roaming
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
MarDab90,
opisany problem występuje na telefonie, który podałeś w opisie - Xiaomi Redmi 4X?
opisany problem występuje na telefonie, który podałeś w opisie - Xiaomi Redmi 4X?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
tak lecz przekladalem kartę do innych telefonów i również tylko 3g
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: roaming
MarDab90,
dziękuję za potwierdzenie. Jeśli jesteś jeszcze za granicą, prześlij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika) następujące informacje:
- numer telefonu, którego sprawa dotyczy,
- lokalizację.
Poproszę wówczas dział techniczny o weryfikację.
dziękuję za potwierdzenie. Jeśli jesteś jeszcze za granicą, prześlij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika) następujące informacje:
- numer telefonu, którego sprawa dotyczy,
- lokalizację.
Poproszę wówczas dział techniczny o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
MarDab90,
- przekazaliśmy sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.
Przy okazji sprawdź proszę, czy nie masz przypadkiem jakiś zaległych rachunków do opłacania.
To mogłoby skutkować podobnymi utrudnieniami w Roamingu.
- przekazaliśmy sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.
Przy okazji sprawdź proszę, czy nie masz przypadkiem jakiś zaległych rachunków do opłacania.
To mogłoby skutkować podobnymi utrudnieniami w Roamingu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Re: roaming
Dziękując za przyspieszenie odpowiedzi, NIE DZIĘKUJĘ za sposób, w jaki moja reklamacja została załatwiona.Marta_Plus pisze:AndrzejiHania,
Poprosiłam już o przyśpieszenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Uzyskałem dzisiaj następującą odpowiedź (podkreślenia i wytłuszczenia moje):
"...Dodatkowe opłaty roamingowe wynikające z decyzji Prezesa UKE nie są pobierane za wysyłanie wiadomości SMS i MMS i zgodnie z Cennikiem wynoszą:
• 0,03 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego,
• 0,03 zł za minutę odebranego połączenia głosowego,
• 3,73 zł za każdy GB transmisji danych.
Dodatkowe opłaty roamingowe, o których mowa powyżej, przestają być naliczane jeśli w ostatnich 30 dniach Abonent częściej przebywał oraz więcej korzystał z usług w Polsce albo Roamingu międzynarodowym nieregulowanym (Roaming międzynarodowy poza UE oraz Islandią, Norwegią i Liechtensteinem) niż w Roamingu Regulowanym lub w chwili rozpoczęcia doliczania dodatkowych opłat roamingowych na podstawie Polityki Uczciwego Korzystania.
Przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości.
Mając na uwadze powyższe potwierdzam zasadność naliczonych opłat w fakturze nr xxxxxxxxxxx.
Reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
(...) gdy reklamującym jest konsument, przysługuje także możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub innego podmiotu uprawnionego, wpisanego do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (...)
Z poważaniem
Anna W.
Doradca Klienta(...)"
Podsumowując, z mojego punktu widzenia, dostałem odpowiedź, z której wynika (1 - pierwsze wytłuszczenie) że jestem upośledzonym umysłowo, któremu trzeba tłumaczyć to samo dziesięć razy, a on i tak nie zrozumie, i będzie się domagał nie wiadomo czego. (2 - drugie wytłuszczenie) moja analiza użytkowania w kraju i za granicą nie jest warta stukania w klawisze, które wykonałem, bo plus i tak nie wykazał nieprawidłowości. Bujaj się, abonencie! Sam nie wiem, czy pani Anna W., doradca klienta, nie popatrzyła w załączone przeze mnie bilingi, które, co do czego jestem pewien, i tak są do odzyskania w plusie, czy po prostu wygenerowała odpowiedź automatycznie (jak to zresztą wynika z dalszego ciągu tego e-maila).
Ponieważ (trzecie wytłuszczenie) reklamacja została zakończona (negatywnie), więc mogę zgłosić skargę/reklamację do Prezesa UKE i/lub UOKiK (podkreślenia), z czego wreszcie skorzystam. I jeszcze parę uwag:
1) prędzej piekło zamarznie, a Hitler i Stalin będą tam jeździć na łyżwach, niż przedłużymy umowę z plusem po zakończeniu obecnie trwającej;
2) już to napisałem, ale powtórzę, że klient zadowolony przyprowadzi następnego, a niezadowolony zniechęci dziesięciu potencjalnych;
3) proszę o docenienie faktu, że pomimo potraktowania mnie jak imbecyla i oszusta zarazem, staram się nie używać słów powszechnie uznanych za obraźliwe.
4) jeśli tak wygląda powszechna praktyka, to nie dziwi mnie, kto zajmuje czołowe miejsce w rankingu 500 najbogatszych Polaków. "Po kopiejkę i car się schyli, a po rubla przyklęknie". Po polsku - ziarnko do ziarnka...
Brawo wy!
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
Re: roaming
To ja moze zadam proste pytanie , ile kosztuje 1 GB po zakończeniu pakietu który mi przysługuje ( wielkosc uzależniona od rachunku)
37 PLN , 3,70 PLN ile ? Jakaś sensowna opowiedź mnie interesuje .
Pozanto :
Od kiedy EU uregulowała ceny połaczan , wiekszosc z nich jest realizowana po VOiP gdzie jakość spada , ale kogo (czytaj : operatora) to interesuje skoro nie może naliczać "fajnych" opłat .
LTE u operatora zagranicznego to jest kpina ... Zrobiłem prosty test we włoszech , ale zapomniałem tego udokumentowac , ale zrobie to nastepnym razem .
Włoska sieć komórkowa WIND :
Mój numer z plusa zalogowany do tej sieci , wskazuje ze jest podłaczony do LTE
w tym samym czasie pre-paid z włoskiej sieci WIND , ta sama lokalizacja , telefony leża koło siebi i sa tej samej marki
Internet z pre-paid działa jakies 4-5 razy szybciej , gdzie zalogowany Plus czasem ma ping timed out .
Zeby nie było zamieniłem karty sim miejscami , zeby nie było ze telefon coś szwankuje ...
To samo , pre-paid WIND idealnie chodzi po LTE, a zalogowany przez karte SIM Plus , do sieci WIND LTE działa jak nie powiem co .... tragicznie .
Testy powtórzyłem kilkukrotnie w kilku lokalizacjach , efekt ten sam .
P.S. Rok temu zgłaszałem podobny problem w Niemczech w sieci O2 .. też LTE a prawie nie działało , gdzie mój kolega miam abonament w O2 i smigał mu internet po LTE aż miło gdzie mi prawie w ogole nie działał .
Podejrzewam jest wiecej takich krajów ze tak to jest porobione . ciekawi mnie czy niemiec czy włoch jak przyjezdza do Polski to też takie jaja ma
37 PLN , 3,70 PLN ile ? Jakaś sensowna opowiedź mnie interesuje .
Pozanto :
Od kiedy EU uregulowała ceny połaczan , wiekszosc z nich jest realizowana po VOiP gdzie jakość spada , ale kogo (czytaj : operatora) to interesuje skoro nie może naliczać "fajnych" opłat .
LTE u operatora zagranicznego to jest kpina ... Zrobiłem prosty test we włoszech , ale zapomniałem tego udokumentowac , ale zrobie to nastepnym razem .
Włoska sieć komórkowa WIND :
Mój numer z plusa zalogowany do tej sieci , wskazuje ze jest podłaczony do LTE
w tym samym czasie pre-paid z włoskiej sieci WIND , ta sama lokalizacja , telefony leża koło siebi i sa tej samej marki
Internet z pre-paid działa jakies 4-5 razy szybciej , gdzie zalogowany Plus czasem ma ping timed out .
Zeby nie było zamieniłem karty sim miejscami , zeby nie było ze telefon coś szwankuje ...
To samo , pre-paid WIND idealnie chodzi po LTE, a zalogowany przez karte SIM Plus , do sieci WIND LTE działa jak nie powiem co .... tragicznie .
Testy powtórzyłem kilkukrotnie w kilku lokalizacjach , efekt ten sam .
P.S. Rok temu zgłaszałem podobny problem w Niemczech w sieci O2 .. też LTE a prawie nie działało , gdzie mój kolega miam abonament w O2 i smigał mu internet po LTE aż miło gdzie mi prawie w ogole nie działał .
Podejrzewam jest wiecej takich krajów ze tak to jest porobione . ciekawi mnie czy niemiec czy włoch jak przyjezdza do Polski to też takie jaja ma
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
flat,
po przekroczeniu przyznanego limitu opłata wynosi 3,73 zł/GB. Więcej info tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentOplaty.flat pisze:ile kosztuje 1 GB po zakończeniu pakietu który mi przysługuje
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
flat pisze:ile kosztuje 1 GB po zakończeniu pakietu który mi przysługuje
Basia_Plus pisze:flat,po przekroczeniu przyznanego limitu opłata wynosi 3,73 zł/GB. Więcej info tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentOplaty.
No a mi policzył Plus "troche" wiecej.
Wiecej info poniżej . Mam zgłaszać reklamacje ?, bo to jakieś kilka razy wiecej
za 2,5 GB na fakturze wyszło 31,55 zł netto
Za 200 MB skasował mnie plus 4,67 Brutto :)
- Załączniki
-
- plusgsm2.JPG (14.77 KiB) Przejrzano 1821 razy
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
flat,
informację, jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
informację, jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Rejestracja: 9 paź 2018, o 13:28
Re: roaming
To znowu ja, wasz dyżurny malkontent.
Czuję się oszukany - podwójnie. Po pierwsze, przez sieć plus, która odrzuciła w sposób dalece bezzasadny moją reklamację. Napisałem skargę do prezesa UKE oraz do UOKiK, czekam na rozwój wypadków. Ale również, po drugie, przez panią konsultantkę z tego forum (pominę litościwie nicka, i tak można sobie sprawdzić), która napisała, że jeśli w ciągu 30 poprzednich dni spełnię określone cztery warunki, to plus przestanie mi naliczać opłaty roamingowe. I co? I nic! Kolejny wyjazd, dzisiaj, 17.03 i na lotnisku we Frankfurcie dostaję SMSa o naliczanych opłatach roamingowych, a żebym nie zapomniał, to na zachętę od razu (za 21 sekund połączenie przychodzące) kolejne parę groszy do następnej faktury. Czy pani konsultantka z tego forum - pewnie sobie przypomni - napisze jakieś wytłumaczenie, czy też spuści moją epistolografię w plonka? Spełniam cztery warunki, a jakże. W waszych oczach jest to tyle warte, co ... OK, wytrzymam i nie będę używać niecenzuralnych słów.
Jakoś zaczyna mi się to podobać (w sensie, są konsekwentni *) ). Myślę o założeniu podstrony na facebooku, gdzie ze szczegółami opiszę praktyki stosowane przez obecnego mojego operatora. To nie jest groźba (w sensie szantażu czy innej groźby karalnej), tylko po prostu czysta desperacja.
*) Taka konsekwencja w działaniu, jak u alkoholika. Jak powie, że się napije, to choćby się paliło i waliło, to się napije. Nawet w niehandlową niedzielę. Nawet w ST.Patrick's Day.
Uzupełnienie w dniu następnym: wszedłem na czat, żeby zadać podobne pytanie. Pan (?) konsultant zaczął mi udowadniać, że, mówiąc brutalnie, jestem wielbłądem. Że reklamacja (złożona przez nas 28.02 i odrzucona 04.03), została zarejestrowana w systemie plusa 14.03. To nie pomyłka, 10 dni po tym, jak została odrzucona. Składam wniosek racjonalizatorski, by zatrudnić na czacie mniej osób, za to takich, które przynajmniej potrafią kłamać. I najlepsze na koniec: w trakcie pisania przeze mnie kolejnego pytania (zagadnienia) pan konsultant stwierdził, cytuję z grubsza "ponieważ odpowiedź nie została udzielona, czat zostaje zamknięty". SUUUPER!!! Miałem tyle rozumu, że wcześniej (co prawda nie do końca, ale zawsze) zapisałem treść czatu. Do wglądu dla zainteresowanych. [ironia] Brawo wy![/ironia]
Czuję się oszukany - podwójnie. Po pierwsze, przez sieć plus, która odrzuciła w sposób dalece bezzasadny moją reklamację. Napisałem skargę do prezesa UKE oraz do UOKiK, czekam na rozwój wypadków. Ale również, po drugie, przez panią konsultantkę z tego forum (pominę litościwie nicka, i tak można sobie sprawdzić), która napisała, że jeśli w ciągu 30 poprzednich dni spełnię określone cztery warunki, to plus przestanie mi naliczać opłaty roamingowe. I co? I nic! Kolejny wyjazd, dzisiaj, 17.03 i na lotnisku we Frankfurcie dostaję SMSa o naliczanych opłatach roamingowych, a żebym nie zapomniał, to na zachętę od razu (za 21 sekund połączenie przychodzące) kolejne parę groszy do następnej faktury. Czy pani konsultantka z tego forum - pewnie sobie przypomni - napisze jakieś wytłumaczenie, czy też spuści moją epistolografię w plonka? Spełniam cztery warunki, a jakże. W waszych oczach jest to tyle warte, co ... OK, wytrzymam i nie będę używać niecenzuralnych słów.
Jakoś zaczyna mi się to podobać (w sensie, są konsekwentni *) ). Myślę o założeniu podstrony na facebooku, gdzie ze szczegółami opiszę praktyki stosowane przez obecnego mojego operatora. To nie jest groźba (w sensie szantażu czy innej groźby karalnej), tylko po prostu czysta desperacja.
*) Taka konsekwencja w działaniu, jak u alkoholika. Jak powie, że się napije, to choćby się paliło i waliło, to się napije. Nawet w niehandlową niedzielę. Nawet w ST.Patrick's Day.
Uzupełnienie w dniu następnym: wszedłem na czat, żeby zadać podobne pytanie. Pan (?) konsultant zaczął mi udowadniać, że, mówiąc brutalnie, jestem wielbłądem. Że reklamacja (złożona przez nas 28.02 i odrzucona 04.03), została zarejestrowana w systemie plusa 14.03. To nie pomyłka, 10 dni po tym, jak została odrzucona. Składam wniosek racjonalizatorski, by zatrudnić na czacie mniej osób, za to takich, które przynajmniej potrafią kłamać. I najlepsze na koniec: w trakcie pisania przeze mnie kolejnego pytania (zagadnienia) pan konsultant stwierdził, cytuję z grubsza "ponieważ odpowiedź nie została udzielona, czat zostaje zamknięty". SUUUPER!!! Miałem tyle rozumu, że wcześniej (co prawda nie do końca, ale zawsze) zapisałem treść czatu. Do wglądu dla zainteresowanych. [ironia] Brawo wy![/ironia]
Byłem w Play'u, jestem w Plusie. Com uczynił, o Zeusie!!!
Re: roaming
- my z poziomu Forum nie mamy wglądu na konta Klientów, zatem najlepiej będzie poczekać na odpowiedź na powyższe zgłoszenie.AndrzejiHania pisze:napisałem skargę do prezesa UKE oraz do UOKiK, czekam na rozwój wypadków.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Witam serdecznie ,
złozyłem oczywiscie reklamacje i została rozpatrzona pozytywnie , ( korekta ma przyjsc na przyszłej fakturze) ..
ale ...
miałem kolejną wycieczke tym razem do UK ( dalej w Uni )
i cos mi sie tutaj nie zgadza poraz kolejny :
przytocze słowa - bo mam wrażenie ze mamy spore rozbierżności w zeznaniach co do kwoty za GB po przekroczeniu limitu
Kwota znacząco sie różni
złozyłem oczywiscie reklamacje i została rozpatrzona pozytywnie , ( korekta ma przyjsc na przyszłej fakturze) ..
ale ...
miałem kolejną wycieczke tym razem do UK ( dalej w Uni )
i cos mi sie tutaj nie zgadza poraz kolejny :
przytocze słowa - bo mam wrażenie ze mamy spore rozbierżności w zeznaniach co do kwoty za GB po przekroczeniu limitu
Gdzie lezy prawda ? Wasza strona www podaje 3,73zł/ GB , wysyłacie SMSy ze 23,95zł / GBBasia_Plus pisze:flat,
po przekroczeniu przyznanego limitu opłata wynosi 3,73 zł/GB. Więcej info tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentOplaty.flat pisze:ile kosztuje 1 GB po zakończeniu pakietu który mi przysługuje
Kwota znacząco sie różni
Re: roaming
A ja podziwiam twoją konsekwencję! Gdyby mi się to przytrafiło to nie wiem jak długo bym wytrzymałAndrzejiHania pisze:
*) Taka konsekwencja w działaniu, jak u alkoholika. Jak powie, że się napije, to choćby się paliło i waliło, to się napije. Nawet w niehandlową niedzielę. Nawet w ST.Patrick's Day.
ps. gdybyś był kiedyś na Warmii to stawiam Dry Stouta (mówią, że o posmaku irlandzkim, prosto z browaru Ukiel), za wytrwałość
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
Witaj flat,
to są dwie różne stawki. 23,95 zł/GB to standardowa stawka po wyczerpaniu pakietu (limitu roamingowego Data). Natomiast stawka 3,73/GB obowiązuje w sytuacji, gdy posiadasz jeszcze limit roamingowy Data, jednak w 30 dniowym okresie obserwacji odnotowano przeważające użycie Internetu/bytność poza Polską.flat pisze: Gdzie lezy prawda ? Wasza strona www podaje 3,73zł/ GB , wysyłacie SMSy ze 23,95zł / GB
Kwota znacząco sie różni
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Co czuje że sami do końca nie wiecie co piszecie ..
Pogrubiłem 2 zdania w 2 wypowiedziach. Prosze sie ostatecznie okreslić
Pogrubiłem 2 zdania w 2 wypowiedziach. Prosze sie ostatecznie okreslić
Basia_Plus pisze:flat,po przekroczeniu przyznanego limitu opłata wynosi 3,73 zł/GB. Więcej info tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentOplaty.
Jeśli druga wypowiedź jest prawdziwa to wygląda na to, że rozpatrzyliście pozytywnie reklamacje, która nie powinna być pozytywnie rozpatrzona.Basia_Plus pisze:Witaj flat,
to są dwie różne stawki. 23,95 zł/GB to standardowa stawka po wyczerpaniu pakietu (limitu roamingowego Data).Natomiast stawka 3,73/GB obowiązuje w sytuacji, gdy posiadasz jeszcze limit roamingowy Data, jednak w 30 dniowym okresie obserwacji odnotowano przeważające użycie Internetu/bytność poza Polską.flat pisze: Gdzie lezy prawda ? Wasza strona www podaje 3,73zł/ GB , wysyłacie SMSy ze 23,95zł / GB
Kwota znacząco sie różni