Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dominik_f
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 lis 2018, o 10:00

Re: Zakończenie umowy

Post autor: dominik_f »

Basia_Plus pisze:Czy numer jest zarejestrowany na Twoją jednoosobową działalność gospodarczą?
Tak
Basia_Plus pisze:Po rozwiązaniu umowy w usłudze abonamentowej numer przejdzie do oferty na kartę i wówczas będziesz mogła w ramach promocji konwersja przejść do usługi Plush ABO.
Czy numer przejdzie do oferty na kartę automatycznie, czy powinnam to jakoś zaznaczyć w 'rezygnacji z usług'? Najważniejsze dla mnie jest zachowanie numeru.
Czy numer automatycznie przejdzie do oferty na kartę na dotychczasowe dane właściciela (czyli jednoosobowa działalność gospodarcza), czy też muszę zarejestrować kartę w punkcie już na osobę prywatną?
Jeśli na dotychczasowe dane, to w którym momencie mogę zmienić właściciela z firmy na osobę prywatną?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

dominik_f,

jeśli numer jest zarejestrowany na jednoosobową działalność gospodarczą, to możesz dokonać przepisania numeru na osobę indywidualną. Więcej info tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -na-siebie.
dominik_f pisze:Czy numer przejdzie do oferty na kartę automatycznie, czy powinnam to jakoś zaznaczyć w 'rezygnacji z usług'? Najważniejsze dla mnie jest zachowanie numeru.
Po złożonym oświadczeniu o rozwiązanie umowy, Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W ciągu pierwszych 30 dni należy dokonać zasilenia konta.
dominik_f pisze:czy też muszę zarejestrować kartę w punkcie już na osobę prywatną?
Po dezaktywacji numeru w usłudze abonamentowej, należy dokonać jego rejestracji: http://www.plus.pl/rejestracja.
dominik_f pisze:w którym momencie mogę zmienić właściciela z firmy na osobę prywatną?
Najlepiej po rozwiązaniu umowy w CP, aby nie stracić rabatów przyznanych z Programu smartFIRMA.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karolina1983
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lis 2018, o 11:52

Odstąpienie od umowy

Post autor: Karolina1983 »

W dniu 09.10.2018, otrzymałam zamówioną internetowo przesyłkę internet na abonament wraz ze sprzętem. Nie spodobało mi się jednak to co otrzymałam i postanowiłam odstąpić od umowy. W dniu 11.10.2018 wysłałam mailowo odstąpienie od umowy dot. numeru telefonu oraz tabletu. Przesyłka ze sprzętem została nadana w dniu 09.10.2018 na adres Interphone Service, ul. Łubinowa 4a, Hala M4 03-878 Warszawa. Pierwsza próba doręczenia do nadawcy przesyłki przez kuriera UPS odbyła się w dniu 12.10.2018. niestety z przyczyn nie znanych (adresat nie podał przyczyny) przesyłka nie została przyjęta. Nie została przyjęta również podczas dwóch kolejnych prób doręczenia przesyłki przez kuriera, przyczyny również adresat nie podał. 29 października otrzymałam pismo, że przesyłka nie dotarła (!!!) i mam 14 dni na zwrot sprzętu. W dniu 31.10.2018 przesyłka wróciła do nadawcy czyli do mnie. Ponownie została nadana przeze mnie w dniu 31.10.2018 na ten sam adres czyli Interphone Service, ul. Łubinowa 4a, Hala M4 03-878 Warszawa. Przesyłka została doręczona (w systemie śledzenia przesyłek sprawdziłam), jednak pisząc maile z prośbą o potwierdzenie na bok@plus.pl, nikt nie jest w stanie mi potwierdzić tego faktu. Jedyna odpowiedź jaka otrzymuje to „prosimy o cierpliwość, przekazaliśmy do działu reklamacji”. Naprawdę mam już dość tej walki. Od 9 października wykonałam już kilkanaście telefonów do Biura obsługi klienta i za każdym razem odpowiedzi które otrzymuję są sprzeczne. Sprawa nadal stoi w martwym punkcie a Plus niekoniecznie jest chętny do współpracy, wręcz mam wrażenie że jestem naciągana na koszta. Czuję się oszukana.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2018, o 13:48 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego działu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Basia_Plus »

Karolina1983,
Karolina1983 pisze:pisząc maile z prośbą o potwierdzenie na bok@plus.pl,
czy posiadasz numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karolina1983
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lis 2018, o 11:52

Re: Odstąpienie od umowy

Post autor: Karolina1983 »

Tak mam [#303153]
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Karolina1983,
Karolina1983 pisze:Tak mam [#303153]
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karolina1983
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 9 lis 2018, o 11:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Karolina1983 »

Dziękuję, jednak mimo Pani interwencji cudów się nie spodziewam. Koresponduję z bok Plusa już miesiąc i dalej "jestem robiona w balona". Państwa działania marketingowe który maja na celu zatrzymać klienta są przerażające. Miałam jeszcze się zastanowić nad inną ofertą od Plusa ale po tych nadal nie zakończonych zdarzeniach, wszystkich sprzecznych informacjach i mailowych i telefonicznych które otrzymuję na pewno już nie będę chciała "wiązać się" z tą siecią.
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Zakończenie umowy

Post autor: lunatik »

Witam.
Umowa mi się kończy 17 grudnia. I jak na razie na razie jedyna oderta od was to zniżka 5 zł w stosunku do standardowej oferty ( z umową na 36 miesięcy miast 24)

Tak więc bede rezygnował.
Czy wystarczy rezygnacja przez infolinię?

Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka

EDYCJA:

I jesli umowę mam do 17 grudnia, a cykl do do 20 to kiedy następuje momen zakonczenia wraz z koncem umowy?

Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 15 lis 2018, o 14:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj lunatik,
lunatik pisze: Tak więc bede rezygnował.
Czy wystarczy rezygnacja przez infolinię?
nie. Wniosek o rozwiązanie umowy można złożyć, w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
lunatik pisze:I jesli umowę mam do 17 grudnia, a cykl do do 20 to kiedy następuje momen zakonczenia wraz z koncem umowy?
Jeśli złożysz pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy) numer zostanie wyłączony 17 grudnia czyli z dniem końca promocji.
W przypadku złożenia wniosku o rozwiązanie umowy z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia, który jest liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego następującego po złożeniu wniosku, numer zostanie wyłączony z ostatnim dniem cyklu rozliczeniowego.

Czy chciałbyś, aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Zakończenie umowy

Post autor: 88michal »

Żeby Ci się umowa zakończyła wraz z końcem promocji, to musisz złożyć oświadczenie o nie przedłużanie umowy na okres nieokreślony. Wtedy zakończy się ona ostatniego dnia promocji. Gdy złożysz wypowiedzenie umowy to masz jeden pelny okres rozliczeniowy wypowiedzenia i ona zakończy się jak kończy się okres rozliczeniowy. Ale już nie możesz złożyć oświadczenia o nie przedłużanie umowy na okres nieznaczny. Bo to najpóźniej 30 dni przed końcem.
dziuby
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 lis 2014, o 10:14

Re: Zakończenie umowy

Post autor: dziuby »

Witam,
Piszę ze standardowym problemem opisywanym już tu niejednokrotnie, a mianowicie problem ze złożeniem wypowiedzenia w APS Plus. Pan w punkcie obsługi standardowo twierdzi, że teraz nie może przyjąć wypowiedzenia tylko trzeba wysłać pocztą itd itd... Poprosiłem o rozmowę telefoniczną z konsultantem a Pani na infolinii stwierdziła, że to czy punkt obsługi może przyjąć wypowiedzenie to są ustalenia wewnętrzne salonu i że mam udać się do innego salonu.
Punkt obsługi w którym nie mogę wypowiedzieć umowy mieści się w:
M1 Centrum Handlowe
ul. Strzelców Bytomskich 96
41-931 Bytom
telefon do salonu: 32 289 86 06

Bardzo bym prosił o pomoc w sprawie.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3132
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj dziuby,

przesłałam interwencję w opisanej sprawie. Dam znać jak tylko otrzymam wyjaśnienia. Pozdrawiam.

EDYCJA: sprawdź również pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
db86
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 gru 2018, o 19:04

Sprzedawca rozwiązał umowę - brak zachowania procedury

Post autor: db86 »

Witam,

Zgodnie z regulaminem, operator może rozwiązać umowę bez uprzedniego poinformowania konsumenta tylko przy naruszeniu punktów regulaminu przez konsumenta. W każdym innym przypadku powinienem najpierw otrzymać informację o rozwiązaniu umowy. Procedura ta nie została zachowana w moim przypadku, a na rozpatrzenie reklamacji mam po prostu czekać - konsultant nie potrafi określić czasu rozpatrzenia reklamacji.

Przenosiłem nr z innej sieci, i z dniem 1 grudnia został faktycznie przeniesiony, a od godz. ok. 17:00 dnia 5 grudnia numer jest zdezaktywowany. Zadzwoniłem na infolinię to otrzymałem informację, że umowa została rozwiązana przez sprzedawcę. Otrzymałem w międzyczasie rachunek za aktywację i ratę za telefon, termin płatności minie 10.12.2018r. także mam jeszcze czas.

Po drugim telefonie na infolinię dowiedziałem się że jakiś błąd systemowy w związku z pierwszym odrzuceniem wniosku przez pierwszego operatora, a później akceptacji przez poprzedniego operatora.
Proszę o włączenie zasięgu, a później rozpatrywanie reklamacji lub po prostu rozwiązanie umowy z cofnięciem faktury, skoro jest to z winy operatora oraz przeniesienie na kartę. Wnioskowałem o to przez telefon, ale ponoć się nie da.
Nie widzę uzasadnienia, skoro nie jestem winny i nie mam zaległości. Moim zdaniem priorytetem powinno być oddanie do użytkowania mojego numeru.
Umowę zawierałem na odległość - telefonicznie w listopadzie.

Przypomnę, że mamy XXI wiek i autoryzację przelewów wykonuję smsem, którego nie mogę otrzymać w związku ze zdezaktywowaniem mojego numeru.

Zgłoszenie z dn. czw., 6 gru, 05:32 oraz 6 gru 2018 08:57 numer zgłoszenia: #404228
numer tel. 601 54X XX6
Ostatnio zmieniony 10 gru 2018, o 09:14 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
kratek71
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 cze 2017, o 16:36

Koniec umowy

Post autor: kratek71 »

Witam mojej mamie kończy się umowa na abonament w plusie 21 grudnia, chce ją dodać do swojego plush abo L. Jak to zrobić ??
Przy końcu umowy numer przechodzi bezpośrednio na ofertę na kartę ?? Czy trzeba w wypowiedzeniu zaznaczyć że z zachowaniem numeru ?? Następnie należy doładować kartę za 30 zł i przepisać kartę na mnie po czym podpisać umowę z plush??
Ostatnio zmieniony 10 gru 2018, o 09:14 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj db86,
db86 pisze:numer zgłoszenia: #404228
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany nr zgłoszenia.

Witaj kratek71,

po złożeniu wniosku o rozwiązanie umowy numer Twojej mamy, zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
kratek71 pisze: przepisać kartę na mnie

Jeśli numer ma być zarejestrowany na Twoje dane, należy go zarejestrować po wyłączeniu w ofercie abonamentowej. Sposoby rejestracji są opisane na naszej stronie: http://www.plus.pl/rejestracja a następnie w ciągu pierwszych 30 dni dokonać zasilenia konta.
Następnie możliwe będzie zrobienie konwersji do oferty Plush ABO poprzez naszą stronę www.https://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert?mig.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ