Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Alex0987
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 kwie 2019, o 14:44

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Alex0987 »

Na ten sam rachunek jak rozumiem. Chodzi mi o sam sprzęt, że raty spłacam.
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zakończenie umowy

Post autor: largo »

Alex0987 pisze:Na ten sam rachunek jak rozumiem. Chodzi mi o sam sprzęt, że raty spłacam.
tak na ten sam rachunek bankowy jak płacony byl abonament.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Alex0987,

zgodnie z tym, co napisał largo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaczor557
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 cze 2019, o 16:31

Zerwanie umowy + kilka pytań

Post autor: kaczor557 »

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy za zerwanie umowy poniosę jakieś inne koszta od kwoty abonamentu? Chodzi mi o to, że np. pozostało mi jeszcze 10 miesięcy do końca umowy i płacę abonament po 50 zł czy jeżeli teraz zerwę umowę to zapłacę tylko 10x po 50zł czyli 500zł? I jak to wygląda w przypadku zerwania umowy w salonie? Od razu płacę karę i to wszystko? Chcę zerwać umowę, bo numer jest mi już nie potrzebny i posiadam już inny numer w Plusie, czy po zerwaniu umowy tracę automatycznie numer czy jak to wygląda? Tak jak wspomniałem, numer jest mi nie potrzebny i będę go chciał wyrejestrować, czy jest taka możliwość? Czy mogę numer wyrejestrować w salonie i trafi on ponownie do puli? I czy jak numer zostanie wyrejestrowany to czy mogę wtedy wyrzucić kartę SIM?

Następne pytanie to kiedy będzie można znowu pograć w grę GRALIGA.pl?

Pozdrawiam :->
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj kaczor557,
- tak, w przypadku gdy rozwiązanie umowy nastąpi przed czasem oznaczonym, to będzie naliczona opłata. Jej wysokość zależy od tego, ile czasu zostało do końca umowy. Wartość jest wyliczana proporcjonalnie, do kwoty podanej przy zawieraniu umowy. Jeśli chcesz sprawdzić jej wysokość, skontaktuj się proszę z naszym BOK poprzez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie (poza nr telefonu, umieść w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL).

Opłata ta będzie doliczona do ostatnie f-ry. Kartę SIM możesz wyrzucić. Ten numer, po kilku miesiącach, wróci do puli numerów wolnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaczor557
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 cze 2019, o 16:31

Re: Zakończenie umowy

Post autor: kaczor557 »

Czy umowę można zerwać tylko w salonie czy można zadzwonić lu napisać maila? I tak, czy muszę powiedzieć, że chcę wyrejestrować numer czy stanie się to automatycznie jeżeli nie będę używał karty?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zakończenie umowy

Post autor: largo »

Najlepiej pisemnie listem poleconym. Numer po dezaktywacji sam sie wyloguje z sieci
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Kaczor557,

- wniosek rezygnacyjny można złożyć w punkcie Plusa lub, jak radzi largo wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Zakończenie umowy

Post autor: zif »

kaczor557 pisze:Czy umowę można zerwać tylko w salonie czy można zadzwonić lu napisać maila?
Można mailem. Sprawdzone, działa.
viewtopic.php?f=98&t=21913&start=105#p248395
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Zakończenie umowy

Post autor: xut2zs »

Witam czy mając pakiet ja+rodzina za 110 zł. 4 numery na jednym rachunku chcą przejść do innego operatora muszę przenosić wszystkie 4 numery ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj xut2zs,

decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Przeniesienie numerów możesz zrealizować po zakończonym okresie promocyjnym, w przeciwnym wypadku zostanie naliczona kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
xut2zs
PlusManiak
Posty: 87
Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56

Re: Zakończenie umowy

Post autor: xut2zs »

Basia_Plus pisze:Witaj xut2zs,

decyzja w tej sprawie należy do Ciebie. Przeniesienie numerów możesz zrealizować po zakończonym okresie promocyjnym, w przeciwnym wypadku zostanie naliczona kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji.
Czyli dopiero jak umowa przejdzie na czas nieokreślony ?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zakończenie umowy

Post autor: largo »

Miesiac przed zakonczeniem umowy skladasz papiery o przeniesienie. Mozesz przeniesc 1 2 czy 4 to juz od ciebie zalezy.
pawelprzet
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 26 lip 2016, o 08:21

Re: Zakończenie umowy

Post autor: pawelprzet »

Dzień dobry.

Chcę wypowiedzieć umowę na jednym ze swoich numerów.
Wysłałem wypowiedzenie listownie, wysłałem je także mailem - w dniu dzisiejszym dowiedziałem się od konsultanta, że wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane w Waszym systemie. Proszę o informację, co mam zrobić, aby jednak wypowiedzieć umowę na tym jednym numerze?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj pawelprzet,
pawelprzet pisze:Wysłałem wypowiedzenie listownie, wysłałem je także mailem - w dniu dzisiejszym dowiedziałem się od konsultanta, że wypowiedzenie nie zostało zarejestrowane w Waszym systemie.
Posiadasz może numer referencyjny zgłoszenia (będzie w formacie #12345)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ