Miela pisze:Odnośnie WiFi Calling - mam ograniczony pakiet internetu i nie chcę go dodatkowo zużywać na dzwonienie. Poza tym po co mi wtedy abonament skoro korzystam z WiFi?
Żeby korzystać nadal z tego samego "polskiego" numeru telefonu.
EDIT:
Miela pisze:
1. Jak wyłączę roaming albo włączę wybór ręczny, to nie mam żadnej sieci polskiej. Czyli rozumiem mam nie korzystać?
2. Po co te pakiety roamingowe (i tak okrojone!) skoro nie można korzystać?
3. Może skoro współpraca nam nie leży, należy ją zakończyć? Byłbym naprawdę zadowolony, jakbyście zrezygnowali z kontynuacji umowy i mógłbym sobie przenieść numery do innej sieci przed zakończeniem umowy.
4. Ciągle widzę naliczone opłaty i brak pakietu roamingowego dla numeru xxxxxxxxx.
5. Proszę mi zaproponować konstruktywne rozwiązanie - czy mam wyłączyć telefon jak jestem w domu? Czy co? Bo nie mam Waszego zasięgu, a spędzam w domu 90% czasu, więc jak wyłączę to będziecie brali kasę za nic. Jednocześnie chcę korzystać z telefonu i mam wrażenie, że jednak nie używam go zbyt intensywnie, nawet jeśli miałby to być roaming.
6. W sumie z tego pańskiego wywodu niewiele wynika, wolałbym, żeby był bardziej skondensowany - więcej konkretów i konkluzji a nie jakieś formułki. Bo nie wiem na czym stanęło. Mam się wypachać? Bo nie mam możliwości innego korzystania z telefonu - zasięg plusa mam jak sobie pójdę 500 m w jedną albo w drugą stronę. W domu nie mam.
To może ja spróbuję, tylko się nie denerwuj, bo niektóre odpowiedzi są "tendencyjne" ;)
1. Masz korzystać tam gdzie jest zasięg. Idź na podwórko sąsiada albo na górkę albo najlepiej przeprowadź się w miejsce gdzie jest zasięg.
2. Można korzystać, cała Polska korzysta, ale też wszyscy są równi i wpadają, tak jak ty, po 3-ch miesiącach korzystania w punkt regulaminu "polityki uczciwego korzystania z roamingu". Regulamin ani możliwości techniczne nie pozwalają na odstępstwa od tej reguły.
3. "Nam" współpraca leży, tylko ty tego nie potrafisz zrozumieć ;)
4. I jest to zgodne z regulaminem i tym co napisałem w p.2
5. Patrz p.2
6. "Wywód" jest obszerny, gdyż poprawna obsługa zapytania klienta wymaga pełnej i wyczerpującej odpowiedzi.