Strona 15 z 36

Re: roaming

: 10 paź 2018, o 07:46
autor: AndrzejiHania
Chyba nie do końca zostałem zrozumiany. Po pierwsze, jeśli czytam w tym SMSie, że "W związku z tym od 07.10.2018 będziemy naliczać dodatkowe opłaty roamingowe", tzn. że za okres 30.09-06.10 opłaty te NIE będą naliczane. A przynajmniej tak to rozumiem. Po drugie, chodzi mi o to, DLACZEGO - pomimo "nieprzystawalności" czasu pobytu za granicą do okresu obserwacji - jest mowa o "przeważającym użyciu usług w RR". I wreszcie po trzecie, czy jak najbardziej mieszkając, pracując etc. W POLSCE, mogę sobie w trakcie wyjazdu służbowego na cztery dni (o które pytałem) używać telefonu w RR - bez dodatkowych opłat, czy mogę - na przykład używać telefonu w RR w trakcie dwutygodniowego (tak, czasem to się zdarza!) urlopu za granicą bez dodatkowych - i bezzasadnych - opłat? Powtarzam, absolutnie nie odmawiając Plusowi prawa do postępowania zgodnie z regulacjami prawnymi (w tym unijnymi), nie traktujcie wszystkich z założenia jak potencjalnych przestępców!

Re: roaming

: 10 paź 2018, o 08:07
autor: TomPL
Z tym traktowaniem jako przestępców to przesadziłeś, ale skoro:
"Od 30 września do 5 października przebywałem poza Polską (ale w UE - Niemcy, Austria). Łącznie 6 dni. 7 października dostałem SMSa z nr 2610, że "w ciągu ostatnich 30 dni zaobserwowaliśmy przeważające użycie usług w Roamingu Regulowanym. W związku z tym od 07.10.2018 będziemy naliczać dodatkowe opłaty roamingowe (...) Opłaty te nie będą naliczane jeśli w ciągu 30 dni będziesz zarówno więcej przebywać jak i korzystać ze wszystkich usług poza Roamingiem Regulowanym..."
to Plus w tym momencie stosuje pewien rodzaj mobbingu, wywierania (nieuzasadnionej!) presji wobec klienta i to jest niedopuszczalne. Miejmy nadzieję, że to tylko niedopracowany algorytm śledzenia aktywności roamingowej i do żadnych obciążeń finansowych nie dojdzie. Oczekiwałbym jednak od Plusa co najmniej przeprosin!

Re: roaming

: 10 paź 2018, o 17:47
autor: Ewa_Plus
AndrzejiHania,
- wskazanie 30-dniowego okresu obserwacji oznacza, że są to opłaty stosowane na podstawie decyzji administracyjnej Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w części IV cennika http://www.plus.pl/documents/16/1256575 ... PAID_2.pdf

Mogło się zdarzyć, że wiadomość trafiła do Ciebie pomyłkowo. Mieliśmy w ostatnim czasie kilka takich zgłoszeń, co było dalej weryfikowane. Jeżeli tak się stało, przepraszam za kłopot. Gdyby jednak na f-rze znalazły się niewłaściwe rozliczone opłaty w roamingu, to wtedy jak najbardziej sprawa do reklamacji.

Re: roaming

: 12 paź 2018, o 21:57
autor: habish
Niższe stawki dodatkowych opłat za usługi roamingowe w Unii Europejskiej: https://news.plus.pl/#/art:8131/nizsze- ... ropejskiej

Re: roaming

: 22 paź 2018, o 14:20
autor: agus27
Witam, złożyłam reklamacje odnosnie opłat za roaming w w limiter data. Czy moglibyście przyspieszyć reklamacje? Problem w tym ze nie otrzymaliśmy zadnego nr reklamacji poniewaz składaliśmy przez plus online. Moglibyście pomoc?

Re: roaming

: 22 paź 2018, o 14:41
autor: Marta_Plus
Witaj agus27,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy reklamacja pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Re: roaming

: 22 paź 2018, o 15:10
autor: agus27
Marta_Plus pisze:Witaj agus27,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy reklamacja pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Dziekuje za informacje, przesłałam maila tak jak Pani pisała .

Re: roaming

: 22 paź 2018, o 15:43
autor: Marta_Plus
agus27,

dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam sprawę dalej.

Re: roaming

: 22 paź 2018, o 15:46
autor: agus27
Marta_Plus pisze:agus27,

dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam sprawę dalej.

Dziękuję, mam nadzieje ze pozytywnie rozpatrzycie moja prosbe

Re: roaming

: 23 paź 2018, o 19:58
autor: agus27
Marta_Plus pisze:agus27,

dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam sprawę dalej.
pani Marto czy cos wiadomo w sprawie mojej reklamacji. mogłaby Pani sie dowiedzieć co i jak?

Pozdrawiam

Re: roaming

: 24 paź 2018, o 09:39
autor: AndrzejiHania
Ewa_Plus pisze:AndrzejiHania,
- wskazanie 30-dniowego okresu obserwacji oznacza, że są to opłaty stosowane na podstawie decyzji administracyjnej Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Mogło się zdarzyć, że wiadomość trafiła do Ciebie pomyłkowo. Mieliśmy w ostatnim czasie kilka takich zgłoszeń, co było dalej weryfikowane. Jeżeli tak się stało, przepraszam za kłopot. Gdyby jednak na f-rze znalazły się niewłaściwe rozliczone opłaty w roamingu, to wtedy jak najbardziej sprawa do reklamacji.
Wydaje mi się, że nic nie zostało załatwione mimo reklamacji (złożonej online). Jestem na kolejnym wyjeździe służbowym (w innym kraju niż poprzednio, powinno to PLUSowi dać do myślenia, prawda?) , i od razu na lotnisku dostaję SMSa, że zostają naliczane opłaty za połączenia we/wy i dane. Pomijam, że jest to kwestia 0.03/min. Chodzi o zasadę.
Przypomnę, że "Opłaty te nie będą naliczane jeśli w ciągu 30 dni będziesz zarówno więcej przebywać jak i korzystać ze wszystkich usług poza Roamingiem Regulowanym..."
W listopadzie znów mam przewidywany wyjazd służbowy za granicę, również w UE. Czy, a jeśli tak to jak to wpłynie na "naliczanie dodatkowych opłat roamingowych", jeśli wyjazd ten ma trwać 4 dni? Zamierzam w styczniu jechać na dwa tygodnie na urlop (Portugalia, UE). Co wtedy? Chyba nie na to się umawiałem, podpisując umowę. Coraz bardziej żałuję decyzji o przejściu do tej sieci.
POWTÓRZĘ TO DUŻYMI LITERAMI
Rozumiem, że jest sporo cwaniaków, którzy mieszkając poza Polską "robią sobie dobrze" kosztem operatora, ale na litość, nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora!
I po raz kolejny nie ukrywam, że bardzo niecierpliwie czekam na odpowiedzi.

Re: roaming

: 24 paź 2018, o 11:15
autor: Ewa_Plus
agus27,
- my z poziomu Forum nie mamy wglądu na konta Klientów. Wkrótce powinnaś otrzymać odpowiedź z Departamentu Reklamacji. Ewentualnie możesz napisać w tej sprawie do Działu Obsługi Klienta przez formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie. Pamiętaj, żeby w wiadomości podać swoje dane: imię i nazwisko, swój PESEL albo hasło Plus Kod 5 (jeśli masz je ustalone).
AndrzejiHania pisze:nic nie zostało załatwione mimo reklamacji (złożonej online).
- posiadasz może numer tego zgłoszenia? Jeśli tak, to podaj mi go tutaj, proszę.
Jeśli nie, to podeślij mi numer telefonu, którego dotyczy ta sytuacja, na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie podając swój nick i dopisek: FORUM.
Pozwoli mi to na wysłanie interwencji w Twojej sprawie z prośbą o pilne wyjaśnienie.

Re: roaming

: 24 paź 2018, o 12:10
autor: AndrzejiHania
Ewa_Plus pisze:- posiadasz może numer tego zgłoszenia?(...)
Stare zgłoszenie: #299880
Nowe (dzisiejsze): #325288
Pani z PLUSa (imię i nazwisko do mojej wiadomości) odpowiedziała mi, że stare nie zostało jeszcze rozpatrzone. Wiem, że macie 30 dni na rozpatrzenie, ale mnie cały czas licznik cyka.

Re: roaming

: 24 paź 2018, o 13:12
autor: Ewa_Plus
AndrzejiHania,
- dziękuję za podane numery zgłoszeń. Poprosiłam już Departament Reklamacji o przyśpieszenie weryfikacji opisanej przez Ciebie sprawy.

Re: roaming

: 25 paź 2018, o 20:04
autor: AndrzejiHania
Ewa_Plus pisze:AndrzejiHania,
...Poprosiłam już Departament Reklamacji o przyśpieszenie weryfikacji opisanej przez Ciebie sprawy.
Już chciałem Was pochwalić. Już zniknęły naliczone opłaty "roamingowe" za poprzednie dni, więc wykonałem parę telefonów do Polski. I cóż widzę? Znowu "Kwota rozmów/SMS po przekroczeniu Twoich pakietów: xxx zł". Ludzie! Dewizą plusa powinno być "nie wie lewica, co czyni prawica"!!!
Oświadczam uroczyście, że zgłaszam sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. I tylko chciałem się zapytać, czy kolejne wyjazdy zagraniczne - a muszę jeździć dosyć często, jak również marzy mi się urlop - opłacę ciężkim zdenerwowaniem? O pieniądzach już nie wspomnę, gdyż, powtarzam, chodzi o zasadę.
Dwa cytaty, do zastanowienia:
"Podejrzliwość w stosunku do wszystkich jest męcząca, trzeba komuś ufać, bo trzeba przy kimś odpocząć." Kapuściński, Cesarz.
"Nie składaj obietnic, jeśli nie jesteś pewien, czy zamierzasz ich dotrzymać." Nicholas Sparks