Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Hanna2019,

przepraszam za napotkane niedogodności.
Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hanna2019
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2019, o 22:33

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Hanna2019 »

Dziękuję Basiu za pomoc!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Hanna2019,

cieszę się, że mogłam pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hanna2019
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lis 2019, o 22:33

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Hanna2019 »

Dzień dobry,
były jeszcze małe potyczki, ale wszystko się już udało.
pozdrawiam.
RK76
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 kwie 2013, o 21:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: RK76 »

Dzień Dobry,
Wysłałem pismo z rezygnacją usług pocztą polską (wg śledzenia dotarło 21 kwietnia), dodatkowo złożyłem też wypowiedzenie za pomocą emaila, nr zgłoszenia [#1429958].
Od 25 zaczyna mi się kolejny okres rozliczeniowy (czyli od jutra), przed chwilą rozmawiałem na czacie plusa online i na moim koncie nie ma jeszcze adnotacji o rezygnacji. Mam pytanie czy od jutra zacznie mi się okres wypowiedzenia?
Osoba na czasie nie była w stanie udzielić mi informacji na to pytanie, kazali pisać do BOK.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj RK76,
RK76 pisze: nr zgłoszenia [#1429958].
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
RK76 pisze:Mam pytanie czy od jutra zacznie mi się okres wypowiedzenia?
Tak, jeśli wypowiedzenie zostanie zarejestrowane na koncie w dniu dzisiejszym. Możesz to potwierdzić kontaktując się Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kasiia
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 24 lut 2020, o 21:47

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Kasiia »

Witam,

Dnia 15.05.2020 kończy mi się umowa i nie chce jej przedłużać, gdzie i jak mogę to zgłosić?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Kasiia,
Kasiia pisze:Dnia 15.05.2020 kończy mi się umowa i nie chce jej przedłużać, gdzie i jak mogę to zgłosić?
wniosek rezygnacyjny możesz złożyć w punkcie Plusa lub wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mjm
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 maja 2020, o 16:49

Re: Zakończenie umowy

Post autor: mjm »

Witam,
Kończy mi się umowa 30 czerwca. Chciałbym zakończyć umowę na abonament i przejść na kartę. Kiedy powinienem złożyć wypowiedzenie? Czy po złożeniu wypowiedzenia i zakończeniu umowy numer przejdzie automatycznie na "numer na kartę" ?
Czy numer trzeba będzie zarejestrować, czy będzie nadal na tą samą osobę/firmę? Czy wypowiedzenie muszę złożyć w formie skanu czy wystarczy w treści maila napisać że wypowiadam? Można prosić o jakiś wzór?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mjm,
mjm pisze:Chciałbym zakończyć umowę na abonament i przejść na kartę. Kiedy powinienem złożyć wypowiedzenie?
mjm pisze:Czy wypowiedzenie muszę złożyć w formie skanu czy wystarczy w treści maila napisać że wypowiadam? Można prosić o jakiś wzór?
Pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy). Nie ma gotowego wzoru, ale ważne jest zawarcie w piśmie niezbędnych danych. Więcej informacji tutaj. Mailowo można przesłać rezygnację pod adres: bok@plus.pl"target="_blank, w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanym przy zawieraniu umowy w formie dokumentowej.
mjm pisze:Czy po złożeniu wypowiedzenia i zakończeniu umowy numer przejdzie automatycznie na "numer na kartę" ?
Czy numer trzeba będzie zarejestrować, czy będzie nadal na tą samą osobę/firmę?
Tak, numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Zanim nastąpi dezaktywacja numeru dobrze jest wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107. Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać jego zasilenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mjm
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 maja 2020, o 16:49

Re: Zakończenie umowy

Post autor: mjm »

a gdybym chciał aby po zakończeniu numer przeszedł na numer na kartę ale na inne dane chciałbym go zarejestrować.
Czy wtedy nie wysyłać smsa PRZENIES ?
jak mogę zarejestrować pozniej numer ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

mjm,

jest taka możliwość. Inne sposoby rejestracji numeru znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/rejestracja"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mjm
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 5 maja 2020, o 16:49

Re: Zakończenie umowy

Post autor: mjm »

Pani Marto bardzo proszę o wskazanie dokładnie co mam zrobić aby numer przeszedl na kartę a następnie abym mógł go zarejestrować na inną osobę.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3130
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

mjm,
jak już napisałam wcześniej:
Marta_Plus pisze:numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę.
mjm pisze:a gdybym chciał aby po zakończeniu numer przeszedł na numer na kartę ale na inne dane chciałbym go zarejestrować.
Czy wtedy nie wysyłać smsa PRZENIES ?
Nie wysyłaj wówczas tego SMS-a, bo wtedy numer będzie zarejestrowany na dane, które widniały w abonamencie. Jeśli chcesz, aby były to inne dane, należy zarejestrować numer w ofercie na kartę, wybierając jeden ze sposobów, które podałam tutaj: https://www.plus.pl/rejestracja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomiks
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 maja 2020, o 11:33

Re: Zakończenie umowy

Post autor: tomiks »

Witam serdecznie,
30 czerwca kończy mi się umowa, więc aby zachować 30 dniowy okres wypowiedzenia powinienem niedługo wysłać rezygnację. Ale co jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony, czy zachowam wówczas wszystkie ulgi, rabaty itp? Obecnie płacę abonament 19,99 i mam darmowe rozmowy, smsmy, mmsy, 5gb internetu bo dostałem na samym początku jakiś rabat 10zł za to że mam telewizję CP. Był jeszcze jakiś rabat na cały czas umowy 50% na abonament z tego co pamiętam. W każdym razie przyszłoby mi nagle płacić 50-60zł a tego nie chcę.
Z umowy nie wynika to wprost co się stanie po zakończeniu 36 miesięcznego okresu bo tyle trwała umowa, jest jedynie napisane że po zakończeniu tego okresu umowa ulega przedłużeniu na czas nieokreślony. Ja to sobie tłumaczę że z zachowaniem wszystkich ulg i rabatów :) bo tak bym chciał :) ale chcę mieć pewność od osób które się na tym znają.
ODPOWIEDZ