roaming

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Miela
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 16:36

Re: roaming

Post autor: Miela »

Ewa_Plus pisze:
Miela pisze:Wysłałem zgłoszenie, ale jak zwykle nie odpowiadacie w satysfakcjonującym czasie
- jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, to będziemy mogli przyśpieszyć :-)

Do korzystania z Wi-fi Calling nie jest potrzebny zasięg Plusa, ani żadnej sieci. Wystarczy dostęp do Wi-Fi.
Zgłoszenie #265668
OK, ale wymagany jest dostęp do internetu, który w mojej lokalizacji mogę mieć tylko przez LTE
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: roaming

Post autor: Ewa_Plus »

Miela ,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam już interwencję w celu przyśpieszenia Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: roaming

Post autor: TomPL »

Miela pisze:
Basia_Plus pisze:Miela,
Miela pisze:Mieszkam przy czeskiej granicy,
Miela pisze: Roaming to dla mnie jedyna możliwość na korzystanie z internetu i rozmów telefonicznych.
Miela pisze:Ale nie rozumiem jak możecie twierdzić, że korzystam z roamingu, skoro jestem w Polsce?
Możliwość zalogowania się do sieci operatora zagranicznego w miejscowości przygranicznej wynika z tego, że karta SIM loguje się do sieci o silniejszym sygnale, co jest uwidocznione na wyświetlaczu telefonu.
Czyli rozumiem, że mam wyłączyć telefon i jak ktoś mi wyśle gołębia pocztowego, że chce do mnie zadzwonić, to wtedy włączać?
Nie mam zasięgu żadnej polskiej sieci, fakt jestem zalogowany do czeskiej, ale korzystam bardzo mało, bardziej odbieram niż dzwonię. Nie uważam, żebym korzystał nieuczciwie. Czemu korporacje muszą każdą pozytywną zmianę (że w roamingu jak w domu) wypaczyć tak, że nie da się korzystać? Przecież wszelkie pakiety i tak w roamingu są mocno ograniczone.

Pytam więc tak - jak mi naliczacie opłaty, bo niby korzystam nie tak, to rozstańmy się w zgodzie i do widzenia. A zostałem poinformowany, że mimo że nie mam zasięgu to nie mogę nic zrobić, bo umowa. No to albo dajecie mi korzystać, albo się rozstajemy, bo po co mi telefon, z którego nie mogę dzwonić? Albo mogę dzwonić ale za jakieś niebotyczne pieniądze. Jakoś w drugą stronę to nie działa, jak praktycznie nie używałem telefonu, to nie pisałem do Was o moich zasadach uczciwego płacenia abonamentu, że jak nie korzystam, to mi oddajecie kasę?
I kto tu jest uczciwy?
Wszyscy są uczciwi 8-)
Jedyne realne rozwiązanie jakie widzę, to comiesięczne składanie reklamacji i wtedy Plus analizując miejsce logowania się twojego telefonu stwierdzi, że logujesz się do tego samego czeskiego nadajnika w okolicy twojego miejsca zamieszkania i może na podstawie tego umorzyć koszty roamingu. Może, ale nie musi, ale powinien tak zrobić jeśli zależy mu na kliencie i wizerunku.
Miela
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 16:36

Re: roaming

Post autor: Miela »

Czy możecie na te zgłoszenia odpowiadać w bardziej zrozumiały sposób? Przecież to trzeba się narobić, żeby odpowiedzieć tak pokrętnie. Nie szkodza czasu?
Dostałem odpowiedź, że teraz anulujecie, ale nic się nie stało i nie wiem co dalej. Tymczasem dalej sprawa się ciągnie.

Proszę jeszcze raz przeczytać to co dostałem w odpowiedzi i streścić w punkty. Naprawdę sprawa nie wymagała pisania 4 stron maszynopisu.

@TomPL
Tak będę robić ale zwyczajnie szkoda mi czasu. Denerwuje mnie, że sygnalizowałem to w momencie przeprowadzki i nie zostałem jednocznacznie poinformowany co będzie a teraz mi nieuczciwość zarzucają jednocześnie niechcąc uwolnić od umowy, bo bla bla bla... Wiadomo lepiej mieć wkurzonego klienta niż żadnego.
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: roaming

Post autor: TomPL »

Miela pisze:Czy możecie na te zgłoszenia odpowiadać w bardziej zrozumiały sposób? Przecież to trzeba się narobić, żeby odpowiedzieć tak pokrętnie. Nie szkodza czasu?
To się nazywa sztuka dyplomacji - tak odpowiedzieć negatywnie, żeby klient nie poczuł, że to jest negatywnie :lol:
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: roaming

Post autor: Ewa_Plus »

Miela,
- jeśli odpowiedź mówiła o tym, że koszty zostaną zwrócone, to wiąże się to z wystawieniem korekty do faktury. Może to zająć trochę czasu. Wystarczy teraz tylko poczekać.
Do pozostałej treści pisma, które otrzymałeś, nie mogę się odnieść, ponieważ nie mamy wglądu do takich dokumentów. Jeśli coś jest niezrozumiałe, zacytuj konkretny fragment tutaj, a my to wyjaśnimy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miela
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 16:36

Re: roaming

Post autor: Miela »

Ewa_Plus pisze:Miela,
- jeśli odpowiedź mówiła o tym, że koszty zostaną zwrócone, to wiąże się to z wystawieniem korekty do faktury. Może to zająć trochę czasu. Wystarczy teraz tylko poczekać.
Do pozostałej treści pisma, które otrzymałeś, nie mogę się odnieść, ponieważ nie mamy wglądu do takich dokumentów. Jeśli coś jest niezrozumiałe, zacytuj konkretny fragment tutaj, a my to wyjaśnimy.
Wasze bełkotliwe pismo (bo po co odpowiadać zwiężle):
Szanowny Panie

Odpowiadając na Pana zgłoszenie otrzymane 17.9.2018 r. informuję, że zapoznałem się z przekazaną sprawą.

Mając na uwadze naszą dalszą współpracę postanowiłem, że do faktury za okres rozliczeniowy 9.8.2018 r. - 8.9.2018 r. zostanie wystawiona faktura korygująca, anulująca opłaty za połączenia transmisji danych w roamingu dla numerów xxxxxxxxx i xxxxxxxxx.

Powyższą korektę otrzyma Pan w możliwie najkrótszym terminie.

Informuję, że przeprowadzona analiza usług zarejestrowanych dla ww. numerów w okresie rozliczeniowym 9.8.2018 r. - 8.9.2018 r. potwierdziła poprawność ich rozliczenia. Kwestionowane przez Pana usługi zostały zrealizowane dla ww. numerów i poprawnie uwzględnione na fakturze VAT za ww. okres rozliczeniowy.

Podkreślam, iż wszelkie czynności wykonane przy użyciu telefonu i karty SIM traktowane są jako dokonane przez stronę Umowy, tj. Abonenta bądź za jego zgodą.

Wpływ na opisaną sytuację mogą mieć ustawienia w użytkowanym aparacie. Większość obecnie dostępnych na rynku telefonów zawiera aplikacje, które uruchamiają automatyczny transfer danych poprzez funkcje łączenia się z Internetem. Dane o takich funkcjach aparatu zawarte są w instrukcji obsługi oraz w materiałach informacyjnych dostępnych np. na pudełku, stronach internetowych czy w oprogramowaniu samego urządzenia.

W celu uniknięcia analogicznych sytuacji w przyszłości proszę o weryfikację ustawień
w aparacie. Zwracam uwagę, iż Abonent ma możliwość dokonania ustawień w taki sposób, aby nie dokonywał on automatycznego wyboru sieci, do której loguje się karta SIM. W takim przypadku należy wybrać ręczny tryb wyboru sieci komórkowej.

Informuję, że istnieje możliwość wykupienia dodatkowego pakietu na połączenia w roamingu lub blokady usług internetowych z pozycji aparatu telefonicznego, operatora sieci. Zaznaczam, że wyłączenie dostępu do Internetu wiąże się też z brakiem możliwości wysyłania wiadomości MMS.

Ponadto informuję, że zasięg danego operatora sieci komórkowej nie jest ograniczony terytorialną granicą państwa. Możliwość zalogowania się do sieci operatora zagranicznego w miejscowości przygranicznej wynika ze specyfiki telefonów, gdyż karta SIM loguje się do sieci posiadającej na danym obszarze silniejszy sygnał. Fakt ten jest uwidoczniony na wyświetlaczu aparatu.

Usługi roamingowe zarejestrowane w ww. okresie rozliczeniowym są następstwem zalogowania się kart SIM z ww. numerami telefonów do sieci operatora czeskiego i korzystania z świadczonych przez niego usług. Niniejsza sytuacja może wystąpić na terenach przygranicznych, gdzie zasięg operatorów czeskich jest dostępny na niektórych obszarach naszego kraju i może być silniejszy od zasięgu sieci Plus.

Zawierając Umowę, Polkomtel zobowiązał się do świadczenia usług zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel Sp. z o.o. - Abonament oraz warunkami Umowy. Polkomtel wywiązuje się z zawartej Umowy i świadczy usługi na terenie objętym zasięgiem sieci Plus w zakresie istniejących możliwości technicznych.

Wyjaśniam, że dostęp mobilny, w odróżnieniu od stacjonarnego dostępu do usług, nie jest przypisany do danej lokalizacji. Tym samym, gdy sygnał jest niewystarczający do świadczenia/korzystania z usługi w jednym miejscu, nie oznacza to, iż w innym miejscu świadczenie usług nie będzie możliwe. Dzięki karcie SIM istnieje możliwość mobilnego korzystania z usług bez ograniczeń lokalizacyjnych. Klienci mogą korzystać z nich wszędzie tam, gdzie teren objęty jest zasięgiem sieci Plus.

W opisanej sytuacji nie zachodzi przesłanka uzasadniająca odpowiedzialność Polkomtel z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, która została określona w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel.

Polkomtel świadczy usługi telekomunikacyjne w ramach zawartych z Klientami Umów/Aneksów do Umów, za które nalicza opłaty według stawek określonych w Cenniku usług telekomunikacyjnych dla posiadanej taryfy lub na warunkach organizowanych przez Polkomtel Promocji.

Wyjaśniam, że Polityka Uczciwego Korzystania w roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie została szczegółowo opisana w ww. Cenniku i jest ona stosowana przez Polkomtel na podstawie rozporządzenia Parlamentu europejskiego i rady nr 531/2012 z dnia 13 czerwca 2012 r.

Nadmieniam, że Polityka Uczciwego Korzystania wynika wprost z aktu prawnego nadrzędnego wobec Regulaminów Promocji obowiązujących w Polkomtel Sp. z o.o., czyli ww. rozporządzenia Parlamentu europejskiego, które przypominam – weszło w życie 13 czerwca 2012 r.

Dodatkowo wyjaśniam, że za niewłaściwe lub niestandardowe korzystanie z usług w Roamingu Regulowanym uznaje się: korzystanie przez Abonenta z Roamingu Regulowanego wykraczające poza okresowe podróże, tj. polegające na przeważającym korzystaniu przez Abonenta z Roamingu Regulowanego oraz obecności Abonenta w państwach objętych Roamingiem Regulowanym przez więcej niż połowę 4–miesięcznego okresu obserwacji, lub długi okres nieaktywności w Polsce karty SIM użytkowanej głównie, a nawet wyłącznie, w Roamingu Regulowanym.

W przypadku stwierdzenia niewłaściwego lub niestandardowego korzystania z Roamingu Regulowanego Polkomtel jest uprawniony do naliczania dodatkowych opłat za usługi w Roamingu Regulowanym. Abonent zostanie poinformowany wiadomością SMS o stwierdzeniu niewłaściwego lub niestandardowego korzystania z Roamingu Regulowanego i ostrzeżony o rozpoczęciu naliczania dodatkowych opłat od momentu otrzymania tej wiadomości, o ile w ciągu 14 dni Abonent nie zmieni sposobu korzystania z Roamingu Regulowanego.

Dodatkowe opłaty, o których mowa powyżej, naliczane będą w wysokości:
- 0,16 zł brutto za minutę wykonanego połączenia głosowego,
- 0,04 zł brutto za minutę odebranego połączenia głosowego,
- 0,05 zł brutto za wysłaną wiadomość SMS,
- 0,03 zł brutto za wysłaną wiadomość MMS,
- 0,03 zł brutto za każdy MB transmisji danych.

Opłaty nie zostaną naliczone w przypadku gdy abonent w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości SMS zmieni sposób korzystania z usług w roamingu.

Wszelkie informacje odnośnie regulaminów związanych z Euroregulacją znajdzie Pan na naszej stronie (https://www.plus.pl/uslugi/roaming-w-abonamencie#tabs-7).

Potwierdzam, że 31.8.2018 r. dla numeru xxxxxxxxx Polkomtel wysłał informacje o możliwości naliczenia dodatkowych opłat za usługi, których użycie było większe w Roamingu Unii Europejskiej niż łączne korzystanie z tej usługi w kraju i Roamingu międzynarodowym nieregulowanym (Roaming poza UE oraz Islandią, Norwegią i Liechtenstein). Następnie od 15.9.2018 r. Polkomtel naliczał opłaty. W związku z brakiem poprawy dot. użycia w Roamingu pakiet transmisji danych został wyłączony 15.9.2018 r. dla numeru xxxxxxxxx.

Biorąc pod uwagę powyższe, reklamacja powinna zostać rozpatrzona negatywnie, jednak postanowiłem przyznać jednorazowy rabat.

Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.

Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284) uprzejmie informujemy, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, przysługuje także możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub innego podmiotu uprawnionego, wpisanego do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (podstawa prawna: art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. 2016 poz. 1489 ze zm.) oraz ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r., poz. 1823).

Moja odpowiedź:
1. Jak wyłączę roaming albo włączę wybór ręczny, to nie mam żadnej sieci polskiej. Czyli rozumiem mam nie korzystać?

2. Po co te pakiety roamingowe (i tak okrojone!) skoro nie można korzystać?

3. Może skoro współpraca nam nie leży, należy ją zakończyć? Byłbym naprawdę zadowolony, jakbyście zrezygnowali z kontynuacji umowy i mógłbym sobie przenieść numery do innej sieci przed zakończeniem umowy.

4. Ciągle widzę naliczone opłaty i brak pakietu roamingowego dla numeru xxxxxxxxx.

5. Proszę mi zaproponować konstruktywne rozwiązanie - czy mam wyłączyć telefon jak jestem w domu? Czy co? Bo nie mam Waszego zasięgu, a spędzam w domu 90% czasu, więc jak wyłączę to będziecie brali kasę za nic. Jednocześnie chcę korzystać z telefonu i mam wrażenie, że jednak nie używam go zbyt intensywnie, nawet jeśli miałby to być roaming.

6. W sumie z tego pańskiego wywodu niewiele wynika, wolałbym, żeby był bardziej skondensowany - więcej konkretów i konkluzji a nie jakieś formułki. Bo nie wiem na czym stanęło. Mam się wypachać? Bo nie mam możliwości innego korzystania z telefonu - zasięg plusa mam jak sobie pójdę 500 m w jedną albo w drugą stronę. W domu nie mam.

7. Moja propozycja jest taka:
a) albo rozwiązujemy umowę, ja sobie przenoszę telefony
b) albo korzystam tak jak do tej pory i NIE naliczacie jakiś dodatkowych usług, bo korzystam uczciwie IMHO
c) albo przysyłacie tu jakiegoś technika, który wykombinuje co trzeba zrobić, czy postawić jakiś maszt czy jakiś wzmacniacz czy poprawić parametry masztu w Zieleńcu lub Starej Bystrzycy, ja wtedy zamawiam dodatkowo u Państwa Internet Domowy i wszyscy są zadowoleni; dodatkowo zyskujecie kolejnych klientów, którzy też tutaj się męczą na roamingu
Bardzo proszę o przyjrzenie się sytuacji i KONSTRUKTYWNEJ współpracy. Ja rozumiem, że najlepszy jest klient, który płaci bez szemrania i korzysta mało albo wcale, ale nie mam możliwości. A przez brak zasięgu nie mogę korzystać, każecie mnie za to i nie pozwalacie rozwiązać umowy - co wam z tego, że kilka miesiecy skasujecie mnie jeszcze trochę. Potem będę omijał waszą sieć szerokim łukiem.

I ten ton. To jest obsługa klienta czy urząd skarbowy?! (Przepraszam, ale w US się spotykam z milszym traktowaniem niż w Plusie). Co to ma być, konkurs na najdłuższą odpowiedź?

I dalej mi naliczacie opłaty. Dzięki. Jesteście super.
Załączniki
Untitled.png
Untitled.png (7.51 KiB) Przejrzano 1307 razy
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: roaming

Post autor: TomPL »

Odpowiedź Plusa obszerna ale nie jest bełkotliwa - jest tam wszystko co powinno być. Gdyby pewnych rzeczy nie było, to inny klient by jeszcze zaskarżył, że nie podano mu pełnej odpowiedzi :)
Jesteś na tyle "spieniony" (ja to rozumiem, ale to w niczym nie pomoże), że nie będę pisał odpowiedzi na twoje pytanie 1-7 (może Ewa cos odpisze), ale coś ci poradzę: skoro nie masz zasięgu żadnej polskiej sieci to kup sobie czeską kartę, przynajmniej na internet!
Innym rozwiązaniem jest zainstalowanie anteny zewnętrznej (na kominie, na własnym maszcie czy nawet drzewie), może załapie?
Miela
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 16:36

Re: roaming

Post autor: Miela »

TomPL pisze:Odpowiedź Plusa obszerna ale nie jest bełkotliwa - jest tam wszystko co powinno być. Gdyby pewnych rzeczy nie było, to inny klient by jeszcze zaskarżył, że nie podano mu pełnej odpowiedzi :)
Jesteś na tyle "spieniony" (ja to rozumiem, ale to w niczym nie pomoże), że nie będę pisał odpowiedzi na twoje pytanie 1-7 (może Ewa cos odpisze), ale coś ci poradzę: skoro nie masz zasięgu żadnej polskiej sieci to kup sobie czeską kartę, przynajmniej na internet!
Innym rozwiązaniem jest zainstalowanie anteny zewnętrznej (na kominie, na własnym maszcie czy nawet drzewie), może załapie?
Mam dostęp do internetu z Czech, bo oczywiście polscy operatorzy nie mają tutaj interesów, ale nie o to chodzi.

Jestem spieniony, bo mnie najpierw ignorują a potem finansowo każą i jednocześnie nie chcą się ze mną rozstać, co mnie najbardziej boli. Nie chcę zmieniać numeru a z internetu w roamingu korzystam tyle co nic, bo w domu mam z innego źródła, ale Plusowi i tak to przeszkadza, bo czas logowania. Stąd moje pytania. Mam wyłączyć telefon jak nie mam zasięgu?

Plus zachowuje się bezdusznie i wrednie w tym przypadku i jak bardzo lubiłem tę markę, to naprawdę tracą wieloletniego klienta, jeszcze muszę się tylko parę miesięcy przemęczyć. Ale nie rozumiem ich intencji. Nie rozumiem. Można polubownie, a traktują mnie jak śmiecia.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: roaming

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Miela,
Miela pisze: Moja propozycja jest taka:
a) albo rozwiązujemy umowę, ja sobie przenoszę telefony
b) albo korzystam tak jak do tej pory i NIE naliczacie jakiś dodatkowych usług, bo korzystam uczciwie IMHO
c) albo przysyłacie tu jakiegoś technika, który wykombinuje co trzeba zrobić, czy postawić jakiś maszt czy jakiś wzmacniacz czy poprawić parametry masztu w Zieleńcu lub Starej Bystrzycy, ja wtedy zamawiam dodatkowo u Państwa Internet Domowy i wszyscy są zadowoleni; dodatkowo zyskujecie kolejnych klientów, którzy też tutaj się męczą na roamingu
Decyzję w powyższych kwestiach może podjąć jedynie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miela
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 16:36

Re: roaming

Post autor: Miela »

Marta_Plus pisze:Witaj Miela,
Miela pisze: Moja propozycja jest taka:
a) albo rozwiązujemy umowę, ja sobie przenoszę telefony
b) albo korzystam tak jak do tej pory i NIE naliczacie jakiś dodatkowych usług, bo korzystam uczciwie IMHO
c) albo przysyłacie tu jakiegoś technika, który wykombinuje co trzeba zrobić, czy postawić jakiś maszt czy jakiś wzmacniacz czy poprawić parametry masztu w Zieleńcu lub Starej Bystrzycy, ja wtedy zamawiam dodatkowo u Państwa Internet Domowy i wszyscy są zadowoleni; dodatkowo zyskujecie kolejnych klientów, którzy też tutaj się męczą na roamingu
Decyzję w powyższych kwestiach może podjąć jedynie Departament Reklamacji.
Czyli mnie klasycznie zbywacie i zlewacie a w reklamach jest tak miło... I co ja mam zrobić. Wszędzie tylko słupy: na forum zbywają do reklamacji, w salonie na infolinii, na infolinii do reklamacji, a reklamacja każe mi się dupę pocałować.

A ja chcę być potraktowany przez człowieka jak człowiek a nie ticket w systemie!!!!!!!!!!! Kurde, to naprawdę takie trudne. Chcę porozmawiać z żywą osobą, która może coś załatwić a nie odesłać mnie do jakiś fikcyjnych bytów, które nie mają żadnej odpowiedzialności i codziennie ktoś inny.

Super, dziękuję wam, że lata w jednej sieci nic nie znaczą. Czy ktoś tam żywy jest? Czy tylko potraficie wklejać regułki?

Po ludzku się pytam, co ja mam zrobić?! Zaproponowałem rozwiązanie i nie chcecie odpowiedzieć. ŻĄDAM TELEFONU OD KOGOŚ KTO MOŻE COŚ ZROBIĆ.
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: roaming

Post autor: TomPL »

Utopijne żądanie, bo pomyślmy... taką decyzję (żeby ci w drodze wyjątku nie naliczać opłat za roaming) może podjąć pewnie ktoś z okolic dyrektora finansowego. O ile taki dyrektor byłby skłonny, to ktoś mu musi ten temat podać, a byle pracownik infolinii na pewno się nie wychyli. Musiałbyś napisać do jakiegoś rzecznika klientów (o ile taki jest w Plusie) lub bezpośrednio do dyrekcji/prezesów - tu trzeba by zdobyć namiary mailowe na takie osoby.
Czy Marta albo Ewa mogłyby pomóc czy to wykracza poza ich możliwości i odwagę cywilną?
Miela
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 16:36

Re: roaming

Post autor: Miela »

TomPL pisze:Utopijne żądanie, bo pomyślmy...
Utopijnie lub nie. Dla mnie bez znaczenia - dzięki PLUSOWI jestem w dupie.

Jeśli nie potraficie mi pomóc, proszę o możliwość wcześniejszego zakończenia umowy.

EDIT:
A nie ma możliwości przysłania technika? Nie możecie odpowiedzieć na moje pytania? Gdzie ja mam pojechać? Do siedziby firmy? Ja rozumiem, że wszystkie te szczeble są po to, żebym nie mógł nic zrobić, ale w swojej naiwności liczę, że jednak wizerunek sieci nie jest czystym bytem marketingowym.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018, o 16:38 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: roaming

Post autor: TomPL »

A pisałeś w ogóle jakąś deklarację zerwania umowy w związku z brakiem zasięgu?
Miela
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 16:36

Re: roaming

Post autor: Miela »

TomPL pisze:A pisałeś w ogóle jakąś deklarację zerwania umowy w związku z brakiem zasięgu?
Tak i w odpowiedzi te same cwaniactwa co powyżej, że to usługa mobilna (bo jestem debilem i nie wiem) i że nie wszędzie jest zasięg (nareszcie zostałem oświecony!). Więc nie są to przesłanki to zerwania umowy, bo przecież mogę sobie pojechać i znaleźć zasięg. Klient przede wszystkim.

Dalej nie rozumiem czemu nikt z Plusa do mnie nie zadzwoni i nie porozmawia o jakiś opcjach. Świetna obsługa klienta.

HALO? Czy ktoś może odpowiedzieć na moje 7 pytań?

EDIT:
Czy doczekam się odpowiedzi?

1. Jak wyłączę roaming albo włączę wybór ręczny, to nie mam żadnej sieci polskiej. Czyli rozumiem mam nie korzystać?

2. Po co te pakiety roamingowe (i tak okrojone!) skoro nie można korzystać?

3. Może skoro współpraca nam nie leży, należy ją zakończyć? Byłbym naprawdę zadowolony, jakbyście zrezygnowali z kontynuacji umowy i mógłbym sobie przenieść numery do innej sieci przed zakończeniem umowy.

4. Ciągle widzę naliczone opłaty i brak pakietu roamingowego dla numeru xxxxxxxxx.

5. Proszę mi zaproponować konstruktywne rozwiązanie - czy mam wyłączyć telefon jak jestem w domu? Czy co? Bo nie mam Waszego zasięgu, a spędzam w domu 90% czasu, więc jak wyłączę to będziecie brali kasę za nic. Jednocześnie chcę korzystać z telefonu i mam wrażenie, że jednak nie używam go zbyt intensywnie, nawet jeśli miałby to być roaming.

6. W sumie z tego pańskiego wywodu niewiele wynika, wolałbym, żeby był bardziej skondensowany - więcej konkretów i konkluzji a nie jakieś formułki. Bo nie wiem na czym stanęło. Mam się wypachać? Bo nie mam możliwości innego korzystania z telefonu - zasięg plusa mam jak sobie pójdę 500 m w jedną albo w drugą stronę. W domu nie mam.

7. Moja propozycja jest taka:
a) albo rozwiązujemy umowę, ja sobie przenoszę telefony
b) albo korzystam tak jak do tej pory i NIE naliczacie jakiś dodatkowych usług, bo korzystam uczciwie IMHO
c) albo przysyłacie tu jakiegoś technika, który wykombinuje co trzeba zrobić, czy postawić jakiś maszt czy jakiś wzmacniacz czy poprawić parametry masztu w Zieleńcu lub Starej Bystrzycy, ja wtedy zamawiam dodatkowo u Państwa Internet Domowy i wszyscy są zadowoleni; dodatkowo zyskujecie kolejnych klientów, którzy też tutaj się męczą na roamingu
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018, o 16:45 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
ODPOWIEDZ