Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
koli
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 lip 2018, o 15:14

Re: Zakończenie umowy

Post autor: koli »

Ok. Dzięki za pomoc :D
piotras4052
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 lip 2018, o 22:05

Re: Zakończenie umowy

Post autor: piotras4052 »

30 listopada kończy mi się umowa z obecnym operatorem
Wiem ze można przenieść numer do Plusa 120dni przed zakończeniem umowy ale zauważyłem promocje na Samsunga Galaxy Note 8 która kończy się 30 lipca i stad moje pytanie czy mógłbym już w piątek zadzwonić i przedłużyć umowę a kurier dostarczyłby umowę we wtorek czyli te 120 dni przed
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

piotras4052,
- tak, mógłbyś już teraz w piątek złożyć zamówienie.
Prośba o wydanie numeru nie jest wysyłana w dniu złożenia zamówienia, tylko w momencie aktywacji numeru tymczasowego (czyli zazwyczaj jak wrócą do nas podpisane dokumenty), czyli z pewnością nastąpi to po 30.07.2018 r. - zatem termin 120 dni zostałby zachowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jacek_1967
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 3 sty 2018, o 10:55

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Jacek_1967 »

Witam ponownie,

Pomimo ochoczej deklaracji: sprawę przekazałam dalej
nic się nie zmieniło. Czy zatem skazany jestem na korzystanie z usług sieci Plus i brak możliwości cesji numeru ?
Komu została przekazana niniejsza cesja i czy do pozytywnej realizacji ?

Licznik bije, jest pewien zapis w umowie - ale w tym momencie nie chciałbym z niego korzystać, poza tym to droga sądowa. Pewnie długa, a mnie zależy tylko na cesji numeru.
Pozdrawiam,
Post16 lip 2018, o 10:59

Witam,
trochę wody upłynęło.
Znowu IPA Mobile i problem z cesją numeru - 724 - xxx - xxx.
Może coś pomożecie,
co prawda od tej próby cesji rok jeszcze nie minął ale znalazłbym pewnie i taką gdzie by i ze 3 było.

Potwierdzenie złożenia dyspozycji cesji nr D7WSLJFE w ramach sieci IPA mobile®
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Jacek_1967,
- przepraszam za tę sytuację. Wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciej0933
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 28 lip 2016, o 09:00

Re: Zakończenie umowy

Post autor: maciej0933 »

Witam! W dniu dzisiejszym moja umowa dobiegła końca, miesiąc wcześniej gdy składałem wypowiedzenie w oddziale plusa, zaznaczyłem, iż numer ma przejść na kartę. Przedtem tydzień wcześniej wysłałem sms o treści "PRZENIES" dostałem odpowiedź iż moje zlecenie zostało przyjęte i dane będą zarejestrowane. Po godzinie 18 straciłem zasięg i wpisując *100# otrzymuję komunikat, iż karta prepaid została zablokowana zarejestruj numer. Skoro wysłałem sms, żeby te dane przenieść to dlaczego wyskakuje ten komunikat?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj maciej0933,
- spróbuj przelogować telefon, możliwe że dane rejestracyjne już się przeniosły.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciej0933
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 28 lip 2016, o 09:00

Re: Zakończenie umowy

Post autor: maciej0933 »

niestety nadal zablokowana ;/
EDIT: Już działa :) Teraz wystarczy tylko doładować?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

maciej0933,
- tak, teraz już wystarczy tylko zasilić konto :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jacek_1967
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 3 sty 2018, o 10:55

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Jacek_1967 »

Witam, znowu ja.
Niby w sprawie coś drgnęło a jednak ...

Mam takie pytanie, czy istnieje możliwość zmobilizowania Pana, który na stronie https://ipa-katowice.org/index.php?opti ... Itemid=816 mieni się przedstawicielem firmy Polkomtel sp. z o.o. (nie wiem czy to odłam Plusa), do odbioru korespondencji zawierającej podpisane dokumenty dot. cesji numeru.
Nr przesyłki to: 00239007734376521023
Można sprawdzić gdzie jest i od kiedy chociażby w aplikacji envelo.
Nie chciałbym po upływie dwóch tygodni ujrzeć w skrzynce zwrot przedmiotowej korespondencji, a wysyłka zwykłym listem pewnie spotkała by się ze stwierdzeniem, że przesyłka gdzieś zaginęła.


Witam ponownie,

Pomimo ochoczej deklaracji: sprawę przekazałam dalej
nic się nie zmieniło. Czy zatem skazany jestem na korzystanie z usług sieci Plus i brak możliwości cesji numeru ?
Komu została przekazana niniejsza cesja i czy do pozytywnej realizacji ?

Licznik bije, jest pewien zapis w umowie - ale w tym momencie nie chciałbym z niego korzystać, poza tym to droga sądowa. Pewnie długa, a mnie zależy tylko na cesji numeru.
Pozdrawiam,
Post16 lip 2018, o 10:59

Witam,
trochę wody upłynęło.
Znowu IPA Mobile i problem z cesją numeru - 724 - xxx - xxx.
Może coś pomożecie,
co prawda od tej próby cesji rok jeszcze nie minął ale znalazłbym pewnie i taką gdzie by i ze 3 było.

Potwierdzenie złożenia dyspozycji cesji nr D7WSLJFE w ramach sieci IPA mobile®
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Jacek_1967,

zgłosiłam już interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bart83
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 31 sie 2018, o 11:10

Odstąpienie od umowy

Post autor: Bart83 »

Witam chciałbym się dowiedzieć jak długo muszę czekać na anulowanie aneksu do umowy zawartej na odległość w związku przedłużenia umowy wszystkie dokumenty wraz ze sprzętem zostały odesłane i dostarczone 29.08.2018 na adres podany w formularzu a wola odstąpienia od umowy odnotawana drogą mailową dnia 26.08.2018 odstąpiłem od umowy z powodu pomyłki konsultanta przez co został dostarczony mi nie taki telefon o jakim była mowa z konsultantem a nadal chciałbym przedłużyć umowę
Ostatnio zmieniony 31 sie 2018, o 13:25 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Bart83,

prześlij mi proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa na adres specjalista_plus@plus.pl. W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się wówczas przyśpieszyć sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Zakończenie umowy

Post autor: bquote »

Plusie, mam do Was pytanie, bo konsultanci na BOK sami się gubią w tym co mówią.
Złożyłem wypowiedzenie, zaznaczyłem, że rozwiązanie ma nastąpić w trybie natychmiastowym - licząc się z karą umowną za zerwanie, której po upewnieniu się, koszt wynosi 0 zł. Dostaje odpowiedzi, że nie mogę umowy rozwiązać "teraz już" tylko dopiero w momencie jej zakończenia czyli 10.10. Cytują, że "

Abonent może rozwiązać Umowę za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie. Za dzień złożenia wypowiedzenia przyjmuje się dzień złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu w Punkcie sprzedaży (obsługi) lub nadania przesyłki zawierającej wypowiedzenie do Działu Obsługi Klienta".
Nie ma możliwości rozwiązania Umowy przed jej końcem.

Można się dowiedzieć, dlaczego tak się dzieje, to dlaczego jest możliwość zerwania umowy bez jej możliwości fizycznej?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

bquote,

okres wypowiedzenia musi być zachowany. Jaki jest Twój cykl rozliczeniowy i kiedy został złożony wniosek dotyczący rezygnacji z usług?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ