Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj tomiks,
tomiks pisze:30 czerwca kończy mi się umowa, więc aby zachować 30 dniowy okres wypowiedzenia powinienem niedługo wysłać rezygnację. Ale co jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony, czy zachowam wówczas wszystkie ulgi, rabaty itp?
Wysokość abonamentu oraz warunki nie powinny ulec mianie, ale warto sprawdzić w regulaminie aktualnie obowiązującej na numerze promocji, czy jakieś usługi dodatkowe, rabaty nie były dodane tylko na czas określony.
tomiks pisze:Z umowy nie wynika to wprost co się stanie po zakończeniu 36 miesięcznego okresu bo tyle trwała umowa, jest jedynie napisane że po zakończeniu tego okresu umowa ulega przedłużeniu na czas nieokreślony.
Zgadza się, umowa przejdzie na czas nieokreślony. Istnieje możliwość jej przedłużenia na innych, może jeszcze lepszych warunkach. Jeśli byłbyś zainteresowany taką ofertą, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas przekażę do DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomiks
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 maja 2020, o 11:33

Re: Zakończenie umowy

Post autor: tomiks »

Marta_Plus pisze: Wysokość abonamentu oraz warunki nie powinny ulec mianie, ale warto sprawdzić w regulaminie aktualnie obowiązującej na numerze promocji, czy jakieś usługi dodatkowe, rabaty nie były dodane tylko na czas określony.
Gdzie mogę ten regulamin znaleźć? bo ten który dostałem przy podpisywaniu umowy to jest tylko umowa o świadczenie usług i w pkt. 2 "Po upływie czasu oznaczonego Umowy Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony" ale nie ma nic więcej czy z zachowaniem wszystkich warunków.

A z kolei w Regulaminie Promocji Ja+ do wszystkich IV w postanowieniach ogólnych jest napisane, promocja jest skierowana do (są wymienieni wszyscy których dotyczy) po czym dalej, którzy w czasie trwania promocji zawrą umowę na okres 24 miesięcy stając się abonentami. U mnie była umowa 36 miesięcy bo wysyłałem jakiegoś smsa żeby przedłużyć.

Dalej w wielu punktach jak np. Połączenia bez limitu do wszystkich sieci są małe cyferki a w odnośniku do nich: Przez cały okres świadczenia Usług, nie czasu trwania umowy tylko właśnie świadczenia usług.

W aplikacji "Plus Online" w zakładce Twój profil też jest napisane Data wygaśnięcia promocji 01.07.2020

I już się w tym wszystkim pogubiłem co jest czym i do kiedy.
tomiks pisze:Istnieje możliwość jej przedłużenia na innych, może jeszcze lepszych warunkach. Jeśli byłbyś zainteresowany taką ofertą, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas przekażę do DUK prośbę o kontakt.
Nie chciałbym na razie podpisywać nowej umowy bo chciałbym to zrobić od razu z nowym telefonem, a spóźniłem się o jeden dzień gdy był Huawei p40 lite z opaską i czekam że pojawi się coś podobnego.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

tomiks,
tomiks pisze:Gdzie mogę ten regulamin znaleźć?
Taki regulamin powinieneś otrzymać przy podpisywaniu umowy.
tomiks pisze:A z kolei w Regulaminie Promocji Ja+ do wszystkich IV w postanowieniach ogólnych jest napisane, promocja jest skierowana do (są wymienieni wszyscy których dotyczy) po czym dalej, którzy w czasie trwania promocji zawrą umowę na okres 24 miesięcy stając się abonentami. U mnie była umowa 36 miesięcy bo wysyłałem jakiegoś smsa żeby przedłużyć.
Wysłanie takiego SMS-a wynika z tego, że w ramach promocji Plus Elastyczna po zakończeniu 64 dnia czasu oznaczonego umowy Abonent ma możliwość zmiany warunków umowy, polegającej na wydłużeniu czasu oznaczonego umowy właśnie do 36 miesięcy.
tomiks pisze:W aplikacji "Plus Online" w zakładce Twój profil też jest napisane Data wygaśnięcia promocji 01.07.2020
I już się w tym wszystkim pogubiłem co jest czym i do kiedy.
To data wskazująca na koniec kontraktu/umowy na czas oznaczony. Jeśli chciałbyś upewnić się co do opisanej sprawy i uzyskać informacje w oparciu o dane z konta (z pozycji forum nie mam takiego wglądu), możesz skontaktować się z naszym BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
slobodan
Prawie PlusManiak
Posty: 49
Rejestracja: 6 sty 2016, o 12:14

Re: Zakończenie umowy

Post autor: slobodan »

Miałem umowę do 6.09.2020r. ale zdecydowałem się przenieść nr do innego operatora z dniem 25.07. Numer mam już przeniesiony. Wiem że w związku z tym za te kilkadziesiąt dni zostanie naliczona kara umowna (ok. 40zł). Pytanie w jaki sposób zostanie mi ta karana naliczona i jak będę miał ją zapłacić? Dostanę FV na maila?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

slobodan,
slobodan pisze:Pytanie w jaki sposób zostanie mi ta karana naliczona i jak będę miał ją zapłacić? Dostanę FV na maila?
Ostatnia faktura przyjdzie do Ciebie pocztą w formie pisemnej. Zostanie w niej uwzględniona kwota kary, którą należy opłacić na wskazany numer rachunku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: Zakończenie umowy

Post autor: WXuser »

mam abonament na internet do listopada 2020,
wczoraj byłem w Salonie Plusa zostawić wypowiedzenie umowy z końcem kontraktu - listopad

pracownik salonu plusa powiedział, że nie może przyjąć rezygnacji wcześniej niż miesiąc przed końcem umowy

czy ten absurd jest prawdziwy? jeśli tak, to gdzie mogę wypowiedzieć umowę, która mija za 4 miesiące?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

WXuser,
WXuser pisze: jeśli tak, to gdzie mogę wypowiedzieć umowę, która mija za 4 miesiące?
Pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy). Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: Zakończenie umowy

Post autor: WXuser »

Marta_Plus pisze:WXuser,
WXuser pisze: jeśli tak, to gdzie mogę wypowiedzieć umowę, która mija za 4 miesiące?
Pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy). Więcej informacji tutaj.
ale w Salonie Plusa Pani nie chciała przyjąć- że za wcześnie składam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

WXuser,

zgłoszę interwencję w tej sprawie. Podeślij jak możesz dane adresowe danego punktu oraz opis zaistniałej sytuacji na adres specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: Zakończenie umowy

Post autor: WXuser »

Marta_Plus pisze:WXuser,

zgłoszę interwencję w tej sprawie. Podeślij jak możesz dane adresowe danego punktu oraz opis zaistniałej sytuacji na adres specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
dziękuję, już wysłane
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

WXuser,
WXuser pisze:dziękuję, już wysłane
Również dziękuję, wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sanduicz
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 wrz 2020, o 12:44

Umowa dobiegła końca, rezygnacja z dalszych usług.

Post autor: Sanduicz »

Witam,

Pod koniec lipca 2018 wzięłam telefon na abonament (przez internet) dla wnuczki, która mieszka za granica. Usługi były na 24 miesiące, zaś telefon na 32 miesiące. Przez cały ten okres wnuczka nie korzystała z karty Plus, ponieważ mieszka za granica i korzysta z zagranicznej karty sim. Chciałabym teraz zrezygnować z waszych usług (minuty, smsy i internet), ponieważ wnuczka z tego i tak nie korzysta, a umowa już tak na prawdę dobiegła końca. Rat za telefon zostało 10, te bym chciała spłacać jak dotychczas (czyli miesięcznie). Czy jest możliwość rezygnacji tylko z samych usług, skoro termin umowy już minął? Jeżeli tak, czy jest możliwość załatwienia tego poprzez e-mail? Jeżeli tak, bardzo proszę o wytłumaczenie jak należy to zrobić i ewentualnie jakiś wzór odstąpienia od/rezygnacji z umowy (?).

Z góry bardzo dziękuje.

Pozdrawiam,
Ela
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2020, o 13:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie; przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Sanduicz,
Sanduicz pisze:Czy jest możliwość rezygnacji tylko z samych usług, skoro termin umowy już minął? Jeżeli tak, czy jest możliwość załatwienia tego poprzez e-mail? Jeżeli tak, bardzo proszę o wytłumaczenie jak należy to zrobić i ewentualnie jakiś wzór odstąpienia od/rezygnacji z umowy (?).
Jest możliwość rozwiązania umowy, czyli rezygnacji z numeru, z którego korzystała wnuczka (raty za sprzęt należy spłacić zgodnie z harmonogramem). Wniosek rezygnacyjny można złożyć w punkcie Plusa lub wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Nie ma gotowego wzoru, ale ważne jest zawarcie w piśmie niezbędnych, powyższych danych. Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Mailowo można przesłać rezygnację pod adres: bok@plus.pl"target="_blank, w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanym przy zawieraniu umowy w formie dokumentowej. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dragen
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 18 sty 2023, o 15:10

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Dragen »

Dzień dobry,

Dnia 25-02-2023r. kończy mi się obecna umowa. Chcę przenieść numer do Plusha. Czy już mogę wysłać wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych? Jeżeli tak to jak powinna brzmieć formułka wypowiedzenia aby dokończyć obecną umowę, a następnie zmienić operatora z zachowaniem obecnego numeru?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Dragen,

chciałbyś przenieść numer do innego operatora, czy chodzi o przejście do naszej oferty Plush ABO z zachowaniem swojego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ