane 0,05 zl/min, transmisja danych 4,66 zl/GB. Oplaty te nie beda naliczane, jesli w ciagu 30 dni bedziesz zarowno wiecej przebywac jak i korzystac ze wszystkich uslug poza Roamingiem Regulowanym (w tym w Polsce) lub gdy zaczna byc naliczane dodatkowe oplaty roamingowe wynikajace z Polityki Uczciwego Korzystania. Wiecej na plus.pl/roaming."

Pakiet na Internet mam niewykorzystany zostało mi wciąż 1,9 GB w pakiecie roamingowym.
Dzisiejszego dnia mam naliczoną kwotę ponad abonament 1,80 zł.

Z tego co mi wiadomo jest to niezgodne z obecnym prawem, że po tak krótkim czasie zaczęliście mi naliczać opłaty mimo że mam aktywny pakiet, poza tym dziś otrzymałem informację że dziś zaczęliście naliczać opłaty. Zgodnie z ustaleniami Komisji Europejskiej oraz Zasadami uczciwego korzystania:

"W ramach zasad uczciwego korzystania Twój operator może przez okres 4 miesięcy monitorować i sprawdzać Twój sposób korzystania z roamingu. Jeżeli w tym okresie spędzasz więcej czasu za granicą niż we własnym kraju oraz jeżeli częściej korzystasz z usług w roamingu niż z usług krajowych , Twój operator może się z Tobą skontaktować i poprosić o wyjaśnienie Twojej sytuacji. Będziesz mieć na to 14 dni. Jeśli nadal będziesz spędzać więcej czasu za granicą niż we własnym kraju i jeśli będziesz nadal częściej korzystać z usług w roamingu niż z usług krajowych, Twój operator może zacząć naliczać dodatkową należność za Twoje wykorzystanie roamingu."

Sprawa zgłoszona na bok@plus.pl. Próbowałem coś wskórać telefonicznie, ale Pani mi powiedziała, że nic nie może zrobić dopóki za miesiąc nie otrzymam faktury z naliczoną kwotą, i wtedy dopiero mogę kolejny raz zadzwonić bo do tej pory nikt nie widzi ile czasu jestem za granicą, ile mi zostało pakietu i jakie mam zużycie. Wtedy też zostanie złożona reklamacja, na której odpowiedź Plus będzie miał 30 dni, po której (o ile zostanie pozytywnie rozpatrzona) moja księgowa będzie miała dodatkowy dokument do zaksięgowania jako "korekta faktury". Nie wiem jak to rozumieć, ale wygląda po tej rozmowie to tak, że w Plusie nie pracują ludzie tylko roboty, a ludzie tylko są w stanie przeczytać to co zostanie wydrukowane na fakturze :) Poza tym, jak mam swobodnie korzystać z telefonu przez najbliższy miesiąc skoro cały czas są naliczane opłaty za rozmowy i Internet? Z tego co wiem jest domyślny limit na roaming 250 zł.

W związku z tym że opłaty są ciągle naliczane, a ja służbowo korzystam z telefonu i Internetu, proszę o niezwłoczne wyjaśnienie sytuacji, poprawienie błędu i korektę nadpłaty.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: roaming

Post17 sie 2018, o 12:57

t3ch,

t3ch napisał(a):Sprawa zgłoszona na bok@plus.pl.

czy posiadasz numer zgłoszenia?

Jeśli sprawa dotyczy bieżącego okresu rozliczeniowego i naliczonych opłat weryfikacja ich będzie możliwa na fakturze VAT po zamknięciu cyklu rozliczeniowego. Jeżeli zostaną niesłusznie naliczone opłaty, to będzie możliwość złożenia reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... macj%C4%99. Jesli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
t3ch napisał(a):Z tego co wiem jest domyślny limit na roaming 250 zł.

Tak, każdy nasz Klient ma domyślnie założony limit 250 zł na użycie danych w roamingu. Jest to zabezpieczenie przed wysokimi kosztami za internet. Klient może zmienić (obniżyć lub podwyższyć) albo całkowicie usunąć ten limit.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

t3ch

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 12 maja 2018, o 12:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: roaming

Post21 sie 2018, o 12:59

@Basia_Plus: Nr zgłoszenia to: #219991, dziękuję za wyjaśnienie i chęć pomocy.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości