Złóż proszę ponownie reklamację poprzez ten formularz, uwzględniając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego sprawa dotyczy). Podaj mi potem nr zgłoszenia, to przyśpieszę udzielenie odpowiedzi.żulinho pisze:Proszę o informację, gdzie mogę otrzymać dane porównawcze zużycia w Polsce i za granicą i wskazanie okresu obserwacji.
roaming
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
żulinho,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Nr zgłoszenia to #825021.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: roaming
żulinho,
Przekazałam sprawę dalej.żulinho pisze:Nr zgłoszenia to #825021.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Roaming
Witam ,
mam problem z usługą roamingu , usługę aktywowałam poprzez plusonline i do tej pory wszystko działało bez zarzutu .
Wczoraj przyjechałam do Niemiec i niestety telefon wyświetla informacje o braku sieci.
Na stronie plusonline pokazane jest , że usluga roamingu jest aktywna .
Pisałam w tej sprawie do BOKu jednak jeszcze nie dostałam odpowiedzi , numer zgłoszenia to #865005
mam problem z usługą roamingu , usługę aktywowałam poprzez plusonline i do tej pory wszystko działało bez zarzutu .
Wczoraj przyjechałam do Niemiec i niestety telefon wyświetla informacje o braku sieci.
Na stronie plusonline pokazane jest , że usluga roamingu jest aktywna .
Pisałam w tej sprawie do BOKu jednak jeszcze nie dostałam odpowiedzi , numer zgłoszenia to #865005
Ostatnio zmieniony 9 lip 2019, o 09:55 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Witaj kolo909,
odpowiedź na tę korespondencję została już udzielona.kolo909 pisze:numer zgłoszenia to #865005
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Po dłuższym czasie od złożenia reklamacji otrzymałem odpowiedź:
"Szczegółowa analiza wykazała, że w okresie obserwacji więcej korzystał Pan z odebranych połączeń w Roamingu Regulowanym niż w Polsce. Tym samym od 1.5.2019 r. nastąpiło naliczanie dodatkowych opłat wynikających z decyzji Prezesa UKE."
Aha, czyli dlatego, że odebrałem jedno połączenie, a zazwyczaj w Polsce to ja dzwonię, to opłaty mam naliczone na wszystkie usługi. Logiczne i bardzo fair w stosunku do klienta. Co z tego, że z połączeń wychodzących, smsów i Internetu dużo więcej korzystałem w Polsce. Dramat. Idę z tym do UKE.
PS. Przepraszam za podwójne konto. Wiem, że łamie to regulamin, ale nie zrobiłem tego celowo - nie pamiętałem, że założyłem nowe na obecnie używany nick (valdinho). Stare (żulinho) jest do usunięcia, napisałem już w tej sprawie do administratora.
"Szczegółowa analiza wykazała, że w okresie obserwacji więcej korzystał Pan z odebranych połączeń w Roamingu Regulowanym niż w Polsce. Tym samym od 1.5.2019 r. nastąpiło naliczanie dodatkowych opłat wynikających z decyzji Prezesa UKE."
Aha, czyli dlatego, że odebrałem jedno połączenie, a zazwyczaj w Polsce to ja dzwonię, to opłaty mam naliczone na wszystkie usługi. Logiczne i bardzo fair w stosunku do klienta. Co z tego, że z połączeń wychodzących, smsów i Internetu dużo więcej korzystałem w Polsce. Dramat. Idę z tym do UKE.
PS. Przepraszam za podwójne konto. Wiem, że łamie to regulamin, ale nie zrobiłem tego celowo - nie pamiętałem, że założyłem nowe na obecnie używany nick (valdinho). Stare (żulinho) jest do usunięcia, napisałem już w tej sprawie do administratora.
Re: roaming
Nie poddawaj się! Ja miałem w roamingu poza UE naliczone połączenia na pocztę głosową - problem w tym, że poczta była wyłączona od lat, co nawet potwierdził konsultant. Dodatkowo miałem kilkaset zł za dane, a jak wiemy mamy coś takiego jak limiter data w roamingu. Oczywiście nie zadziałał i oczywiście nie było nawet SMSa, że przekroczono 40% itp.valdinho pisze:Po dłuższym czasie od złożenia reklamacji otrzymałem odpowiedź:
"Szczegółowa analiza wykazała, że w okresie obserwacji więcej korzystał Pan z odebranych połączeń w Roamingu Regulowanym niż w Polsce. Tym samym od 1.5.2019 r. nastąpiło naliczanie dodatkowych opłat wynikających z decyzji Prezesa UKE."
Aha, czyli dlatego, że odebrałem jedno połączenie, a zazwyczaj w Polsce to ja dzwonię, to opłaty mam naliczone na wszystkie usługi. Logiczne i bardzo fair w stosunku do klienta. Co z tego, że z połączeń wychodzących, smsów i Internetu dużo więcej korzystałem w Polsce. Dramat. Idę z tym do UKE.
PS. Przepraszam za podwójne konto. Wiem, że łamie to regulamin, ale nie zrobiłem tego celowo - nie pamiętałem, że założyłem nowe na obecnie używany nick (valdinho). Stare (żulinho) jest do usunięcia, napisałem już w tej sprawie do administratora.
Reklamacja odrzucona, bo... to samo uzasadnienie, które dostałeś. Oczywiście nie poddałem się, bo nie lubię oszustów (a trudno inaczej podejść od tego tekstu, skoro sprawa jest ewidentna i widzi to nawet konsultant, a co dopiero ktoś, kto "wnikliwe analizuje problem"). Ostatecznie kasę oddali, ale "smród pozostał"...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
valdinho,
jeśli w otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi jakaś kwestia budzi Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Nie mogę nic obiecać, ale podaj mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeśli w otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi jakaś kwestia budzi Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Nie mogę nic obiecać, ale podaj mi potem numer zgłoszenia, wówczas postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Re: roaming
Witaj w klubie (szykanowanych niesłusznymi opłatami). Bardzo słuszna decyzja dot. UKE. Szary abonent dla plusa niewiele znaczy, jeśli w ogóle cokolwiek, ale UKE to już inna bajka. Dokumentuj wszystkie połączenia w Polsce i w czasie pobytu za granicą, przedstawiaj pełne bilingi w UKE. W moim przypadku podziałało.valdinho pisze:Po dłuższym czasie od złożenia reklamacji otrzymałem odpowiedź:
"Szczegółowa analiza wykazała, że w okresie obserwacji więcej korzystał Pan z odebranych połączeń w Roamingu Regulowanym niż w Polsce. Tym samym od 1.5.2019 r. nastąpiło naliczanie dodatkowych opłat wynikających z decyzji Prezesa UKE."
Aha, czyli dlatego, że odebrałem jedno połączenie, a zazwyczaj w Polsce to ja dzwonię, to opłaty mam naliczone na wszystkie usługi. Logiczne i bardzo fair w stosunku do klienta. Co z tego, że z połączeń wychodzących, smsów i Internetu dużo więcej korzystałem w Polsce. Dramat. Idę z tym do UKE.
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
Re: roaming
No proszę, kolejny kwiatek pokazujący prawdziwie oblicze słynnego i tajemniczego algorytmu wyznaczania naruszenia Polityki Uczciwego Korzystania (FUP). Dramat i żenadavaldinho pisze:Po dłuższym czasie od złożenia reklamacji otrzymałem odpowiedź:
"Szczegółowa analiza wykazała, że w okresie obserwacji więcej korzystał Pan z odebranych połączeń w Roamingu Regulowanym niż w Polsce. Tym samym od 1.5.2019 r. nastąpiło naliczanie dodatkowych opłat wynikających z decyzji Prezesa UKE."
Aha, czyli dlatego, że odebrałem jedno połączenie, a zazwyczaj w Polsce to ja dzwonię, to opłaty mam naliczone na wszystkie usługi. Logiczne i bardzo fair w stosunku do klienta. Co z tego, że z połączeń wychodzących, smsów i Internetu dużo więcej korzystałem w Polsce. Dramat. Idę z tym do UKE.
roming
Witam chciałbym się dowiedzieć czy w abonamencie za 30 zł. mam darmowe połączenia międzynarodowe w romingu. Tz. czy dzwoniąc z np. niemiec do polski mam za darmo, bo w salonie plusa powiedziano mi że mam tylko 1 mc. darmowe a od 2 mca. mam już naliczaną opłatę. czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć jak jest naprawdę. dziękuję jaco
Ostatnio zmieniony 2 sie 2019, o 09:57 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: roaming
Witaj jaco78,
jeżeli chodzi o Roaming Regulowany, to działa to tak:
Jaki dokładnie plan cenowy posiadasz? Kiedy ta umowa została zawarta?
jeżeli chodzi o Roaming Regulowany, to działa to tak:
Więcej informacji znajdziesz na tej stronie.Jeśli w Polsce masz pakiety minut, SMS-ów, MMS-ów lub usługi „Bez limitu" do wszystkich sieci komórkowych, będziesz z nich korzystać także w roamingu na terenie Unii Europejskiej.
Jeśli w kraju korzystasz z pakietu internetowego, jego część będziesz mógł wykorzystać w Unii Europejskiej bez dodatkowych kosztów. Jego wielkość zależy od wysokości abonamentu.
Jaki dokładnie plan cenowy posiadasz? Kiedy ta umowa została zawarta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Witam taryfa to abonament za 30 zł. i została zawarta W lipcu 2019.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Witaj jaco78,
za jaki okres rozliczeniowy otrzymujesz faktury?jaco78 pisze:została zawarta W lipcu 2019.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rozliczanie roaming
witam,
Cchiałbym sie dowiedzieć, bo w pkt stacjonarnych takiej odpowiedzi nie uzyskałem jak rozliczany jest roaming. to znaczy jesli liczymy czas przebywania UE/ Polska sa to godziny zalogowania czy dni, bo przebywam w ciągu doby w kilku państwach. Tak szamo ważny jest czas wykonanych/ odebranych połączeń czy ilość. Specjalnie od 3 tygodni wykonuje polłąćzenia tylko w Polsce a nadal mam informację że dłużej jestem w UE. Czy można gdzieś sprawdzić który z pkt przekroczyłem.
Cchiałbym sie dowiedzieć, bo w pkt stacjonarnych takiej odpowiedzi nie uzyskałem jak rozliczany jest roaming. to znaczy jesli liczymy czas przebywania UE/ Polska sa to godziny zalogowania czy dni, bo przebywam w ciągu doby w kilku państwach. Tak szamo ważny jest czas wykonanych/ odebranych połączeń czy ilość. Specjalnie od 3 tygodni wykonuje polłąćzenia tylko w Polsce a nadal mam informację że dłużej jestem w UE. Czy można gdzieś sprawdzić który z pkt przekroczyłem.