roaming
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: roaming
Dzięki. Jakoś nie zauważyłem komunikatu od Plusa o zmianach. A już myślałem, że to błąd w Plus Online.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reklamacja faktury z roamingiem miedzynarodowym (Tajlandia)
Witam
Chciałbym prosić specjalistów plusa o radę i podpowiedź jak poprowadzić proces reklamacji faktury, która została mi naliczona za miesiąc grudzień 2019 po urlopie w Tajlandii.
Sytuacja miała miejsce na lotnisku w Bangkoku i wydarzyła się w kilka chwil. Podczas rozmowy z celnikiem przed wyjściem z samolotu zaistniała konieczność włączenia tranmisji danych. W ciągu minuty otrzymałem 3 wiadomości:
2:40 Wykorzystano 80% limitu w ramach usługi limiter DATA
2:40 Wykorzystano 100% limitu w ramach usługi limiter DATA i zapytanie o odblokowanie bezpłatnym SMSem
2:41 Wykorzystano 40% limitu w ramach usługi limiter DATA
2:44 Wysłałem SMS "Odblokuj"
po chwili wyłączyłem transmisję uzyskując potrzebne informacje
2:45 Otrzymałem SMS od Plusa z kosztami połączeń.....w tym internet 4,92zł/100KB
3:28 Dostaje SMS z informacją o zablokowaniu konta ze względu na przekroczenie limitu kredytywego.
Prosze o informację jak założyć reklamację i jak udokumentować tą sytuację (posiadam zrzuty ekranu) gdyż uważam, że operator w dziwnych odstępach czasu i w dziwnej kolejności przekazaywał mi informację o wykorzystanych danych, a także po czasie poinformował mnie o kosztach połączeń za granicą.
Z poważaniem, Rafał M.
Chciałbym prosić specjalistów plusa o radę i podpowiedź jak poprowadzić proces reklamacji faktury, która została mi naliczona za miesiąc grudzień 2019 po urlopie w Tajlandii.
Sytuacja miała miejsce na lotnisku w Bangkoku i wydarzyła się w kilka chwil. Podczas rozmowy z celnikiem przed wyjściem z samolotu zaistniała konieczność włączenia tranmisji danych. W ciągu minuty otrzymałem 3 wiadomości:
2:40 Wykorzystano 80% limitu w ramach usługi limiter DATA
2:40 Wykorzystano 100% limitu w ramach usługi limiter DATA i zapytanie o odblokowanie bezpłatnym SMSem
2:41 Wykorzystano 40% limitu w ramach usługi limiter DATA
2:44 Wysłałem SMS "Odblokuj"
po chwili wyłączyłem transmisję uzyskując potrzebne informacje
2:45 Otrzymałem SMS od Plusa z kosztami połączeń.....w tym internet 4,92zł/100KB
3:28 Dostaje SMS z informacją o zablokowaniu konta ze względu na przekroczenie limitu kredytywego.
Prosze o informację jak założyć reklamację i jak udokumentować tą sytuację (posiadam zrzuty ekranu) gdyż uważam, że operator w dziwnych odstępach czasu i w dziwnej kolejności przekazaywał mi informację o wykorzystanych danych, a także po czasie poinformował mnie o kosztach połączeń za granicą.
Z poważaniem, Rafał M.
Ostatnio zmieniony 9 sty 2020, o 11:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: roaming
Witaj miarek20,
opisz proszę sytuację, załącz posiadane screeny i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
opisz proszę sytuację, załącz posiadane screeny i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Pani Joanno
Nr wątku to: #1226011
dziękuję za pomoc
Nr wątku to: #1226011
dziękuję za pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: roaming
miarek20,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.miarek20 pisze:#1226011
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: roaming
Witam, pisze odnośnie jednej z sytuacji, jaka się dzieje teraz w Europie, ponieważ za trochę więcej niż 24h Wielka Brytania wychodzi z Unii Europejskiej. Czy RLAH przestanie działać w tym kraju od razu w momencie wyjścia z UE, czy jest planowana inna data?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Witaj krupniok200,
nic się nie zmienia od 01/02/2020 r. Stawki i sposoby rozliczeń pozostają bez zmian.krupniok200 pisze:Czy RLAH przestanie działać w tym kraju od razu w momencie wyjścia z UE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
A kiedy się zmieni?
Re: roaming
To zależy od umowy UK z UE. Może nigdy.
Re: roaming
Dzien dobry. Przebywalem tydzien na Wyspach Zielonego Przyladka. Mialem wylaczony przesyl danych a korzystalem jedynie z lokalnego wi-fi.
Na fakturze i na rachunku szczegolowym widze serie pozycji ktore oznaczone sa jako oplaty w roamingu 2zl za 50KB.
Jak to mozliwe ze takie oplaty sa naliczone skoro przesyl danych byl calkowicie wylaczony?
Adam
Na fakturze i na rachunku szczegolowym widze serie pozycji ktore oznaczone sa jako oplaty w roamingu 2zl za 50KB.
Jak to mozliwe ze takie oplaty sa naliczone skoro przesyl danych byl calkowicie wylaczony?
Adam
Re: roaming
Witaj szulca,
- trudno mi powiedzieć, co tam mogło zajść. Być może to kwestia telefonu, że w określonych sytuacjach jednak włącza transmisje.
Rachunek wystawiany jest na podstawie informacji, jakie prześle nam lokalny operator.
- trudno mi powiedzieć, co tam mogło zajść. Być może to kwestia telefonu, że w określonych sytuacjach jednak włącza transmisje.
Rachunek wystawiany jest na podstawie informacji, jakie prześle nam lokalny operator.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Czyli rozumiem ze nic nie moge na to poradzic?Ewa_Plus pisze:Witaj szulca,
- trudno mi powiedzieć, co tam mogło zajść. Być może to kwestia telefonu, że w określonych sytuacjach jednak włącza transmisje.
Rachunek wystawiany jest na podstawie informacji, jakie prześle nam lokalny operator.
Dodam ze takie obciazenia za 50KB sa na wszystkich 3 rodzinnych telefonach jakie mielismy ze soba, wiec to nie jest raczej wina samego telefonu bo wszystkie sa inne.
Uwazam ze jesli przesyl danych byl calkowicie wylaczony to zaden przesyl nie mial miejsca. Poza tym te rowne 50KB wielokrotnie zarejestrowane jest bardzo podejrzane. To musi byc cos systemowego.
Adam
Re: roaming
szulca,
- obawiam się, że jednak wynika to z ustawień telefonu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za sposób użytkowania telefonu przez Abonenta. Warto jeszcze raz sprawdzić, czy w telefonach jest zaznaczona opcja łączenia się tylko przez WiFi.
Możesz oczywiście złożyć reklamację, jednak nikt Ci nie powie, co mogło wygenerować takie połączenia. Być może jednak uda się anulować częściowo koszty.
- obawiam się, że jednak wynika to z ustawień telefonu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za sposób użytkowania telefonu przez Abonenta. Warto jeszcze raz sprawdzić, czy w telefonach jest zaznaczona opcja łączenia się tylko przez WiFi.
Możesz oczywiście złożyć reklamację, jednak nikt Ci nie powie, co mogło wygenerować takie połączenia. Być może jednak uda się anulować częściowo koszty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Dziwna sprawa. Jestem na 100% pewien ze przesyl danych byl wylaczony. Nie tylko w roamingu ale calkowicie.Ewa_Plus pisze:szulca,
- obawiam się, że jednak wynika to z ustawień telefonu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za sposób użytkowania telefonu przez Abonenta. Warto jeszcze raz sprawdzić, czy w telefonach jest zaznaczona opcja łączenia się tylko przez WiFi.
Możesz oczywiście złożyć reklamację, jednak nikt Ci nie powie, co mogło wygenerować takie połączenia. Być może jednak uda się anulować częściowo koszty.
Poza tym za ilosc przesylu 50KB za kazdym razem nie wyglada na realny przesyl danych.
Adam