roaming
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Re: roaming
Chyba nie do końca zostałem zrozumiany. Po pierwsze, jeśli czytam w tym SMSie, że "W związku z tym od 07.10.2018 będziemy naliczać dodatkowe opłaty roamingowe", tzn. że za okres 30.09-06.10 opłaty te NIE będą naliczane. A przynajmniej tak to rozumiem. Po drugie, chodzi mi o to, DLACZEGO - pomimo "nieprzystawalności" czasu pobytu za granicą do okresu obserwacji - jest mowa o "przeważającym użyciu usług w RR". I wreszcie po trzecie, czy jak najbardziej mieszkając, pracując etc. W POLSCE, mogę sobie w trakcie wyjazdu służbowego na cztery dni (o które pytałem) używać telefonu w RR - bez dodatkowych opłat, czy mogę - na przykład używać telefonu w RR w trakcie dwutygodniowego (tak, czasem to się zdarza!) urlopu za granicą bez dodatkowych - i bezzasadnych - opłat? Powtarzam, absolutnie nie odmawiając Plusowi prawa do postępowania zgodnie z regulacjami prawnymi (w tym unijnymi), nie traktujcie wszystkich z założenia jak potencjalnych przestępców!
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
Re: roaming
Z tym traktowaniem jako przestępców to przesadziłeś, ale skoro:
"Od 30 września do 5 października przebywałem poza Polską (ale w UE - Niemcy, Austria). Łącznie 6 dni. 7 października dostałem SMSa z nr 2610, że "w ciągu ostatnich 30 dni zaobserwowaliśmy przeważające użycie usług w Roamingu Regulowanym. W związku z tym od 07.10.2018 będziemy naliczać dodatkowe opłaty roamingowe (...) Opłaty te nie będą naliczane jeśli w ciągu 30 dni będziesz zarówno więcej przebywać jak i korzystać ze wszystkich usług poza Roamingiem Regulowanym..."
to Plus w tym momencie stosuje pewien rodzaj mobbingu, wywierania (nieuzasadnionej!) presji wobec klienta i to jest niedopuszczalne. Miejmy nadzieję, że to tylko niedopracowany algorytm śledzenia aktywności roamingowej i do żadnych obciążeń finansowych nie dojdzie. Oczekiwałbym jednak od Plusa co najmniej przeprosin!
"Od 30 września do 5 października przebywałem poza Polską (ale w UE - Niemcy, Austria). Łącznie 6 dni. 7 października dostałem SMSa z nr 2610, że "w ciągu ostatnich 30 dni zaobserwowaliśmy przeważające użycie usług w Roamingu Regulowanym. W związku z tym od 07.10.2018 będziemy naliczać dodatkowe opłaty roamingowe (...) Opłaty te nie będą naliczane jeśli w ciągu 30 dni będziesz zarówno więcej przebywać jak i korzystać ze wszystkich usług poza Roamingiem Regulowanym..."
to Plus w tym momencie stosuje pewien rodzaj mobbingu, wywierania (nieuzasadnionej!) presji wobec klienta i to jest niedopuszczalne. Miejmy nadzieję, że to tylko niedopracowany algorytm śledzenia aktywności roamingowej i do żadnych obciążeń finansowych nie dojdzie. Oczekiwałbym jednak od Plusa co najmniej przeprosin!
Re: roaming
AndrzejiHania,
- wskazanie 30-dniowego okresu obserwacji oznacza, że są to opłaty stosowane na podstawie decyzji administracyjnej Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w części IV cennika http://www.plus.pl/documents/16/1256575 ... PAID_2.pdf
Mogło się zdarzyć, że wiadomość trafiła do Ciebie pomyłkowo. Mieliśmy w ostatnim czasie kilka takich zgłoszeń, co było dalej weryfikowane. Jeżeli tak się stało, przepraszam za kłopot. Gdyby jednak na f-rze znalazły się niewłaściwe rozliczone opłaty w roamingu, to wtedy jak najbardziej sprawa do reklamacji.
- wskazanie 30-dniowego okresu obserwacji oznacza, że są to opłaty stosowane na podstawie decyzji administracyjnej Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w części IV cennika http://www.plus.pl/documents/16/1256575 ... PAID_2.pdf
Mogło się zdarzyć, że wiadomość trafiła do Ciebie pomyłkowo. Mieliśmy w ostatnim czasie kilka takich zgłoszeń, co było dalej weryfikowane. Jeżeli tak się stało, przepraszam za kłopot. Gdyby jednak na f-rze znalazły się niewłaściwe rozliczone opłaty w roamingu, to wtedy jak najbardziej sprawa do reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Niższe stawki dodatkowych opłat za usługi roamingowe w Unii Europejskiej: https://news.plus.pl/#/art:8131/nizsze- ... ropejskiej
Re: roaming
Witam, złożyłam reklamacje odnosnie opłat za roaming w w limiter data. Czy moglibyście przyspieszyć reklamacje? Problem w tym ze nie otrzymaliśmy zadnego nr reklamacji poniewaz składaliśmy przez plus online. Moglibyście pomoc?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
Witaj agus27,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy reklamacja pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy reklamacja pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Dziekuje za informacje, przesłałam maila tak jak Pani pisała .Marta_Plus pisze:Witaj agus27,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy reklamacja pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
agus27,
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam sprawę dalej.
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Marta_Plus pisze:agus27,
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam sprawę dalej.
Dziękuję, mam nadzieje ze pozytywnie rozpatrzycie moja prosbe
Re: roaming
pani Marto czy cos wiadomo w sprawie mojej reklamacji. mogłaby Pani sie dowiedzieć co i jak?Marta_Plus pisze:agus27,
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam sprawę dalej.
Pozdrawiam
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Re: roaming
Wydaje mi się, że nic nie zostało załatwione mimo reklamacji (złożonej online). Jestem na kolejnym wyjeździe służbowym (w innym kraju niż poprzednio, powinno to PLUSowi dać do myślenia, prawda?) , i od razu na lotnisku dostaję SMSa, że zostają naliczane opłaty za połączenia we/wy i dane. Pomijam, że jest to kwestia 0.03/min. Chodzi o zasadę.Ewa_Plus pisze:AndrzejiHania,
- wskazanie 30-dniowego okresu obserwacji oznacza, że są to opłaty stosowane na podstawie decyzji administracyjnej Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Mogło się zdarzyć, że wiadomość trafiła do Ciebie pomyłkowo. Mieliśmy w ostatnim czasie kilka takich zgłoszeń, co było dalej weryfikowane. Jeżeli tak się stało, przepraszam za kłopot. Gdyby jednak na f-rze znalazły się niewłaściwe rozliczone opłaty w roamingu, to wtedy jak najbardziej sprawa do reklamacji.
Przypomnę, że "Opłaty te nie będą naliczane jeśli w ciągu 30 dni będziesz zarówno więcej przebywać jak i korzystać ze wszystkich usług poza Roamingiem Regulowanym..."
W listopadzie znów mam przewidywany wyjazd służbowy za granicę, również w UE. Czy, a jeśli tak to jak to wpłynie na "naliczanie dodatkowych opłat roamingowych", jeśli wyjazd ten ma trwać 4 dni? Zamierzam w styczniu jechać na dwa tygodnie na urlop (Portugalia, UE). Co wtedy? Chyba nie na to się umawiałem, podpisując umowę. Coraz bardziej żałuję decyzji o przejściu do tej sieci.
POWTÓRZĘ TO DUŻYMI LITERAMI
Rozumiem, że jest sporo cwaniaków, którzy mieszkając poza Polską "robią sobie dobrze" kosztem operatora, ale na litość, nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora!
I po raz kolejny nie ukrywam, że bardzo niecierpliwie czekam na odpowiedzi.
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
Re: roaming
agus27,
- my z poziomu Forum nie mamy wglądu na konta Klientów. Wkrótce powinnaś otrzymać odpowiedź z Departamentu Reklamacji. Ewentualnie możesz napisać w tej sprawie do Działu Obsługi Klienta przez formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie. Pamiętaj, żeby w wiadomości podać swoje dane: imię i nazwisko, swój PESEL albo hasło Plus Kod 5 (jeśli masz je ustalone).
Jeśli nie, to podeślij mi numer telefonu, którego dotyczy ta sytuacja, na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie podając swój nick i dopisek: FORUM.
Pozwoli mi to na wysłanie interwencji w Twojej sprawie z prośbą o pilne wyjaśnienie.
- my z poziomu Forum nie mamy wglądu na konta Klientów. Wkrótce powinnaś otrzymać odpowiedź z Departamentu Reklamacji. Ewentualnie możesz napisać w tej sprawie do Działu Obsługi Klienta przez formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie. Pamiętaj, żeby w wiadomości podać swoje dane: imię i nazwisko, swój PESEL albo hasło Plus Kod 5 (jeśli masz je ustalone).
- posiadasz może numer tego zgłoszenia? Jeśli tak, to podaj mi go tutaj, proszę.AndrzejiHania pisze:nic nie zostało załatwione mimo reklamacji (złożonej online).
Jeśli nie, to podeślij mi numer telefonu, którego dotyczy ta sytuacja, na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie podając swój nick i dopisek: FORUM.
Pozwoli mi to na wysłanie interwencji w Twojej sprawie z prośbą o pilne wyjaśnienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Re: roaming
Stare zgłoszenie: #299880Ewa_Plus pisze:- posiadasz może numer tego zgłoszenia?(...)
Nowe (dzisiejsze): #325288
Pani z PLUSa (imię i nazwisko do mojej wiadomości) odpowiedziała mi, że stare nie zostało jeszcze rozpatrzone. Wiem, że macie 30 dni na rozpatrzenie, ale mnie cały czas licznik cyka.
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
Re: roaming
AndrzejiHania,
- dziękuję za podane numery zgłoszeń. Poprosiłam już Departament Reklamacji o przyśpieszenie weryfikacji opisanej przez Ciebie sprawy.
- dziękuję za podane numery zgłoszeń. Poprosiłam już Departament Reklamacji o przyśpieszenie weryfikacji opisanej przez Ciebie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Re: roaming
Już chciałem Was pochwalić. Już zniknęły naliczone opłaty "roamingowe" za poprzednie dni, więc wykonałem parę telefonów do Polski. I cóż widzę? Znowu "Kwota rozmów/SMS po przekroczeniu Twoich pakietów: xxx zł". Ludzie! Dewizą plusa powinno być "nie wie lewica, co czyni prawica"!!!Ewa_Plus pisze:AndrzejiHania,
...Poprosiłam już Departament Reklamacji o przyśpieszenie weryfikacji opisanej przez Ciebie sprawy.
Oświadczam uroczyście, że zgłaszam sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. I tylko chciałem się zapytać, czy kolejne wyjazdy zagraniczne - a muszę jeździć dosyć często, jak również marzy mi się urlop - opłacę ciężkim zdenerwowaniem? O pieniądzach już nie wspomnę, gdyż, powtarzam, chodzi o zasadę.
Dwa cytaty, do zastanowienia:
"Podejrzliwość w stosunku do wszystkich jest męcząca, trzeba komuś ufać, bo trzeba przy kimś odpocząć." Kapuściński, Cesarz.
"Nie składaj obietnic, jeśli nie jesteś pewien, czy zamierzasz ich dotrzymać." Nicholas Sparks
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!